Dat dus.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:48 schreef hilliebillie het volgende:
ik leg m'n arm idd altijd onder m'n kussen als ik 'achter' lig.. Mijn vriend legt zijn arm altijd onder mijn nek door en dan z'n arm gestrekt of om me heen.. Ligt ook erg prettig.
wow, dit is een mooie postquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:29 schreef iamredleader het volgende:
Lepeltje-lepeltje is perfect, en dan met 1 arm om m'n vrouw haar buik, dan kan ik de baby voelen trappelen in haar buik![]()
![]()
En de andere arm ligt naar boven toe, onder m'n kussen.
Die gaat op de to do list !quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:29 schreef iamredleader het volgende:
Lepeltje-lepeltje is perfect, en dan met 1 arm om m'n vrouw haar buik, dan kan ik de baby voelen trappelen in haar buik![]()
![]()
En de andere arm ligt naar boven toe, onder m'n kussen.
zaterdag optie 5 dan maar?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:36 schreef Supersheep het volgende:
How To Avoid Trapped Arm Whilst Cuddling In Bed
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:49 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik lig altijd 5 minuten lepeltje-lepetje met mijn dushi. Omdat het moet.Aandacht geven en zo. Heel belangrijk. Na 5 minuten heb ik het helemaal gehad en draai ik weg... ver weg. Het liefst stap ik in een ander bed (met een strak 17 jarig mokkeltje), maar da's ook zo cru hè.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |