Ik ben de aardigheid en stilte zelve, maar ja, geen hond die het gelooftquote:
Herstel: even naar bed gegaan, ik kon het even niet meer houden van de pijnquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:01 schreef Pheno het volgende:
Ik verveel me, ik ga maar even richting mijn ouders
Ik ga ook slapenquote:
He, hij is fapmod, wat dacht je dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 07:16 schreef Kuukske het volgende:
TMI Sjow.
Morgen Bengelsquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:07 schreef Bengeltje het volgende:
Zo eigenlijk naar de controlerende arts, nu is ze ziek dus ik kan een uurtje ofzo langer thuis blijven.![]()
Goedemorgen.
Qutie.quote:
Nouja, tijd voor een bakkie dusquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qutie.![]()
Niks uitslapen.Ben meestal wel tussen 8 en 9 buiten geweest met de hond.
Kruip dan niet snel terug mijn bed in.
Drink smakelijk danquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die heb ik dus net klaar gemaakt.
Geen idee hoe het bij jou gaatquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:31 schreef nijnja het volgende:
Hoe gaat het hier
?
En waar gaat het hier -meestal- over?
Ik denk dat ik hier dan wel thuis benquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geen idee hoe het bij jou gaat![]()
Hier wel ok
En het gaat eigenlijk niet vaak echt ergens over
Ynske.quote:
Dat zul je snel genoeg merken. Je kan dagen wegblijven zonder iets te missen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier dan wel thuis ben
Ja hier gaat het ook goed hoor
En soms gaat het in eens heel snel en heb je vanalles gemistquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ynske.![]()
Goed begin van de ochtend?
[..]
Dat zul je snel genoeg merken. Je kan dagen wegblijven zonder iets te missen.
ik merk het vanzelf inderdaadquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ynske.![]()
[..]
Dat zul je snel genoeg merken. Je kan dagen wegblijven zonder iets te missen.
Dat zou ook nog eens kunnenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
En soms gaat het in eens heel snel en heb je vanalles gemist
quote:
echt heerlijk geslapen, dat doet een mens goed.quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ynske.![]()
En daar krijg je voor betaald?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:49 schreef Ynske het volgende:
ow enne ik heb 83 nabestellingen van de foto's van de theatervoorstelling83!!!
Hoiquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:52 schreef nijnja het volgende:
Zal ik mij toch even kort [s]voorstellen[/] aanbieden, aangezien dr nu een aantal menschen zijn
Léon, man, woonachtig in Deventer, 19, waterpolo (geschorst), Pabo, Albert heijn
AHquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:52 schreef nijnja het volgende:
Zal ik mij toch even kort [s]voorstellen[/] aanbieden, aangezien dr nu een aantal menschen zijn
Léon, man, woonachtig in Deventer, 19, waterpolo (geschorst), Pabo, Albert heijn
Wees blij dat je ze niet zelf hoeft te tekenenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:49 schreef Ynske het volgende:
ow enne ik heb 83 nabestellingen van de foto's van de theatervoorstelling83!!!
ja, hoezo niet?quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wees blij dat je ze niet zelf hoeft te tekenen
Maar dat is wel mooi!
Helloquote:
True true, maar moet toch aan mn geld komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
True true, maar moet toch aan mn geld komenNee, ik ben van Vomar VoordeelmarktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Daar heb ik een heleboel boodschappen gedaan in Haarlem, toen ik daar 3 weken zat afgelopen zomervakantiequote:
Oke, oke, jij mag het bestek hebbenquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:05 schreef Ynske het volgende:
hmmm zou best wel een ontbijtje lusten
[ afbeelding ]
Nu wil ik ook wel wat jaquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:05 schreef Ynske het volgende:
hmmm zou best wel een ontbijtje lusten
[ afbeelding ]
tis toch ook al bijna lunchtijdquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nu wil ik ook wel wat ja!
En ik heb al ontbeten, maar nog steeds/alweer honger
Stimmtquote:
aaah gij zit weer op schoolquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Stimmt
heb alleen maar 2 broodjes met pindakaas en hagelslag, dus lang niet zo lekker als dat broodje
En weer iets halen bij de Délifrance is ook een beetje duur
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:14 schreef qu63 het volgende:
En lang niet genoeg want dan heb ik om 3 uur weer honger
Ik vind het ook leuk om zelf wat in elkaar te draaienquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah gij zit weer op school
altijd wat halen zit er hier ook niet in hoor
meestal fabriek ik zelf wat
Ik had gisteravond wat pinda's maar die vielen niet zo goedquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet je eens proberen om iets van noten tussendoor te eten, dan heb je daar niet zoveel last van
gezouten pindas zekerquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik had gisteravond wat pinda's maar die vielen niet zo goed
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk om zelf wat in elkaar te draaien
Alleen is er nooit zo veel in huis
En ik kom er te laat achter dat ik wat lekkers wil
Heel goed, je moet er toch juist geld mee verdienen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, hoezo niet?
k snap overigens niet waarom er hier steeds naar gevraagd word of ik ergens überhaupt geld voor krijg![]()
Nee, dan werk ik erquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:22 schreef Ynske het volgende:
[..]word nog wat met jou als je op jezelf woont, altijd als de winkels dichtzijn wil je zeker boodschappen gaan doen
Nee, een zakje Africa Mix van Duyvisquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
gezouten pindas zeker
nee ik bedoel zoiets als hazelnoten/pecannoten/almonds enzo
anders misschien iets van een evergreen/sultana etc meenemen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, een zakje Africa Mix van Duyvis
Alleen die groep noten ben ik allergisch voor geloof ik. Van walnoten weet ik het iig zeker
Sultana hartigquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
anders misschien iets van een evergreen/sultana etc meenemen?
Daar eet ik ook zo drie pakjes van wegquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
anders misschien iets van een evergreen/sultana etc meenemen?
Ik neem altijd een bakje yoghurt met muesliquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
Daar eet ik ook zo drie pakjes van weg
Maar ik zie wel wat ik morgen ga doen
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
Daar eet ik ook zo drie pakjes van weg
Maar ik zie wel wat ik morgen ga doen
Als je er iets lekkers mee doet eet ik het wel wegquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet voor jou te koken dan
Worteltjesquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan de zakjes met geschrapte worteltjes maar meenemen
Is lekkerquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan de zakjes met geschrapte worteltjes maar meenemen
Druk op t werk?quote:
Wel goed afgelopen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:12 schreef Ynske het volgende:
Damn hoor net dat een vriend/collega vrijwilliger op vakantie een hersenbloeding heeft gehad
hij was alleen op vakantie, blijkt gewoon al in begin oktober gebeurt te zijn
Damn.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:12 schreef Ynske het volgende:
Damn hoor net dat een vriend/collega vrijwilliger op vakantie een hersenbloeding heeft gehad
hij was alleen op vakantie, blijkt gewoon al in begin oktober gebeurt te zijn
hij is nu nog altijd in t vakantieland, en aan t revaliderenquote:
mag hopen dat ie toch in een redelijk ontwikkeld land isquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij is nu nog altijd in t vakantieland, en aan t revalideren
kan rechts niets meer op t moment, spraak begint heel langzaam terug te komen
Ham/kaas met curryquote:
Mjamquote:
Dat hoeft dan ook weer nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |