Jij hebt nog minder te doen op je werkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:19 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jaa fipo huntard...
Ik ben nog steeds beter in posten
welke wil je?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Paas me je pas dan controleren we je gegevens
Hooiquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
ow je wilt meer weten
Maringo
23
(sport)kledingdesigner
vrouwelijk... getrouwd ook
zwart (omdat elke andere kleur er goed op uitkomt)
Pasta
kort.
nog meer weten?
pincode: 3636
welkom mr Mquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
ow je wilt meer weten
Maringo
23
(sport)kledingdesigner
vrouwelijk... getrouwd ook
zwart (omdat elke andere kleur er goed op uitkomt)
Pasta
kort.
nog meer weten?
pincode: 3636
Minder.. je bedoeld niets?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij hebt nog minder te doen op je werk
LOGI !!!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:15 schreef Logician het volgende:
[..]
Hoi vertel eens wat over jezelf?
Naam:
Leeftijd:
Beroep:
Sekse voorkeur:
Lengte van je gelid:
Lievelingsstandje:
Kaal of bossig:
etc
Hebben ze je bij het integratietraject niet geleerd dan een vrouwelijk persoon niet graag met Mr. aangesproken wordt hier in NL?quote:
Dat Fortis pasje mag je houdenquote:
quote:
Ik verslik me gewoon in mijn koffie hierquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hebben ze je bij het integratietraject niet geleerd dan een vrouwelijk persoon niet graag met Mr. aangesproken wordt hier in NL?
Nee... ik doe het niet..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:22 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik verslik me gewoon in mijn koffie hier
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hebben ze je bij het integratietraject niet geleerd dan een vrouwelijk persoon niet graag met Mr. aangesproken wordt hier in NL?
Als je 't over Maringo hebt, das een mannetje volgens mijquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hahahahaaaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:24 schreef GilaMonyet het volgende:
Ja de limmerick van smokez is er door Moozzie!
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=63c68ef1efb8132a6ed3679e8aa14721
klinkt als "werk"quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:25 schreef Logician het volgende:
Is het een idee dat ik jullie allemaal een grappig lijstje laat invullen en een website maak daarvoor die kan gelinkt worden vanuit de op?
(bezigheidstherapie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |