Zo vierden jullie de 2-2 gelijkmaker tegen ons aller ajax anders ookquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:38 schreef Superfast het volgende:
[..]
De NOS lamlul![]()
Alsof die neuzen het gaat redden die vierden zaterdag de winst tegen Groningen (THUIS)alsof ze de Champions-League gewonnen hadden........
Stelletje stinkneuzen uit AmsterDOM
pwnd!quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:06 schreef Superfast het volgende:
[..]
Als de UEFA cup nou niks voorstelt in jouw ogen waarom maak je je dan druk dat de wedstrijd van jouw cluppie niet rechtstreeks wordt uitgezonden?
Ons aller Ajax.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zo vierden jullie de 2-2 gelijkmaker tegen ons aller ajax anders ook
Duel van Ajax tegen een van de best draaiende Engelse ploegen lijkt me meer de moeite waard dan een Nederlandse degradatiekandidaat en een Franse ploeg uit de middenmoot.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:19 schreef VatosLoco het volgende:
Geen Feyenoord fan, geen Ajax fan, maar ik zie liever Nancy-Feyenoord, is toch een beetje beladen duel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Beladen duel m'n reet. Er is wat gereld vorig jaar en nu spelen ze weer tegen elkaar, met niet al te veel feyenoord supporters.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:19 schreef VatosLoco het volgende:
Geen Feyenoord fan, geen Ajax fan, maar ik zie liever Nancy-Feyenoord, is toch een beetje beladen duel.
Klopt, en buiten dat zal er bij Aston Villa - Ajax rond de 10e minuut massaal weggezapt worden.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:30 schreef Kopbal het volgende:
En terecht. Jullie hebben immers wel de mogelijkheid om je club achterna te reizen.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:33 schreef Adidah het volgende:
Ik hoop dat Nancy dik gaat winnen.
Jullie niet?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:30 schreef Kopbal het volgende:
En terecht. Jullie hebben immers wel de mogelijkheid om je club achterna te reizen.
Nee, wij niet. Er zullen er ongetwijfeld wel wat zitten. Maar volgens mij laat bijna iedere Feyenoorder deze wedstrijd schieten. Ook door de noodverordeningen die donderdag van kracht zullen zijn in Nancy.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Jullie niet?
Nancy verkoopt gewoon weer kaarten hoor, net als alle clubs doen wanneer je Europa in gaat. De keren dat ik naar het buitenland ging met kaarten zijn op 1 hand te tellen, maar heb nooit buiten hoeven staan.
Voor jullie, stoere heftige feyenoorders mag het geen probleem zijn toch?
quote:Nederlandse supporters zullen 23 oktober in Nancy niet worden toegelaten tot het stadion waar het UEFA Cup duel tussen AS Nancy en Feyenoord wordt gespeeld. De binnenstad van Nancy is op 23 oktober zelfs verboden gebied voor alle voetbalsupporters, ongeacht hun nationaliteit. Ook zal een overmacht aan agenten er op toe zien dat het voor die dag afgekondigde alcoholverbod in de stad door een ieder wordt nageleefd.
Bij diverse grensovergangen zijn zowel de dag voor de wedstrijd als op de wedstrijddag extra paspoortcontroles om te voorkomen dat supporters met een besmet verleden Frankrijk binnen komen. Bij de stadsgrenzen van Nancy zal eveneens sprake zijn van verscherpte identiteitscontroles.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee, wij niet. Er zullen er ongetwijfeld wel wat zitten. Maar volgens mij laat bijna iedere Feyenoorder deze wedstrijd schieten. Ook door de noodverordeningen die donderdag van kracht zullen zijn in Nancy.
[..]
Chanel 5?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:52 schreef afcajos het volgende:
Ik las ergens dat de wedstrijd op channel 5 wordt uitgezonden. Dus voor mensen met een satelliet een ideale uitkomst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |