Was dat ook in volgorde van leuk?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:26 schreef Ynske het volgende:
Misschien dan elders een hypotheekofferte doen?
hier gelukkig geen schulden/CC/roodstaan
net heerlijk gezwommen, gekletst en nageborreld
het geheel was leukquote:
quote:Voor mij heeft een hypotheek nu ook geen haast, alhoewel ik wel 2 leuke pandjes zag in Bussum. Maar ik ben nu nog veel te druk met werk en studie dat dat er gewoon ff niet in zit. Misschien volgend jaar zomer
of later
okquote:
Hoeveel hypotheek kan jij krijgen?quote:samenwonen
Daar heb ik hier net een garage voorquote:Op basis van je ingevoerde gegevens vind je hieronder een indicatie van het maximale hypotheekbedrag dat je mag lenen.
Maximaal te lenen ¤ 47.370,-
Nee, ik heb ook geen schuldenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:26 schreef Ynske het volgende:
Misschien dan elders een hypotheekofferte doen?
hier gelukkig geen schulden/CC/roodstaan
van mij of van fok?quote:
Van die loesoes die zo'n "nieuwsbericht" plaatsenquote:
quote:
niets, k heb geen vast inkomen op t momentquote:[..]
Hoeveel hypotheek kan jij krijgen?
Ik niet zo heel veel
[..]
quote:Daar heb ik hier net een garage voor![]()
quote:En samenwonen wil ik eigenlijk nog wel even uitstellen, eerst ff op mezelf wonen
hey hallo, vaar tegen de rabo zo uit ipv tegen mijquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook geen schulden
Ik heb alleen de MOGELIJKHEID om een paar duizend onder nul te komen. Niet dat ik dat ever ooit gebruik of de laatste 7 jaar gebruikt HEB, maar dat is dan weer niet belangrijkLoos gezeik is het.
Say what?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:46 schreef Ynske het volgende:
hey hallo, vaar tegen de rabo zo uit ipv tegen mij
das nergens voor nodig
Boos worden op Rabo en niet op Ynskequote:
Ook niks van het UWVquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:45 schreef Ynske het volgende:
niets, k heb geen vast inkomen op t moment
Dan kom ik nog maar ¤ 1.645.000 tekort voor mn droomhuisquote:![]()
We kunnen ook LATtenquote:
Zo kan je het ook zien jaquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:57 schreef Ynske het volgende:
@ fles, doordat jij zo ging gillen met je MOGELIJKHEDEN etc kwam dat op mij over alsof je mij aanviel. sorry als dat niet de bedoeling was.
@qulatten
dan gaat t alleen maar om de sex
k ga mn bed maar verwarmen
Oh okeequote:Op maandag 20 oktober 2008 22:57 schreef Ynske het volgende:
@ fles, sorry als dat niet de bedoeling was.
Zou je daar willen wonen dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:55 schreef qu63 het volgende:
Dan kom ik nog maar ¤ 1.645.000 tekort voor mn droomhuis
Om schoon te houden bedoel je?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou je daar willen wonen dan?Weet je hoeveel werk daaraan is?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
zo maar eens pitten, moet toch kort na zessen weer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |