Was dat nou weer voor rare redenatie? Als er een overduidelijk maffia is moet je daar gewoon op stemmen, zo kunnen de hints in de volgende nacht misschien wat licht werpen op een ander maffialid. Als je de kans dat thieske er een is groter acht, pak hem dan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:38 schreef Trevland het volgende:
Ik vind die hint van Pearl Harbor en Hawaii_Tim wel zeer sterk.
Dus ik ga ##Vote Hawaii_tim
Als we toch zeker zijn dat Thieske een Mafia is kunnen we hem beter laten leven en hem dus later af maken als er zo geen hints zijn dan weten we zeker dat er een maffia minder is.
quote:Bom[i] – Als bom ben je schadelijk voor een ieder die jou vermoordt. Je ontploft en je moordenaar gaat met je mee het graf in. Als de bom bij een lynch sterft, gaat degene die als laatst op deze persoon stemde, ook dood.
[i]Seriemoordenaar – Je hoort niet bij de maffia, maar je ambieert een positie bij hun groep. Daarom ga je zelf maar op pad en vermoord je iedereen; dorpelingen, maffialeden, het maakt niet uit. Jouw doel is om alleen over te blijven.
Waar heb jij het nu opeens over? Wie heb je dat horen zeggenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:59 schreef timmmmm het volgende:
echt, mensen, waarom zeuren jullie zo? Daar word ik toch altijd zo moe van hè,
Als je je niet verdedigt ben je maffia, want dat is verdacht
Als je je wèl verdedigt ben je ook maffia, want dan wil je te graag niet dood, Make up your mindssss
Let nou maar op de hints, voordat men jou gaat verdenken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:07 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu opeens over? Wie heb je dat horen zeggenWie dat ook gezegd heeft, ik vindt hem verdacht! Alleen een maffia lid zou zulke dingen zeggen
Algemene opmerkingen kunnen ook een spel beinvloeden. Dooien moeten slowchatten en off-topic gaan imo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:17 schreef timmmmm het volgende:
Ik doe anders altijd mijn best zoveel mogelijk Off-topic te reageren
ik heb het nooit over het spel, behalve algemene opmerkingen, die over het spel in zijn algeheel gaan, niet over deze ronde!
Sorry. Alleen heb ik geen nieuwe hints gegeven, dus wat dat betreft zou het niet erg moeten zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:26 schreef timmmmm het volgende:
Dutank, van jou heb ik wel een aantal dingen gelezen wat écht spelbeïnvloeden was, als de hints naar een bepaald persoon opnoemen enzo, dat vind ik dan weer niet kunnen!
PM het me maar, ik ben heel benieuwdquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:30 schreef Silentalarm het volgende:
idd Ladi, de beste stuurlui staan aan wal. Ik weet 99% zeker wie de 3 overgebleven maffia zijn. Het is gewoon overduidelijk.
Het bloedt dood omdat de actieven als eerst vermoord worden, en je dus met inactieven overblijft. Heeft weinig met de deadlines te maken m.i.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:29 schreef MaJo het volgende:
Nog 2,5 uur. Het spel gaat een stuk langzamer naarmate er minder in leven zijn. Is het niet een idee om de deadlines dan te verkorten? Op deze manier bloedt het steeds een beetje dood...
Als je de deadlines verkort, krijg je problemen met mensen die werken/naar school moeten. Bijv 2 linches per dag en dubbele maffia kills op een dag, bijvoorbeeld door lynch om 1 uur smiddags en maffia kills om 3 uur smiddags te doen. Dan kunnen er weer heel veel niet stemmen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:29 schreef MaJo het volgende:
Nog 2,5 uur. Het spel gaat een stuk langzamer naarmate er minder in leven zijn. Is het niet een idee om de deadlines dan te verkorten? Op deze manier bloedt het steeds een beetje dood...
serieus?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:40 schreef SiestaGuru het volgende:
## vote timmmmm
Ik zal trouwens wel domme dingen zeggen dat ik nog niet vermoord benik meende dat ik redelijk actief was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat hij dat nog wel doorhad, en dat het een grapje was. Anders zou het wel heel ernstig zijn.quote:
Nou en, mag ik toch in de tussenstanden komen, ik ben wel trots op mijn ene stemquote:
inderdaad, ik denk ook niet dat het helemaal serieus was, als dat wel het geval is, moeten we hem voor eeuwig van het maffiaspel verbannen!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat nog wel doorhad, en dat het een grapje was. Anders zou het wel heel ernstig zijn.
Haha, ja of hij moet gewoon de komende 5 potjes voor straf alle standen bij houden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
inderdaad, ik denk ook niet dat het helemaal serieus was, als dat wel het geval is, moeten we hem voor eeuwig van het maffiaspel verbannen!
Nee dat heet die 3 flippie's die maffia zijn snappen het spel wel en weten dat ze het beste als eerste de actieve kunnen omleggenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ja geef mafia gewoon wat extra kills of zo. Het is best grappig om zo mee te kijken, maar dorpsbewoner zijn en de eerste dag doodgaan heeft toch mijn voorkeur dus OPSCHIETEN NU
Haha echt hèquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee dat heet die 3 flippie's die maffia zijn snappen het spel wel en weten dat ze het beste als eerste de actieve kunnen omleggenDaarna is winnen een eitje
![]()
Ik zie nu nog users stemmen waarvan ik eerst 10 keer moest kijken of ze wel daadwerkelijk meededen
Haha dat heb ik ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee dat heet die 3 flippie's die maffia zijn snappen het spel wel en weten dat ze het beste als eerste de actieve kunnen omleggenDaarna is winnen een eitje
![]()
Ik zie nu nog users stemmen waarvan ik eerst 10 keer moest kijken of ze wel daadwerkelijk meededen
PRecies, bedankt voor het vertrouwenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat nog wel doorhad, en dat het een grapje was. Anders zou het wel heel ernstig zijn.
Don't be sillyquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:28 schreef lynda het volgende:
Als jullie nou eens gewoon stemmenEn zorgen dat er een meerderheid is..
Hey we zeggen alleen maar dat ze moeten stemmen jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:49 schreef Ladidadida het volgende:
Kap eens met het spel bederven aub.
Ze kunnen zelf wel bepalen wat ze doen, iedereen speelt hier voor zich en dat anderen het niet doen zoals jij het doet is heel jammer voor je, maar geen reden om hier eindeloos over in het topic te gaan lopen klagen. Deal with it.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Hey we zeggen alleen maar dat ze moeten stemmen ja
Nope er is nog niemand gelynched voor de muziek aanwijzingen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:09 schreef Robier het volgende:
Was die hint met die muziek eigenlijk al opgelost?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:05 schreef MaJo het volgende:
SerieusDamn
dacht echt dat Pearl Harbor op tim sloeg
nu maar weer afwachten wie de maffia omleggen
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:09 schreef Robier het volgende:
Was die hint met die muziek eigenlijk al opgelost?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:11 schreef krul76 het volgende:
[..]
Nope er is nog niemand gelynched voor de muziek aanwijzingen.
ps. weet iemand hoe je de hoeveelheid pixels aanpast in een usericoon, ik heb er 1 maar die is 100x100 (je mag maar 60x60)
Fietsen denk ik. Of ze zijn vergeten dat dit spel bestaat, volgens ij heb ik sommigen nog geen woord zien typen hier.quote:
Wowquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:39 schreef Ladidadida het volgende:
De kill komt er iig zo aan. En daarna ben ik stappen
ergens anders uploaden: www.tinypic.com ofzo, dan kun je die link doorgeven. Volgens mij werkt dat wel. Of Photoshopquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:11 schreef krul76 het volgende:
[..]
Nope er is nog niemand gelynched voor de muziek aanwijzingen.
ps. weet iemand hoe je de hoeveelheid pixels aanpast in een usericoon, ik heb er 1 maar die is 100x100 (je mag maar 60x60)
quote:
Ik heb met echt in moeten houdenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:37 schreef SiestaGuru het volgende:
Maar ps jij wist dit dus al?had je ons niet even stiekum kunnen waarschuwen?
Er zijn nog maar 3 maffia....quote:Op zondag 19 oktober 2008 01:30 schreef de_boswachter het volgende:
Hawaii_Tim (4) SiestaGuru, MaJo, Robier, Trevland (stemming Lynch)
Ik zie sowieso al 2 mafia: SiestaGuru, MaJo en uit die andere 2 moet ik nog kiezen.
Verder is Thiekse mafia nummer 3, missen we er nog eentje op het lijstje.
Als dat je argument is?quote:Op zondag 19 oktober 2008 01:05 schreef SiestaGuru het volgende:
We hebben 4 dorp stemmen en 3 maffia stemmen, om de maffia te verslaan moeten we als dorpelingen unaniem op 1 persoon stemmen, en die persoon moet natuurlijk maffia zijn. Mochten we 1 keer falen, dan hebben we het spel verloren omdat de maffia (na hun kill(s)) meer stemmen hebben dan het dorp. Dusss...
Om mee te gaan met de unanimidinges stem ik ook op majo, de argumenten tegen haar waren sterk en het feit dat ze nu niet op thieske stemt (als alternatief) is veelzeggend.
Duss
## vote Majo
Samsung Omnia. Ik vind het wel een mooi ding. Alleen dat touchscreen is in het begin wel wennen. Het schijnt na verloop van tijd beter te gaan, maar voorlopig typ ik alles misquote:Op zondag 19 oktober 2008 01:53 schreef krul76 het volgende:
oh oh omdat ik een nieuwe foon heb moeten er andern ook weer 1
welke foon heb je?
Ik wil niet op jou stemmen omdat de kans dat thieske maffia is iets groter is, maar we moeten als dorp wel samen op iemand stemmen, anders kunnen we neit winnen. Het is wel erg jammer dat van de vijf stemmen er al tenimste 1 van de maffia moet zijn. Ik vermoed dat het de boswachter is, maar ik post de hints tegen hem wat later, dan wordt het dorp niet afgeleid door (minder sterke) hints.quote:Op zondag 19 oktober 2008 01:58 schreef MaJo het volgende:
Tussenstand:
MaJo (5) krul76, Robier, Trevland, SiestaGuru, de_boswachter
Thieske (1) MaJo
Goed gespeeld maffiaAlleen jammer dat iedereen nu blind op mij gaat stemmen. Door die stomme muziekhint. Verder is er helemaal niets dat op mij wijst. Pearl Harbor was te voor de hand liggend, muziek ook (wie luistert er niet naar muziek?) Maar goed stem maar lekker op mij, dan lach ik jullie allemaal morgen uit...
Jij bent dood, dus aub geen spelbeinvloeding.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:18 schreef wendytje het volgende:
hint is iemand in het zwart... kijk eens naar majo's ava
oh, sorry.....zie andere doden ook posten... mag dus niet over het spel?quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jij bent dood, dus aub geen spelbeinvloeding.
Neuh, alleen offtopic gezeur waar we toch niks mee kunnen. Maar bedankt voor die hint hoor, dan is de keuze wat zekerder.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:23 schreef wendytje het volgende:
[..]
oh, sorry.....zie andere doden ook posten... mag dus niet over het spel?
Als jullie mij lynchen dan wint de maffia sowieso. Het is nu 4 tegen 3, dan wordt het 1 tegen 3 en dus onmogelijk... Ik ben geen maffia, de enige hint die naar mij leidt zou muziek zijn. Nogal zwak... Als we nu met z'n allen op iemand stemmen dan maken we nog een kans. Ik ga mee op wie dan ook, als bewijs dat ik geen maffia ben.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:08 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik wil niet op jou stemmen omdat de kans dat thieske maffia is iets groter is, maar we moeten als dorp wel samen op iemand stemmen, anders kunnen we neit winnen. Het is wel erg jammer dat van de vijf stemmen er al tenimste 1 van de maffia moet zijn. Ik vermoed dat het de boswachter is, maar ik post de hints tegen hem wat later, dan wordt het dorp niet afgeleid door (minder sterke) hints.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:59 schreef DuTank het volgende:
Dan pakken ze jou maar als laatste. Je gaat er toch aan MaJo, dus..
quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jij bent dood, dus aub geen spelbeinvloeding.
Stemmingstand is 5 voor MaJo toch? Lijkt mij onmogelijk nog te beïnvloedenquote:
Bemoei je er even niet mee lijkquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:59 schreef DuTank het volgende:
Dan pakken ze jou maar als laatste. Je gaat er toch aan MaJo, dus..
Hou jij eens op, je mag helemaal niet meer meepratenquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:06 schreef DuTank het volgende:
Hou nou maar op, ze geloven je toch niet.
hang maar de huilie uit. Je zult zien dat ik gelijk hebquote:
Dan sta je voor lulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:15 schreef DuTank het volgende:
Ik mag wel een tip geven aan MaJo toch?Die hint is net zo stom als die van Pearl Harbor. Muziek is zoiets algemeens, denk dat het simpelweg geen hint is. Verder leidt helemaal niets naar mij. Er leidde zelfs meer naar hawai en hij bleek ook geen maffia te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Kijk het klopt dat we perse een maffia lid moeten lynchen om te winnen, dus kiezen we er een die een grote kans heeft om maffia te zijn, als jij geen maffia blijkt te zijn is dat erg jammer maar we moeten toch iemand eruit sturen en jij bent gewoon een mooi doel, naast de hints vind ik jou ook erg verdacht gedragen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als jullie mij lynchen dan wint de maffia sowieso. Het is nu 4 tegen 3, dan wordt het 1 tegen 3 en dus onmogelijk... Ik ben geen maffia, de enige hint die naar mij leidt zou muziek zijn. Nogal zwak... Als we nu met z'n allen op iemand stemmen dan maken we nog een kans. Ik ga mee op wie dan ook, als bewijs dat ik geen maffia ben.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:21 schreef Wouser het volgende:
Ps. een ding vraag ik me even af. Het gaat namelijk over nacht1. Het FOK! Maffia-spel, deel 20, waar we ècht beginnen..! SilentAlarm was nachtwaker. Maar waarom had hijzelf niemand vermoord? De nachtwaker heeft toch ook iedere nacht recht op 1 kill
quote:Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.
idd. Daarom dus. Anders had ik HEUS wel zo'n stomme kut maffia vermoordquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:05 schreef Robier het volgende:
[..]
Eerste nacht zijn er nog geen aanwijzingen dus zou die op goed geluk moeten schieten.
Nu hebben we nog 4 dorp, 3 maffia.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:56 schreef SiestaGuru het volgende:
Ladi, als we nu een dorp lynchen? Is dan gelijk het spel voorbij? Want met twee kills word het dan 3 maffia tegen 2 dorp, en dan zal maffia zelfs met het stemmen winnen. Of moeten we dan de laatste dag uitzitten?
Och ja 3-1 zelfs, ik moet denk ik maar weer eens terug naar de basischoolquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:35 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nu hebben we nog 4 dorp, 3 maffia.
Als er om 19:00 een dorp gelynched wordt, is het 3-3. Dan mag de maffia nog 2 moorden. Dan is het 1-3 en heeft het dorp dus niet genoeg stemmen meer om de maffia te lynchen (maffia zullen samen de laatste dorpsbewoner immers lynchen).
Als er om 19:00 een maffia gelynched wordt, is het 4-2 en heeft het dorp nog kans.
wtfquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:47 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik hoop bijna dat majo echt dorp is, er gaat toch niks interessants meer gebeuren dit potje tenzij we winnen, en de kans daarop is veels te klein.
iddquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:01 schreef Thieske het volgende:
Dat jullie mij niet gelyncht hebben de laatste 2x.
Echt hèquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:01 schreef Thieske het volgende:
Dat jullie mij niet gelyncht hebben de laatste 2x.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:04 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb het dorp trouwens zooo uit zitten lachen achter de schermen
quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:07 schreef Ladidadida het volgende:
Wat is er gebeurt --> leuke spelfout! Dyslexie Trevland
Serieus, dat niemand dat opvielquote:
Die is echt geniaal gevondenquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:07 schreef Ladidadida het volgende:
Piranha-proces --> proces van Samir A., Samir omgekeerd is Rimas
Jouw reactie om je er onderuit te lullen was ook erg amusantquote:
Ik vind het wel grappig, maar juist één d of t foutje zou ik gewoon als een echt foutje zien.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Serieus, dat niemand dat opvielIk maak NOOIT zulke fouten
Ben ik alweer vergetenquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jouw reactie om je er onderuit te lullen was ook erg amusant
TREVLANDquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:12 schreef Rimas het volgende:
[..]
Ben ik alweer vergeten![]()
Wat had ik gezegt?
Weet niet precies meer, maar je hield je compleet van de domme. Begon zelfs over vissen volgens mijquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:12 schreef Rimas het volgende:
[..]
Ben ik alweer vergeten![]()
Wat had ik gezegt?
Als niemand anders wil, wil ik anders wel spelleiden deze ronde, maar ik ben zeer zeker nog niet half zo goed als lladiquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:13 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ga trouwens even niet spelleiden de komende ronde.
Jammer, je doet prima namelijk.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:13 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ga trouwens even niet spelleiden de komende ronde.
Dankjewelquote:
Yeehaw, word ik dan eindelijk mafiaquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als niemand anders wil, wil ik anders wel spelleiden deze ronde, maar ik ben zeer zeker nog niet half zo goed als lladi
En het hielp niet eensquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:14 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Weet niet precies meer, maar je hield je compleet van de domme. Begon zelfs over vissen volgens mij
Waar slaat dat nou weer opquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yeehaw, word ik dan eindelijk mafia
Heb je mijn ava al eens een keer goed bekekenquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Serieus, dat niemand dat opvielIk maak NOOIT zulke fouten
quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:19 schreef Rimas het volgende:
[..]
En het hielp niet eens![]()
Jammer dat je de volgende ronde niet meer de als spelleider meedoet, je doet het echt heel erg goed!
Ja, die viel me ook opquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:20 schreef Wouser het volgende:
[..]
Heb je mijn ava al eens een keer goed bekeken![]()
Hara denkt dat ik haar bewust geen maffia laat zijn, daar slaat het opquote:
Helemaal niet.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:21 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hara denkt dat ik haar bewust geen maffia laat zijn, daar slaat het op
Hey ladi hou zat het nu met die hawai hint? Had je dat zelf gemist of was dat opzettelijk, dat leek me zon beetje de enige hint die echt heel duidelijk naar iemand wees, en dan is het niet waarquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:19 schreef Ladidadida het volgende:
1) Wouser
2) Hara
3) PS
4) timm
5) Thieske
6) Rimas
7) MaJo
8) Trevland
9) Sheepcidus
10) Clesar03
11) Ladidadida
12. -SG
13. SiestaGuru
Ja, gewoon weer zoals het was graagquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:21 schreef timmmmm het volgende:
Ow trouwens, hoe de rol van velddokter afgelopen keer(en) werd gespeeld, vond ik een beetje vaag, en hij was nutteloos, zullen we dat deze ronde anders doen?
Roep maar hoe wou jij het dan doen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:21 schreef timmmmm het volgende:
Ow trouwens, hoe de rol van velddokter afgelopen keer(en) werd gespeeld, vond ik een beetje vaag, en hij was nutteloos, zullen we dat deze ronde anders doen?
Ze denkt dat ik haar bewust maffia maak, nog dwazerquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:21 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hara denkt dat ik haar bewust geen maffia laat zijn, daar slaat het op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze denkt dat ik haar bewust maffia maak, nog dwazerJA DÁT WAS MIJN GRAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Misschien ben je daarom ook geen spelleiderquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:23 schreef Sheepcidus het volgende:
Als ik spelleider was maakte ik iedereen dorp en liet ik random 3 mensen per dag dood gaan.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:23 schreef Sheepcidus het volgende:
Als ik spelleider was maakte ik iedereen dorp en liet ik random 3 mensen per dag dood gaan.
Ik zou nooit zo'n duidelijke hint maken, dat is gewoon té makkelijkquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:22 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Hey ladi hou zat het nu met die hawai hint? Had je dat zelf gemist of was dat opzettelijk, dat leek me zon beetje de enige hint die echt heel duidelijk naar iemand wees, en dan is het niet waar![]()
Ik weet niet hoe het was, maar nu is hij behoorlijk waardeloos, dus ik ben voor verandereningen. Ik neem aan dat, dat twee man verhaal dan niet meer op gaat?quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, gewoon weer zoals het was graag
Ja, en een extra killquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:23 schreef Wouser het volgende:
Ik zou iig het dorp niet sterker meer maken want ik moet zelf zeggen dat wij, de maffia, ook best wel wat geluk hadden deze ronde.
Hmm, is het nu definitief?quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:24 schreef PrincePolly het volgende:
1) Wouser
2) Hara
3) PS
4) timmwordt TS en SL
4) Thieske
5) Rimas
6) MaJo
7) Trevland
8) Sheepcidus
9) Clesar03
10) Ladidadida
11) PP
stelletje joden, kenk weer over nieuw beginnen...
De rol kan werken, mits er niet al van te voren vaststaat wie er dood gaatquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:21 schreef timmmmm het volgende:
Hara, leg jij het eens uit, ik heb het al een keer aan ladi geprobeerd uit te leggen, maar ik mislukte jammerlijkquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:24 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het was, maar nu is hij behoorlijk waardeloos, dus ik ben voor verandereningen. Ik neem aan dat, dat twee man verhaal dan niet meer op gaat?
Ja, maar nu extra kill. Nu kun je 2 man sturen zonder dat je een kill kwijtraakt, terwijl dat altijd wel hoordequote:Op zondag 19 oktober 2008 19:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
De rol kan werken, mits er niet al van te voren vaststaat wie er dood gaatAls dat zo is, heeft de rol 0,0 zin want dan stuurt de maffia sowieso 2 man.
Nee we zullen inderdaad eerst 20 mensen sprokkelen. Dan voten voor de TS, dan hopen dat iedereen het ermee eens is, dan rollen verdelen, dan beschikbaar stellen voor BM en dan rond de jaarwisseling beginnen met de volgende ronde!quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hmm, is het nu definitief?
Ik dacht dat ik zei, als niemand anders wil
quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:27 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nee we zullen inderdaad eerst 20 mensen sprokkelen. Dan voten voor de TS, dan hopen dat iedereen het ermee eens is, dan rollen verdelen, dan beschikbaar stellen voor BM en dan rond de jaarwisseling beginnen met de volgende ronde!
Oftewel: jij bent SL
Doe jij ook mee? Dan moet je mijn laatste edit-lijste even pakken en aanvullen.quote:
Dus stel het volgende voor...quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar nu extra kill. Nu kun je 2 man sturen zonder dat je een kill kwijtraakt, terwijl dat altijd wel hoorde
Ho ho! Ik riep het ook. De hints waren nog niet eens extreem sterk, maar die vurige passie waarmee je zonder argumenten te geven de lynch probeerde te ontlopen was op zn minst verdacht. Als je met wat argumenten was gekomen dan had ik nooit op je gestemd.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:27 schreef MaJo het volgende:
Wel zwak trouwens dat iedereen die riep dat ik maffia was nu hun bek houden
Nee. Mafia stuurt 2 man, dus of diegene nu beschermd wordt of niet, die 2 kills ben je kwijt voor die nacht. Als de dokter er wel is heb je 2 doden en nog één kill over.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:29 schreef Wouser het volgende:
[..]
Dus stel het volgende voor...
Je hebt velddoktor die iemand beschermd. Vervolgens komen maffiaA en maffiaB. Diegene die de velddoktor beschermd gaat dood. maffiaA gaat ook dood. Velddoktor gaat dood. maffiaB blijft leven?
Tjah dan maak je het dorp weer sterker terwijl ik dit niet zou doen. Aangezien zoals ik al zei we dit potje ook met best wat geluk gewonnen hebben.
Ik denk dat hij bedoelde dat de maffia ervoor kan kiezen om 2 man te sturen, maar dat ze dan 1 kill minder maken. Dat vind ik nog geen gek idee.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:29 schreef Wouser het volgende:
[..]
Dus stel het volgende voor...
Je hebt velddoktor die iemand beschermd. Vervolgens komen maffiaA en maffiaB. Diegene die de velddoktor beschermd gaat dood. maffiaA gaat ook dood. Velddoktor gaat dood. maffiaB blijft leven?
Tjah dan maak je het dorp weer sterker terwijl ik dit niet zou doen. Aangezien zoals ik al zei we dit potje ook met best wat geluk gewonnen hebben.
Ik riep dat je maffia wasquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:27 schreef MaJo het volgende:
Ja ok maar zoals ik zei dan maak je het dorp sterker en dat is iets wat ik niet zou doen. Ik bedoel kijk de eerste nacht eens. Als timmm niet bij toeval de nachtwaker had vermoord had die nog in het spel gezeten en had het dorp echt wel gewonnen... Ik zou serieus niet het dorp nog sterker maken.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee. Mafia stuurt 2 man, dus of diegene nu beschermd wordt of niet, die 2 kills ben je kwijt voor die nacht. Als de dokter er wel is heb je 2 doden en nog één kill over.
Zo was het áltijd
Ja, maar de velddokter gaat er nog wel door dood terwijl ze dan nog 2 kills over hebben. Dus hebben ze wel een extra kill.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:33 schreef Ladidadida het volgende:
Je hebt geen extra kill. 3 kills houdt in 3 mensen vermoorden. Niet 3 mensen sturen om mensen te vermoorden. Hoe meer mensen de maffia stuurt (om een eventuele velddokter uit te schakelen), hoe kwetsbaarder ze worden omdat er meer hints vrijkomen.
Ik heb je nog gered de eerste lynch.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:27 schreef MaJo het volgende:
Maar nu is het bijna een nadeel om velddokter te zijn, omdat die zo vreselijk vaak dood gaat.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:33 schreef Wouser het volgende:
[..]
Ja ok maar zoals ik zei dan maak je het dorp sterker en dat is iets wat ik niet zou doen. Ik bedoel kijk de eerste nacht eens. Als timmm niet bij toeval de nachtwaker had vermoord had die nog in het spel gezeten en had het dorp echt wel gewonnen... Ik zou serieus niet het dorp nog sterker maken.
Nee, mafia is sterker gemaakt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:33 schreef Wouser het volgende:
[..]
Ja ok maar zoals ik zei dan maak je het dorp sterker en dat is iets wat ik niet zou doen. Ik bedoel kijk de eerste nacht eens. Als timmm niet bij toeval de nachtwaker had vermoord had die nog in het spel gezeten en had het dorp echt wel gewonnen... Ik zou serieus niet het dorp nog sterker maken.
Nee Ladiaiidia, je hebt hierin geen gelijk. Zo waren de regels niet. En zo zijn ze gewoon ook niet. Daarbij, met die extra hints van jou wordt toch geen hol gedaan dus dat is hem ook niet.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:33 schreef Ladidadida het volgende:
Je hebt geen extra kill. 3 kills houdt in 3 mensen vermoorden. Niet 3 mensen sturen om mensen te vermoorden. Hoe meer mensen de maffia stuurt (om een eventuele velddokter uit te schakelen), hoe kwetsbaarder ze worden omdat er meer hints vrijkomen.
Dat kan ook best, maar niet op deze manier imo.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:36 schreef Robier het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat de velddoctor weer moet werken als vroeger, maar dan moet er ook weer iets voor de mafia gedaan worden. Want deze ronde hebben we echt veel geluk gehad en alsnog werd het best moeilijk.
Daarom zeg ik toch ook dat de velddoctor weer terug moet naar hoe die wasquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat kan ook best, maar niet op deze manier imo.
Niet!? Velddoktor gaat alleen ook dood wanneer de maffia 2 mensen erop afstuurd en dat gebeurt echt niet vaak daarvoor zou ik het risico van hints te groot vinden zoals Ladida ook zegt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:35 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Maar nu is het bijna een nadeel om velddokter te zijn, omdat die zo vreselijk vaak dood gaat.
Als je niet mee doet lynchen we je de eerste rondequote:Op zondag 19 oktober 2008 19:38 schreef lynda het volgende:
zo opeens leeft het topic weer!
* lynda gaat nog denken of ze mee wil doen
Twee potjes op rij, en er is niet 1 keer iemand succesvol beschermd in die twee potjes.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:38 schreef Wouser het volgende:
[..]
Niet!? Velddoktor gaat alleen ook dood wanneer de maffia 2 mensen erop afstuurd en dat gebeurt echt niet vaak daarvoor zou ik het risico van hints te groot vinden zoals Ladida ook zegt.
Dat is omdat de velddoctor steeds op hara gaat en de maffia daar gewoon altijd 2 man op af stuurt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:39 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Twee potjes op rij, en er is niet 1 keer iemand succesvol beschermd in die twee potjes.
Ja, dat zei ik ook alquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:39 schreef Robier het volgende:
Velddoctor kan ook beter niet hara beschermen want je weet gewoon dat de maffia er alles aan zal doen om die dood te krijgen.
Jij bent wel het zonneschijntje in huis hèquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:36 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nee Ladiaiidia, je hebt hierin geen gelijk. Zo waren de regels niet. En zo zijn ze gewoon ook niet. Daarbij, met die extra hints van jou wordt toch geen hol gedaan dus dat is hem ook niet.
Jij zei het inderdaad welquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:30 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ho ho! Ik riep het ook. De hints waren nog niet eens extreem sterk, maar die vurige passie waarmee je zonder argumenten te geven de lynch probeerde te ontlopen was op zn minst verdacht. Als je met wat argumenten was gekomen dan had ik nooit op je gestemd.
Voor! Op die ene website stond dan ook dat d rol van de kill dan ook net duidelijk wordt, dat kan soms ook z'n voordelen hebben.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:41 schreef Sheepcidus het volgende:
Mischien een van de maffia schoonmaker maken?
Die kan voor 3 kills de hints opruimen en dan is zijn schoonmaakmiddel op.
Helemaal niks zeggen is natuurlijk onzin, maar zodra 90% van je posts de volgende inhoud heeft: 'kill me niet, want ik ben dorp, daar hebben jullie niets aan' dan komt dat wel vreemd over.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij zei het inderdaad wel
maar wat moest ik dan? Erin berusten dat iedereen me om wil leggen? Wel of niet verdedigen, het is altijd verdacht
Kan je niet tegen kritiek? Geeft niks, ik ook nietquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jij bent wel het zonneschijntje in huis hè
Alsof mij dat anders niet overkomt?quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:39 schreef Wouser het volgende:
[..]
Als je niet mee doet lynchen we je de eerste ronde
quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:37 schreef PrincePolly het volgende:
1) Wouser
2) Hara
3) PS
4) timm
4) Thieske
5) Rimas
6) MaJo
7) Trevland
8) Sheepcidus
9) Clesar03
10) Ladidadida
11) -SG
12) SiestaGuru
13) DuTank
14) PP
15) De BW
16) bloodysunday
You're the boss now!quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben er trouwens wel voor om cupido in te voeren deze ronde, maar dan wel ipv tweelingen, wie is het hiermee (on)eens
Eens.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben er trouwens wel voor om cupido in te voeren deze ronde, maar dan wel ipv tweelingen, wie is het hiermee (on)eens
Ja dat dus..quote:
1 Speler wordt cupido, deze schiet aan het begin van het spel zijn twee liefdespijlen op twee mensen, deze twee worden verliefd op elkaar en krijgen elkaars naam te horen van de moderator. Zodra 1 van beide geliefden sterft, sterft de andere van liefdesverdriet (of maakt er zelf een einde aan, whatever floats your boat).quote:
Okquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:56 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
1 Speler wordt cupido, deze schiet aan het begin van het spel zijn twee liefdespijlen op twee mensen, deze twee worden verliefd op elkaar en krijgen elkaars naam te horen van de moderator. Zodra 1 van beide geliefden sterft, sterft de andere van liefdesverdriet (of maakt er zelf een einde aan, whatever floats your boat).
Haha, eerst vond je me niets, nu ben ik spelleider en is het ineens my man timmmquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:00 schreef PrincePolly het volgende:
Iemand er nog moeite mee, dat als we dalijk de 20 hebben dat we dan gelijk de rollen etc doen. Mits my man timmm het ook voor elkaar krijgt.
Ik zit anders een beetje teveel in het welbekende 19-22 syndroom er daar moet ik uit.
Dan toch gewoon zo de rollen, 7 uur burgehoerquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Haha, eerst vond je me niets, nu ben ik spelleider en is het ineens my man timmmhet lijkt mij dat we morgen gewoon om 19.00 beginnen, dan heb ik nog wat tijd alles voor te bereiden enzo,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |