quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:06 schreef RWest het volgende:
Voor de boswachter:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Voor de boswachter:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:06 schreef DoctorB het volgende:
iedereen weet toch wel dat dit Claudia de Breij is toen ze nog donker haar had. En dat ze hierdoor naar de vrouwenliefde is gevlucht? Stelletje respectlozen.
Voor de boswachter:
Durf je zelf niet te zoeken op Don & Ad?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:35 schreef cohen het volgende:
jongens, mijn vraag over de foto van don en ad staat nog. iemand heeft ze toch wel eens gezien??
Vorige topic apekop!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:35 schreef cohen het volgende:
jongens, mijn vraag over de foto van don en ad staat nog. iemand heeft ze toch wel eens gezien??
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:35 schreef cohen het volgende:
Ben je wereldvreemd ofzo? Jezus heyquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:35 schreef cohen het volgende:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:44 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens is paars heel hip (mode)deze winter voor vrouwen he. Overal waar je de winkels inloopt zie je paars.
Wat wil nou: Ik was gisteren met mijn vriendin bij de Vero Moda of hoe die toko ook heet. Hong daar precies zoen shirtje als Stacey aanhad alleen dan met lange mouwen. Heb ik voor haar gekocht. Nu lijkt ze precies op Stees.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:44 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens is paars heel hip (mode)deze winter voor vrouwen he. Overal waar je de winkels inloopt zie je paars.
Wat wil nou: Ik was gisteren met mijn vriendin bij de Vero Moda of hoe die toko ook heet. Hong daar precies zoen shirtje als Stacey aanhad alleen dan met lange mouwen. Heb ik voor haar gekocht. Nu lijkt ze precies op Stees.![]()
![]()
OH STEES IK KOM GEREED!!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:47 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Noem je haar ook zo als je klaarkomt?
Boks ouwe, mijne heeft er ook één, nu kunnen we high-fiven tijdens de sexquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:44 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
nee, maar er hangt wel dezelfde zooi in....quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:48 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Heeft ze ook haar kapsel net zoals Stacy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |