SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:35 schreef Fortitudo het volgende:
zo net 2 kaartjes besteld
gewoon via een omweg op de site gekomen
pm maar voor detailsIk had er ook een aantal gekocht. 2 kaartjes alweer doorverkochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¤350 rijker
![]()
Prutser, echt waar......quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:39 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Ik had er ook een aantal gekocht. 2 kaartjes alweer doorverkocht¤350 rijker
Ik bestel ook gelijk 4 kaarten, 2 voor mezelf en mijn rockchick, die andere 2 om mijn kaartjes te financieren!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:54 schreef T3rr0r het volgende:
Haha, ik heb 6 kaarten. Allemaal bestemd voor de doorverkoop!
Ik wil er toch minimaal het driedubbele voor hebben, heerlijk dat langharige rocktuig afzetten!
Mensen als jij verzieken het voor de rest.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:54 schreef T3rr0r het volgende:
Haha, ik heb 6 kaarten. Allemaal bestemd voor de doorverkoop!
Ik wil er toch minimaal het driedubbele voor hebben, heerlijk dat langharige rocktuig afzetten!
Mensen die niet van rock houdenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
LEKKER ROCKEN \m/m\m/m/\m/\m//\m/\m/\m/\m/\m/\m/\/m\/\m/\m/m/\m\/m/\m
teringherrie.
Normale mensen luisteren dit.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:05 schreef Pulsar1988 het volgende:
kanker alto volk hier
HEADBANGEEEEEEEEEE!!!
Wie is hier nou een sjonnie, marokaantjesquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:17 schreef Agiath het volgende:
[..]
Normale mensen luisteren dit.
Als je dit niet luistert ben je pas een alto, meestal zijn dat kampersjonnie's en marokaantjes met hun kankermuziek uit hun telefoontje.
Haha, alsof ik in de buurt van die tourbus kom. Ik hou niet eens van die schijtmuziekquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:39 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mensen als jij verzieken het voor de rest.
Als je vandaag onder de tourbus komt zal ik er niet om janken.
Doodsverwensing ====> BAN.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:39 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mensen als jij verzieken het voor de rest.
Als je vandaag onder de tourbus komt zal ik er niet om janken.
En, om mezelf even aan te vullen, als ze nog niet kapot genoeg zijn slaan ze ze wel kapot.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:21 schreef GasTurbine het volgende:
AC/DC is toch die band met die kapotte gitaren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |