Wel een sneaky manier om aan iemand zn login en wachtwoord te komenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:08 schreef SuperFruitig het volgende:
OMG HOME BETA INVITE
[..]
Gekregen van sender Home-B dus het moet wel echt zijn![]()
Je gaat nu toch niet serieus zeggen dat je hier in getrapt bent he?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:08 schreef SuperFruitig het volgende:
OMG HOME BETA INVITE
[..]
Gekregen van sender Home-B dus het moet wel echt zijn![]()
Bij SF weet je het maar nooitquote:
Moet je maar niet altijd zo over-enthousiast zijnquote:
Had je maar niet moeten bestellen, vandaag voor 60 in de winkel tis toch wat, en Motogp 08 lag er btw ook, voor 55...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:30 schreef Beach het volgende:
Gamehubs![]()
Bij Far Cry 2 staat de release date TBA.
En vandaag en morgen speelt iedereen hem al![]()
En alle GH kopers maar wachten
Hij gaat inderdaad niet zo hard. Hoogstens 1MB per 3-5 secondenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:13 schreef delano.888 het volgende:
R2 Beta 23%, fiiijjjn, dit word een latertje vanavond
(U)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:10 schreef merino het volgende:
[..]
Moet je maar niet altijd zo over-enthousiast zijn
Zeker jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:17 schreef Govinda het volgende:
R2 beta:![]()
Coop is zooo vet, en het levelen van je classes voegt echt wat toe
Kom vast nog wel goed na tijdje lijkt me.quote:The good news is this: When Confrontation's working like it's supposed to, it's fantastic. It's already going toe-to-toe against SOCOM II for bragging rights as the pinnacle of the series in my personal ranking, and that's saying a damn lot. The game capitalizes on the best features of the SOCOM series, delivering long, deliberately paced, exceptionally tense matches where one wrong move can put you on the sidelines for lengthy commiseration sessions with your fellow deceased. (Don't worry -- respawn-enabled games are available for you run-and-gunners.)
Goed nieuwsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
misschien moet ik er gewoon in even inkomen![]()
De headset daarintegen![]()
Hij staat nu in de lader mooi te wezen![]()
Mute knopt werkt makkelijk , gewoon indrukken, in mute status hoor je dan af en toe een paar piepjes om je daar aan te herrineren.
Hij was binnen 1,5 uur opgeladen![]()
Luid en duidelijke spraak , engelse kut koters
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ja![]()
![]()
Ik zat me al heulemaal de kolere te zoeken naar het single player menu![]()
Mijn el-cheapo 2 tientjes merk-headset werkt als een malle. Hij speelt zelfst Trashmen alsof het 1963 isquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:35 schreef merino het volgende:
[..]
Goed nieuws
Prestatie van mijn Jabra250v headset op de ps3 is namelijk uiterst matig...
alleen die officiele Sony headset kan toch HQ VOIP aan?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Mijn el-cheapo 2 tientjes merk-headset werkt als een malle. Hij speelt zelfst Trashmen alsof het 1963 is
Dat dus, die jabra doet ook pijn aan mijn oren. Heb ook een logitech headset die goed werkt op de ps3quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:03 schreef merino het volgende:
[..]
alleen die officiele Sony headset kan toch HQ VOIP aan?
Want de Jabra headset werkt wel (met telefoons/skype zelfs heel erg goed) maar de kwaliteit op de ps3 is gewoon bedroevend.
Als je al gaat pitten, zet dan je bel op je slaapkamerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:19 schreef Beach het volgende:
Ik ben genaaid![]()
Lag ik net even te pitten (half uurtje) ga ik naar beneden zie ik een briefje in de bus![]()
Dat was dus mn Deadspace. Morgen ipv vandaag spelen dus.
Niet een kwestie van genaaid worden alswel domme pech...balenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:19 schreef Beach het volgende:
Ik ben genaaid![]()
Lag ik net even te pitten (half uurtje) ga ik naar beneden zie ik een briefje in de bus![]()
Dat was dus mn Deadspace. Morgen ipv vandaag spelen dus.
Of slaap op de gangmatquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je al gaat pitten, zet dan je bel op je slaapkamer
Ik heb hem ook via Nedgame besteld.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:27 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik hoop echt dat ik vandaag FC2 LE van Nedgame mag ontvangen. Het lastige aan hun systeem is dat ze geen mail sturen wanneer het vertuurd isGa je zien dat ik nog tot de officiele streetdate moet wachten
Ik zou naakt naar beneden rennenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:30 schreef Agiath het volgende:
Ik heb hetzelfde ook wel eens gehad, alleen toen ging ik 5 minuten douchen
It's funny 'cause it's truequote:
Heb ik ook gedaan toen UPS met mijn 360 aan kwam, handdoekje erom heenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
It's funny 'cause it's true
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |