quote:Ik weet het niet meer. Ik dacht iedere keer John, maar als je als mol bij dat hakken iets verkeerd doet wordt dat wel heel erg duidelijk voor de andere persoon. Ik denk dus dat je als mol in bus was gaan zitten. Dan zou je nu dus denken dat Jantien of Ellen de mol moet zijn, echter is het totaal niet verdacht dat zij in de bus zijn gaan zitten ipv te gaan kappen. Ik weet het niet meer. HELP!!!!!!!!!!!
Op vrijdag 29 maart 2002 22:33 schreef Sanne het volgende:
Nu denk ik toch echt dat Jantien de mol is
quote:
Op vrijdag 29 maart 2002 22:39 schreef CJ het volgende:[..]
Ja, Jantien is wel cool.
Maar John was echt
Zag je 'm in de weer met dat bijltje?
Hij mag bij mij wel even wat hout komen hakken.
* CJ vindt die laatste opmerking toch wel een beetje ranzig klinken nu hij het zo terug leest...
Maar John blijft ja. Dat ie niet eerder op tv is gegooid!
code:Ellen John 2 groen
George Jantien
Harry Ellen (Jantien 3 rood
John Jantien 1 groen
Jantien Ellen/John
quote:Hmm ja wat mij betreft ook overduidelijk. En idd wel leuk dat je het weet... maar ik vind het eigenlijk ook wel heel erg lachen om er in de laatste aflevering pas achter te komen..
Op vrijdag 29 maart 2002 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jantien is de Mol. Het móet gewoon! Vooral haar uitspraak: Ik wil dat de mol de vrijstelling krijgt, dan gaat het spel eerlijk. Meteen daarna roept ze: Ik wil de vrijstelling
En dat kotsen, volgens mij heeft ze niet gekotst.
Maar als je ervanuitgaat dat Harry zijn vragen op Ellen heeft beantwoord en sommige op Jantien zou het het logischt zijn als Ellen de mol niet is, maar zij is altijd al de mol geweest.... Frustrerend wel.
quote:Toen ze Prince er finaal uitspeelde met paintballen!
Op vrijdag 29 maart 2002 22:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wanneer had Ellen de vrijstelling dan? Niet met het voorspellen, ze had alleen John goed....
quote:Idd.
Op vrijdag 29 maart 2002 22:49 schreef Sweej het volgende:[..]
Toen ze Prince er finaal uitspeelde met paintballen!
Jantien is te duidelijk, en die wil graag anderen uitlokken. Bijv. de echte Mol.
quote:Zo had ik het nog niet bekeken maar het is wel een leuke theorie. Ik blijf denk ik toch maar bij John omdat hij George wel redelijk snel wist over te halen om de boom in het 5000 deel te laten vallen en niet in het 10000 deel.
Op vrijdag 29 maart 2002 23:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou zat ik ook te denken: Prince is exit. John heeft deze aflevering doodleuk zitten verkondigen dat hij en Prince elkaar zo snel hadden gevonden en alles met elkaar bespraken. Dan kan John dus gewoon Prince allerlei aanwijzingen van zichzelf af hebben laten leiden, dus dat Prince dacht dat iemand anders dan John de Mol is.
quote:Dat denk ik ook.
Op vrijdag 29 maart 2002 22:38 schreef Tinkerbell het volgende:[..]
Ik denk dat John er volgende week uitgaat.
Harry en Jantien stemmen beide op Ellen. Harry moet weg, dus zou dat moeten betekenen dat Ellen de Mol niet is.
Echter... John stemde op Jantien. Als Jantien op Ellen blijft stemmen, en John op Jantien, dan zou Jantien er dus theoretisch gezien uit moeten vliegen, want Harry stemde ook op Ellen (net zoals Erik in aflevering 1) en Ellen is de mol niet...
Maar dan zit John er ook flink naast, aangezien Jantien in dat geval niet de mol is. Blijkbaar zat hij er dan dus minder naast dan Jantien. Maar... als Jantien blijft en toch op Ellen blijft stemmen, dan is ze de mol. Zij kan dan ongestraft op Ellen blijven stemmen, want zij vliegt er toch niet uit. Ze heeft consequent op op Ellen gestemd, alleen gaf ze nu aan dat ze ook John begon te verdenken. Leuk om de kijkers op het verkeerde been te zetten.
Als George echter de mol is dan kunnen maakt dit voorgaande allemaal niets uit. Zowel John, Jantien als Ellen zitten er dan naast. De kandidaat die degene verdenkt die het meest bij George in de buurt heeft gezeten, maakt dan de meeste kans om te blijven, aangezien hij/zij automatisch veel van de vragen over de mol goed zal beantwoorden zoals plaats, tijd, soort opdracht etc. John zal er dan waarschijnlijk uit vliegen, omdat hij meer met George optrekt dan de meiden en hij George niet verdenkt. Jantien stemt op John, Ellen stemt op John... ze zitten er allebei naast, maar toch ook weer niet.
Als John er uit vliegt (in het geval dat George de mol is), dan is Jantien dus niet de mol. George kan dan ongestraft op Jantien stemmen, want hij blijft er toch wel in zitten. Ellen zit er dan echter naast, maar omdat John veel in de buurt zat van George, had ze toch veel vragen goed. En Jantien moet dan in dat geval geswitched op John, of ze moet gewoon veel vragen goed hebben beantwoord.
Uhm... ik weet het nu ook niet meer. Ellen is in ieder geval de mol niet.
Eigenlijk hoop ik dat John de Mol is, maar daarvoor reageert hij me te 'kandidaterig' en juist absoluut niet 'mollerig'. Ik denk dat hij er volgende week uit vliegt.
Jantien is denk ik de mol.
jantien met het kofferspel? lag er wellicht toch te dik op.
misschien een slimme zet van george. er vanuit gaan dat iedereen toch voor zichzelf koos en ging gokken, gewoon straight ahead.
en harry gokte fout, wat zal hij de balen hebben. de vrijstelling lag voor het oprapen.
boom hakken. tja, als je niet nadenkt kun je precies de mist ingaan. maar ja, john had veel ervaring met bomen hakken, dus als george de 'beroemde' fout maken zou niet lukken. hij zou zichzelf verraden.
in de bus? je zag dat ellen iets de deur openhad. de dames leken me echt misselijk.
gok dus toch op george. of mol, of winnaar.
telefoongesprek? toch met zichzelf? Hij doet zich onnozeler voor als hij is.
mijn god, wat een verslaving is dit.
"Ga je een gesprek met jezelf voeren?"
--Nee, met de Mol--
Prachtig, wat een stunt zou dat zijn.
quote:Dat was idd een heel erg domme opmerking, maar hij kwam ook heel erg nerveus over tijdens dat stukje. Maar toch, George de mol, nee ik kan t me niet voorstellen
Op zaterdag 30 maart 2002 02:26 schreef Roache_ het volgende:
"Ga je een gesprek met jezelf voeren?"--Nee, met de Mol--
Maar die (lange) theorie van CJ, daar zit wel wat in ja. John stemde Jantien, groen. Ellen stemde John, groen. Harry stemde Ellen, rood. George stemde Jantien, groen. Jantien stemde Ellen/John, groen. Je zou dan dus zeggen dat Ellen de mol niet is en dat, doordat Jantien 2 mollen had, Jantien er niet uithoefde. En George zou dan dus gewoon flink wat geluk hebben gehad.
Maar toch, je weet niets zeker, tot over 2 weken.
Maar wat ik eik wilde zeggen is, petje af voor de makers van het programma. Ze verzinnen imo leuke en afwisselende opdrachten waarbij iedereen goed tegen elkaar uitgespeeld kan worden.
En om dat allemaal te regelen op al die verschillende lokaties, da's niet makkelijk! Zeer knap gedaan en mooi in beeld gebracht.
George doet zich soms erg onnozel voor, dat kan een dus een spelletje zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |