abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:29:07 #1
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_62484591

Inleiding/Spelregels
Om even kort uit te leggen hoe het spel in elkaar zit: we bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp, het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia ook door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Deze rol heb je voor de rest van het spel. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij mij). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) hebben, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelynched worden door het dorp.

Elke dag zullen er aanwijzingen zijn, die leiden naar de maffia, die de dorpsleden kunnen analyseren. Hiermee moeten ze proberen de maffialeden te vinden en lynchen.
's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun kills of andere abilities. Let er hierbij goed op wanneer de tijd is: de lynch door het dorp gebeurt elke dag om 19:00. Tussen 19:00 en 22:00 sturen de maffialeden en speciale rollen hun PM’s. Om 22:00 zullen deze ook bekend worden in het topic.

In de nacht (19:00 tot 22:00) zullen er dorpsleden sterven door toedoen van de maffia, waarna er aanwijzingen achtergelaten zullen worden. Aan de hand van deze aanwijzingen moet het dorp uitzoeken wie er tot de maffia behoren. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Overdag zal er iemand gelynched worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

De burgemeester mag in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelynched worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelynched. Dit moet van te voren aangekondigd worden door de burgemeester.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is.

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Doe aub de ## ervoor zodat voor mij gemakkelijk te vinden is wie waarop stemt.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelynched worden.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. En ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit. Let’s keep it gezellig

Deadlines
De dag -> nacht-overgang zal elke dag om 19:00 plaatsvinden. (Tot die tijd mag iedereen stemmen wie er dood gaat)
De nacht -> dag-overgang zal elke dag om 22:00 plaatsvinden. (Tot die tijd mag iedereen met een speciale rol PMen)

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je hebt geen speciale krachten. Je kunt slechts meedoen en stemmen. Je wint als alle maffia dood is gegaan, dit kun je bereiken door de hints van de nachtkills zo goed mogelijk op te lossen.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben.

Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar mij PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn. Er zullen 2 bodyguards zijn.

Zombie - Je wraakgevoelens zijn altijd al hoog geweest, maar het blijkt dat ze zó hoog zijn dat je zelfs na je dood nog wraak wilt nemen. Wanneer je gekilled wordt, mag je de dag erna één iemand naar keuze doodmaken als je dat zou willen. De doodsoorzaak van jezelf maakt niet uit.

Bom[i] – Als bom ben je schadelijk voor een ieder die jou vermoordt. Je ontploft en je moordenaar gaat met je mee het graf in. Als de bom bij een lynch sterft, gaat degene die als laatst op deze persoon stemde, ook dood.

[i]Seriemoordenaar
– Je hoort niet bij de maffia, maar je ambieert een positie bij hun groep. Daarom ga je zelf maar op pad en vermoord je iedereen; dorpelingen, maffialeden, het maakt niet uit. Jouw doel is om alleen over te blijven.

Tweeling – Twee mensen die op de hoogte zijn van elkaars rol en daardoor samen kunnen overleggen. Ze zijn allebei dorpsbewoner en hebben verder geen bijzondere krachten, maar kunnen wel samen op onderzoek uit.

Spion – Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!

Voorbeeld
Voor men die wilt weten hoe het spel gaat, hier is een voorbeeld -> http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=66251

Hoe je rol-PM er uit zal zien:
Enkele voorbeelden van de PM’s die je kunt krijgen:

- Jouw rol in FOK! Mafia spel is dorpsbewoner.
Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.

- Jouw rol in FOK! Mafia spel is dorpsoudste.
Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.

- Jouw rol in FOK! Maffia spel is maffia.
Jouw medemaffialeden zijn:
Mafialid1
Mafialid2
Mafialid3

Voorlopig deelnemerslijst.
1. Lekiamh (dorpsbewoner)
2. Susi (dorpsbewoner)
3. krul76
4. Harajuku. (dorpsbewoner)
5. Silentalarm (nachtwaker)
6. yosander (velddoctor)
7. Trevland
8. Rimas (maffia)
9. Thieske
10. wendytje (zombie)
11. de_boswachter
12. Clesar03 (dorpsbewoner)
13. timmmmm (seriemoordenaar)
14. Robier
15. lynda (bom)
16. Sheepcidus (spion)
17. PrincePolly (dorpsoudste)
18. Puntenslijpsel (tweeling)
19. Wouser (maffia)
20. SiestaGuru
21. Hawaii_Tim (tweeling)
22. MaJo
23. DuTank (bodyguard)
24. bloodysunday (maffia)
25. The_BoezelaaR (rechercheur)

Belangrijke posts:
Dag 1
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
Dag 3
Nacht 3

[ Bericht 0% gewijzigd door Ladidadida op 19-10-2008 16:31:48 ]
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:29:47 #2
163094 Ladidadida
pi_62484607
Thieske (3) Clesar03, de_boswachter, krul76
Hawaii_Tim (3) SiestaGuru, MaJo, Robier
Trevland (1) The_BoezelaaR
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:32:35 #3
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62484668
Why hello there
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_62484680
tvp..
dramaqueens
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:34:07 #5
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62484691
pi_62484707
Je hoeft geen it-er te zijn om html sites te maken hoor (daar komen die kleurcodes weg).
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:38:14 #7
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_62484760
Ik vind die hint van Pearl Harbor en Hawaii_Tim wel zeer sterk.

Dus ik ga ##Vote Hawaii_tim

Als we toch zeker zijn dat Thieske een Mafia is kunnen we hem beter laten leven en hem dus later af maken als er zo geen hints zijn dan weten we zeker dat er een maffia minder is.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:42:57 #8
163094 Ladidadida
pi_62484856
Hawaii_Tim (4) SiestaGuru, MaJo, Robier, Trevland
pi_62484918
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 15:38 schreef Trevland het volgende:
Ik vind die hint van Pearl Harbor en Hawaii_Tim wel zeer sterk.

Dus ik ga ##Vote Hawaii_tim

Als we toch zeker zijn dat Thieske een Mafia is kunnen we hem beter laten leven en hem dus later af maken als er zo geen hints zijn dan weten we zeker dat er een maffia minder is.
Was dat nou weer voor rare redenatie? Als er een overduidelijk maffia is moet je daar gewoon op stemmen, zo kunnen de hints in de volgende nacht misschien wat licht werpen op een ander maffialid. Als je de kans dat thieske er een is groter acht, pak hem dan.
pi_62485046
Hehehe Dit is bijna zo leuk als zelf meedoen
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:59:21 #11
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62485137
echt, mensen, waarom zeuren jullie zo? Daar word ik toch altijd zo moe van hè,
Als je je niet verdedigt ben je maffia, want dat is verdacht
Als je je wèl verdedigt ben je ook maffia, want dan wil je te graag niet dood, Make up your mindssss
Laffe huichelaar
pi_62485284
Er zit trouwens een tagfoutje in de OP.
quote:
Bom[i] – Als bom ben je schadelijk voor een ieder die jou vermoordt. Je ontploft en je moordenaar gaat met je mee het graf in. Als de bom bij een lynch sterft, gaat degene die als laatst op deze persoon stemde, ook dood.

[i]Seriemoordenaar – Je hoort niet bij de maffia, maar je ambieert een positie bij hun groep. Daarom ga je zelf maar op pad en vermoord je iedereen; dorpelingen, maffialeden, het maakt niet uit. Jouw doel is om alleen over te blijven.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_62485287
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 15:59 schreef timmmmm het volgende:
echt, mensen, waarom zeuren jullie zo? Daar word ik toch altijd zo moe van hè,
Als je je niet verdedigt ben je maffia, want dat is verdacht
Als je je wèl verdedigt ben je ook maffia, want dan wil je te graag niet dood, Make up your mindssss
Waar heb jij het nu opeens over? Wie heb je dat horen zeggen Wie dat ook gezegd heeft, ik vindt hem verdacht! Alleen een maffia lid zou zulke dingen zeggen
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:10:10 #14
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62485328
Nou ik heb het er nu over dat jullie net aan het klagen waren dat de verdachten zich niet verdedigen, en dat het ook vaak zo is dat als je je wèl verdedigt, men je dan verdacht vindt
Laffe huichelaar
pi_62485347
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:07 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Waar heb jij het nu opeens over? Wie heb je dat horen zeggen Wie dat ook gezegd heeft, ik vindt hem verdacht! Alleen een maffia lid zou zulke dingen zeggen
Let nou maar op de hints, voordat men jou gaat verdenken.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:13:37 #16
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62485379
Doden kunnen niet spreken trouwens. Ik vind eigenlijk dat er te veel door dooien wordt mee gedaan in het spel.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:17:49 #17
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62485464
Ik doe anders altijd mijn best zoveel mogelijk Off-topic te reageren

ik heb het nooit over het spel, behalve algemene opmerkingen, die over het spel in zijn algeheel gaan, niet over deze ronde!

Edit: Als ik dood ben natuurlijk, heb ik het nooit over het spel
Laffe huichelaar
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:19:44 #18
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62485492
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:17 schreef timmmmm het volgende:
Ik doe anders altijd mijn best zoveel mogelijk Off-topic te reageren

ik heb het nooit over het spel, behalve algemene opmerkingen, die over het spel in zijn algeheel gaan, niet over deze ronde!
Algemene opmerkingen kunnen ook een spel beinvloeden. Dooien moeten slowchatten en off-topic gaan imo.

edit: heb het zelf ook gedaan trouwens.
Radio Soulwax!
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:25:27 #19
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62485597
Geulukkig zijn we nu lekker aan het slowchatten, maar je mag nooit slowchatten van ladi
Laffe huichelaar
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:26:48 #20
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62485625
Dutank, van jou heb ik wel een aantal dingen gelezen wat écht spelbeïnvloeden was, als de hints naar een bepaald persoon opnoemen enzo, dat vind ik dan weer niet kunnen!
Laffe huichelaar
  Moderator zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:29:53 #21
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62485689
Nog 2,5 uur. Het spel gaat een stuk langzamer naarmate er minder in leven zijn. Is het niet een idee om de deadlines dan te verkorten? Op deze manier bloedt het steeds een beetje dood...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_62485701
idd Ladi, de beste stuurlui staan aan wal. Ik weet 99% zeker wie de 3 overgebleven maffia zijn. Het is gewoon overduidelijk.
pi_62485702
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:26 schreef timmmmm het volgende:
Dutank, van jou heb ik wel een aantal dingen gelezen wat écht spelbeïnvloeden was, als de hints naar een bepaald persoon opnoemen enzo, dat vind ik dan weer niet kunnen!
Sorry. Alleen heb ik geen nieuwe hints gegeven, dus wat dat betreft zou het niet erg moeten zijn.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:33:18 #24
163094 Ladidadida
pi_62485756
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:30 schreef Silentalarm het volgende:
idd Ladi, de beste stuurlui staan aan wal. Ik weet 99% zeker wie de 3 overgebleven maffia zijn. Het is gewoon overduidelijk.
PM het me maar, ik ben heel benieuwd
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:33:58 #25
163094 Ladidadida
pi_62485766
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:29 schreef MaJo het volgende:
Nog 2,5 uur. Het spel gaat een stuk langzamer naarmate er minder in leven zijn. Is het niet een idee om de deadlines dan te verkorten? Op deze manier bloedt het steeds een beetje dood...
Het bloedt dood omdat de actieven als eerst vermoord worden, en je dus met inactieven overblijft. Heeft weinig met de deadlines te maken m.i.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:34:32 #26
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62485781
Ik heb ook al een PM naar hem gestuurd, wie hij dan dacht dat het waren

Oww, nee, dat mocht niet, dan ben je verdacht

Nu maar hopen dat ze doorhebben dat ik dood ben
Laffe huichelaar
pi_62485904
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:29 schreef MaJo het volgende:
Als je de deadlines verkort, krijg je problemen met mensen die werken/naar school moeten. Bijv 2 linches per dag en dubbele maffia kills op een dag, bijvoorbeeld door lynch om 1 uur smiddags en maffia kills om 3 uur smiddags te doen. Dan kunnen er weer heel veel niet stemmen.
pi_62485907
## vote timmmmm

Ik zal trouwens wel domme dingen zeggen dat ik nog niet vermoord ben ik meende dat ik redelijk actief was.
pi_62485956
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:40 schreef SiestaGuru het volgende:
## vote timmmmm

Ik zal trouwens wel domme dingen zeggen dat ik nog niet vermoord ben ik meende dat ik redelijk actief was.
serieus?
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:43:58 #30
163094 Ladidadida
pi_62485966
Timmmmm is al een paar dagen dood
pi_62485973
Als er op de doden gestemd mag worden, mogen de doden ook weer stemmen dan?

##Vote Bloodysunday
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62485993
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:43 schreef Ladidadida het volgende:
Ik denk dat hij dat nog wel doorhad, en dat het een grapje was. Anders zou het wel heel ernstig zijn.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:45:41 #33
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62486004
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:43 schreef Ladidadida het volgende:
Nou en, mag ik toch in de tussenstanden komen, ik ben wel trots op mijn ene stem
Laffe huichelaar
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:46:49 #34
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62486030
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:45 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Ik denk dat hij dat nog wel doorhad, en dat het een grapje was. Anders zou het wel heel ernstig zijn.
inderdaad, ik denk ook niet dat het helemaal serieus was, als dat wel het geval is, moeten we hem voor eeuwig van het maffiaspel verbannen!
Laffe huichelaar
pi_62486101
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:46 schreef timmmmm het volgende:

[..]

inderdaad, ik denk ook niet dat het helemaal serieus was, als dat wel het geval is, moeten we hem voor eeuwig van het maffiaspel verbannen!
Haha, ja of hij moet gewoon de komende 5 potjes voor straf alle standen bij houden.
pi_62486121
Ik ga nu werken, daarna naar de arena, daarna als ik weer terug ben ga ik uit, dus ben er morgen pas weer.
Succes dorp!
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:51:59 #37
163094 Ladidadida
pi_62486147
Ohja. Stappen. Dat ga ik ook doen. De maffiakill van vanavond wordt dan iets vervroegd

21:45 maffiakill!
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:54:31 #38
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62486198
Hup schiet is op! Ik wil weer meedoen!
A little knowledge is a dangerous thing.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:58:04 #39
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62486286
Ja geef mafia gewoon wat extra kills of zo. Het is best grappig om zo mee te kijken, maar dorpsbewoner zijn en de eerste dag doodgaan heeft toch mijn voorkeur dus OPSCHIETEN NU
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:02:28 #40
163094 Ladidadida
pi_62486378
Nee
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:15:51 #41
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62486687
Dit zou allemaal veel makkelijker gaan als je een kerel was
pi_62487003
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ja geef mafia gewoon wat extra kills of zo. Het is best grappig om zo mee te kijken, maar dorpsbewoner zijn en de eerste dag doodgaan heeft toch mijn voorkeur dus OPSCHIETEN NU
Nee dat heet die 3 flippie's die maffia zijn snappen het spel wel en weten dat ze het beste als eerste de actieve kunnen omleggen Daarna is winnen een eitje
Ik zie nu nog users stemmen waarvan ik eerst 10 keer moest kijken of ze wel daadwerkelijk meededen
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:40:00 #44
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62487222
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 17:30 schreef lynda het volgende:

[..]

Nee dat heet die 3 flippie's die maffia zijn snappen het spel wel en weten dat ze het beste als eerste de actieve kunnen omleggen Daarna is winnen een eitje
Ik zie nu nog users stemmen waarvan ik eerst 10 keer moest kijken of ze wel daadwerkelijk meededen
Haha echt hè
pi_62487469
Het is dat wij 2 van Ladi geen maffia mogen zijn
  Moderator zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:52:09 #46
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62487532
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 17:30 schreef lynda het volgende:

[..]

Haha dat heb ik ook maar bij de maffia zullen ongetwijfeld ook eerst de actieven eruit gestemd zijn. De kans bestaat dus dat daar nu een paar van die doedels zitten
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:09:52 #47
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_62487920
Als er niemand wil luisteren, dan niet hoor ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_62488047
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:45 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

PRecies, bedankt voor het vertrouwen
pi_62488315
Hmmm we kunnen maar beter raak schieten vandaag, anders is het 3 maffia tegen 6 dorp en mogen ze twee kills maken, 3 maffia tegen 4 dorp wordt heel erg lastig (de dorpsleden moeten dan 3 rondes op rij unaniem een maffialid kiezen, anders zijn ze dood).
pi_62488337
Als jullie nou eens gewoon stemmen En zorgen dat er een meerderheid is..
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:46:16 #52
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62488670
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 18:28 schreef lynda het volgende:
Als jullie nou eens gewoon stemmen En zorgen dat er een meerderheid is..
Don't be silly
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:49:11 #53
163094 Ladidadida
pi_62488732
Kap eens met het spel bederven aub.
pi_62488806
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 18:49 schreef Ladidadida het volgende:
Kap eens met het spel bederven aub.
Hey we zeggen alleen maar dat ze moeten stemmen ja
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:52:54 #55
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62488810
echt, in dit nieuwe topic is denk ik in totaal gewoon meer dan de helft van wat gezegd wordt, gezegd door dooie mensen Dode mensen, laten we afspreken deze ronde wat minder te zeggen, het wordt het erg sneu zo!
Laffe huichelaar
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:54:33 #56
163094 Ladidadida
pi_62488847
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 18:52 schreef lynda het volgende:

[..]

Hey we zeggen alleen maar dat ze moeten stemmen ja
Ze kunnen zelf wel bepalen wat ze doen, iedereen speelt hier voor zich en dat anderen het niet doen zoals jij het doet is heel jammer voor je, maar geen reden om hier eindeloos over in het topic te gaan lopen klagen. Deal with it.
  Moderator zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:57:38 #57
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62488917
Nog 5 minuten hoeveel stemmen missen er nog? En wat is de tussenstand?
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:59:09 #58
163094 Ladidadida
pi_62488949
Hawaii_Tim (4) SiestaGuru, MaJo, Robier, Trevland
pi_62488951
ps. wat is de huidige tussenstand?

lol laat maar weer, gedachtenlezerts :|
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:00:07 #60
163094 Ladidadida
pi_62488963

Al vanaf het moment dat de zon opkwam vandaag, was het een vrolijke dag in Fok-town. De vogeltjes floten en in het dorp deed iedereen vriendelijk tegen elkaar. Tot het moment dan het nieuws van de twee laatste doden het volk bereikte. Weer had de maffia toegeslagen. Weer hadden zij hen niet kunnen stoppen. Eén van de dorpsbewoners zei toen ineens dat ze Hawaii_Tim ’s nachts bij de crime scene had gezien. “Dat kan helemaal niet!” riep Hawaii_Tim, die ook mee stond te kijken, verontwaardigd. “Ik weet het zeker!” zei de dorpsbewoner en de andere dorpsbewoners kwamen dreigend op Hawaii_Tim af. “Heb je een alibi voor vannacht?” vroeg één van de mannen. “Eeh, nee.. nee..” zei Tim twijfelachtig. “Omdat je het gedaan hebt!” riep een andere dorpsbewoner. Eén van de mannen pakte een schop en sloeg Hawaii_Tims hersens in. Niet veel later overleed Hawaii_Tim (tweeling) alleen op straat.

Er gaat weer een nacht beginnen dames en heren.. De speciale rollen mogen nu hun PM’s sturen, zo snel mogelijk
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:01:20 #61
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62488996
What a way to go
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:01:23 #62
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62488997
hahahahaha, jammer dan, dorp!
Laffe huichelaar
pi_62488998
*zucht*
  Moderator zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:05:51 #64
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62489090
Serieus Damn dacht echt dat Pearl Harbor op tim sloeg nu maar weer afwachten wie de maffia omleggen
pi_62489182
tvp
pi_62489183
Was die hint met die muziek eigenlijk al opgelost?
pi_62489220
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:09 schreef Robier het volgende:
Nope er is nog niemand gelynched voor de muziek aanwijzingen.

ps. weet iemand hoe je de hoeveelheid pixels aanpast in een usericoon, ik heb er 1 maar die is 100x100 (je mag maar 60x60)
pi_62489371
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:05 schreef MaJo het volgende:
Serieus Damn dacht echt dat Pearl Harbor op tim sloeg nu maar weer afwachten wie de maffia omleggen
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:09 schreef Robier het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:11 schreef krul76 het volgende:

[..]

ps. weet iemand hoe je de hoeveelheid pixels aanpast in een usericoon, ik heb er 1 maar die is 100x100 (je mag maar 60x60)
pi_62489697
Ugh, ladi ik vindt dat dan een waardeloze hint

Nuja, lynch mij maar morgen ik kom alleen met slechte dingen aanzetten
pi_62489797
Maar ps jij wist dit dus al? had je ons niet even stiekum kunnen waarschuwen?
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:30:01 #71
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_62491032
Hate to say I told you so ...
pi_62491142
OMG, een hint die geen hint is
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 21:18:00 #73
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62492100
Laffe huichelaar
pi_62492411
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 21:18 schreef timmmmm het volgende:
----
Fietsen denk ik. Of ze zijn vergeten dat dit spel bestaat, volgens ij heb ik sommigen nog geen woord zien typen hier.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 21:39:08 #75
163094 Ladidadida
pi_62492561
De kill komt er iig zo aan. En daarna ben ik stappen
pi_62492596
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 21:39 schreef Ladidadida het volgende:
De kill komt er iig zo aan. En daarna ben ik stappen
Wow
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 21:40:54 #77
163094 Ladidadida
pi_62492607

In zijn eigen huis stond Clesar03 deze avond nog even onder de douche voor hij zijn bed in zou gaan. Het was immers bewezen dat douchen goed is voor een mens en Clesar03 had er ook gewoon even behoefte aan. Opeens hoorde Clesar03 een geluid beneden, terwijl hij zeker wist dat hij alleen thuis was. Even bleef hij staan luisteren, maar het bleef stil. “Ik zal het me wel inbeelden,” zei Clesar tegen zichzelf, terwijl hij de douche uitzette en uitstapte om zich af te drogen. Ineens vloog echter de badkamerdeur open en in de opening stond een figuur in het zwart. Clesar03 (dorpsbewoner) schreeuwde nog maar na een paar schoten droop het bloed van de badkamertegels af.

Ergens in het centrum van de stad bevond The_BoezelaaR zich in zijn auto, waar hij mee bij de drive-in bioscoop was gaan staan. Intussen zat hij lekker te wappen en luisterde naar de muziek van de radio. The_Boezelaar moest even alle hectiek van de laatste dagen vergeten. Er was ook niemand bij de drive-in. Echter was hij, in deze staat van rust, vergeten de autodeuren op slot te doen. The_BoezelaaR schrok zich dan ook rot toen er ineens iemand op de achterbank plaatsnam. Nog voor hij iets kon doen, werd er een touw om zijn nek gedaan en steeds harder aangetrokken. Binnen een minuut was The_BoezelaaR (rechercheur) gestikt.

Rust zacht, Clesar03 en The_BoezelaaR

[hintvrije zone]
De dorpelingen zijn aan zet, de hints mogen opgelost worden! Morgen zal er om 19:00 weer een dorpslynch zijn.
pi_62492833
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:11 schreef krul76 het volgende:

[..]

ergens anders uploaden: www.tinypic.com ofzo, dan kun je die link doorgeven. Volgens mij werkt dat wel. Of Photoshop
pi_62492842
Mmm ja dat was wel een beetje voorspelbaar dat boezelaar dan rechercheur zou zijn, jammer dat we hem kwijt zijn Maar ik leef nog, woei!

Ik ga denk ik maar eens de rechercheur zijn advies opvolgen als de hints niet duidelijk zijn.
pi_62493223
##vote MaJo

Ze was al vanaf dag 1 verdacht ivm muziekhints, ze viel meteen over hawai heen toen hij door iemand getipt werd.
pi_62493257
vijfde zoekresultaat bij google op "taptoe haarlem"

"
YouTube - Advendo bij Taptoe Haarlem
- [ Vertaal deze pagina ]
Advendo is een show- en drumfanfare uit Sneek. Zij hebben echt fantastische shows, hier een klein voorbeeldje!
www.youtube.com/watch?v=8fvL4B3vHoA - 81k - In cache - Gelijkwaardige pagina's"

Thieske heeft iets van advendo in zn sig staan. Naast de eerder genoemde argumenten, lijkt me dit toch reden genoeg om hem te lynchen.

## vote thieske

Hij heeft trouwens ook gepost in het topic: "Auto schakelt af en toe! Sommige dagen helemaal niet???! " Misscie een verband met al die auto hints van de laatste nacht?

[ Bericht 13% gewijzigd door SiestaGuru op 18-10-2008 22:14:09 ]
pi_62493474
pi_62493689
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 22:17 schreef lynda het volgende:
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 23:38:05 #85
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_62495189
Tvp
pi_62495386
tvp
uit een aspergernest
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 23:59:13 #87
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62495619
tvp
  zondag 19 oktober 2008 @ 00:00:10 #88
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_62495637
Monkey see monkey do
  zondag 19 oktober 2008 @ 00:05:54 #90
202348 Susi
Temple of Love
pi_62495729
tvp
  zondag 19 oktober 2008 @ 00:06:19 #91
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62495742
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 00:00 schreef Rimas het volgende:
Monkey see monkey do
VERPEST HET MAAR WEER
  Moderator zondag 19 oktober 2008 @ 00:15:10 #92
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62495910
Damn net weer alle hints doorgelezen en ik kan er echt niks van maken De meesten is heel weinig over te vinden omdat ze alleen actief zijn in GC Daarom stem ik op iemand die op mij stemt, aangezien de maffia mij graag door het dorp zal willen laten lynchen.

## Vote Robier

We moeten nu echt een maffia pakken, met 4 tegen 3 zijn we zowat ten dode opgeschreven. Als jullie mij nu lynchen is het spel afgelopen
  zondag 19 oktober 2008 @ 00:24:01 #93
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_62496037
O god
  zondag 19 oktober 2008 @ 00:25:24 #94
216584 Trevland
pi_62496058
## Vote Majo

Toch de eerste hinds die naar jouw leiden vind ik beter dan nu deze naar andere en wat jij zegt over robier
  zondag 19 oktober 2008 @ 00:25:24 #95
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_62496060
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 00:06 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

VERPEST HET MAAR WEER
Hou je nog van me?
pi_62496436
holy shit. Ik kom terug en weer 3 dorp deaud.
Ben toch maar niet uitgegaan, ik had geen zin meer.

Dit gaat dorp verliezen
pi_62496586
We hebben 4 dorp stemmen en 3 maffia stemmen, om de maffia te verslaan moeten we als dorpelingen unaniem op 1 persoon stemmen, en die persoon moet natuurlijk maffia zijn. Mochten we 1 keer falen, dan hebben we het spel verloren omdat de maffia (na hun kill(s)) meer stemmen hebben dan het dorp. Dusss...

Om mee te gaan met de unanimidinges stem ik ook op majo, de argumenten tegen haar waren sterk en het feit dat ze nu niet op thieske stemt (als alternatief) is veelzeggend.

Duss

## vote Majo
  zondag 19 oktober 2008 @ 01:05:59 #98
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62496591
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:37 schreef SiestaGuru het volgende:
Maar ps jij wist dit dus al? had je ons niet even stiekum kunnen waarschuwen?
Ik heb met echt in moeten houden
Rip broertje
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_62496899
##MaJo
U MAD?
pi_62496925
Hawaii_Tim (4) SiestaGuru, MaJo, Robier, Trevland (stemming Lynch)

Ik zie sowieso al 2 mafia: SiestaGuru, MaJo en uit die andere 2 moet ik nog kiezen.

Verder is Thiekse mafia nummer 3, missen we er nog eentje op het lijstje.
U MAD?
pi_62496978
wat is nu de tussenstand?:$
pi_62496988
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 01:30 schreef de_boswachter het volgende:
Hawaii_Tim (4) SiestaGuru, MaJo, Robier, Trevland (stemming Lynch)

Ik zie sowieso al 2 mafia: SiestaGuru, MaJo en uit die andere 2 moet ik nog kiezen.

Verder is Thiekse mafia nummer 3, missen we er nog eentje op het lijstje.
Er zijn nog maar 3 maffia....
  zondag 19 oktober 2008 @ 01:42:37 #103
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62497060
  Moderator zondag 19 oktober 2008 @ 01:51:45 #104
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62497148
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 01:05 schreef SiestaGuru het volgende:
We hebben 4 dorp stemmen en 3 maffia stemmen, om de maffia te verslaan moeten we als dorpelingen unaniem op 1 persoon stemmen, en die persoon moet natuurlijk maffia zijn. Mochten we 1 keer falen, dan hebben we het spel verloren omdat de maffia (na hun kill(s)) meer stemmen hebben dan het dorp. Dusss...

Om mee te gaan met de unanimidinges stem ik ook op majo, de argumenten tegen haar waren sterk en het feit dat ze nu niet op thieske stemt (als alternatief) is veelzeggend.

Duss

## vote Majo
Als dat je argument is?

## Unvote Robier
## Vote Thieske

Ik ben geen maffia, vertrouw me nou eens. Door deze domme actie gaat de maffia winnen
pi_62497151
yeah fok doet het nu ook op mijn nieuwe mobieltje, dat is dan wel weer mooi.
pi_62497168
oh oh omdat ik een nieuwe foon heb moeten er andern ook weer 1

welke foon heb je?
  Moderator zondag 19 oktober 2008 @ 01:58:18 #107
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62497202
Tussenstand:

MaJo (5) krul76, Robier, Trevland, SiestaGuru, de_boswachter
Thieske (1) MaJo

Goed gespeeld maffia Alleen jammer dat iedereen nu blind op mij gaat stemmen. Door die stomme muziekhint. Verder is er helemaal niets dat op mij wijst. Pearl Harbor was te voor de hand liggend, muziek ook (wie luistert er niet naar muziek?) Maar goed stem maar lekker op mij, dan lach ik jullie allemaal morgen uit...
pi_62498748
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 01:53 schreef krul76 het volgende:
oh oh omdat ik een nieuwe foon heb moeten er andern ook weer 1

welke foon heb je?
Samsung Omnia. Ik vind het wel een mooi ding. Alleen dat touchscreen is in het begin wel wennen. Het schijnt na verloop van tijd beter te gaan, maar voorlopig typ ik alles mis
  zondag 19 oktober 2008 @ 10:12:05 #109
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62498949
wat een spanning, De nieuwe ronde laat denk ik niet lang meer op zich wachten! Als de maffia nu nog verliest zijn het echt stumperts
Laffe huichelaar
  zondag 19 oktober 2008 @ 10:40:14 #110
163094 Ladidadida
pi_62499177
Thieske (1) MaJo
pi_62499440
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 01:58 schreef MaJo het volgende:
Tussenstand:

Thieske (1) MaJo

Goed gespeeld maffia Alleen jammer dat iedereen nu blind op mij gaat stemmen. Door die stomme muziekhint. Verder is er helemaal niets dat op mij wijst. Pearl Harbor was te voor de hand liggend, muziek ook (wie luistert er niet naar muziek?) Maar goed stem maar lekker op mij, dan lach ik jullie allemaal morgen uit...
Ik wil niet op jou stemmen omdat de kans dat thieske maffia is iets groter is, maar we moeten als dorp wel samen op iemand stemmen, anders kunnen we neit winnen. Het is wel erg jammer dat van de vijf stemmen er al tenimste 1 van de maffia moet zijn. Ik vermoed dat het de boswachter is, maar ik post de hints tegen hem wat later, dan wordt het dorp niet afgeleid door (minder sterke) hints.
pi_62500366
hint is iemand in het zwart... kijk eens naar majo's ava
uit een aspergernest
  zondag 19 oktober 2008 @ 12:19:26 #113
163094 Ladidadida
pi_62500378
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 12:18 schreef wendytje het volgende:
hint is iemand in het zwart... kijk eens naar majo's ava
Jij bent dood, dus aub geen spelbeinvloeding.
pi_62500431
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 12:19 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

oh, sorry.....zie andere doden ook posten... mag dus niet over het spel?
uit een aspergernest
pi_62500461
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 12:23 schreef wendytje het volgende:

[..]

oh, sorry.....zie andere doden ook posten... mag dus niet over het spel?
Neuh, alleen offtopic gezeur waar we toch niks mee kunnen. Maar bedankt voor die hint hoor, dan is de keuze wat zekerder.
  Moderator zondag 19 oktober 2008 @ 12:26:36 #116
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62500506
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 11:08 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Ik wil niet op jou stemmen omdat de kans dat thieske maffia is iets groter is, maar we moeten als dorp wel samen op iemand stemmen, anders kunnen we neit winnen. Het is wel erg jammer dat van de vijf stemmen er al tenimste 1 van de maffia moet zijn. Ik vermoed dat het de boswachter is, maar ik post de hints tegen hem wat later, dan wordt het dorp niet afgeleid door (minder sterke) hints.
Als jullie mij lynchen dan wint de maffia sowieso. Het is nu 4 tegen 3, dan wordt het 1 tegen 3 en dus onmogelijk... Ik ben geen maffia, de enige hint die naar mij leidt zou muziek zijn. Nogal zwak... Als we nu met z'n allen op iemand stemmen dan maken we nog een kans. Ik ga mee op wie dan ook, als bewijs dat ik geen maffia ben.
  zondag 19 oktober 2008 @ 12:59:01 #117
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62501096
Dan pakken ze jou maar als laatste. Je gaat er toch aan MaJo, dus..
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:01:15 #118
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62501123
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 12:59 schreef DuTank het volgende:
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 12:19 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Laffe huichelaar
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:04:01 #119
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62501151
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]

[..]
Stemmingstand is 5 voor MaJo toch? Lijkt mij onmogelijk nog te beïnvloeden
  Moderator zondag 19 oktober 2008 @ 13:04:46 #120
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62501167
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 12:59 schreef DuTank het volgende:
Bemoei je er even niet mee lijk als ze mij niet lynchen valt er nog te winnen, anders is het spel sowieso verloren
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:06:12 #121
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62501196
Hou nou maar op, ze geloven je toch niet.
  Moderator zondag 19 oktober 2008 @ 13:08:46 #122
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62501249
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:06 schreef DuTank het volgende:
Hou nou maar op, ze geloven je toch niet.
Hou jij eens op, je mag helemaal niet meer meepraten als de anderen nou verstandig zijn en mij vertrouwen dan valt het spel nog te redden. Jouw reactie helpt niet bepaald
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:09:25 #123
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62501260
  Moderator zondag 19 oktober 2008 @ 13:10:23 #124
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62501272
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:09 schreef DuTank het volgende:
hang maar de huilie uit. Je zult zien dat ik gelijk heb
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:11:33 #125
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62501291
Is goed. Nog 6 uurtjes
  Moderator zondag 19 oktober 2008 @ 13:13:27 #126
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62501320
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:11 schreef DuTank het volgende:
Is goed. Nog 6 uurtjes
Dan sta je voor lul ik krijg er zowaar zin in om gelyncht te worden
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:15:52 #127
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62501377
Ik mag wel een tip geven aan MaJo toch?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:16:39 #128
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_62501401
SPOILER
"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:21:21 #129
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62501479
Inderdaad, ik ben even LotR Online checken. Gratis trial bij de PU
  Moderator zondag 19 oktober 2008 @ 13:22:17 #130
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62501492
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:15 schreef DuTank het volgende:
Ik mag wel een tip geven aan MaJo toch?
SPOILER
Die hint is net zo stom als die van Pearl Harbor. Muziek is zoiets algemeens, denk dat het simpelweg geen hint is. Verder leidt helemaal niets naar mij. Er leidde zelfs meer naar hawai en hij bleek ook geen maffia te zijn.
pi_62502334
wanneer is het nou afgelopen er moet een nieuwe ronde komen
pi_62502368
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 12:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Als jullie mij lynchen dan wint de maffia sowieso. Het is nu 4 tegen 3, dan wordt het 1 tegen 3 en dus onmogelijk... Ik ben geen maffia, de enige hint die naar mij leidt zou muziek zijn. Nogal zwak... Als we nu met z'n allen op iemand stemmen dan maken we nog een kans. Ik ga mee op wie dan ook, als bewijs dat ik geen maffia ben.
Kijk het klopt dat we perse een maffia lid moeten lynchen om te winnen, dus kiezen we er een die een grote kans heeft om maffia te zijn, als jij geen maffia blijkt te zijn is dat erg jammer maar we moeten toch iemand eruit sturen en jij bent gewoon een mooi doel, naast de hints vind ik jou ook erg verdacht gedragen.
Het heeft eigenlijk ook helemaal geen zin om met je in discussie te gaan, want je kan onze mening toch niet veranderen, sorry
  zondag 19 oktober 2008 @ 14:12:14 #133
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62502647
Dutank, wil je nou alsjeblieft ophouden met bemoeien met het spel, ik begin het echt heel irritant te vinden, posten mag, maar niet over het feit of majo al dan niet maffia is, alleen Offtopic praten als je dood bent
Laffe huichelaar
pi_62502879
Ps. een ding vraag ik me even af. Het gaat namelijk over nacht1. Het FOK! Maffia-spel, deel 20, waar we ècht beginnen..! SilentAlarm was nachtwaker. Maar waarom had hijzelf niemand vermoord? De nachtwaker heeft toch ook iedere nacht recht op 1 kill
pi_62503050
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:21 schreef Wouser het volgende:
Ps. een ding vraag ik me even af. Het gaat namelijk over nacht1. Het FOK! Maffia-spel, deel 20, waar we ècht beginnen..! SilentAlarm was nachtwaker. Maar waarom had hijzelf niemand vermoord? De nachtwaker heeft toch ook iedere nacht recht op 1 kill
quote:
Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.
.
  zondag 19 oktober 2008 @ 14:28:46 #136
163094 Ladidadida
pi_62503086
De nachtwaker mag de eerste nacht nog niet killen
  zondag 19 oktober 2008 @ 14:29:39 #137
163094 Ladidadida
pi_62503111
[/overbodig]

pi_62503888
Hmmm ok
pi_62503921
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:04 schreef Wouser het volgende:
Hmmm ok
Eerste nacht zijn er nog geen aanwijzingen dus zou die op goed geluk moeten schieten.
pi_62504508
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:05 schreef Robier het volgende:

[..]

Eerste nacht zijn er nog geen aanwijzingen dus zou die op goed geluk moeten schieten.
idd. Daarom dus. Anders had ik HEUS wel zo'n stomme kut maffia vermoord
pi_62504956
Volgende ronde doe ik ook mee, lijkt me een leuk spel
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_62505143
Ladi, als we nu een dorp lynchen? Is dan gelijk het spel voorbij? Want met twee kills word het dan 3 maffia tegen 2 dorp, en dan zal maffia zelfs met het stemmen winnen. Of moeten we dan de laatste dag uitzitten?
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:58:39 #143
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62505198
dan houd het toch gewoon op neem ik aan, toch overbodig, die laatste dag?
Laffe huichelaar
pi_62505295
Lijkt me overbodig.
pi_62505582
idd, isoverbodig. Dan is het spel ook afgelopen, lees de spelregels maar eens goed.
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:35:33 #146
163094 Ladidadida
pi_62506082
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:56 schreef SiestaGuru het volgende:
Ladi, als we nu een dorp lynchen? Is dan gelijk het spel voorbij? Want met twee kills word het dan 3 maffia tegen 2 dorp, en dan zal maffia zelfs met het stemmen winnen. Of moeten we dan de laatste dag uitzitten?
Nu hebben we nog 4 dorp, 3 maffia.
Als er om 19:00 een dorp gelynched wordt, is het 3-3. Dan mag de maffia nog 2 moorden. Dan is het 1-3 en heeft het dorp dus niet genoeg stemmen meer om de maffia te lynchen (maffia zullen samen de laatste dorpsbewoner immers lynchen).
Als er om 19:00 een maffia gelynched wordt, is het 4-2 en heeft het dorp nog kans.
pi_62507406
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Wouser op 19-10-2008 17:39:17 ]
pi_62507560
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:35 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Nu hebben we nog 4 dorp, 3 maffia.
Als er om 19:00 een dorp gelynched wordt, is het 3-3. Dan mag de maffia nog 2 moorden. Dan is het 1-3 en heeft het dorp dus niet genoeg stemmen meer om de maffia te lynchen (maffia zullen samen de laatste dorpsbewoner immers lynchen).
Als er om 19:00 een maffia gelynched wordt, is het 4-2 en heeft het dorp nog kans.
Och ja 3-1 zelfs, ik moet denk ik maar weer eens terug naar de basischool
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:22:17 #149
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62508452
Thieske (1) MaJo

Nou, spannend man!
pi_62509068
Ik hoop bijna dat majo echt dorp is, er gaat toch niks interessants meer gebeuren dit potje tenzij we winnen, en de kans daarop is veels te klein.
pi_62509277
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:47 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik hoop bijna dat majo echt dorp is, er gaat toch niks interessants meer gebeuren dit potje tenzij we winnen, en de kans daarop is veels te klein.
wtf xD
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:55:18 #152
163094 Ladidadida
pi_62509278

Het dorp was het er al snel over eens: MaJo was maffia en moest vandaag dood. MaJo stribbelde de hele dag tegen maar het was slechts uitstel van executie.. Aan het begin van de avond lag MaJo's (dorpsbewoner) hoofd in de goot.

En daarmee heeft de maffia gewonnen!
pi_62509285
WOOT
pi_62509287
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:55:51 #155
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62509292
Oooohh wat heb ik zitten gniffelen
pi_62509318
olee olee oleeeeee we are the champions we are the champions
pi_62509351
En nu de hints plz...

oh en ps: thieske, robier, trevland, rimas, bloodysunday en ik waren de maffia
pi_62509374
dit was echt een leuk potje maar waarschijnlijk zal dat wel zijn omdat ik maffia was

btw nieuwe deelnemerslijst...

copy paste en jezelf erbij voegen...

1) Wouser
2) jij?
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:01:16 #159
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62509422
Whaha, wat een domme lynch
Count me in for the next round!
Live from Chicago
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:01:41 #160
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62509430
1) Wouser
2) Hara
pi_62509437
Dat jullie mij niet gelyncht hebben de laatste 2x.
pi_62509450
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:01 schreef Thieske het volgende:
idd
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:02:31 #163
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62509456
1) Wouser
2) Hara
3) PS
Live from Chicago
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:02:36 #164
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62509458
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:01 schreef Thieske het volgende:
Echt hè Dat was best grappig.
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:03:50 #165
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62509494
1) Wouser
2) Hara
3) PS
4) timm
Laffe huichelaar
  Moderator zondag 19 oktober 2008 @ 19:04:08 #166
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62509502
I told you so

had je nog wat DuTank?
pi_62509505
1) Wouser
2) Hara
3) PS
4) timm
5) Thieske
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:04:39 #168
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62509514
Ik heb het dorp trouwens zooo uit zitten lachen met robier achter de schermen
Laffe huichelaar
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:05:13 #169
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_62509529
Woot go mafia brothers and sista!

1) Wouser
2) Hara
3) PS
4) timm
5) Thieske
6) Rimas
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:06:02 #170
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62509554
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:04 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb het dorp trouwens zooo uit zitten lachen achter de schermen
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:06:10 #171
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62509558
Rimas, thieske was nr 5

EDIT: Tsssssssssssk je bericht een beetje editten zodat deze post nutteloos is
Laffe huichelaar
  Moderator zondag 19 oktober 2008 @ 19:06:41 #172
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62509576
1) Wouser
2) Hara
3) PS
4) timm
5) MaJo
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:06:53 #173
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_62509582
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:06 schreef timmmmm het volgende:
Rimas, thieske was nr 5
Al gewijzigd timmmmm
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:07:03 #174
163094 Ladidadida
pi_62509587
Hierbij de oplossingen van de hints!

Nacht 1
Herfstavond --> registratie bloodysunday
Muziek --> cd-ava bloodysunday
Gluurde iemand --> fotoboek Thieske, veel gluurderreacties
Raam inslaan --> bijl, ava Thiekse
Vakkundig --> Niet professioneel, groentje, newbie, status Thieske
12 --> som profiel bloodysunday
Achtervolgen --> stalker, ondertitel Rimas
Kijken --> ogen, sig Rimas
Zichzelf bewonderen --> arrogant, favo fokker Wouser is hijzelf
Snel --> rennen, ondertitel Wouser
Mes --> glimmend, ava Wouser

Nacht 2
Supermarkt --> de PLUS is een supermarkt, abbo Thieske
Tshirt FFFF00 naar 00FF00 --> code voor groen en geel, ava Thiekse groen en geel tshirt
VI --> Voetbal International, Thieske post in Voetbal
Piranha-proces --> proces van Samir A., Samir omgekeerd is Rimas
Na een paar vrije dagen weer werken --> maandag, na het weekend, registratie Rimas op maandag
Pistoolmitrailleur --> gevonden wapens Samir A

Nacht 3
Niet professioneel --> geen professional, dus amateur, stagiaire, Trevland
Pearl Harbor --> Josh Hartnett, voornaam Trevland is Josh
Wat is er gebeurt --> leuke spelfout! Dyslexie Trevland
9 uur --> Thieske heeft 21 posts in fotoboek, 21 uur is 9 uur
Taptoe Haarlem --> deelnemer taptoe is Advendo, sig Thieske
10 --> registratie Thieske

Nacht 4
Douche --> naakt, sig Robier
Het was bewezen --> een feit, wetenschap, opleiding Robier
Zwart --> ava Robier
Bioscoop, wappen, radio --> media, multimedia, opleiding Trevland
Er was niemand --> fotoboek van Trevland is leeg, geen reacties
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:07:14 #175
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62509589
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:06 schreef Rimas het volgende:

[..]

Al gewijzigd timmmmm
Nu MaJo nog
  Moderator zondag 19 oktober 2008 @ 19:07:52 #176
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62509605
Zit op mobiel dus ben niet zo snel kan iemand me ertussen plakken?
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:08:30 #177
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62509624
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:07 schreef Ladidadida het volgende:

Wat is er gebeurt --> leuke spelfout! Dyslexie Trevland

Laffe huichelaar
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:08:42 #178
163094 Ladidadida
pi_62509627
1) Wouser
2) Hara
3) PS
4) timm
5) Thieske
6) Rimas
7. MaJo
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:09:12 #179
163094 Ladidadida
pi_62509637
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Serieus, dat niemand dat opviel Ik maak NOOIT zulke fouten
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:09:46 #180
216584 Trevland
pi_62509653
1) Wouser
2) Hara
3) PS
4) timm
5) Thieske
6) Rimas
7) MaJo
8) Trevland

Het was weer leuk en goed gespeeld maffia
Ik zag meren deel van de hints naar mezelf ook niet(zeker die spel fout niet, maar wel goed bedacht)
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:09:55 #181
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_62509655
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:07 schreef Ladidadida het volgende:

Piranha-proces --> proces van Samir A., Samir omgekeerd is Rimas
Die is echt geniaal gevonden
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:10:17 #182
163094 Ladidadida
pi_62509665
1) Wouser
2) Hara
3) PS
4) timm
5) Thieske
6) Rimas
7) MaJo
8) Trevland
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:10:19 #183
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62509667
Tof, ik had trouwens foutjes gemaakt als spion. Dacht dat ik maffia niet mocht pmen dus hebben er een paar maffia op mij gestemd de eerste lynch.

1) Wouser
2) Hara
3) PS
4) timm
5) Thieske
6) Rimas
7) MaJo
8) Trevland
9) Sheepcidus
Radio Soulwax!
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:10:46 #184
163094 Ladidadida
pi_62509677
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:09 schreef Rimas het volgende:

[..]

Die is echt geniaal gevonden
Jouw reactie om je er onderuit te lullen was ook erg amusant
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:10:47 #185
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62509678
Mij viel het ook niet op hoor, maarja, ik had de hints verder ook niet meer gelezen, Robier had me al gezegd wie Mob waren (inside information, Yeah)

Ik vind hem wel heel leuk
Laffe huichelaar
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:10:48 #186
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62509680
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:09 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Ik vind het wel grappig, maar juist één d of t foutje zou ik gewoon als een echt foutje zien.
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:10:51 #187
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_62509683
1) Wouser
2) Hara
3) PS
4) timm
5) Thieske
6) Rimas
7) MaJo
8) Trevland
9) Sheepcidus
10) Clesar03
"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:11:14 #188
163094 Ladidadida
pi_62509696
1) Wouser
2) Hara
3) PS
4) timm
5) Thieske
6) Rimas
7) MaJo
8) Trevland
9) Sheepcidus

Verdorie stelletje randdebielen, doe het nou eens goed
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:11:59 #189
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62509718
Waarom kan niemand zichzelf er goed tussen zetten ?????

Edit, wat hierboven staat dus
Laffe huichelaar
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:12:23 #190
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_62509728
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:10 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Jouw reactie om je er onderuit te lullen was ook erg amusant
Ben ik alweer vergeten
Wat had ik gezegt?
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:12:58 #191
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62509746
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:12 schreef Rimas het volgende:

[..]

Ben ik alweer vergeten
Wat had ik gezegt?
TREVLAND
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:13:37 #192
163094 Ladidadida
pi_62509758
Ik ga trouwens even niet spelleiden de komende ronde.
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:13:45 #193
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62509765
Doen we de nieuwe ronde met cupido?
Live from Chicago
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:13:46 #194
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62509767
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:12 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

TREVLAND
Laffe huichelaar
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:14:02 #195
216584 Trevland
pi_62509778
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:12 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

TREVLAND
Wat is er met mij?
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:14:08 #196
163094 Ladidadida
pi_62509782
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:12 schreef Rimas het volgende:

[..]

Ben ik alweer vergeten
Wat had ik gezegt?
Weet niet precies meer, maar je hield je compleet van de domme. Begon zelfs over vissen volgens mij
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:14:46 #197
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62509794
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:13 schreef Ladidadida het volgende:
Als niemand anders wil, wil ik anders wel spelleiden deze ronde, maar ik ben zeer zeker nog niet half zo goed als lladi
Laffe huichelaar
pi_62509833
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:13 schreef Ladidadida het volgende:
Jammer, je doet prima namelijk.
pi_62509841
quote:
Zichzelf bewonderen --> arrogant, favo fokker Wouser is hijzelf
brilljant
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:17:36 #200
163094 Ladidadida
pi_62509861
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:16 schreef Thieske het volgende:

[..]

Jammer, je doet prima namelijk.
Dankjewel Het is alleen heel erg veel werk. Ik wil een latere ronde wel weer maar ik wil komende week even niet per sé om 19:00 en 22:00 thuis moeten zijn
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:17:37 #201
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62509862
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als niemand anders wil, wil ik anders wel spelleiden deze ronde, maar ik ben zeer zeker nog niet half zo goed als lladi
Yeehaw, word ik dan eindelijk mafia
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:19:24 #202
163094 Ladidadida
pi_62509902
1) Wouser
2) Hara
3) PS
4) timm
5) Thieske
6) Rimas
7) MaJo
8) Trevland
9) Sheepcidus
10) Clesar03
11) Ladidadida
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:19:32 #203
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_62509906
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:14 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Weet niet precies meer, maar je hield je compleet van de domme. Begon zelfs over vissen volgens mij
En het hielp niet eens

Jammer dat je de volgende ronde niet meer de als spelleider meedoet, je doet het echt heel erg goed!
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:19:35 #204
163094 Ladidadida
pi_62509909
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:17 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Yeehaw, word ik dan eindelijk mafia
Waar slaat dat nou weer op
pi_62509918
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:09 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Heb je mijn ava al eens een keer goed bekeken
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:20:11 #206
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62509923
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:19 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Een vriendjespolitiek grapje.
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:20:14 #207
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62509926
quote:

[..]

Ik snapte het ook niet helemaal
Laffe huichelaar
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:20:19 #208
163094 Ladidadida
pi_62509929
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:19 schreef Rimas het volgende:

[..]

En het hielp niet eens

Jammer dat je de volgende ronde niet meer de als spelleider meedoet, je doet het echt heel erg goed!
Dankjewel
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:20:36 #209
163094 Ladidadida
pi_62509934
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:20 schreef Wouser het volgende:

[..]

Heb je mijn ava al eens een keer goed bekeken
Ja, die viel me ook op
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:21:20 #210
163094 Ladidadida
pi_62509956
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:20 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik snapte het ook niet helemaal
Hara denkt dat ik haar bewust geen maffia laat zijn, daar slaat het op
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:21:23 #211
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62509957
Gee, gewoon een grapje dat hij mij maakt wat ik wil zijn
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:21:38 #212
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62509964
Oh yeah een nieuwe ronde. Pas op jongens! SG gaat weer medoen!

1) Wouser
2) Hara
3) PS
4) timm
5) Thieske
6) Rimas
7) MaJo
8) Trevland
9) Sheepcidus
10) Clesar03
11) Ladidadida
12) -SG-
pi_62509965
ok mensen wie wilt graag de volgende ronde leiden?
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:21:46 #214
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62509967
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:21 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Helemaal niet.
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:21:59 #215
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62509975
Ow trouwens, hoe de rol van velddokter afgelopen keer(en) werd gespeeld, vond ik een beetje vaag, en hij was nutteloos, zullen we dat deze ronde anders doen?
Laffe huichelaar
pi_62509976
quote:
1) Wouser
2) Hara
3) PS
4) timm
5) Thieske
6) Rimas
7) MaJo
8) Trevland
9) Sheepcidus
10) Clesar03
11) Ladidadida
12. -SG
13. SiestaGuru
Hey ladi hou zat het nu met die hawai hint? Had je dat zelf gemist of was dat opzettelijk, dat leek me zon beetje de enige hint die echt heel duidelijk naar iemand wees, en dan is het niet waar

Ik dacht echt dat majo en de boswachter naast thieske de enige andere maffia leden waren, ik zat er flink naast. Vandaar natuurlijk dat ik ook nooit vermoord werd.
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:22:28 #217
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62509990
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:21 schreef timmmmm het volgende:
Ow trouwens, hoe de rol van velddokter afgelopen keer(en) werd gespeeld, vond ik een beetje vaag, en hij was nutteloos, zullen we dat deze ronde anders doen?
Ja, gewoon weer zoals het was graag
pi_62510001
quote:
Roep maar hoe wou jij het dan doen?
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:23:02 #219
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62510004
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:21 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Ze denkt dat ik haar bewust maffia maak, nog dwazer
SPOILER
Laffe huichelaar
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:23:07 #220
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62510006
Als ik spelleider was maakte ik iedereen dorp en liet ik random 3 mensen per dag dood gaan.
Radio Soulwax!
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:23:30 #221
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62510017
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:22 schreef Wouser het volgende:

[..]

Roep maar hoe wou jij het dan doen?
Wat hara zegt, zoals het was
Laffe huichelaar
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:23:34 #222
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62510020
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:23 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ze denkt dat ik haar bewust maffia maak, nog dwazer
SPOILER
JA DÁT WAS MIJN GRAP

Damn.
pi_62510022
Ik zou iig het dorp niet sterker meer maken want ik moet zelf zeggen dat wij, de maffia, ook best wel wat geluk hadden deze ronde.
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:23:39 #224
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62510023
1) Wouser
2) Hara
3) PS
4) timm
5) Thieske
6) Rimas
7) MaJo
8) Trevland
9) Sheepcidus
10) Clesar03
11) Ladidadida
12) -SG-
13) SiestaGuru
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:23:58 #225
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62510034
1) Wouser
2) Hara
3) PS
4) timm
5) Thieske
6) Rimas
7) MaJo
8) Trevland
9) Sheepcidus
10) Clesar03
11) Ladidadida
12. -SG
13. SiestaGuru
14. DuTank
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:24:01 #226
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62510037
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:23 schreef Sheepcidus het volgende:
Als ik spelleider was maakte ik iedereen dorp en liet ik random 3 mensen per dag dood gaan.
Misschien ben je daarom ook geen spelleider
Laffe huichelaar
pi_62510038
1) Wouser
2) Hara
3) PS
4) timmwordt TS en SL
4) Thieske
5) Rimas
6) MaJo
7) Trevland
8) Sheepcidus
9) Clesar03
10) Ladidadida
11) PP

stelletje joden, kenk weer over nieuw beginnen...

1) Wouser
2) Hara
3) PS
4) timm
4) Thieske
5) Rimas
6) MaJo
7) Trevland
8) Sheepcidus
9) Clesar03
10) Ladidadida
11) -SG
12) SiestaGuru
13) DuTank
14) PP
pi_62510039
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:23 schreef Sheepcidus het volgende:
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:24:09 #229
163094 Ladidadida
pi_62510045
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:22 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Hey ladi hou zat het nu met die hawai hint? Had je dat zelf gemist of was dat opzettelijk, dat leek me zon beetje de enige hint die echt heel duidelijk naar iemand wees, en dan is het niet waar
Ik zou nooit zo'n duidelijke hint maken, dat is gewoon té makkelijk Het gaat natuurlijk om de combinatie van hints. Pearl Harbor kon idd naar Hawaii_Tim leiden, maar de rest van de hints in dat stukje niet Dus zo moest je het een beetje zien
pi_62510046
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:22 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, gewoon weer zoals het was graag
Ik weet niet hoe het was, maar nu is hij behoorlijk waardeloos, dus ik ben voor verandereningen. Ik neem aan dat, dat twee man verhaal dan niet meer op gaat?
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:24:15 #231
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62510049
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:23 schreef Wouser het volgende:
Ik zou iig het dorp niet sterker meer maken want ik moet zelf zeggen dat wij, de maffia, ook best wel wat geluk hadden deze ronde.
Ja, en een extra kill
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:24:47 #232
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62510063
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:24 schreef PrincePolly het volgende:
1) Wouser
2) Hara
3) PS
4) timmwordt TS en SL
4) Thieske
5) Rimas
6) MaJo
7) Trevland
8) Sheepcidus
9) Clesar03
10) Ladidadida
11) PP

stelletje joden, kenk weer over nieuw beginnen...
Hmm, is het nu definitief?

Ik dacht dat ik zei, als niemand anders wil
Laffe huichelaar
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:25:39 #233
163094 Ladidadida
pi_62510079
quote:
De rol kan werken, mits er niet al van te voren vaststaat wie er dood gaat Als dat zo is, heeft de rol 0,0 zin want dan stuurt de maffia sowieso 2 man.
pi_62510086
je msit mij en sg in dat lisjtje pp, er wordt dan ook opeens ziek snel gepost, in 10 minuten meer dan de afgelopen 2 dagen.
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:26:02 #235
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62510090
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:24 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het was, maar nu is hij behoorlijk waardeloos, dus ik ben voor verandereningen. Ik neem aan dat, dat twee man verhaal dan niet meer op gaat?
Hara, leg jij het eens uit, ik heb het al een keer aan ladi geprobeerd uit te leggen, maar ik mislukte jammerlijk
Laffe huichelaar
pi_62510113
Ja we killde hara zo wie zo al vanaf het begin omdat zij veel te slim is voor dit spelletje
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:26:59 #237
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62510117
ik ben trouwens even weg, over een uurtje wel weer terug
Laffe huichelaar
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:27:12 #238
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62510120
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:25 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

De rol kan werken, mits er niet al van te voren vaststaat wie er dood gaat Als dat zo is, heeft de rol 0,0 zin want dan stuurt de maffia sowieso 2 man.
Ja, maar nu extra kill. Nu kun je 2 man sturen zonder dat je een kill kwijtraakt, terwijl dat altijd wel hoorde
pi_62510124
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hmm, is het nu definitief?

Ik dacht dat ik zei, als niemand anders wil
Nee we zullen inderdaad eerst 20 mensen sprokkelen. Dan voten voor de TS, dan hopen dat iedereen het ermee eens is, dan rollen verdelen, dan beschikbaar stellen voor BM en dan rond de jaarwisseling beginnen met de volgende ronde!

Oftewel: jij bent SL
pi_62510127
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:24 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, en een extra kill
Euh???
  Moderator zondag 19 oktober 2008 @ 19:27:38 #242
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62510129
Wel zwak trouwens dat iedereen die riep dat ik maffia was nu hun bek houden
pi_62510142
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:27 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Nee we zullen inderdaad eerst 20 mensen sprokkelen. Dan voten voor de TS, dan hopen dat iedereen het ermee eens is, dan rollen verdelen, dan beschikbaar stellen voor BM en dan rond de jaarwisseling beginnen met de volgende ronde!

Oftewel: jij bent SL
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:28:22 #244
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62510152
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:27 schreef Wouser het volgende:

[..]

Euh???
Ja
pi_62510164
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:27 schreef Robier het volgende:
Doe jij ook mee? Dan moet je mijn laatste edit-lijste even pakken en aanvullen.
pi_62510190
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:27 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, maar nu extra kill. Nu kun je 2 man sturen zonder dat je een kill kwijtraakt, terwijl dat altijd wel hoorde
Dus stel het volgende voor...

Je hebt velddoktor die iemand beschermd. Vervolgens komen maffiaA en maffiaB. Diegene die de velddoktor beschermd gaat dood. maffiaA gaat ook dood. Velddoktor gaat dood. maffiaB blijft leven?

Tjah dan maak je het dorp weer sterker terwijl ik dit niet zou doen. Aangezien zoals ik al zei we dit potje ook met best wat geluk gewonnen hebben.
pi_62510214
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:27 schreef MaJo het volgende:
Ho ho! Ik riep het ook. De hints waren nog niet eens extreem sterk, maar die vurige passie waarmee je zonder argumenten te geven de lynch probeerde te ontlopen was op zn minst verdacht. Als je met wat argumenten was gekomen dan had ik nooit op je gestemd.
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:31:09 #248
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62510224
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:29 schreef Wouser het volgende:

[..]

Je hebt velddoktor die iemand beschermd. Vervolgens komen maffiaA en maffiaB. Diegene die de velddoktor beschermd gaat dood. maffiaA gaat ook dood. Velddoktor gaat dood. maffiaB blijft leven?

Tjah dan maak je het dorp weer sterker terwijl ik dit niet zou doen. Aangezien zoals ik al zei we dit potje ook met best wat geluk gewonnen hebben.
Nee. Mafia stuurt 2 man, dus of diegene nu beschermd wordt of niet, die 2 kills ben je kwijt voor die nacht. Als de dokter er wel is heb je 2 doden en nog één kill over.

Zo was het áltijd
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:31:54 #249
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62510238
En nu sturen jullie gewoon 2 man heen. Eén zonder wapen zeg maar, en nog kill je beide en heb je nog 2 over.

Dus heb je een kill extra
pi_62510255
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:29 schreef Wouser het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelde dat de maffia ervoor kan kiezen om 2 man te sturen, maar dat ze dan 1 kill minder maken. Dat vind ik nog geen gek idee.
pi_62510267
quote:
Ik riep dat je maffia was .
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:33:10 #252
163094 Ladidadida
pi_62510277
Je hebt geen extra kill. 3 kills houdt in 3 mensen vermoorden. Niet 3 mensen sturen om mensen te vermoorden. Hoe meer mensen de maffia stuurt (om een eventuele velddokter uit te schakelen), hoe kwetsbaarder ze worden omdat er meer hints vrijkomen.
pi_62510291
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:31 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee. Mafia stuurt 2 man, dus of diegene nu beschermd wordt of niet, die 2 kills ben je kwijt voor die nacht. Als de dokter er wel is heb je 2 doden en nog één kill over.

Zo was het áltijd
Ja ok maar zoals ik zei dan maak je het dorp sterker en dat is iets wat ik niet zou doen. Ik bedoel kijk de eerste nacht eens. Als timmm niet bij toeval de nachtwaker had vermoord had die nog in het spel gezeten en had het dorp echt wel gewonnen... Ik zou serieus niet het dorp nog sterker maken.
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:35:00 #254
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62510328
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:33 schreef Ladidadida het volgende:
Je hebt geen extra kill. 3 kills houdt in 3 mensen vermoorden. Niet 3 mensen sturen om mensen te vermoorden. Hoe meer mensen de maffia stuurt (om een eventuele velddokter uit te schakelen), hoe kwetsbaarder ze worden omdat er meer hints vrijkomen.
Ja, maar de velddokter gaat er nog wel door dood terwijl ze dan nog 2 kills over hebben. Dus hebben ze wel een extra kill.
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:35:21 #255
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62510334
quote:
Ik heb je nog gered de eerste lynch.
Radio Soulwax!
pi_62510336
Is nou iedereen echt zo dom aangaande die velddoctor shit???

1 mafia -> killt diegene die beschermd wordt -> geen kill ivm bescherming
2 mafia -> gaan met zijn 2-en op een poppetje en als die beschermd wordt dan gaan beiden Dus het poppetje en de medic. Dat was dan ook gelijk de totale actie van die twee mafiosi, die nacht.

In alle gevallen hints inzake de mafia.

Amen
pi_62510345
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:33 schreef Wouser het volgende:

[..]

Ja ok maar zoals ik zei dan maak je het dorp sterker en dat is iets wat ik niet zou doen. Ik bedoel kijk de eerste nacht eens. Als timmm niet bij toeval de nachtwaker had vermoord had die nog in het spel gezeten en had het dorp echt wel gewonnen... Ik zou serieus niet het dorp nog sterker maken.
Maar nu is het bijna een nadeel om velddokter te zijn, omdat die zo vreselijk vaak dood gaat.
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:35:45 #258
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62510354
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:33 schreef Wouser het volgende:

[..]

Nee, mafia is sterker gemaakt.
pi_62510356
Ik schrijf me ook in voor volgende ronde. Kan alleen niet nummeren, want fok is traag.
U MAD?
pi_62510360
Ik ben het er wel mee eens dat de velddoctor weer moet werken als vroeger, maar dan moet er ook weer iets voor de mafia gedaan worden. Want deze ronde hebben we echt veel geluk gehad en alsnog werd het best moeilijk.
pi_62510377
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:33 schreef Ladidadida het volgende:
Nee Ladiaiidia, je hebt hierin geen gelijk. Zo waren de regels niet. En zo zijn ze gewoon ook niet. Daarbij, met die extra hints van jou wordt toch geen hol gedaan dus dat is hem ook niet.
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:37:01 #262
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62510388
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:36 schreef Robier het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat de velddoctor weer moet werken als vroeger, maar dan moet er ook weer iets voor de mafia gedaan worden. Want deze ronde hebben we echt veel geluk gehad en alsnog werd het best moeilijk.
Dat kan ook best, maar niet op deze manier imo.
pi_62510396
1) Wouser
2) Hara
3) PS
4) timm
4) Thieske
5) Rimas
6) MaJo
7) Trevland
8) Sheepcidus
9) Clesar03
10) Ladidadida
11) -SG
12) SiestaGuru
13) DuTank
14) PP
15) De BW
pi_62510401
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:37 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat kan ook best, maar niet op deze manier imo.
Daarom zeg ik toch ook dat de velddoctor weer terug moet naar hoe die was .
pi_62510413
zo opeens leeft het topic weer!
* lynda gaat nog denken of ze mee wil doen
pi_62510420
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:35 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Maar nu is het bijna een nadeel om velddokter te zijn, omdat die zo vreselijk vaak dood gaat.
Niet!? Velddoktor gaat alleen ook dood wanneer de maffia 2 mensen erop afstuurd en dat gebeurt echt niet vaak daarvoor zou ik het risico van hints te groot vinden zoals Ladida ook zegt.
pi_62510440
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:38 schreef lynda het volgende:
zo opeens leeft het topic weer!
* lynda gaat nog denken of ze mee wil doen
Als je niet mee doet lynchen we je de eerste ronde
pi_62510442
Velddoctor kan ook beter niet hara beschermen want je weet gewoon dat de maffia er alles aan zal doen om die dood te krijgen.
pi_62510446
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:38 schreef Wouser het volgende:

[..]

Niet!? Velddoktor gaat alleen ook dood wanneer de maffia 2 mensen erop afstuurd en dat gebeurt echt niet vaak daarvoor zou ik het risico van hints te groot vinden zoals Ladida ook zegt.
Twee potjes op rij, en er is niet 1 keer iemand succesvol beschermd in die twee potjes.
pi_62510469
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:39 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Twee potjes op rij, en er is niet 1 keer iemand succesvol beschermd in die twee potjes.
Dat is omdat de velddoctor steeds op hara gaat en de maffia daar gewoon altijd 2 man op af stuurt.
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:40:53 #271
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62510483
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:39 schreef Robier het volgende:
Velddoctor kan ook beter niet hara beschermen want je weet gewoon dat de maffia er alles aan zal doen om die dood te krijgen.
Ja, dat zei ik ook al Maar als je er toch geen kill door kwijt raakt kun je net zo goed alle overgebleven mafia heensturen want dorp schiet toch niets op met die hints en dat weet mafia ook En dan is dokter dus wél useless. Het is juist het hele punt of het het waard is om die kill op te offeren of niet
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:41:39 #272
163094 Ladidadida
pi_62510501
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:36 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Nee Ladiaiidia, je hebt hierin geen gelijk. Zo waren de regels niet. En zo zijn ze gewoon ook niet. Daarbij, met die extra hints van jou wordt toch geen hol gedaan dus dat is hem ook niet.
Jij bent wel het zonneschijntje in huis hè
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:41:45 #273
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62510502
Mischien een van de maffia schoonmaker maken?

Die kan voor 3 kills de hints opruimen en dan is zijn schoonmaakmiddel op.
Radio Soulwax!
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:42:37 #274
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62510529
Kijk, ik zal het eens uit proberen te leggen:

stel de maffia stuurt deze kills in:

##hara
##wouser
## robier

En de velddokter beschermt hara, is hara niet dood

Als de maffia dit stuurt:

##hara
##hara
##wouser

En de velddokter beschermt hara, dan zijn ze allebei dood

Trouwens, wouser, jij zei dat het dorp als ik niet nachtwaker had gekilled nog had kunnen winnen, maar jullie hadden evengoed veel sterker gestaan als ik niet meteen de eerste ronde dod ging
Laffe huichelaar
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:42:42 #275
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62510532
Feit is wel dat mafia het altijd moeilijk heeft, dus hoe zouden we dat kunnen veranderen?
  Moderator zondag 19 oktober 2008 @ 19:43:29 #276
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62510557
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:30 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Ho ho! Ik riep het ook. De hints waren nog niet eens extreem sterk, maar die vurige passie waarmee je zonder argumenten te geven de lynch probeerde te ontlopen was op zn minst verdacht. Als je met wat argumenten was gekomen dan had ik nooit op je gestemd.
Jij zei het inderdaad wel

maar wat moest ik dan? Erin berusten dat iedereen me om wil leggen? Wel of niet verdedigen, het is altijd verdacht
pi_62510577
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:41 schreef Sheepcidus het volgende:
Mischien een van de maffia schoonmaker maken?

Die kan voor 3 kills de hints opruimen en dan is zijn schoonmaakmiddel op.
Voor! Op die ene website stond dan ook dat d rol van de kill dan ook net duidelijk wordt, dat kan soms ook z'n voordelen hebben.
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:44:20 #278
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62510578
Ladi, als jij mij eens de OP PMt of mailt, je had hem al een keer gemailt, maar die ben ik kwijt
Laffe huichelaar
pi_62510606
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

Jij zei het inderdaad wel

maar wat moest ik dan? Erin berusten dat iedereen me om wil leggen? Wel of niet verdedigen, het is altijd verdacht
Helemaal niks zeggen is natuurlijk onzin, maar zodra 90% van je posts de volgende inhoud heeft: 'kill me niet, want ik ben dorp, daar hebben jullie niets aan' dan komt dat wel vreemd over.
pi_62510624
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:41 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Jij bent wel het zonneschijntje in huis hè
Kan je niet tegen kritiek? Geeft niks, ik ook niet

Nieuwe SL, dus die interpreteert de regels maar op zijn (mijn ) manier.

Deze trouwens effe volstampen en dan kan Timm de volgende maken, want die moest even weg geloof ik.
Aangezien er al 15 meedoen kunnen we ook gelijk beginnen, maar de rest kennende moeten we eerst nog een topic volspammen voor het morgen 19:00 is en dat dan pas de BS rondom de rollen en BM begint.
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:46:44 #281
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62510634
Ik zal straks ook nog wel even op die site van Sheep kijken of er iets is voor mafia
pi_62510636
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:39 schreef Wouser het volgende:

[..]

Als je niet mee doet lynchen we je de eerste ronde
Alsof mij dat anders niet overkomt?
Nu 1 ronde van de 20 overleeft tot het einde?
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:48:54 #283
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62510690
Ik ben er trouwens wel voor om cupido in te voeren deze ronde, maar dan wel ipv tweelingen, wie is het hiermee (on)eens
Laffe huichelaar
pi_62510716
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:37 schreef PrincePolly het volgende:
1) Wouser
2) Hara
3) PS
4) timm
4) Thieske
5) Rimas
6) MaJo
7) Trevland
8) Sheepcidus
9) Clesar03
10) Ladidadida
11) -SG
12) SiestaGuru
13) DuTank
14) PP
15) De BW
16) bloodysunday
AJAX AMSTERDAM!
pi_62510739
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben er trouwens wel voor om cupido in te voeren deze ronde, maar dan wel ipv tweelingen, wie is het hiermee (on)eens
You're the boss now!
pi_62510755
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:48 schreef timmmmm het volgende:
Eens.
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:51:05 #287
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62510763
Ik ben pro cupido
Live from Chicago
pi_62510779
tim zorg ff dat nieuwe topic klaar staat
pi_62510863
wat is cupido?
pi_62510876
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:54 schreef Wouser het volgende:
wat is cupido?
Ja dat dus..
Die hele tweeling heb ik trouwens ook niets van gemerkt..
Bom tja was handig voor het dorp omdat er toch nog 1 maffia dood ging
pi_62510908
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:54 schreef Wouser het volgende:
wat is cupido?
1 Speler wordt cupido, deze schiet aan het begin van het spel zijn twee liefdespijlen op twee mensen, deze twee worden verliefd op elkaar en krijgen elkaars naam te horen van de moderator. Zodra 1 van beide geliefden sterft, sterft de andere van liefdesverdriet (of maakt er zelf een einde aan, whatever floats your boat).
pi_62510913
Op zondag 19 oktober 2008 19:37 schreef PrincePolly het volgende:
1) Wouser
2) Hara
3) PS
4) timm
4) Thieske
5) Rimas
6) MaJo
7) Trevland
8) Sheepcidus
9) Clesar03
10) Ladidadida
11) -SG
12) SiestaGuru
13) DuTank
14) PP
15) De BW
16) bloodysunday
17)krul76
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:00:06 #293
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62510989
We moeten het maffia niet gemakkelijker gaan maken, vind ik. We hebben nu al 5 kills per keer, dat ging niet door omdat nachtwaker en seriemoordenaar zo snel dood gingen, maar maffia hd het nog veel makkelijker kunnen krijgen
Laffe huichelaar
pi_62510993
Iemand er nog moeite mee, dat als we dalijk de 20 hebben dat we dan gelijk de rollen etc doen. Mits my man timmm het ook voor elkaar krijgt.
Ik zit anders een beetje teveel in het welbekende 19-22 syndroom er daar moet ik uit.
pi_62511027
1) Wouser
2) Hara
3) PS
4) timm
4) Thieske
5) Rimas
6) MaJo
7) Trevland
8) Sheepcidus
9) Clesar03
10) Ladidadida
11) -SG
12) SiestaGuru
13) DuTank
14) PP
15) De BW
16) bloodysunday
17)krul76
18)Lynda

toch nog maar proberen..
pi_62511030
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:56 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

1 Speler wordt cupido, deze schiet aan het begin van het spel zijn twee liefdespijlen op twee mensen, deze twee worden verliefd op elkaar en krijgen elkaars naam te horen van de moderator. Zodra 1 van beide geliefden sterft, sterft de andere van liefdesverdriet (of maakt er zelf een einde aan, whatever floats your boat).
Ok ? Dan vindt ik tweeling beter. Want als je tweeling bent heb je een goede kans om een dorpsgroepje op te richten.
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:01:53 #297
163094 Ladidadida
pi_62511038
timmmmm, PM CaLeX even, die wilde ook graag meedoen.
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:02:24 #298
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62511052
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:00 schreef PrincePolly het volgende:
Iemand er nog moeite mee, dat als we dalijk de 20 hebben dat we dan gelijk de rollen etc doen. Mits my man timmm het ook voor elkaar krijgt.
Ik zit anders een beetje teveel in het welbekende 19-22 syndroom er daar moet ik uit.
Haha, eerst vond je me niets, nu ben ik spelleider en is het ineens my man timmm het lijkt mij dat we morgen gewoon om 19.00 beginnen, dan heb ik nog wat tijd alles voor te bereiden enzo,
Laffe huichelaar
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:03:04 #299
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62511081
even vol gooien hoor
Laffe huichelaar
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:03:16 #300
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62511089
en nnog een
Laffe huichelaar
pi_62511098
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Haha, eerst vond je me niets, nu ben ik spelleider en is het ineens my man timmm het lijkt mij dat we morgen gewoon om 19.00 beginnen, dan heb ik nog wat tijd alles voor te bereiden enzo,
Dan toch gewoon zo de rollen, 7 uur burgehoer en daarna verder..

Uiteraard laatste post.. Wiehie, Fok Maffiaspel #23, met een nieuwe leider!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')