Woord omhoog Gijs,... ik hoor je!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Doe mij maar éénmaal die chick in dat zwarte ondergoed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weer gekocht?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:47 schreef Chocobo het volgende:
Half Life 2 binnen gekregen via Play.com,.. was maar 13,99 Euro![]()
[ afbeelding ]
Ja,.... ik had spijt van de verkoop. Had hem verkocht aan Magneet. Blijft een geweldig spel. Zag hem bij play.com liggen voor een scherpe prijs. Direct gekocht, want ik wil dat avontuur nog een keer meemaken!quote:
cool dank jequote:
Ben je ook zo dol op spook en of graveyard missiesquote:Op zondag 19 oktober 2008 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
FableZin in!
Maar eerst tentamens!
Ik hou van spanning! Ik hoop ook dat RE5 dat strax nog heeft, hoe gaaf het er nu uit ziet, ik vrees een beetje voor het horror gedeelte zeg maar, dat het niet meer RE is!quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben je ook zo dol op spook en of graveyard missies
RE5 zal zich meer richting op fun en schieten,... minder op de piano muziek en stille momenten. Maar aan de andere kant,.... dat is niet zeker uiteraard. Halen zal ik hem wel maar ook RE4 (die wel subliem was) was geen RE1 meer.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hou van spanning! Ik hoop ook dat RE5 dat strax nog heeft, hoe gaaf het er nu uit ziet, ik vrees een beetje voor het horror gedeelte zeg maar, dat het niet meer RE is!
Ik denk dat Fable 2 behoorlijk wat verbeteringen bevat. Laatst in een interview gaven ze aan dat het niet alleen om goed en kwaad gaat, maar dat er meer bij komt kijken. Aan alleen de cover te zien speelt keuze een grote rol en ik heb er vertrouwen in dat ze dit in Fable 2 goed uitgewerkt hebben.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:16 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb zo mijn twijfels bij Far Cry 2 en Fable 2 eigenlijk... Zal ze uiteindelijk allebei wel gaan proberen.
Fable 2 moet ik wel Goed gaan uitspelen... Fable 1 vond ik een dikke teleurstelling omdat het vet irritant was om evil te worden.
Voor iedere vijand die je dood maakte kreeg je good points, tussen de missies door moest ik vrouwen hossellen en ze uitleggen wat huiselijk geweld is om weer evil te worden.
uiteraard, van het geld dat ik daarmee uitspaar kan ik een week lang als een koning leven in Indiaquote:
Qua sfeer en setting waren RE1 t/m 3 briljant, alleen suckte de gameplay. Vier maakte alles goed, je hangt zombies (soort van), een fantastische setting, geweldige spanningsopbouw en goeie gameplay. Ik hoop dat RE5 dat kan benaderen! Heb er wel sowieso zin in uiteraard.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
RE5 zal zich meer richting op fun en schieten,... minder op de piano muziek en stille momenten. Maar aan de andere kant,.... dat is niet zeker uiteraard. Halen zal ik hem wel maar ook RE4 (die wel subliem was) was geen RE1 meer.
Ja, Fable 2 gaat veel verder:quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk dat Fable 2 behoorlijk wat verbeteringen bevat. Laatst in een interview gaven ze aan dat het niet alleen om goed en kwaad gaat, maar dat er meer bij komt kijken. Aan alleen de cover te zien speelt keuze een grote rol en ik heb er vertrouwen in dat ze dit in Fable 2 goed uitgewerkt hebben.
Uit een geweldige previewquote:Naast goed en kwaad zijn er overigens meer tegenstellingen waarnaar je kunt gaan leven. Er is ook de keuze tussen eerlijk en corrupt en kind en cruel, elke eigenschap heeft een ander effect op de mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |