abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109991906
Ach wat zielig! Als je haar eruit haalt en lekker ergens neerlegt blijft ze dan niet liggen? En zou ze misschien niet naar de 'wc' moeten? Stomme vraag maar ze zit al uren in de reismand zeg je
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:07:11 #27
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_109995719
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:16 schreef itsme het volgende:
Ik zit nu ook met een poes die onder narcose is geweest. Een kies getrokken, want ze had daardoor zelfs kaak ontsteking en de arts vertelde me dat ze pas rond 19..00 uit de mand mocht. is zo een gesloten draagbak.
Het is nu 18.00 en ze heeft al uren alleen maar gemekkert. Ik probeerde het net even maar ze zakt nog steeds door haar voorpoten.
Ze is doodsbang in die bak. Het is nu 18.15 probeer het over 1 uurtje weer. zo zielig dit. Het is een poesje wat mishandelt is door een boer en ik 13 jaar geleden heb gered.
Ze mag die mand niet uit omdat ze in verwarde toestand in problemen kan komen, zoals ergens vanaf vallen terwijl de val-reflex nog niet werkt. Als je haar constant in de gaten kan houden, dan kun je haar er best uitlaten. Leg haar dan op een vertrouwde en warme plek, dan zie je wel of ze dan nog wil gaan rondstruinen.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:21:58 #28
143001 Prospera
Verfrissend
pi_110009489
Ahh gossie het arme diertje. Ik vind de 5 uren na de narcose al ellende voor mijn katten, laat staan dat je kat er een langdurige delier van krijgt :{

Hoop dat je poezel weer snel zichzelf wordt, zoals eerder werd gezegd veel laten drinken!
Bij mijn katten koop ik dan een bakje vers hart bij de AH, deze week ik in een ruime hoeveelheid
water en het vocht slobberen ze heel graag op :)
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  Moderator zondag 8 april 2012 @ 15:52:40 #29
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_110059819
Hoe gaat het nu? :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_110641799
Hai Ja Ik had haar er toch te vroeg uitgehaald. Ze kon wel lopen maar was zo in de war. En ik heb 2 trappen. Ik bleef er bij maar toen is ze van de trap afgevallen en ze keek alsof ik haar geduwd had!! :o:') Wat voelde ik me rot. Maar uiteindelijk werd ze rustig en het vertrouwen in mij is ook weer hersteld. :o (Ook al had ik haar echt niet van de trap geduwd) :P

Toch is het nog niet goed met haar. Ik ben verleden week, 9 dagen geleden weer met haar naar de da gegaan. Haar tandvlees was ontstoken en ze niesde en had tranend oogje en ze deed raar. helaas is dat nog steeds zo al is haar gedrag nu wel weer vanouds.Ik ga morgen weer bellen. Ik keek in haar bek en zie dat bovenaan haar tandvlees ontstoken is. Ondanks de antibiotica
  zondag 22 april 2012 @ 19:37:22 #31
8252 mvdejong
pi_110643314
Voor mij wordt het morgen spannend. Ik dacht eerder deze week dat Julius echt aan de eindspurt was begonnen, slecht eten, afvallen, duidelijk ziek gevoel. Mijn verwachting dat zijn nieren nu definitief ermee ophielden werd echter ontkracht door het onderzoek, ze zijn er niet best aan toe, maar dat is al jaren zo. Hij had twee echte problemen, zijn schildklier-activiteit was weer te hoog, en de toestand van zijn gebit is erbarmelijk.

De arts stelde voor om het schildklier-probleem eerst aan te pakken (dosering van 2 naar 3 pilletjes daags), en als dat niet hielp zijn gebit aan te pakken. Ik besloot uiteindelijk maar direct de afspraak voor het gebit te maken, ook als het primaire probleem de schildklier was, moet het gebit toch een keer gedaan worden, en dan wordt het in ieder geval gedaan terwijl hij nog in een goede gezondheid verkeert (behalve dan zijn overactieve schildklier, te weinig actieve nieren, doofheid, versleten rugwervels, klemzittende rugzenuw, ...).

Het verhogen van de Felimazol-dosis werkte binnen een dag, en hij is al weer wat zwaarder geworden (gelukkig is hij toch een paar onsjes zwaarder dan vroeger, zo heeft hij een buffertje), maar maandag gaat dan toch de gebits-sanering gebeuren, en dat is voor een kat van bijna 20 jaar met bekend problemen met wakker worden na een narcose toch een risico.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
  zondag 29 april 2012 @ 19:41:48 #32
8252 mvdejong
pi_110940572
En meneer is er weer helemaal bovenop. Dat heeft wel eventjes geduurd, hij heeft tot dinsdag-avond echt veel last van de narcose gehad, lang iets verward geweest. Pas zaterdag had ik echt het idee dat hij weer helemaal normaal was.
  woensdag 2 mei 2012 @ 14:02:28 #33
8252 mvdejong
pi_111037719
Hier is meneer van het lente-zonnetje aan het genieten, met nog de kale plek van het bloedonderzoek (borst) en de operatie (verdoving en infuus, poten) :

pi_111745640
Mijn lieve Lily is helaas onverwacht overleden. Ik bleef naar de da gaan. We kwamen er achter dat er iets in haar neusje zat. Ik bracht haar voor een biopsie maar toen ik de da er op wees dat Lily raar deed met haar mond en ze keek, bleek dat haar hoektanden ook los zaten. het was een tumor en ik heb haar die zelfde ochtend, terwijl ze nog onder narcose was, moeten laten inslapen. Dit was op 3 mei en ik heb er nog steeds zo enorm veel moeite mee.Ik had haar gered van een boer die de poesjes tegen de muur dood sloeg. Ik had haar 11 jaar. Ik mis haar enorm.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 17:33:08 #35
8252 mvdejong
pi_111746480
Sterkte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')