Ik ben niet een grote fan en ga ik er ook niet heen, al niet eens voor het normale bedrag.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:26 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Haha, alsof ik in de buurt van die tourbus kom. Ik hou niet eens van die schijtmuziek
Voor langharig tuig verziek ik de boel maar al te graag. Als je echt zo'n fan bent dan ben je ook wel bereid een lekker bedrag voor die kaarten neer te tellen
Slim plan:quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik ben niet een grote fan en ga ik er ook niet heen, al niet eens voor het normale bedrag.
En lekker generaliserend ook weer, iedereen die van AC/DC houdt langharig tuig te noemen
Maar wat nou als jij voor je techno feest ook geen kaarten kan krijgen omdat iedereen het opkoopt en voor het 3dubbele doorverkoopt?
Ik zeg gewoon, niet meer online, ID kaart meenemen naar kaartverkoop, en via je sofi-nummer whatever 1 kaart op jouw naam laten registreren. Zodat niemand meer dan 1 kaart kan kopen.
Ik heb er ook een pesthekel aanquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:52 schreef Desunoto het volgende:
Echt zielig zijn die mensen die kaartjes opkopen om alleen maar door te verkopen.
Dat gaat dan helaas niet meer. Dan moet ze maar mee, vertel je onderweg de verassingquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Slim plan:
Kom laat ik mijn vriendin is verrassen met concertkaartjes, kom je daar aan, sorrie, zij moet ook mee
Je gaat met een paar vrienden naar AC/DC, maar iedereen moet werken op zaterdag als de kaartverkoop begint, sorrie jongens, maar als er maar eentje gaat kan het niet, jullie moeten allemaal vrij nemen
toch niet zo'n slim plan hè
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:39 schreef Robier het volgende:
Wat kosten die kaarten eigenlijk normaal per stuk?
60quote:
Ga jij maar lekker rap luisteren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:34 schreef Pulsar1988 het volgende:
TIS GEWOON KANKERMUZIEK NET ALS DE MENSEN DIE ERNAAR LUISTEREN!
PUNT UIT!
En daar is mis mee.. ?quote:
Mij is 't ook niet gelukt en ik heb geen zin het dubbele te gaan betalen voor 'n kaartje. Daar ging m'n hoop om AC/DC te zienquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:28 schreef right_turn het volgende:
Klotezooi, het is niet gelukt met die kaarten
Het dubbele heb ik er in maart wel voor over, maar het driedubbele of meer nietquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:49 schreef xalo het volgende:
[..]
Mij is 't ook niet gelukt en ik heb geen zin het dubbele te gaan betalen voor 'n kaartje. Daar ging m'n hoop om AC/DC te zien
Nou dan, wat let je?quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:42 schreef GasTurbine het volgende:
en bij ACDC krijg ik het gevoel om mijn hoofd zo hard mogelijk van een viaduct af te slingeren.
Ketter! Tevens speelt niet de hele band gitaar.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:44 schreef Biels het volgende:
Die gasten kunnen niet eens fatsoenlijk gitaar spelen.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:07 schreef Biels het volgende:
Serieus, je moet wel een ongelooflijke dwaas zijn om dit te prefereren boven de muzikale genialiteit van een Cascada of 50 cent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |