abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3726440
Helaas, ik heb alleen aflevering 2 nog op video staan. Ik ben toch wel heel erg benieuwd wie er morgen uitgaat. Ik gok op John of George.
pi_3730714
quote:
Op donderdag 04 april 2002 21:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Helaas, ik heb alleen aflevering 2 nog op video staan. Ik ben toch wel heel erg benieuwd wie er morgen uitgaat. Ik gok op John of George.
Ik gok op John.

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_3731170
Ik denk George, maar ik hoop het niet
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 5 april 2002 @ 12:42:43 #154
22637 Sweej
TiepMiep
pi_3732357
Khad nog wel een stuk van die aflevering met de geldwagen op video staan. Het is idd erg grappig om alleen op de mensen te letten die er nu nog in zitten.

Dat was dus ook de aflevering met het fietsen en met het vangen van de bal waarmee Kerstin een vrijstelling verdiende.

Het stuk met George heb ik weer net ff gemist (en om het nou nog een keer te kijken)
Wel viel ineens die letters 'ELLEN' en 'HUP MOL' ineens wel weer op.

Jantien die zat idd erg te mutsen met die geldwagenopdracht, maar ja, dat is ook erg moeilijk lijkt me. En John had natuurlijk net dat geld niet in handen gekregen.

Er werd trouwens wel over George gezegd dat ie zo ontzettend zijn best deed tijdens de fietsopdracht en van John juist niet. Jantien zei van Ellen dat ze zich verdacht gedroeg en er soms tussenuit kneep.

George was ook ontzettend serieus met het vangen van de bal en stuurde zelfs Harry een keer weg omdat ie niet serieus genoeg bezig was volgens hem.

Dat wisten we natuurlijk allemaal al maar het is wel leuk om nog een keer terug te zien.

pi_3733323
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 12:42 schreef Sweej het volgende:
George was ook ontzettend serieus met het vangen van de bal en stuurde zelfs Harry een keer weg omdat ie niet serieus genoeg bezig was volgens hem.

Dat wisten we natuurlijk allemaal al maar het is wel leuk om nog een keer terug te zien.

Probeerde George ook niet Kerstin af te leiden vlak voordat die bal viel?
A mind with a heart of it's own
pi_3733369
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 12:42 schreef Sweej het volgende:
Er werd trouwens wel over George gezegd dat ie zo ontzettend zijn best deed tijdens de fietsopdracht en van John juist niet. Jantien zei van Ellen dat ze zich verdacht gedroeg en er soms tussenuit kneep.
Wat ik me herinner leek het alsof George zich enorm ingespand had. Maar volgens mij was hij meer van de ene naar de andere kant van de weg aan het zwalken dan dat hij echt meters aan het maken was.
pi_3733395
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 13:59 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Probeerde George ook niet Kerstin af te leiden vlak voordat die bal viel?

De meesten bleven er niet de hele tijd bij zitten, maar gingen slapen. George bleef wel de hele nacht en juist op het moment dat de bal viel was hij "uitgebreid" afscheid aan het nemen van de personen die er nog zaten.
  vrijdag 5 april 2002 @ 14:33:22 #158
2643 EyE
probeert iets nieuws
pi_3733848
Het net sluit zich. Hoera we zijn er achter.
George is de mol.
  vrijdag 5 april 2002 @ 15:11:06 #159
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_3734350
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 14:33 schreef EyE het volgende:
Het net sluit zich. Hoera we zijn er achter.
George is de mol.
Ik geloof er niks van. George vliegt er vanavond vast uit
En als John eruit moet, dan dan dan word ik echt gek (en is Ellen dus de mol)
  vrijdag 5 april 2002 @ 15:29:13 #160
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_3734571
Voor mij is Ellen de mol. De misselijkheid in het busje en belangrijker: het spel met de koffertjes. Ik denk dat de Mol door de produktie is getipt om zich afzijdig te houden bij deze opdracht, zodat hij/zij niet de aandacht kreeg. Ellen zat dus rustig aan de zijkant toen de vier anderen zich tegenover elkaar verdacht maakten.

In het dagboek van Harrie staat dat hij bij de laatste test op het laatste moment is geswitched van mol. Hij heeft constant voor Ellen gestemd, maar koos nu op het laatste moment voor iemand anders. In de uitzending hoorde je hem zeggen dat hij twijfelde tussen Ellen en Jantien. Door die switch heeft hij waarschijnlijk voor Jantien gekozen en ligt hij daarom uit het spel. Jantien lijkt me daarom niet waarschijnlijk als mol.

Ik ga voor Ellen!

Back in town
pi_3734642
Ik blijf ook bij Ellen. Jantien's schreeuw om aandacht (molverdenkingen) is mislukt, maar mensen gaan wel massaal voor George. En ik kan me gewoon niet voorstellen dat George de mol is. Ik ga ook niet een aflevering voor de finale (tenzij dat Ellen vandaag exit gaat) van Mol veranderen. Ellen, goed gedaan meis!
pi_3734646
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 15:11 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van. George vliegt er vanavond vast uit
En als John eruit moet, dan dan dan word ik echt gek (en is Ellen dus de mol)

Het zou me niks verbazen als Ellen de mol zou zijn. Die is mij te druk bezig met het verdacht maken van andere mensen.

Bijvoorbeeld toen met die vliegtuigopdracht. Als laatste ging Prince. Ellen wist toen al dat er Waaghals moest komen te staan. Alleen misten ze twee letters.

Stel nou dat zij 3 letters had gezien en er maar 2 van had genoemd. Dan kon ze daardoor wel mooi de verdenking op Prince schuiven door te zeggen dat 'Prince misschien wel niet te vertrouwen is, als hij straks met maar 1 letter terug komt'.

En verder zit probeert ze John ook steeds de schuld van alles in te schoenen te schuiven, plus het feit dat ze vorige week zogenaamd misselijk werd etc.

Ik bereid me in ieder geval alvast geestelijk voor op het vertrek van John.

pi_3734730
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 15:35 schreef CJ het volgende:
-ellenverhaal-
Eej, zo had ik het helemaal nog niet bekeken! Klopt inderdaad. Een ook dat met die koffertjesopdracht. Ellen is de mol!!!!!!!!
pi_3736629
Ik heb er weer zin in vanavond!
  vrijdag 5 april 2002 @ 19:35:42 #165
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_3737129
Ik herhaal het nog maar eens :
John heeft vanavond de minste kans om te moeten vertrekken, want hij moet nog gaan 'tokkelen' (een kabelbaan af, dus) en voorzover we gezien hebben in het voorfilmpje komt dat vanavond nog niet aan bod.
Kijk, het is niet onmogelijk, natuurlijk. Misschien komt die opdracht vanavond wel of hebben de 'bronnen' het mis, maar ikzelf gok er op dat John niet vertrekt vanavond.

En wie dan wel??? Geen idee, maar ik hoop echt dat George er in blijft. Hij is mijn favoriete kandidaat en ik hoop dan ook dat hij wint. Dat is....als hij natuurlijk de mol niet blijkt te zijn! Voor mij is dat ook nog een goede mogelijkheid, al staat John nog bovenaan mijn lijstje.
De dames zijn voor mij afgevallen als mol (maar dan zul je net zien.... )

Ben heel benieuwd. Ik gok dat Jantien moet vertrekken vanavond, maar meer dan een gok is het niet.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_3737337
Hallo, ik ben nieuw hier en ik wil effe reageren op de discussie over dat John eruit gaat of niet. Ik heb ergens gelezen dat er in een promo filmpje een tokkel opdracht is getoond met daarin John. Die is nog niet geweest, en die lijkt ook vandaag niet te komen. Dus de kans is redelijk hij de finale haalt. Ik zit te twijfelen tussen Jantien en George als afvaller. Ellen is mijn mol. Als Jantien (weer) op Ellen stemt moet George weg, gaat Jantien naar John, moet zij weg (denk ik he)

Mzzl

(edit)

Stond hierboven dus al.

pi_3737853
Okay, nou ik hoop het echt dat John niet weg gaat, maar ik heb me er al op ingesteld dat hij weg gaat, zodat de klap minder hard aankomt als hij echt weg moet.

Maar als hij blijft dan hoop ik dat hij de Mol is. Hij is mijn ideale ma.. uhm... mol.

pi_3738120
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 19:35 schreef Jane het volgende:
John heeft vanavond de minste kans om te moeten vertrekken, want hij moet nog gaan 'tokkelen' (een kabelbaan af, dus) en voorzover we gezien hebben in het voorfilmpje komt dat vanavond nog niet aan bod.
Hij heeft inmiddels getokkeld!
pi_3738490
Ellen eruit, we kunnen nog even genieten van John
pi_3738501
Joepie George zit er nog in. Wat een poepie is het ook he
Het voelt heerlijk!!!!
pi_3738502
George is de mol. Ik verdacht hem al vanaf aflevering 2 maar ben er nu van overtuigd. Hij probeerde het estafettespel te vertragen door eerst te "spelen" met de stier ipv het koffertje te pakken en daarna te klunzen met het openmaken van het koffertje. Het doorslaan bij het tweede spel was mijns inziens absoluut toneelspel.
pi_3738523
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 15:43 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Eej, zo had ik het helemaal nog niet bekeken! Klopt inderdaad. Een ook dat met die koffertjesopdracht. Ellen is de mol!!!!!!!!

Jammer joh!
Maar waarom nu uitgerekend de enige waarvan ik zeker wist dat het de mol niet was eruit moet??
A mind with a heart of it's own
pi_3738524
Ik ga nog steeds voor Jantien als de Mol. jeetje wat kan dat mens fout uit d'r ogen kijken en slechte verbaasd zijn acteren.

Ik denk dat John het wint.

pi_3738531
Tijdens die estafette met die nummers stapte John uit de jeep en ging 'iets' doen en staptte later weer in en reed verder. Maar wat deed hij, het was mij onduidelijk?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_3738533
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 22:29 schreef QBZZ het volgende:
George is de mol. Ik verdacht hem al vanaf aflevering 2 maar ben er nu van overtuigd. Hij probeerde het estafettespel te vertragen door eerst te "spelen" met de stier ipv het koffertje te pakken en daarna te klunzen met het openmaken van het koffertje. Het doorslaan bij het tweede spel was mijns inziens absoluut toneelspel.
Mij eens. Ik ga volledig voor George!

Iemand die misschien de verdenking op John of Jantien kan leggen?

JungleMan moet weer posten[br][url=http://fokpoll.jungleman.nu/?stem=Ja]Ja[/url] | [url=http://fokpoll.jungleman.nu/?stem=Nee]Nee[/url] | [url=http://fokpoll.jungleman.nu/?stem=Geen mening]Geen mening[/url]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')