Valt best mee. Als je wat wilt, dan moet je wat.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is er misschien iemand hier die verstand heeft van rattenkooien? Ik wil zo graag ratten, maar die kooien zijn zo f-ing duur
Bij mij is Fok wel het traagste van allemaal...quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:07 schreef MinderMutsig het volgende:
Konden jullie niet gewoon liegen zodat we gezellig samen op Fok konden schelden?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij is Fok wel het traagste van allemaal...
Spelbreker.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb serieus geen problemen met Fok.
Sinds Glanerbrug kabeltelevisie heeft.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:33 schreef MASD het volgende:
Hehehe, Tukkers op FOK!Sinds wanneer hebben jullie een internetverbinding.
Anders rot je gewoon op als je niks leuks te melden hebt?quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:33 schreef MASD het volgende:
Hehehe, Tukkers op FOK!Sinds wanneer hebben jullie een internetverbinding.
Doe eens lief =( ik probeerde slechts het ijs te breken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anders rot je gewoon op als je niks leuks te melden hebt?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anders rot je gewoon op als je niks leuks te melden hebt?
Pirates.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:39 schreef ReMcOrE het volgende:
en weer kan ik er net bij
vanavond deel 2 van Pirates of The Carribean op tv
Sorryquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Doe eens lief =( ik probeerde slechts het ijs te breken.
Hmmm vind ik niet.... Tenminste, ik nietquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar toegegeven wij tukkers lopen meestal wel tien jaar achter qua alles, ik wel iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |