Ik zie mijn klacht over Tina Turner niet meer, en jouw reactie erop ook nietquote:
Ik switch ook tussen 3fm en Veronicaquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:51 schreef poo het volgende:
Vooral tussendoor. 3fm, of Radio Veronica
Alleen jammer van die soms erg flauwe grappen en dat ze soms te lang lopen te lullen op Veronicaquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik switch ook tussen 3fm en Veronica
Ik hou juist van praatradioquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:54 schreef poo het volgende:
[..]
Alleen jammer van die soms erg flauwe grappen en dat ze soms te lang lopen te lullen op Veronica![]()
Dan switch ik 'm meestal maar
Regelmatig, maar het is nog steeds dezelfde dramatisch voorspelbare zender als een jaar geleden.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:58 schreef Zapper het volgende:
[..]
Regelmatig, maar het is nog steeds dezelfde dramatisch voorspelbare zender als een jaar geleden.
Ja. Somertijdquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:50 schreef Paul het volgende:
Luisteren jullie nog vaak Veronica?
Ik luister naar Ben Liebrand in the mix, Somertijd, Kicken, en verder gewoon tussendoor
Wie danquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:03 schreef Zapper het volgende:
RV heeft wel de 2 meest slechte DJ's van Nederland in huis, da's ook knap.
Nu weer negatief dus
Je noemt nu alle nummers opquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:43 schreef Radegast het volgende:
Veronica draait teveel Queen, U2, Bon Jovi en Aerosmith. Phil Collins/Genesis ook, maar dat kan ik goed hebben.. Verder word ik gek als ik nog eens Whitesnake hoor, of Shout Shout Let it all out. Of Duran Duran met The Reflex.
Dit kan je krijgenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:01 schreef Zapper het volgende:
Bart van Leeuwen is een drama (en Tina Turner-fan)
En die makker die er na komt, Ferry Maat. Met z'n kutgrapjes.
Rick vind ik niet zo leuk, Giel vind ik leuker, maar hij begint ook te vervelen een beetje.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:57 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Luister alleen naar Rick van V. zodat ik niet naar Giel (ma-vr) en Timur (za-zo) hoef te luisteren op 3FM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |