Dude, stop met roken. Motiveer haar om ook te stoppen. You'll be here saviourquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
dat moest m zijn
Wordt tijd voor bier, kan ik eindelijk een reden geven voor deze fouten
De dame die ik op het oog heb, rookt ook, maar die moet eigenlijk stoppen..
helemaal leuk als het uitgaatquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:02 schreef HostiMeister het volgende:
Nee, man, kom je daar als broekie aan om te zeggen dat ze moet stoppen met roken, goede basis voor een relatie wil je zeggen
je gaat toch uit van de liefde van je levenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
helemaal leuk als het uitgaatDan krijg je stress en wil je alleen maar nog liever weer beginnen
Is dat zo?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:07 schreef PteV het volgende:
[..]
je gaat toch uit van de liefde van je leven![]()
maar nu zie ik haar dagelijks bij het roken.. dat is dus de reden dat ik het nu nog geen idee vindquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dude, stop met roken. Motiveer haar om ook te stoppen. You'll be here saviour
En je durft niet voor een praatje naar haar kamer te lopen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
maar nu zie ik haar dagelijks bij het roken.. dat is dus de reden dat ik het nu nog geen idee vind
Pas maar op dat ze je niet als 'die leuke rook-broer' gaat zienquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:16 schreef nicomart het volgende:
Ze werkt in een heel ander bedrijf en we hebben in principe wel een date staan, maar dat duurt nog ff
Hoe lang nog dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:16 schreef nicomart het volgende:
Ze werkt in een heel ander bedrijf en we hebben in principe wel een date staan, maar dat duurt nog ff
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pas maar op dat ze je niet als 'die leuke rook-broer' gaat zien
Jahoor.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
ohh. mag ik ook op jullie bruiloft komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |