Datequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:34 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Waarom niet
En de dame die ik date vind het vies (en eigenlijk heeft ze wel gelijk)
Nou ik vind het goed dat je gaat stoppen, maar op het moment dat het met die dame misschien niets word is je drijfveer weg? Maar ik vind het niet erg dat je er niets mee doet hoor, zolang je ook maar niets meer met die sigaretten gaat doen danquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:37 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Tof, dat je er een mening over hebt. En bedankt dat je hem opschrijft, vind je het erg als ik er niets mee doe voor de rest?
Mooiquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:40 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Komt goed
Hoe is het met Bartje dan?
Op het moment dat het niets wordt met de dame ben ik nog steeds rookvrij. Het is mijn eigen keuze om dan weer te beginnen en ik denk niet dat ik die keuze nog een keer zal makenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ik vind het goed dat je gaat stoppen, maar op het moment dat het met die dame misschien niets word is je drijfveer weg? Maar ik vind het niet erg dat je er niets mee doet hoor, zolang je ook maar niets meer met die sigaretten gaat doen dan
Wat Yesse zegt. Zij let tenmiste opquote:
Picsquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:46 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat Yesse zegt. Zij let tenmiste op
quote:
Alles op zijn tijd, jongensquote:
Nee voor mensen die slim zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
En beginnen met roken is voor wattenstaafjes?
Rehab is for quitters, right?quote:
Huh wat?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:56 schreef nicomart het volgende:
roken zo voor mij ook nog de enige reden zijn om te stoppen.
Ik kan mezelf te goed bedriegen
Hihi foutje kan gebeurenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
NeeAnders had ik het wel goed gezegd
![]()
![]()
quote:
dat moest m zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:56 schreef nicomart het volgende:
roken Een dame zou voor mij ook nog de enige reden zijn om te stoppen.
Ik kan mezelf te goed bedriegen
Goedzo G., succes!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:33 schreef G.Fawkes het volgende:
FOK!kers stoppen met roken deel 51
Ik ga stoppen met roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |