Maar over mijn mollen
Jantien Wat heeft Jantien uitgevoerd bij de schapen? Niets, ze heeft alleen maar lopen babbelen met de beestjes. Nogal vreemd. John ging trouwens wel lomp om met die schapen, maar dat is geen mollenstreek. Ook vond ik dat Jantien bij de uitsprakenopdracht erg gemakkelijk deed: "is die van jou? en die van jou? mooi, dan is deze van mij." En ja hoor, ze had de verkeerde uitspraak. Maar bij de volgende mol kom ik hier nog wat op terug. Ook vond ik het vreemd dat Jantien's moeder stellig zei dat Jantien nooit de mol zou kunnen zijn. Jantien lijkt trouwens wel heel erg op haar moesje. En de JANTIEN bij het intypen vind ik ook wel verdacht.
Ellen Tja, Ellen. Ze is en blijft altijd een beetje mijn mol. Gister heeft ze zich weer ouderwets lekker verdacht gemaakt bij mij. Waarom? Nou ze gaf die sigaret. Je gaat toch niet spullen van anderen uitdelen aan wildvreemden? Ik in ieder geval niet. Ook zag je een paar keer een grafkruis voorbij komen in de aflevering. Toen de opdracht was om dat geld vóór het busje te halen in een winkel slenterde Ellen ook al rond op een begraafplaats. Over de uitsprakenopdracht: Ellen zei meteen stellig: "Ik ben geen vraagbaak". Nou mooi wel Elliebellie. En doordat zij die uitspraak niet wou, had Jantien ook de verkeerde.
George Tja, eigenlijk kán hij het gewoon niet zijn maar hij was toch wel verdacht in de aflevering van gisteren. Hij accepteerde het gedicht niet, iets wat hij volgens iedereen zou doen. Ook met de uitsprakenopdracht pakte hij een opdracht die ik niet bij hem vond passen. WElke weet ik eigenlijk niet meer maar daardoor waren er nog 2 minder met een goede uitspraak. Ook George's vriend zei dat hij nooit de mol zou kunnen zijn. Opzich had hij daar wel een goede reden voor: je kan alles aflezen in zijn gezicht. Kan opzich wel kloppen, maar.... Tja.
Ik zal nog even het stemgedrag geven:
code:Naam zijn/haar Mol volgorde intypen kleur
John Jantien 3 groen
Harry een vrouw 5 groen
Jantien Ellen 1 groen
Prince onduidelijk 6 rood
George Jantien 4 groen
Ellen onduidelijk 2 groen
quote:Ik snap niet helemaal wat je hiermee bedoelt...
Op zaterdag 23 maart 2002 10:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ook zag je een paar keer een grafkruis voorbij komen in de aflevering. Toen de opdracht was om dat geld vóór het busje te halen in een winkel slenterde Ellen ook al rond op een begraafplaats.
Ik gok (met nog eens de nadruk op 'gok' ) dat Jantien er volgende week uitgaat. Waarom? Omdat ik denk dat die hoofdletters bij het intypen van haar naam iedereen zijn opgevallen. Net als het oplichten van Dick's naam in aflevering 2 iedereen was opgevallen! Ik denk dat dat toen een aanwijzing is geweest dat Dick in afl. 3 moest vertrekken, dus vermoed ik dat dit nu bij Jantien het geval is. Maar het is natuurlijk ook goed mogelijk dat het:
- een aanwijzing is dat ze de mol is
of
- dat ze haar Caps Lock onbedoeld aan had staan.
Ik ben weer terug bij John of George als Mol. Ellen en Harry hebben mij teveel onmolse acties op hun naam staan. Ellen heeft nog wel een kansje (al heeft ze veel geld binnengebracht), maar Harry heb ik na zij vrijwillige verklaring over zijn neusoperatie vorige week eigenlijk toch definitief van het lijstje geschrapt.
John is, bekeken over de afleveringen die geweest zijn, toch bedroevend weinig bij geslaagde opdrachten aanwezig geweest. En als een opdracht slaagt is het bijna nooit aan hem te danken. Het enige voorbeeld dat ik kan bedenken waarbij dat wel zo was, was volgens mij dat hij Karen herkende bij het druivenstampen. Dat met die zwakke maag vorige week was ook wel een beetje onmols, als bleek wel dat hij het eerder aan de anderen had verteld, dus daarom wilde hij het misschien niet ontkennen. Bovendien dacht hij misschien dat dat hoofd van Harry al fout was.
George: hmmmm, hij is weer met stip gestegen op mijn lijstje. Probleem is dat hij, meer dan John, bij geslaagde opdrachten aanwezig is geweest. Bovendien had ik de indruk dat de Mol zeker bij het paintballen aanwezig moet zijn geweest en dat was hij natuurlijk niet. Bij de muziekopdracht gedroeg hij zich ook helemaal niet 'mols'.
Terug bij af dus.
quote:Ow Kerstin. Dat kan ook wel.
Op zaterdag 23 maart 2002 10:43 schreef sjak het volgende:
Ik snap niet helemaal wat je hiermee bedoelt...
(ehh, het was volgens mij ook Kerstin die rondwandelde op de begraafplaats)
Maar dat jantien als journaliste, die dus uren per dag achter de computer zit, de capslock aan laat staan? Dat geloof ik niet
Ook ik vind 12.000 euro erg veel geld om zo maar weg te doen zoals iemand hierboven zei, ze hebben hun familie/vrienden 2 weken niet gezien. AL begrijp ik wel dat Harry dat wilde, men hoorde van Angela wie die opmerking over ze gemaakt had. Harry wist dus dat zijn vrouw daar stond (Oesie???) en eerder die aflevering zei hij al dat hij haar miste (of was dat expres?).
Aan de andere kant is het natuurlijk ook een erg intensief spel, je kunt niemand vertrouwen en dan lijkt het mij ook heerlijk om even met iemand te praten waarvan je zeker weet dat hij/zij de mol niet is
Ik houd het gewoon stug bij John! Net als ik het vorig jaar
stug bij Sigrid hield , alleen dit jaar heb ik het wel goed.
ga steeds meer voor george.
ook het niet aannemen van het gedicht. hoewel, toen harry zei dat prince zou kijken, zag je hem met zijn hoofd schudden dat dat absoluut niet het geval zou zijn. Hoewel, dat maakt richting kijkers hem wel geloofwaardiger.
quote:Weet je zeker dat het een stierengevecht was in dat promofilmpje van WIDM en niet een schapengevecht?
Op zaterdag 23 maart 2002 00:24 schreef Jane het volgende:[..]
Niet als hij volgende week niet gaat stierenvechten.
* CJ hoopt dat John volgende week niet tegen stieren hoeft te vechten, want die schapen waren al vermoeiend genoeg
quote:Dat viel wel op.
Op zaterdag 23 maart 2002 10:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
En de JANTIEN bij het intypen vind ik ook wel verdacht.
quote:Wij weten wel wie Dick is hoor
Op zondag 24 maart 2002 15:52 schreef rooierooie het volgende:
Ik weet het niet hoor, met dat soort dingetjes. Lichtte de naam van Dick (die ouwe vent die er al eeuwen uit is) ook niet ooit een keer op, op het scherm?
quote:Ik was hem zelf anders al bijna vergeten...
Op zondag 24 maart 2002 16:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wij weten wel wie Dick is hoor
quote:Na die exit van Prince durf ik niks meer te zeggen.
Op zondag 24 maart 2002 18:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
T was niet echt een inspirerende week begrijp ik uit het grote aantal posts
Oja, ik blijf erbij dat er een aanwijzing zit in de letters die ze bij de aankondiging laten zien (naam en beroep). Maar ik zie geen kans om die in slow motion af te spelen.
[Dit bericht is gewijzigd door Rewimo op 24-03-2002 20:36]
quote:
Op zondag 24 maart 2002 20:35 schreef Rewimo het volgende:
En geef toe: John de Mol, da's toch een prachtige stiekeme aanwijzing?
quote:Ik heb ze wel al een aantal keren langzaam afgespeeld, op verschillende lokaties. Wat ik gezien heb is: robertisok en hgzdemol. Meer niet. Ik heb niet van alle afleveringen de stroken letters in slowmotion bekeken (2 ofzo) dus ja, ik denk eigenlijk ook wel dat er wel eens een aanwijzing in zou kunnen zitten, maar heb niet het geduld om die te gaan zoeken.
Op zondag 24 maart 2002 20:35 schreef Rewimo het volgende:Oja, ik blijf erbij dat er een aanwijzing zit in de letters die ze bij de aankondiging laten zien (naam en beroep). Maar ik zie geen kans om die in slow motion af te spelen.
Verder valt me op dat je over iedereen wel aanwijzingen kan vinden, als je maar goed zoekt. Dus het zou me niets verbazen als Jantien volgende week naar huis gaat...
quote:Die antwoorden staan vanaf woensdag 18.00 uur online in de vorm van (meestal) een filmpje waarin de afvaller de vragen beantwoordt. Je kunt dit bekijken/beluisteren door op de officiele site naar het chatscherm te surfen.
Op zondag 24 maart 2002 16:38 schreef rooierooie het volgende:
Op de officiële site kun je vragen stellen aan de afvaller van die week. De antwoorden blijven een week lang online staan, maar waar staan die dan ergens? Ik heb me helemaal suf gezocht, maar ik kan ze niet vinden...
Paméla: mms://media.omroep.nl/avro/widm/interv_pamela.wmv
Dick: mms://media.omroep.nl/avro/widm/interv_dick.wmv
Angela: mms://media.omroep.nl/avro/widm/interv_angela.wmv
Kerstin: mms://media.omroep.nl/avro/widm/interviewmetkerstin.wmv
Karen: mms://media.omroep.nl/avro/widm/interviewmetkaren.wma
Alleen die van Karen is geloof ik geen filmpje maar een telefonisch interview (die heb ik zelf nog niet eens beluisterd! ). Veel plezier!
Enne, CJ, nog effe over dat stierenvechten:
Helaas beschik ik zelf niet over dat filmpje, maar ik heb het zeker wel gezien voordat de serie begon. Ik weet namelijk nog dat ik gelijk dacht: 'Nee hè, gaan ze in deze serie nu ook al stierenvechten?!' Die opdracht was namelijk al eens in de Belgische serie geweest en ik vond dat al een beetje raar, gezien de protesten tegen stierenvechten.
Maar goed, om een lang verhaal kort te maken, ja ik weet dus zeker dat er nog een stierenvechtopdracht komt. Verder moet ik afgaan op de mensen op wieisdemol.com, die beschikken over het betreffende filmpje en stellig beweren dat John er in te zien is.
Overigens heeft men het er ook over dat John in hetzelfde filmpje ook nog te zien is in een andere opdracht die nog niet geweest is. Men heeft het over 'tokkelen', al begrijp ik niet zo goed wat daarmee bedoeld wordt. Al met al denk ik dat de kans dat John er nog ff inblijft wel groot is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |