Ja, dus ik vrees dat de komende 2 afleveringen net zo saai wordenquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:34 schreef Quyxz_ het volgende:
geert hans yin en hiukwan hebben dus echt een complot tot het eind
Whehe zelfs daar ontbrak een stukje uitquote:
klonk als iets van damien rice, toen kyra moest vertrekkenquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:39 schreef Stranger het volgende:
Hoe heette dat nummer dat ze aan het einde van de eilandraad gebruikten? Het klonk erg bekend, maar kan er niet op komen.
Lijkt me niet, meestal blijven ze nog een paar dagen op het eiland voordat ze terug naar huis gaan.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:45 schreef djkoelkast het volgende:
Wat nou boring as hell? Ze hebben ons de hele tijd voor het lapje gehouden en voila! Geert terug
volgens mij komt die niet terug in het spel hoor, mogen ze gewoon even hun gal spuwen. Anders was ie niet zo gewassen en geschoren enzoquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:45 schreef djkoelkast het volgende:
Wat nou boring as hell? Ze hebben ons de hele tijd voor het lapje gehouden en voila! Geert terug
nu ik die uitspraak zo nog eens lees valt ineens het kwartje, Hans handelt en denkt volgens de wetten van de "Secret"!quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:43 schreef Symn het volgende:
Ik walg van die Hans: " Het past gewoon in mijn leven dat ik die munt vind, dat is gewoon Hans!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |