Je weet dat 1917, of was het nou 1970, nog verder terug is?quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:58 schreef Superfast het volgende:
[..]
1995 vraagt waar je gebleven bent![]()
2002 hé , wanneer gaan jullie Europees weer eens wat laten zien bij fc Duivendrecht
Als de UEFA cup nou niks voorstelt in jouw ogen waarom maak je je dan druk dat de wedstrijd van jouw cluppie niet rechtstreeks wordt uitgezonden?quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je weet dat 1917, of was het nou 1970, nog verder terug is?
Och, de UEFA Cup.... Ze zullen onder de indruk zijn, in Slowakije ofzo.
Kom je me volgend jaar om de oren slaan met de Intertoto cup winst?
Omdat ook de Ajax hand anno 2008 snel gevuld isquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:06 schreef Superfast het volgende:
[..]
Als de UEFA cup nou niks voorstelt in jouw ogen waarom maak je je dan druk dat de wedstrijd van jouw cluppie niet rechtstreeks wordt uitgezonden?
gut oh gut de kakkerlakjes hebben weer praatjes, of wacht nee je bent zo'n meelopertje die nu voor psv is en als ajax of wie dan ook kampioen word loop je voor hun te schreeuwenquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:14 schreef Agiath het volgende:
En terecht, Ajax is een spuuglelijke club.
Het maakt niet uit voor welke club ik ben, als ik al voor een club ben, ajax is en blijft een lelijke club met een dito stadion.quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gut oh gut de kakkerlakjes hebben weer praatjes, of wacht nee je bent zo'n meelopertje die nu voor psv is en als ajax of wie dan ook kampioen word loop je voor hun te schreeuwen
1 woord: JALOEZIEquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het maakt niet uit voor welke club ik ben, als ik al voor een club ben, ajax is en blijft een lelijke club met een dito stadion.
quote:
Als Feyenoorder kijk ik weleens met een jaloerse blik naar het materiaal dat v Basten tot zijn beschikking heeft hoor dat zal ik niet ontkennen.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:28 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ach, een nederlaag van Feyenoord is ook altijd leuk om te zien
Lol..... Ja het hangt ook af van 1000 Ajaxcieden die bij die wedstrijd aanwezig zullen zijnquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:47 schreef DaMart het volgende:
Logische keuze van RTL.
Bij Nancy - Feyenoord zijn geen Nederlandse supporters (althans die zouden er niet moeten zijn), bij Ajax wel dus is de kans groter dat je meer Feyenoordkijkers trekt dan Ajaxkijkers.
Kijk, toch weer 1.000 kijkers minder dus...quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lol..... Ja het hangt ook af van 1000 Ajaxcieden die bij die wedstrijd aanwezig zullen zijn
Volgens mij heeft de NOS alleen de rechten van de thuiswedstrijden en kan de NOS deze wedstrijd dus niet laten zienquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:08 schreef de_boswachter het volgende:
Normaal ben ik altijd de eerste die ligt te zeiken op de NOS dat ze Ajax altijd uitzenden (is ook zo), maar dat ze deze wedstrijd van Ajax laten schieten
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat NOS de rechten heeft verkocht aan RTL maar nu lees ik ook weer andere berichten dat ze niet meedongen..quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:21 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de NOS alleen de rechten van de thuiswedstrijden en kan de NOS deze wedstrijd dus niet laten zien
Matsuo_Yoshitoki is een meisjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |