quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:28 schreef Sala-adin het volgende:
Ik wou deze nog zien en nu weet ik dat hij dus dood gaat
En jij weet zeker niet dat veel films gebaseerd op waargebeurde verhalen vaak het verhaal aanpassen om het toch spannender te maken?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:17 schreef boeiuh het volgende:
TS wist zeker niet dat het een waargebeurd verhaal is? Hij is nou eenmaal niet dood gegaan op een manier die voor het verhaal het tofst zou zijn.
Ik vind het wel een vette film met een mooi einde. Er is trouwens later onderzocht dat de doodsoorzaak in theorie geen doodsoorzaak kan zijn. Zoek dit zelf maar op want ik wil niet spoileren.
Samequote:Op zondag 19 oktober 2008 21:28 schreef Sala-adin het volgende:
Ik wou deze nog zien en nu weet ik dat hij dus dood gaat
Kijk die film anders even. Dan kun je zien dat een andere doodsoorzaak, naast dat het afwijkt van het werkelijk gebeurde, niet in het plaatje past.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:05 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
En jij weet zeker niet dat veel films gebaseerd op waargebeurde verhalen vaak het verhaal aanpassen om het toch spannender te maken?
Verdomd...ik weet nu al niet meer wat ik net gepost hebquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
Doe eens niet.
Nou word ik toch wel heel nieuwsgierigquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verdomd...ik weet nu al niet meer wat ik net gepost heb
Iemands doodsoorzaak compleet aanpassen is een beetje vergezocht he, zeker bij dit verhaal.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:05 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
En jij weet zeker niet dat veel films gebaseerd op waargebeurde verhalen vaak het verhaal aanpassen om het toch spannender te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |