Mee eens, zowel wat betreft Yin als Hiukwan. En aangezien het niet om de liefste maar om de sterkste gaat, mag de titel van mij nog steeds naar Yin.quote:Op maandag 20 oktober 2008 07:28 schreef Tezz het volgende:
En toch vind ik dat Yin het spel het beste speelt. Ze is op haar hoede, ze is tactisch erg goed, ze wint vaak proeven, heeft lichamelijk uithoudingsvermogen en ze is ook nog eens sociaal sneaky!!!
Volgens mij is Hiukwan het meest oprecht. Zij heeft echt geen complot gesmeed maar doet gewoon haar ding.
De rest mag wieberen wat mij betreft.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:44 schreef oldschoolf00l het volgende:
T programma is zo dood, dat ze zelfs t uitvallersresort erin gooien voor de sensatiewoorden van Geert. Tering wat een saaie kutzooi dit jaar.
Helemaal mee eens, Was echt ranzig.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:54 schreef Tante Bep het volgende:
Gatverdegatver, wat een ongelooflijk goor gedoe was dat met die gemarineerde kadavers, echt de smerigste Robinson proef die ik ooit heb gezien.
Ja, echt walgelijk! Ik vond er niets aan.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:54 schreef Tante Bep het volgende:
Gatverdegatver, wat een ongelooflijk goor gedoe was dat met die gemarineerde kadavers, echt de smerigste Robinson proef die ik ooit heb gezien.![]()
Klopt, maar zover zijn we nog niet (is meestal pas in de laatste of eennalaatste aflevering).quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:07 schreef Nr.G het volgende:
Het is toch elk jaar dat de afvallers sinds de samensmelting nog een keer terug gehaald worden voor een proef. Ze mogen dan vragen stellen aan de overblijvers en stemmen op hun favoriet. Gebeurt elk jaar voor de finale.
quote:laten we hopen dat er een afvallerseiland is daarboven
Moet hij die munt van te voren al inzetten, of pas als blijkt dat hij de meeste stemmen heeft (ijdele hoop)?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:25 schreef Tristessa het volgende:
Jammer dat Hans die immuniteitsmunt heeft. Mocht er iets aan de complotten veranderen (het zal wel niet, maar goed), dan kan hij alsnog roet in het eten gooien.
Vooraf hèquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:25 schreef Irrem het volgende:
[..]
Moet hij die munt van te voren al inzetten, of pas als blijkt dat hij de meeste stemmen heeft (ijdele hoop)?
Tijdje op een onbewoond afvallerseiland gezeten vermoed ik?quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:21 schreef Symn het volgende:
secret??
Yin heeft dat sneaky gedoe helemaal niet nodig want ze is fysiek heel sterk. Als zij het spel oprecht zou spelen zou ik ook voor haar zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2008 07:28 schreef Tezz het volgende:
En toch vind ik dat Yin het spel het beste speelt. Ze is op haar hoede, ze is tactisch erg goed, ze wint vaak proeven, heeft lichamelijk uithoudingsvermogen en ze is ook nog eens sociaal sneaky!!!
Volgens mij is Hiukwan het meest oprecht. Zij heeft echt geen complot gesmeed maar doet gewoon haar ding.
De rest mag wieberen wat mij betreft.
Ik ben het met je eens hoor maar wat zou jij doen als jij op dat eiland zou zitten? Als je gewoon je ding doet en je niet bezighoudt met complotten dan word je vroeg of laat uitgeknikkerd door een complot...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Yin heeft dat sneaky gedoe helemaal niet nodig want ze is fysiek heel sterk. Als zij het spel oprecht zou spelen zou ik ook voor haar zijn.
Ik heb een hekel aan die complotten, dat is dodelijk voor het hele programma. Je weet nu al dat de volgende afvaller Sharon wordt.
Op de manier hoe Geert en Prince uit het spel zijn gestemd vind ik heel erg jammer. Hiukwan vind ik ook het meest oprecht.
Of ze word opgevreten door een haai en dit is een tributequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:22 schreef flyguy het volgende:
Gok dat hiukwan gaat winnen... Verklaard de irri voiceover....
Ik hoop dat ze het gefilmd hebben danquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:18 schreef neggix het volgende:
[..]
Of ze word opgevreten door een haai en dit is een tributeLijkt me beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |