hoe zit het met een pro-actieve houding? zelf al gekeken op websites van verschillende universiteiten?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:50 schreef WeMan het volgende:
en hoe zit het met WO.. ik zit namelijk in 6vwo en ik wil wetenschappelijk onderwijs volgen, welke studie kan ik dan het beste kiezen, dus geen HBO maar WO..
Ik zat met hetzelfde, maar ik ga toch een andere richting op.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:50 schreef WeMan het volgende:
en hoe zit het met WO.. ik zit namelijk in 6vwo en ik wil wetenschappelijk onderwijs volgen, welke studie kan ik dan het beste kiezen, dus geen HBO maar WO..
Dat is niet te doenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:01 schreef Johnns het volgende:
[..]
hoe zit het met een pro-actieve houding? zelf al gekeken op websites van verschillende universiteiten?
Dat is niet helemaal waar. Voor supermarkten ofzo kun je goed terecht en goed verdienen, waarna je kan beginnen met een eigen winkelpandje te kopen en het uit te breiden naar twee, naar drie, etc.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
TS wil rijk worden. Om je ff uit de droom te helpen, de meeste mensen handelen pas in vastgoed nadat ze niet meer weten waar ze 't vele geld heen moeten brengen.
Ook dat. Je kunt bij een normale makelaar gaan werken, zelf iets opstarten (als je al geld hebtquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:19 schreef Diederik_Duck het volgende:
Wat wil je precies doen in de vastgoedsector? De werkzaamheden daarin kunnen nogal divers zijn.
Of bv advies in de juridische hoek, etc.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ook dat. Je kunt bij een normale makelaar gaan werken, zelf iets opstarten (als je al geld hebt), werken bij een winkelketen, echt van alles is er te doen in het vastgoed.
ik wil netals die Willem Endstra stylo jeweetz.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:19 schreef Diederik_Duck het volgende:
Wat wil je precies doen in de vastgoedsector? De werkzaamheden daarin kunnen nogal divers zijn.
Dan hoef je niet eens een studie te volgen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:50 schreef WeMan het volgende:
[..]
ik wil netals die Willem Endstra stylo jeweetz.
ok ik wil zeg maar netals Willem Endstra maar dan allemaal wit geld, dus ik wil ze niet eerst wassen, maar gewoon wit geld, je snapz.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan hoef je niet eens een studie te volgen.
Ben zelf momenteel bezig met master Vastgoedkunde in Groningen, daarvoor bachelor Sociale Geografie en Planologie gedaan, maar idd ook veel HBO schakelaars van Vastgoed en Makelaardij.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:50 schreef WeMan het volgende:
juridisch/economisch/technischquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:50 schreef WeMan het volgende:
geregistreerd op: donderdag 1 mei 2008 @ 14:21quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:01 schreef Jetfly het volgende:
WeMan kun je misschien niet normaal praten? Hier op FOK! proberen we het zo netjes mogelijk te houden. Dus met een hoofdletter beginnen en een punt eindigen (dus niet met een z) zouden we hier wel netjes vinden. En een antwoord op je vraag: wat wil je eigenlijk met Vastgoed? Wil je als eerst grond kopen en handelen? Daarvoor heb je eerst heel erg veel geld voor nodig, je koopt niet een voetbalveld voor ¤10. Opleidingen die voornamelijk gericht zijn in de hoek van vastgoed zijn: Vastgoedkunde (Master) en daarvoor heb je verschillende instap mogelijkheden. Neem hiervoor contact met mij of ElYefe op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |