Dat zou ik wel een keer kunnen proberen ja, want het is een erg vervelend gevoel...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:12 schreef Morwen het volgende:
Kan een blaasontsteking zijn, mannetje hier had er ook weleens last van. Of misschien te lang je orgasme ophouden? Niet goed lozen kan ook, bij mijn mannetje ging het vanzelf weer weg (geen blaasontsteking, hij kan nog steeds zijn orgasme inhouden en hij loost gewoon goed).
Spanningen kan ook, dunno, lijkt mij onschuldig maar lastig. Misschien plassen voordat je gaat sexen?
daaromquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:28 schreef Tinus88 het volgende:
Nja we hebben zeg maar alleen gezoent
En ik wil meer, dus laten we beginnen met vingeren enzo
Waar kom jij ook mee op dit uur?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:20 schreef Tinus88 het volgende:
Kunnen jullie niet normaal reageren op een topic ofso?
Duidelijk dat jullie dit niet hebben
Mannetje hier liep er een halve nacht mee op en ik dus ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:16 schreef Tinus88 het volgende:
[..]
Dat zou ik wel een keer kunnen proberen ja, want het is een erg vervelend gevoel...
Ja eh dat jij genoeg neemt met een miezerig orgasmusje!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:20 schreef Tinus88 het volgende:
Kunnen jullie niet normaal reageren op een topic ofso?
Duidelijk dat jullie dit niet hebben
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:59 schreef Biogarde het volgende:
Er was onlangs een zelfde topic. Zou bijna zeggen dat het een kopie is van deze.
Anyway, ik moet ook altijd pissen na het ballen. En zelfs als ik dan ben wezen pissen heb ik het gevoel dat ik wederom moet pissen. Soms dan.
Ik ben dan ook geen vrouwquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat moeten vrouwen toch sowieso om een blaasontsteking tegen te gaan???
die van mij doet dat iig wel....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |