quote:Of hij had deze of hij had serie 1 (denk dat hij deze had)
Op dinsdag 30 juli 2002 12:18 schreef kastanova het volgende:[..]
Martin
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 12:39 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Dat stickerboek had ik ookAlleen de stickerpakjes waren op een gegeven moment niet meer te krijgen bij mij in de buurt, dus bleef ik hangen op iets van 50 stickers
Maar ben bang dat het nu te laat is
Martin
quote:Zo lang de actie loopt. Met dergelijke acties wordt zo vaak gekloot. Te vaak!
Op dinsdag 30 juli 2002 12:53 schreef kastanova het volgende:[..]
Martin
quote:Tsja, ik was toen een jaar of 10 geloof ik. Daar had ik toendertijd geen geld voor (snoep was lekkerder)
Op dinsdag 30 juli 2002 12:53 schreef kastanova het volgende:[..]
Martin
quote:Je bedoelt:
Op zaterdag 23 maart 2002 18:12 schreef Dr.Daggla het volgende:Ik ging echt hard op die shit toen ik een jaar of 10 was
Met die half kale presentator die altijd de lul was als er eentje aggressief voor de camera stond
Weet iemand de naam van die presentator nog toevallig..
Ik zie um zo voor me nog
"mean" Gene Okerlund
quote:Mooi gevecht was dat ja, hulk pint TUW, maar omdat de scheids KO was kon er niet afgeklopt worden. Toen de scheids bijkwam kwam TUW ook bij en hij pakte de Titel!
Op zaterdag 23 maart 2002 20:48 schreef mvt het volgende:[..]
The Hart foundation vs The Rockers MEGA
vond trouwens Animal & Hawk ook super
van de 1 mans vond ik The Model Rick Martel ook zo'n raar figuur, wel leuk Favorieten waren The Ultimate Warrior en Texas Tornado. Vooral het gevecht tussen The Ultimate Warrior vs Hulk Hogan was super
is wel lang geleden en ik was nog heel jong...:P
quote:Dat was wel het ultieme gevecht ja, samen met mijn broers in spanning voor de tv gezeten. En steeds kwamen ze om en om uit onmogelijke posities weer terug.
Op maandag 28 juli 2003 16:36 schreef erikh het volgende:
En nog steeds zijn de fans er niet over uit wie nou de betere worstelaar was. Hulk Hogan of The Ultimate Warrior
FANTASTISCH!
quote:Dat moet niet de vraag zijn.
erikh schreef op maandag 28 juli 2003 om 16:36: En nog steeds zijn de fans er niet over uit wie nou de betere worstelaar was. Hulk Hogan of The Ultimate Warrior
Hulk Hogan is vanaf het begin door sommige zogenaamde 'kenners' achtervolgt geweest dat hij een hele beperkte worstelaar zou zijn gezien de 'mooves' die hij heeft in tegenstelling tot andere worstelaars.
Dat kan wel zijn maar Hulk Hogan is degene geweest die het worstelen naar de voorgrond heeft gebracht en populair heeft gemaakt tot wat het nu is.
Hulk Hogan was tesamen met Vince mc Mahon's TITAN Sports(moedermaatschappij van WWF= nu WWE) die een hele marketing strategie uitwerkte die geleid heeft tot wat de WWE nu is geworden een miljoenen industrie.
Het worstelen was tot dan maar een sport die in kleine zaaltje's werd beoefent voor een handjevol liefhebbers alvorens het echt mainstream werd met behulp van 'idool' Hulk Hogan.
Voor meer hierover, lees maar eens dit:
Werd nog op een "leuke" manier eruit gewerkt door McMahon.
Hulk Hogan en The Ultimate Warrior waren meer show en spieren dan wat anders. Macho Man vind ik dan nog beter dan die twee. Veel betere show en spectaculairdere moves.
Counting, WWF, WCW and his early Stampede days, Bret Hart has held 29 titles.
-5 Times WWF Champion
-2 times WWF Intercontinental Champion
-2 times WWF Tag Team Champion
-2 times WCW World Champion
-4 times WCW U.S. Champion
-1 time WCW Tag Team Champion
-6 times North American Heavyweight Champion (Stampede)
-5 times International Tag Team Champion (Stampede)
-2 times British Commonwealth Mid-Heavyweight Champion (Stampede)
dat heet nostalgie jongen...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:14 schreef ScienceFriction het volgende:
Undertaker is altijd mijn favoriet geweest. Ultimate warrior was dat toen ik voor het eerst een worstelwedstrijd zag.
Ik heb laatst nog eens die wedstrijd van the ultimate warrior tegen hulk hogan gekeken (wrestlemania 6 geloof ik) en was geschokt. In mijn geheugen was het een episch gevecht, maar nu? Bijna 15 jaar later is het hilarisch en triest. Wat een slechte performance zeg, helemaal als je dat afzet bij de wedstrijd tussen Stone Cold en the Rock(WM XV)/ HBK en Bret Hart (WM XII).
Blégh, die Ultimate warrior steeds stom met z'n arm te zwaaien alsof hij dronken was, en dan Hulk Hogan "hulking up". Hoezo selling moves???
Doe mij dan maar de Hell in a Cell match tussen de Undertaker en Mankind
Ik ken geen worstelaars die Michael Owen heten, wel een voetballer.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:43 schreef Mattt het volgende:
Micheal Owen geloof ik was toch overleden na een hele harde val ?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:29 schreef Reddiablo het volgende:
en vroeger natuurlijk ook groot fan van Hulk Hogan... wat technisch misschien wel de aller aller aller slechtse was
Sting.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:57 schreef Toeps het volgende:
Je had toch ook zo'n vent met een knuppel, zwart wit gesminckt, die dan uit de lucht kwam zetten als er echt oorlog kwam?
Die bolle is volgens mij Akeem. Die pimp daddy is Slick if I'm not mistaken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:03 schreef Mr_Brownstone het volgende:
wie herinnert zich deze fijne kerel nog:
[afbeelding]
The original wigger
Hij verloor van Triple H op een Raw in een mask vs title match.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:21 schreef Mattt het volgende:
Ik weet het niet meer, ik ken het verdere verleden niet echt van de wcw,nwo,wwfinmiddels wwe.
Kane heeft trouwens ook zijn masker unmaskd, was daar een reden voor ?
Ik vind hem vooral vervelend. Z'n moves niet interessant en ik vind hem juist verschrikkelijk met z'n mic skills. Maar ik mag hem gewoon niet, en dat heb je soms wel eens.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:39 schreef ScienceFriction het volgende:
Wat is er mis met Steve Austin???
Vanuit professioneel oogpunt een goede worstelaar in technisch opzicht. Is in zijn rol als Stone Cold meer een brawler geworden vanwege de gimmick die hij had. Hij had meer techniek in huis dan bijvoorbeeld Hulk Hogan en is verantwoordelijk voor de omslag in de WWF naar de "attitude" kant. Daarnaast heeft hij ook nog eens zeer goede mic skills what in de huide WWE misschien nog wel belangrijker is dan worstelkwaliteiten. Het is ten slotte entertainment.
Ik zeg niet dat je geen hekel aan Stone Cold mag hebben hoor (iedereen heeft zo zn voorkeuren), maar wat vond je slecht aan hem dan?
Lees het topic even, hij is al drie keer langs gekomen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:29 schreef TETSU het volgende:
AAarghhh...
Wat was ook al weer de naam van die gast met dat blauwe strakke pakje, lang haar en hij had altijd een balk of plank bij zich? Ohw ja en hij keek ook enorm scheel.
Tetsu.
En dan die dag erna samen met de buurt alle moves nadoen...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:19 schreef vogeltje het volgende:
[..]
dat heet nostalgie jongen...![]()
als klein jongetje gespannen wrestelmania kijken op sky channel![]()
Nee, het is niet veranderd. Lyger worstelde in Japan, in een organisatie genaamd IWGP. Wat je op 'Veronica' zag was de amerikaanse variant: WWF (nu WWE). Maar Lyger was inderdaad wel de man. Ik kan me nog herinneren dat daar ook één of andere amerikaan onder de naam 'Rambo' worstelde, compleet met legerbroek e.d.quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:56 schreef Psycho_Flip het volgende:
Bedenk me nu dat het echt al weer een hele tijd geleden is dat ik hier iets van gezien heb op TV... Toen het nog op Eurosport werd uitgezonden (jaar of 12 geleden denk ik) was Thunder Lyger er nog bij.. Nadat het bij Eurosport niet meer werd uitgezonden heb ik het wel nog ooit op een andere zender gezien (wat nu veronica is) maar toen was het al flink veranderd..
Die ThunderLyger was echt supergaaf om te zien..
Plaatje van actionfigure:
[afbeelding]
En een plaatje van zijn masker:
[afbeelding]
Foley heerst. Lees z'n boeken!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:55 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Het heeft misschien ook met bewondering te maken. Vele fans bewonderen de wrestlers om wat ze in de ring doen. Een extreem voorbeeld: 6 jaar geleden werd Mick Foley door The Undertaker van een kooi afgegooid door een tafel. De mensen weten dat wrestling nep is, maar hebben bewondering voor Mick Foley omdat hij zoiets wil doen om zijn fans te plezieren. Verrassend genoeg werd hij een half jaar erna kampioen (wat meestal is weggelegd voor (een van de) populairste worstelaars) en werd één van de populairste worstelaars.
Zelf vind ik het bijvoorbeeld ook gaaf om een technisch gevecht te bekijken (recent voorbeeld: Chris Benoit vs. Kurt Angle, Royal Rumble 2003), waar moves en holds elkaar heel vloeiend opvolgen, waar een verhaal in de ring verteld wordt.
Mensen vinden het natuurlijk ook prettig om naar iemand te kijken waarvan ze weten dat ze zelf nooit zo kunnen zijn. Met de laatste wrestling boom (populaire periode) was Stone Cold Steve Austin de ster. Die man sloeg z'n baas wekelijks in elkaar, had schijt aan alles, schold iedereen de tering. Dat vonden mensen gaaf om te zien (behalve Reddiablo)
Cena was zijn Belt 4 dagen na de laatste PPV (No Mercy) alweer kwijt aan Carlito Caribbean Cool :p tijdens een gewone uitzending van Smackdown. JBL heeft dacht ik nu al 2 PPV's lang een belt en ik had verwacht dat hij wel zou verliezen van de Undertaker, maar dat gebeurde niet door een actie die het hele verhaal verpestte :E.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:31 schreef Vision het volgende:
ik vind de verhaallijnen wel tof, maar het is nog zo 1 dimensionaal als de pest
wrestler a wint alles, paar maanden lang. wrestler a verliest van b. b wint alles, een paar maanden lang. wrestler b verliest van c. c wint alles, etc etc
Je weet gewoon vantevoren dat de belts alleen geswitched worden op PPV's
Carlito (I spit in the face of people who aren't cool) is net nieuw. Had zijn eerste match tegen Cena en gewonnen doordat hij Cena sloeg met die ketting van Cena. Die Carlito is wel grappig en misschien een leuke toevoeging. CCC is de vervanger van Cena die een film aan het maken is.quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:03 schreef Reddiablo het volgende:
Flair
en who in the blue hell zijn CCC en die Snitzky?
(heb al een halfjaar niet meer gekeken, gheh)
Brock Lesnar is imposanter - doet die nog mee?quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:00 schreef MrFl0ppY het volgende:
kvind het echt jmmr dat het van de buis is hier in NL. Die goldberg is trouwens wel heeeeeeel bruut.. tis geen oude van WWF geloof ik maar als je die spieren van die vent ziet... damn
Die Heidenreich vind ik dus totaal niks, met zijn debiele gedichten (dan is het toch echt fastforward). Maarja, het is effe doorbijten totdat hij een pak slaag krijgt van The Undertaker, aangezien er nog een rekening openstaat.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:49 schreef Reddiablo het volgende:
Ik zit nu de laatste Smackdown te kijken
Die Carlito is wel lachen
Heidenreich is stoer - maar WTF is dat voor gekneus met dat publiek en het flippen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |