Ok, dat de NOS SCH - Milan uitzend, prima.. Maar dat RTL (quote:RTL zal het UEFA Cup duel tussen Aston Villa en Ajax niet live uitzenden. De zender verkreeg de rechten van het duel wel, maar zendt eerst live Nancy - Feyenoord uit. Aansluitend zal om 22.45 uur Aston Villa - Ajax uitgezonden worden. Dat duel is dan al bijna klaar. Het duel begint om 21.15 uur donderdagavond
1 NAC Breda 6 15quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:10 schreef GGMM het volgende:
RTL
Ongelooflijk dat ze de nummer 14 boven Ajax plaatsen.
Ik hoopte stiekem dat er een Feyenoorder zou reagerenquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:11 schreef GieJay het volgende:
[..]
1 NAC Breda 6 15
2 FC Groningen 6 13
3 AZ 6 12
4 PSV 6 12
5 NEC 6 11
6 sc Heerenveen 6 11
7 FC Twente 6 11
8 ADO Den Haag 6 10
9 Ajax 6 10
10 Willem II 6 10
11 Heracles Almelo 6 9
12 FC Utrecht 6 7
13 De Graafschap 6 6
14 Sparta Rotterdam 6 5
15 Feyenoord 6 4
16 Roda JC 6 3
17 Vitesse 6 2
18 FC Volendam 6 0
Ahum..
Nummer 14? Da's een andere Rotterdamse clubquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:10 schreef GGMM het volgende:
RTL
Ongelooflijk dat ze de nummer 14 boven Ajax plaatsen.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:07 schreef GieJay het volgende:
[..]
Ok, dat de NOS SCH - Milan uitzend, prima.. Maar dat RTL () Feyenoord boven Ajax verkiest.. Nee daar kan ik echt niet bij!
[..]
Omdat er waarschijnlijk minder mensen naar Ajax kijken![]()
Ik denk toch dat het deel van de neutrale toeschouwers die niet sch - milan kijken, liever villa - ajax zien als nancy feyenoord..quote:
Had ik niet een weddenschap met jou?quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:16 schreef Irritatie100 het volgende:
ajax_!
Zeer terechte keuze van RTL
De feyenoorders beginnen weer uit hun hol te kruipenquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:16 schreef Irritatie100 het volgende:
ajax_!
Zeer terechte keuze van RTL
Tja, dat krijg je met fanatieke supporters. Die zijn zo met de wedstrijd bezig dat ze geen tijd hebben om te fokken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:17 schreef GieJay het volgende:
[..]
De feyenoorders beginnen weer uit hun hol te kruipen
Weet ik niet precies , volgens mij of ze nou Ajax of Feyenoord live uitzenden zal zoieso goed bekeken worden.quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:16 schreef GieJay het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het deel van de neutrale toeschouwers die niet sch - milan kijken, liever villa - ajax zien als nancy feyenoord..
De NOS lamlulquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
wat de fuck?
Dat kneuzencollectief uit dat kakkerlakken nest uitzenden tegen Nancy? Alsof die sukkels ook maar een doelpunt weten te scoren in die hele poule.
En dan Nancy, ook zo'n aansprekende clubEcht een topaffiche hoor, de lammen tegen de blinden.
Enniewee, waar kunnen we de ramen ingooien van RTL?
Die schreeuwlelijkerds staan morgen op de Dam hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:47 schreef venomsnake het volgende:
Mwah, ik zie ook liever Nancy - Feyenoord eigenlijk..
Tja, zo erg is het toch niet dat Ajax ook een keertje overgeslagen wordt?
Bovendien zal de wedstrijd wel op AT5 of Eredivisielive komen lijkt me.
En anders zijn er nog streams op internet, of je duikt een sportcafe in in Amsterdam.
Wij hebben dat ding tenminste nog eens gewonnen in de tijd dat disco niet meer hip was, kakkerlak.quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:38 schreef Superfast het volgende:
[..]
De NOS lamlul![]()
Alsof die neuzen het gaat redden die vierden zaterdag de winst tegen Groningen (THUIS)alsof ze de Champions-League gewonnen hadden........
Stelletje stinkneuzen uit AmsterDOM
Voor Nancy-feyenoord wel ja. Kut kalmar.quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:50 schreef Superfast het volgende:
[..]
Die schreeuwlelijkerds staan morgen op de Dam hoor![]()
Ongehoord dat ze Ajax een keer passeren
het gaat er om dat Nancy-feyenoord een kutaffiche is.quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:47 schreef venomsnake het volgende:
Mwah, ik zie ook liever Nancy - Feyenoord eigenlijk..
Tja, zo erg is het toch niet dat Ajax ook een keertje overgeslagen wordt?
Bovendien zal de wedstrijd wel op AT5 of Eredivisielive komen lijkt me.
En anders zijn er nog streams op internet, of je duikt een sportcafe in in Amsterdam.
1995 vraagt waar je gebleven bentquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wij hebben dat ding tenminste nog eens gewonnen in de tijd dat disco niet meer hip was, kakkerlak.
Je weet dat 1917, of was het nou 1970, nog verder terug is?quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:58 schreef Superfast het volgende:
[..]
1995 vraagt waar je gebleven bent![]()
2002 hé , wanneer gaan jullie Europees weer eens wat laten zien bij fc Duivendrecht
Als de UEFA cup nou niks voorstelt in jouw ogen waarom maak je je dan druk dat de wedstrijd van jouw cluppie niet rechtstreeks wordt uitgezonden?quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je weet dat 1917, of was het nou 1970, nog verder terug is?
Och, de UEFA Cup.... Ze zullen onder de indruk zijn, in Slowakije ofzo.
Kom je me volgend jaar om de oren slaan met de Intertoto cup winst?
Omdat ook de Ajax hand anno 2008 snel gevuld isquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:06 schreef Superfast het volgende:
[..]
Als de UEFA cup nou niks voorstelt in jouw ogen waarom maak je je dan druk dat de wedstrijd van jouw cluppie niet rechtstreeks wordt uitgezonden?
gut oh gut de kakkerlakjes hebben weer praatjes, of wacht nee je bent zo'n meelopertje die nu voor psv is en als ajax of wie dan ook kampioen word loop je voor hun te schreeuwenquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:14 schreef Agiath het volgende:
En terecht, Ajax is een spuuglelijke club.
Het maakt niet uit voor welke club ik ben, als ik al voor een club ben, ajax is en blijft een lelijke club met een dito stadion.quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gut oh gut de kakkerlakjes hebben weer praatjes, of wacht nee je bent zo'n meelopertje die nu voor psv is en als ajax of wie dan ook kampioen word loop je voor hun te schreeuwen
1 woord: JALOEZIEquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het maakt niet uit voor welke club ik ben, als ik al voor een club ben, ajax is en blijft een lelijke club met een dito stadion.
quote:
Als Feyenoorder kijk ik weleens met een jaloerse blik naar het materiaal dat v Basten tot zijn beschikking heeft hoor dat zal ik niet ontkennen.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:28 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ach, een nederlaag van Feyenoord is ook altijd leuk om te zien
Lol..... Ja het hangt ook af van 1000 Ajaxcieden die bij die wedstrijd aanwezig zullen zijnquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:47 schreef DaMart het volgende:
Logische keuze van RTL.
Bij Nancy - Feyenoord zijn geen Nederlandse supporters (althans die zouden er niet moeten zijn), bij Ajax wel dus is de kans groter dat je meer Feyenoordkijkers trekt dan Ajaxkijkers.
Kijk, toch weer 1.000 kijkers minder dus...quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lol..... Ja het hangt ook af van 1000 Ajaxcieden die bij die wedstrijd aanwezig zullen zijn
Volgens mij heeft de NOS alleen de rechten van de thuiswedstrijden en kan de NOS deze wedstrijd dus niet laten zienquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:08 schreef de_boswachter het volgende:
Normaal ben ik altijd de eerste die ligt te zeiken op de NOS dat ze Ajax altijd uitzenden (is ook zo), maar dat ze deze wedstrijd van Ajax laten schieten
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat NOS de rechten heeft verkocht aan RTL maar nu lees ik ook weer andere berichten dat ze niet meedongen..quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:21 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de NOS alleen de rechten van de thuiswedstrijden en kan de NOS deze wedstrijd dus niet laten zien
Matsuo_Yoshitoki is een meisjequote:
Zo vierden jullie de 2-2 gelijkmaker tegen ons aller ajax anders ookquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:38 schreef Superfast het volgende:
[..]
De NOS lamlul![]()
Alsof die neuzen het gaat redden die vierden zaterdag de winst tegen Groningen (THUIS)alsof ze de Champions-League gewonnen hadden........
Stelletje stinkneuzen uit AmsterDOM
pwnd!quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:06 schreef Superfast het volgende:
[..]
Als de UEFA cup nou niks voorstelt in jouw ogen waarom maak je je dan druk dat de wedstrijd van jouw cluppie niet rechtstreeks wordt uitgezonden?
Ons aller Ajax.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zo vierden jullie de 2-2 gelijkmaker tegen ons aller ajax anders ook
Duel van Ajax tegen een van de best draaiende Engelse ploegen lijkt me meer de moeite waard dan een Nederlandse degradatiekandidaat en een Franse ploeg uit de middenmoot.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:19 schreef VatosLoco het volgende:
Geen Feyenoord fan, geen Ajax fan, maar ik zie liever Nancy-Feyenoord, is toch een beetje beladen duel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Beladen duel m'n reet. Er is wat gereld vorig jaar en nu spelen ze weer tegen elkaar, met niet al te veel feyenoord supporters.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:19 schreef VatosLoco het volgende:
Geen Feyenoord fan, geen Ajax fan, maar ik zie liever Nancy-Feyenoord, is toch een beetje beladen duel.
Klopt, en buiten dat zal er bij Aston Villa - Ajax rond de 10e minuut massaal weggezapt worden.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:30 schreef Kopbal het volgende:
En terecht. Jullie hebben immers wel de mogelijkheid om je club achterna te reizen.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:33 schreef Adidah het volgende:
Ik hoop dat Nancy dik gaat winnen.
Jullie niet?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:30 schreef Kopbal het volgende:
En terecht. Jullie hebben immers wel de mogelijkheid om je club achterna te reizen.
Nee, wij niet. Er zullen er ongetwijfeld wel wat zitten. Maar volgens mij laat bijna iedere Feyenoorder deze wedstrijd schieten. Ook door de noodverordeningen die donderdag van kracht zullen zijn in Nancy.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Jullie niet?
Nancy verkoopt gewoon weer kaarten hoor, net als alle clubs doen wanneer je Europa in gaat. De keren dat ik naar het buitenland ging met kaarten zijn op 1 hand te tellen, maar heb nooit buiten hoeven staan.
Voor jullie, stoere heftige feyenoorders mag het geen probleem zijn toch?
quote:Nederlandse supporters zullen 23 oktober in Nancy niet worden toegelaten tot het stadion waar het UEFA Cup duel tussen AS Nancy en Feyenoord wordt gespeeld. De binnenstad van Nancy is op 23 oktober zelfs verboden gebied voor alle voetbalsupporters, ongeacht hun nationaliteit. Ook zal een overmacht aan agenten er op toe zien dat het voor die dag afgekondigde alcoholverbod in de stad door een ieder wordt nageleefd.
Bij diverse grensovergangen zijn zowel de dag voor de wedstrijd als op de wedstrijddag extra paspoortcontroles om te voorkomen dat supporters met een besmet verleden Frankrijk binnen komen. Bij de stadsgrenzen van Nancy zal eveneens sprake zijn van verscherpte identiteitscontroles.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee, wij niet. Er zullen er ongetwijfeld wel wat zitten. Maar volgens mij laat bijna iedere Feyenoorder deze wedstrijd schieten. Ook door de noodverordeningen die donderdag van kracht zullen zijn in Nancy.
[..]
Chanel 5?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:52 schreef afcajos het volgende:
Ik las ergens dat de wedstrijd op channel 5 wordt uitgezonden. Dus voor mensen met een satelliet een ideale uitkomst
Channel 5 ja, een engelse zender die via de satelliet in Nederland te ontvangen is.quote:
Dat wordt Ajax kijken bij Yeslam en Om Yeslam hiernaast dusquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Channel 5 ja, een engelse zender die via de satelliet in Nederland te ontvangen is.
En het totaal pakket van ziggo heeft dit zeker nietquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:52 schreef afcajos het volgende:
Ik las ergens dat de wedstrijd op channel 5 wordt uitgezonden. Dus voor mensen met een satelliet een ideale uitkomst
Dacht het niet neequote:Op maandag 20 oktober 2008 15:28 schreef GieJay het volgende:
[..]
En het totaal pakket van ziggo heeft dit zeker niet
Ja ik weet het, maar kan hier niks anders krijgen behalve digitenne en dat zuigt nog erger..quote:
Zit die ook op digitale TV?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Channel 5 ja, een engelse zender die via de satelliet in Nederland te ontvangen is.
Of gewoon op de computer.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:52 schreef afcajos het volgende:
Weet je wat je bent?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:46 schreef Klautje het volgende:
Echt hè, je wilt toch zien hoe Feyenoord geowned wordt een tweederangs Franse club als je ook naar een goede matchup kunnen kijken... En nee, ik ben geen Ajacied. Ik ben een realist.
Feyenoord
Weet je wat jij bent!?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:24 schreef Superfast het volgende:
[..]
Weet je wat je bent?
Het begint met een Z en eindigt op EIKERD
Zelfde verhaal hier, ben net drie weken geleden bij Villa - Sunderland geweest en in die vijf dagen genoeg uitgegeven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:25 schreef kurk_droog het volgende:
Als ik geld over had zou ik naar aston villa gaan maar hamburg is beter te te doen qua vervoer waardoor we daarheen gaan.
Ga je ook overnachten in hamburg?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:29 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier, ben net drie weken geleden bij Villa - Sunderland geweest en in die vijf dagen genoeg uitgegeven.
Paar andere Ajacieden die hier ook wonen hebben een touringcar geregeld dus ik denk dat we daar mee heen gaan en dan na de wedstrijd weer terug. Jij?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ga je ook overnachten in hamburg?
ik wel, zit in een hotel in een sankt pauli wijk dichtbij de reperbahnquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ga je ook overnachten in hamburg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |