ik heb me gister wel vermaaktquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn anonimiteit wat doe jegrapje heur.
Hai Wouter
Was 't gister nog leuk?
Kennen jullie trouwens dat filmpje van koefnoen waar ze Enrique Iglesias nadoen? Geniaal
.
quote:
de jouwe?quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]Je bent zo'n importbruidegommetje
?
Nee ik wil geen buitenlander, rasverloedering en zulksquote:
Wát? Dus je hoeft niet eens te bikkelen op tubes stoofvlees met pindakaas, gedroogde macaroni en rauwe eieren?quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:17 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet hoor. En we krijgen gewoon eten uit het bedrijfsrestaurant, opgevoerd in grote warmhoudbakken.
Rotterdamquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee ik wil geen buitenlander, rasverloedering en zulks.
Waar kwam je oorspronkelijk vandaan dan?
Arbo en zulks. Voedsel moet goed bereid zijn i.v.m. ziektes en het is op werk, dus dan moet het ook gecontroleerd worden bla bla bla.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wát? Dus je hoeft niet eens te bikkelen op tubes stoofvlees met pindakaas, gedroogde macaroni en rauwe eieren?![]()
Wat nep.
moet jij zeggenquote:
Nee duh. Hij zat 'voor zijn werk' biefstuk met champignonroomsaus, gestoomde bloemkool en gepofte aardappels te eten in het bos.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet jij zeggen
heb jou de afgelopen week niet zo veel gezien hier
ow, oepsquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:04 schreef Bob-B het volgende:
ok, voor de derde keer, ik had een oefening.
dat wil ik ook welquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee duh. Hij zat 'voor zijn werk' biefstuk met champignonroomsaus, gestoomde bloemkool en gepofte aardappels te eten in het bos.
macaroni gehad, chinees en zuurkoolquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee duh. Hij zat 'voor zijn werk' biefstuk met champignonroomsaus, gestoomde bloemkool en gepofte aardappels te eten in het bos.
frikandelquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:16 schreef Bob-B het volgende:
en bij de lunch altijd een snack, zoals hamburger, frikandel ofzo
heel vervelend
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |