zou zomaar kunnen, maar de eerste overwinning is binnen, dus dat kan ook weer een voorteken zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:08 schreef Suijk het volgende:
Vorige ronde verloor PSV als enige Nederlandse ploeg in Europa. Denk dat ze deze ronde als enige winnen.
Jij ook van Hartequote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Inderdaad, van harte. Had dit niet verwacht.
Voor mij ook van harte, weer twee keer gewonnen vandaag, nu 8 uit 9 gewonnen. Gaat goed.
Voorpret is altijd geweldigquote:Op donderdag 23 oktober 2008 07:49 schreef SCH het volgende:
Spoor je als je sochtends om half 7 in je eentje Heerenveenliedjes in de auto zit te zingen?
Man, ik barst nu al uit elkaar van de adrenaline
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:36 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh![]()
![]()
Oh wat was het leuk gisteravond![]()
Pas om kwart voor 2 thuis, maar ach.....
Ja die heeft wel de hele terugweg geslapen, maar hij heeft zo onwijs genoten.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:51 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja die heeft wel de hele terugweg geslapen, maar hij heeft zo onwijs genoten.
Later heeft ie nog handtekeningen gekregen van Marcellis, Amrabat, Bakkal en Wuytens. We mochten naar 'De Verlenging' en daar kwamen later nog wat spelers naar toe.
Dus je kan wel zeggen dat we een top avond gehad hebben![]()
We hadden gepouled met ons drieen en Justin won die ook. Ik was de enige van ons drieen die voorspelde dat PSV zou verliezen. Nou ja Justin is weer 10 Eurootjes rijker
Leuk zegquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:51 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Later heeft ie nog handtekeningen gekregen van Marcellis, Amrabat, Bakkal en Wuytens. We mochten naar 'De Verlenging' en daar kwamen later nog wat spelers naar toe.
We hadden gepouled met ons drieen en Justin won die ook. Ik was de enige van ons drieen die voorspelde dat PSV zou verliezen. Nou ja Justin is weer 10 Eurootjes rijker
Niet toevallig z'n moeder en 2 zussen ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:14 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Oh ja en we zagen Maza vertrekken met 3 vrouwen
Hee laat mij ff wat roddels de wereld in helpenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Niet toevallig z'n moeder en 2 zussen ?
Valt me ook mee van Maza idd.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:32 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Mooi lfy! Had het niet verwacht.
In Mexico tel je inderdaad niet mee met maar 3 meisjes. Minstens twee aan elke arm is het streven.quote:
Dag van zijn leven gehad dus, schitterendquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:51 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Zo'n dag heb ik momenteel. Heerlijk! Wat een dag! Fantastisch!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dag van zijn leven gehad dus, schitterend.
Vertel.....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:59 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zo'n dag heb ik momenteel. Heerlijk! Wat een dag! Fantastisch!
Pfff, ja moeilijk lijkt me, maar toch nog maar even volhouden hè. De laatste loodjes wegen dus duidelijk het zwaarst. Succes hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:22 schreef Grulez het volgende:
Achja volgende week een tentamen waarvoor ik nog veel moet leren. Zo'n tentamen die tijden is blijven liggen, maar erg lastig is. Het zijn de laatste loodjes van mn studie (alleen dit tentamen nog en een halve scriptie), alleen ik heb nulcommanul motiviatie meer (al maanden). Vandaar
Succes. En zoals de Gazetta schrijft: zo snel mogelijk terug naar Amsterdam hèquote:
Ik ga niet stemmen. Zo lang het Gielquote:
Ja dat is erge horrorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:28 schreef tong80 het volgende:
Iemand één vandaag gezien net ?
Wat een horror voor die man.
Vastgeroeste meneer.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:00 schreef borisz het volgende:
Rondje van Bassie van de SGP, 10.000 dagen tweede kamerlid.
... ja die heb ik dus van heeeeel dichtbij gezienquote:
Ja lekker, het was hier ook goed weerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:29 schreef Ole het volgende:
Ola!
Had je maar geen crowded house moeten luisterenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:33 schreef Ole het volgende:
Het is hier hollands kloteweer vandaag anders
Ook een rondje van mij.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:00 schreef borisz het volgende:
Rondje van Bassie van de SGP, 10.000 dagen tweede kamerlid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |