Je vind het wel stoer van jezelf dat je een don & ad filmpje hebt gezien he?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
(enige probleem is wanneer dit in de kantine van de voetbalclub van Don & Ad moet gebeuren -> Daar is geen deur.)
jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Je vind het wel stoer van jezelf dat je een don & ad filmpje hebt gezien he?
Tot dat ze jou uit de wc zien komen.... sjaakquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zou je je dan ineens in moeten houden ? Wat maakt het uit als er dan veel geluid bij vrijkomt. Ik doe dat juist extra op mijn werk, dan lach ik altijd in mijn vuistje omdat ik weet hoe men dan gaat reageren in de hal van de plee's.
En ze weten toch niet wie erop zit want de deur is dicht. (enige probleem is wanneer dit in de kantine van de voetbalclub van Don & Ad moet gebeuren -> Daar is geen deur.)
Niet correct.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:25 schreef de_boswachter het volgende:
Maar als ik er niet was geweest had je nog nooit van Don & Ad gehoord, cultuurbarbaar.
Ja denk je ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tot dat ze jou uit de wc zien komen.... sjaak![]()
Dan lachen zij het hardst
Maar dan is TS tenminste opgelucht... iedereen poept.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tot dat ze jou uit de wc zien komen.... sjaak![]()
Dan lachen zij het hardst
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:16 schreef Schokbreker het volgende:
Ik geef dit topic 5 minuten voordat er een lemming komt
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik zit al op mijn vingers en hou me in!!!!!
hoezo? Zit er een tandenpoetsende collega naast je?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:43 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik zit al op mijn vingers en hou me in!!!!!
NEE Ik hield het nie meer sorry sorryyyyyyyyyyyy!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:59 schreef Herald het volgende:
[..]
hoezo? Zit er een tandenpoetsende collega naast je?
en ja hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:16 schreef Schokbreker het volgende:
Ik geef dit topic 5 minuten voordat er een lemming komt
Zoals ik al zei: Gewoon laten gaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:42 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Maar dan is TS tenminste opgelucht... iedereen poept.
Hehehehquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
NEE Ik hield het nie meer sorry sorryyyyyyyyyyyy!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |