quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:23 schreef right_turn het volgende:
Door dat tuig van Ticketmaster. Dus volgend jaar komt mijn favoriete band naar Nederland. Daar wil ik uiteraard bij zijn. Oldschool schokkende rock.
De internetkaartverkoop ging om 10.00 uur van start. Dus ik ruim op tijd inloggen op de site van Ticketmaster.
Nou, vergeet het maar. Onmogelijk om op de site in te loggen. Ik sta al een half uur in de wachtrij om op de site in te loggen. Ik kom er niet op. Daar gaat mijn kans op kaartjes!![]()
Als ik ook maar zie dat er kaarten via Marktplaats worden aangeboden. Breng de verkoper gelijk een bezoekje, en dan... Shoot To Kill!![]()
Klacht: Geen kaartjes![]()
![]()
Wat een kutstreek inderdaad. Ik 'navigeer' wel weer wegquote:www.ticketmaster.nl is momenteel druk. U bent in de wachtrij geplaatst....
Navigeert u niet weg van deze pagina, want dat kunt u uw positie in de wachtrij kwijtraken.
Hieronder staat de geschatte tijd die u moet wachten alvorens u wordt toegelaten.
Sure!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:34 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, net 2 besteld op Ticketmaster zo'n 5 minuten geleden. Bij mij deed de site het gewoon?
pfff vergane glorie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:26 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ssssssssst, niets zeggen... anders wordt het nog drukker op de site
Sterf, jaloers kutkind.quote:
Heb je niet veel aan als er alleen internet verkoop isquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:38 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens vind ik de GWK-tip ook geen slechte. Maar die had je van tevoren kunnen bedenken. Mensen die voor hun allerbelangrijkste concerten (dus meestal hele grote populaire) de boel laten afhangen van een site die heel vaak plat ligt
Echt waar?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:41 schreef right_turn het volgende:
[..]
Heb je niet veel aan als er alleen internet verkoop is
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:38 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens vind ik de GWK-tip ook geen slechte. Maar die had je van tevoren kunnen bedenken. Mensen die voor hun allerbelangrijkste concerten (dus meestal hele grote populaire) de boel laten afhangen van een site die heel vaak plat ligt
wachtrijen voor een websitequote:ticketservice
www.ticketmaster.nl is momenteel druk. U bent in de wachtrij geplaatst....
Navigeert u niet weg van deze pagina, want dat kunt u uw positie in de wachtrij kwijtraken.
Hieronder staat de geschatte tijd die u moet wachten alvorens u wordt toegelaten.
Dank u voor uw geduld.
En in België.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:52 schreef Buschetta het volgende:
[..]
wachtrijen voor een website
Volgens mij kan dat alleen in NL.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |