abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 oktober 2008 @ 10:17:13 #51
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62522528
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 07:28 schreef Tezz het volgende:
En toch vind ik dat Yin het spel het beste speelt. Ze is op haar hoede, ze is tactisch erg goed, ze wint vaak proeven, heeft lichamelijk uithoudingsvermogen en ze is ook nog eens sociaal sneaky!!!

Volgens mij is Hiukwan het meest oprecht. Zij heeft echt geen complot gesmeed maar doet gewoon haar ding.

De rest mag wieberen wat mij betreft.
Mee eens, zowel wat betreft Yin als Hiukwan. En aangezien het niet om de liefste maar om de sterkste gaat, mag de titel van mij nog steeds naar Yin.
pi_62523897
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 01:44 schreef oldschoolf00l het volgende:
T programma is zo dood, dat ze zelfs t uitvallersresort erin gooien voor de sensatiewoorden van Geert. Tering wat een saaie kutzooi dit jaar.
gr gr
  maandag 20 oktober 2008 @ 11:57:35 #53
211083 Angelof9
I must go first
pi_62524847
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:54 schreef Tante Bep het volgende:
Gatverdegatver, wat een ongelooflijk goor gedoe was dat met die gemarineerde kadavers, echt de smerigste Robinson proef die ik ooit heb gezien.
Helemaal mee eens, Was echt ranzig.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_62525093
Het is toch elk jaar dat de afvallers sinds de samensmelting nog een keer terug gehaald worden voor een proef. Ze mogen dan vragen stellen aan de overblijvers en stemmen op hun favoriet. Gebeurt elk jaar voor de finale.
pi_62526163
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:54 schreef Tante Bep het volgende:
Gatverdegatver, wat een ongelooflijk goor gedoe was dat met die gemarineerde kadavers, echt de smerigste Robinson proef die ik ooit heb gezien.
Ja, echt walgelijk! Ik vond er niets aan.
De buikspierproef was veel beter!

De titel van dit topic is heel waar: wat een saaie mensen!
Oké, Yin is niet saai maar wel een naar mens. Brr.
Hiukwan vind ik heel sympatiek, Sharon is wel aardig maar die Sarah is echt een suffe muts.
En dan de mannen. Ach, wat zal ik ervan zeggen. Die Hans had me toch een potje een saai autocue-gezin.

Ben benieuwd hoe dit afloopt.
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:08:32 #56
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62526417
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 12:07 schreef Nr.G het volgende:
Het is toch elk jaar dat de afvallers sinds de samensmelting nog een keer terug gehaald worden voor een proef. Ze mogen dan vragen stellen aan de overblijvers en stemmen op hun favoriet. Gebeurt elk jaar voor de finale.
Klopt, maar zover zijn we nog niet (is meestal pas in de laatste of eennalaatste aflevering).
pi_62528356
Heet dat kind van Yin trouwens echt Vicje of is het een verkleining van Victor oid? Eigenlijk beide even walgelijk .
pi_62528602
Eens met TT wel.
sig verwijderd door FA
pi_62528652
Ik zag laatst een rouwadvertentie voor EP van de makers van ER in een krant, en ik vond de zin die erbij stond wel erg mooi.
quote:
laten we hopen dat er een afvallerseiland is daarboven
  maandag 20 oktober 2008 @ 15:23:51 #60
211083 Angelof9
I must go first
pi_62529800
Ze noemt hem heel consequent Vicje, dus ik neem aan dat het arme kind echt zo heet.
pi_62529849
Jammer dat Hans die immuniteitsmunt heeft. Mocht er iets aan de complotten veranderen (het zal wel niet, maar goed), dan kan hij alsnog roet in het eten gooien .
pi_62530002
Ik vind het echt zo jammer dat Prince er niet meer bijzit. Ik hoop echt dat hij nog mee mag doen met het afvaller-gebeuren of whatever er nog gaat komen...
pi_62534358
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 15:25 schreef Tristessa het volgende:
Jammer dat Hans die immuniteitsmunt heeft. Mocht er iets aan de complotten veranderen (het zal wel niet, maar goed), dan kan hij alsnog roet in het eten gooien .
Moet hij die munt van te voren al inzetten, of pas als blijkt dat hij de meeste stemmen heeft (ijdele hoop)?
pi_62534418
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:25 schreef Irrem het volgende:

[..]

Moet hij die munt van te voren al inzetten, of pas als blijkt dat hij de meeste stemmen heeft (ijdele hoop)?
Vooraf hè Dat hoor je ze ook vragen vooraf Zou wel érg makkelijk en flauw zijn als dat ook achteraf kon.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:44:24 #65
211083 Angelof9
I must go first
pi_62534805
Ik hoop dat hij hem dan niet inzet en wordt wegggestemd omdat hij te arrogant is om te denken dat hij die munt nodig had.
pi_62536379
Moeten die afvallers na het afvallen daar nog in een hotel verblijven ofzo? Toch niet tot het einde?
Wie is daar?
pi_62539719
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 23:21 schreef Symn het volgende:
secret??
Tijdje op een onbewoond afvallerseiland gezeten vermoed ik?

Wikipedia over het ontstaan : http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Secret

De hype die er op volgde
http://www.google.nl/search?q=The+secret&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rlz=1B3GGGL_nlNL255NL270

Samengevat :

Volgens de formule vd secret zou je dmv visualisatie alles kunnen krijgen en/of waarmaken wat je maar wilt in het leven, voorbeeld, als je je zinnen hebt gezet op een bep. auto stel je dan zo levendig mogelijk voor dat je die auto al in je bezit hebt, bedenk hoe ie er uitziet, de kleur, de vormgeving, stel jezelf voor dat je instapt, het interieur bekijkt, de geur vd nwe lederen bekleding opsnuift en een denkbeeldig ritje maakt.

Als je dat op de juiste manier (zo intensief dat het echt leek) hebt gedaan zou die auto binnen no time bij je voor de deur moeten staan, aldus de bedenkers.

Deze methode zou niet alleen werken voor het verkrijgen van dingen maar ook met werk, gezondheid en relaties.

Hans zei vanuit z'n hutje, terwijl hij met de blik van een waanzinnige in de camera staarde :

"Het past gewoon in mijn leven dat ik die munt vind, dat is gewoon Hans!"

helder nu?

ofnie

Hans is gewoon zo'n enge Secret aanhangert, het kuddedier!
  Trouwste user 2022 maandag 20 oktober 2008 @ 23:50:51 #68
7889 tong80
Spleenheup
pi_62543662
Typisch dat hier zo weinig wordt gepost.

Zegt alles over de uitzendingen van dit jaar.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62550625
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 07:28 schreef Tezz het volgende:
En toch vind ik dat Yin het spel het beste speelt. Ze is op haar hoede, ze is tactisch erg goed, ze wint vaak proeven, heeft lichamelijk uithoudingsvermogen en ze is ook nog eens sociaal sneaky!!!

Volgens mij is Hiukwan het meest oprecht. Zij heeft echt geen complot gesmeed maar doet gewoon haar ding.

De rest mag wieberen wat mij betreft.
Yin heeft dat sneaky gedoe helemaal niet nodig want ze is fysiek heel sterk. Als zij het spel oprecht zou spelen zou ik ook voor haar zijn.
Ik heb een hekel aan die complotten, dat is dodelijk voor het hele programma. Je weet nu al dat de volgende afvaller Sharon wordt.
Op de manier hoe Geert en Prince uit het spel zijn gestemd vind ik heel erg jammer. Hiukwan vind ik ook het meest oprecht.
pi_62557001
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:07 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Yin heeft dat sneaky gedoe helemaal niet nodig want ze is fysiek heel sterk. Als zij het spel oprecht zou spelen zou ik ook voor haar zijn.
Ik heb een hekel aan die complotten, dat is dodelijk voor het hele programma. Je weet nu al dat de volgende afvaller Sharon wordt.
Op de manier hoe Geert en Prince uit het spel zijn gestemd vind ik heel erg jammer. Hiukwan vind ik ook het meest oprecht.
Ik ben het met je eens hoor maar wat zou jij doen als jij op dat eiland zou zitten? Als je gewoon je ding doet en je niet bezighoudt met complotten dan word je vroeg of laat uitgeknikkerd door een complot...

* AlmightyArjen wil ook wel een keer meedoen maar denkt niet ver te komen met z'n snelle stofwisseling...
pi_62557214
Hehe, als ik mee zou doen zou ik regeren zoals in Lord of the Flies
pi_62559614
Wat een kut seizoen zeg Tis dat ik benieuwd ben welke mongool er wint, maar wat een vieze tyfuslijers allemaal Vooral dat liegen over de zwakste wegstemmen enz

Volgend jaar maar weer leukere kandidaten zoeken....
O+ BlaBlub O+
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:22:21 #73
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_62565366
Gok dat hiukwan gaat winnen... Verklaard de irri voiceover....
The more debt, the better
pi_62570992
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 21:22 schreef flyguy het volgende:
Gok dat hiukwan gaat winnen... Verklaard de irri voiceover....
Of ze word opgevreten door een haai en dit is een tribute Lijkt me beter
O+ BlaBlub O+
  woensdag 22 oktober 2008 @ 00:33:28 #75
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_62571216
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 00:18 schreef neggix het volgende:

[..]

Of ze word opgevreten door een haai en dit is een tribute Lijkt me beter
Ik hoop dat ze het gefilmd hebben dan
The more debt, the better