De oude blijft toch ook in de wiki staan bij geschiedenis?quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:23 schreef rulerofdeath het volgende:
had ik al gezegd dat ik de nieuwe OP al in de wiki heb opgeslagen?
ik heb de oude nog wel op m'n computer opgeslagen
oja, ik zie hetquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De oude blijft toch ook in de wiki staan bij geschiedenis?![]()
en welk 'kaartje' bedoel je dan?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan de enorme kaart die er nu in staat.
eet smakelijkquote:
Ik denk zo'n kaartje uit het Groningentopic.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en welk 'kaartje' bedoel je dan?
Door de bosjes kruipen kost veel energie, net zoals marsen door modder, midden in de nacht over de hei stekkeren en 24 uur per dag in de buitenlucht. Je hebt het echt wel nodig heurquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De oude blijft toch ook in de wiki staan bij geschiedenis?![]()
@Bob: Dus de arbo eist dat jullie goed eten en dan krijgen jullie dagelijks een ranzige vette hap voorgeschoteld?Serieus, daar kan je toch geen inspannende prestaties op leveren? Blubber in je muil, blubber in je spieren. (Om maar niet te spreken over de blubber die je lijf weer uitloopt...
) Laten ze zorgen voor fatsoenlijk vreten. Dan kan je nog beter dat rantsoenenvoer hebben.
Nonsens. Daar heb je veel koolhydraten voor nodig, geen vet. Dat doet gewoon helemaal niks voor je.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:48 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Door de bosjes kruipen kost veel energie, net zoals marsen door modder, midden in de nacht over de hei stekkeren en 24 uur per dag in de buitenlucht. Je hebt het echt wel nodig heur
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en welk 'kaartje' bedoel je dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |