quote:En dat is inderdaad ook wat ze al de hele tijd denkt.... wel toevallig, niet?
Op vrijdag 05 april 2002 22:45 schreef calvobbes het volgende:[..]
Nee ze moesten bedenken wat jantien dacht in afl 2!
Dus niet wat zelf op dat moment dachten.
quote:Even opletten in het vervolg, ze moesten de antwoorden geven zoals zij dachten dat Jantien ze gegeven had in de tweede aflevering, dus niet hun eigen antwoorden geven.
Op vrijdag 05 april 2002 22:41 schreef Hoekie het volgende:
Ik heb de engels 'De Mol' gezien en daar moest de mol de interviews doen.....Toch blijf ik bij George omdat hij in de nep test "ellen = de mol" schreef terwijl hij aan het eind zegt dat hij op jantien stemt. Komt dus niet overeen...
quote:Dat slaat misschien op de geldloper-opdracht in de 2e (?) aflevering. Er was toen al een vermoeden dat De Mol geld zou hebben weggemoffeld. George is degene die dat had kunnen doen; Jantien leidde de opdracht en haalde dus geen geld op en John was (net) te laat.
Op vrijdag 05 april 2002 22:44 schreef Hoekie het volgende:
Weet iemand iest over het stelen van prijzengeld?Zowel bij John (als 1e) als bij Jantien (als 2e)kwam in beeld dat de mol prijzengeld heeft gestolen.
Er was ook na de "meezing-avond" geld verdwenen uit de pot. De pot werd toen beheerd door Harry die met het geld heeft lopen strooien. Misschien dat de mol toen een paar biljetjes heeft opgeraapt?
[Dit bericht is gewijzigd door QBZZ op 05-04-2002 22:54]
quote:Weer George....
Op vrijdag 05 april 2002 22:49 schreef QBZZ het volgende:Dat slaat misschien op de geldloper-opdracht in de 2e (?) aflevering. Er was toen al een vermoeden dat De Mol geld zou hebben weggemoffeld. George is degene die dat had kunnen doen; Jantien leidde de opdracht en haalde dus geen geld op en John was (net) te laat.
In de vorige aflevering (8) kwam ook ergens in beeld het cijfer 4 in combinatie met Jantien
George was nummer 4 in het rijtje aankondigingen en stemde ook op Jantien als Mol
* Hoekie is een beetje erg ver aan het doordenken (sorry )
quote:Er was toch ook geld verdwenen tijdens het feestje na het liedjeszingen? Dit is alleen niet goed in beeld gekomen. Je zag toen alleen Harry geld tellen en we weten inmiddels dat hij de mol niet is.
Op vrijdag 05 april 2002 22:44 schreef Hoekie het volgende:
Weet iemand iest over het stelen van prijzengeld?Zowel bij John (als 1e) als bij Jantien (als 2e)kwam in beeld dat de mol prijzengeld heeft gestolen.
Zucht, deze reeks is wel heel maf. Mijn gevoel zegt nog steeds Jantien, maar iets zegt mij dat George gewoon een fantastische Mol is. Onherkenbaar. Schiet mij maar lek.
Waaghals (gespelde woord in afl 6)
Omelet (7)
Telde schapen verkeerd (7)
Niet waar (7)
09 HG HJ (nummerbord auto, 8)
Mol moest overgeven (8)
Nee, popcorn eten (8)
4) Jantien (8)
ellen --> hulpmiddel (9)
john --> prijzengeld gestolen (9)
george --> ellen = mol (9)
ellen --> mol saboteerde met? (9)
jantien --> prijzengeld gestolen (9)
john --> george = mol (9)
George de mol, ik kan het nog steeds niet geloven. En ik maar denken dat ie echt bang was bij het abseilen, was het dus toch fake. Hulde aan George!
John 857
Jantien 8726
Ellen 930
George 613
Als je op de site kijkt staat daar "Memory...8579308562613"
het nummer 8726 is dus daar 8562 --> erg vreemd
quote:Op die site staan vaker fouten, dus dat zegt niks denk ik.
Op vrijdag 05 april 2002 23:27 schreef Hoekie het volgende:
De nummers die ze moesten onthouden in deze aflvering waren achtereenvolgens:John 857
Jantien 8726
Ellen 930
George 613Als je op de site kijkt staat daar "Memory...8579308562613"
het nummer 8726 is dus daar 8562 --> erg vreemd
quote:thanx, was me nog niet eerder opgevallen
Op vrijdag 05 april 2002 23:30 schreef CrazyDaisy85 het volgende:Op die site staan vaker fouten, dus dat zegt niks denk ik.
Jojo denkt al vanaf afl 2 dat het George is dus ben ik er extra op gaan letten
Hij maakte halverwege (of zo) het programma ook nog een opmerking waar ik even mijn oren bij spitste:
Het is misschien niet heel opvallend, maar hij zij iets in de trant van 'John is als kandidaat een hele zware tegenstander'. Ik weet niet hoor, maar dat klonk een beetje alsof hij zelf geen kandidaat is.
Ja, die ondervragingsopdracht was wel heel opvallend, niet? Hij sloeg wel erg snel door, terwijl ik hem juist inschat als iemand die zich erg sterk zou kunnen houden. Waarschijnlijk had hij erop gegokt dat als hij iets zou loslaten, de andere 2 de rest van de informatie wel zouden aanvullen. Maar ja, Ellen was erg sterk en John wist Jantien op het laatst toch nog om de tuin te leiden. Errug onmols van John!
Over dat verdwenen geld: Ja, al sinds afl. 2 (geldwagenopdracht) wordt er gespeculeerd dat George geld heeft weggegooid. Op de video lijkt het namelijk dat hij 3 of 4 briefjes krijgt van de kassiere, terwijl hij er maar 1 of 2 inlevert.
Maar er is ook ergens geld verdwenen dat al in de pot zat. We hebben het Angela allemaal horen zeggen na de jeugdfoto/jeugdkwaal opdracht. Maar later zei o.a. Karen in haar exit-interview dat ze niet dacht dat er geld verdwenen was en ook de kandidaten leken zich niet erg druk te maken over de opmerking.
Omdat dit me niet lekker zat, heb ik vorige week alle afleveringen t/m afl. 8 nog eens snel nagekeken en opgeschreven hoeveel met elke opdracht verdiend werd en wat werd opgegeven als bedrag in kas. En wat bleek? Voor de dag van de vliegopdracht en de jeugdfoto-opdracht had er 28.800 Euro in kas moeten zitten. Na de opdracht vraagt Angela aan Harry hoeveel ze 'gisteren' geteld hadden. Harry zegt na wat peinzen '23.800 Euro'. M.a.w., als Harry goed geteld heeft, dan is er inderdaad 5.000 Euro verdwenen.
Wanneer dat gebeurd is weten we echter niet. Het kan op de avond van het zingen gebeurd zijn, maar ook al daarvoor.
Tenslotte dan mijn voorspelling:
George is de mol
John wint
Jantien verliest
quote:Dat was heel duidelijk te zien ik vertelde het al een hele poos geleden maar toen zei een grapjas : dat kan niet want george was eerder thuis niet dus Hij is de mol.
Op vrijdag 05 april 2002 22:49 schreef QBZZ het volgende:[..]
Dat slaat misschien op de geldloper-opdracht in de 2e (?) aflevering. Er was toen al een vermoeden dat De Mol geld zou hebben weggemoffeld.
met het geld in de kroeg dat Harry zat te tellen is sjors gaan dansen en strooide het rond
quote:Vind ik niet Harry was wel erg lachen met zijn droge humor.
Op vrijdag 05 april 2002 22:44 schreef jessie het volgende:
Wel leuk dat deze 3 over zijn. Als je Dick, Harry en Ellen had gehad was het maar saai geweest enne het oog wil ook wat he
en nog ff paranoia: toen het programma gisteren begon (logo/introfilmpje) was er een of ander vaag achtergrond geluid, dat ik niet eerder dacht te horen. heeft iemand dit opgenomen en kan die dat versneld of achteruit spelen? of maak er een .wav van dan kan ik ff spelen
p.s. George is de mol
Het "stierenspel" is (volgens mij) tot nu toe best 1 van de gevaarlijkste opdrachten (hoogste risico dat er echt wat met je kan gebeuren). De mol echter kan hieral wat op voorbereid zijn geweest (oefenen...) en moet zich dus als "domste" presenteren om dit ook uit te mogen voeren.
Verder is George aardig tijd aan het winnen door zijn optreden (wacht lang met naar de koffer rennen, laat deze nog eens een keer schieten, loopt vervolgens helemaal door naar de overkant en moet dan nog maar weer terug zien te komen...).
Hierdoor natuurlijk grotere kans dat Ellen de cijfers vergeet of dat er net niet genoeg tijd overblijft om alle sloten te openen.
Een echte mol dus !
quote:Klinkt aannemelijk
Op zaterdag 06 april 2002 08:53 schreef LOST het volgende:
George is een slimme knaap die goed kan combineren en observeren, en blijkt (ineens) het slechste geheugen te hebben (kan wel natuurlijk maar toch een tikkie vreemd).
Dit klopt echter als je uitgaat van de volgende gedachte:Het "stierenspel" is (volgens mij) tot nu toe best 1 van de gevaarlijkste opdrachten (hoogste risico dat er echt wat met je kan gebeuren). De mol echter kan hieral wat op voorbereid zijn geweest (oefenen...) en moet zich dus als "domste" presenteren om dit ook uit te mogen voeren.
Verder is George aardig tijd aan het winnen door zijn optreden (wacht lang met naar de koffer rennen, laat deze nog eens een keer schieten, loopt vervolgens helemaal door naar de overkant en moet dan nog maar weer terug zien te komen...).
Hierdoor natuurlijk grotere kans dat Ellen de cijfers vergeet of dat er net niet genoeg tijd overblijft om alle sloten te openen.Een echte mol dus !
Maar wie de Mol nou is, ik weet het niet meer, mijn eerste Mol was Prince en mijn tweede Mol Ellen, en die zijn er nu allebei uit.
Dan toch maar George denk ik, of toch John, of of ..... Jantien
quote:Ja, ik denk wel dat het in ieder geval één van deze drie is!!
Op zaterdag 06 april 2002 10:38 schreef easy-going het volgende:
Ook wel grappig is dat George bij de stierenopdracht een Dan toch maar George denk ik, of toch John, of of ..... Jantien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |