Naar verluid krijgen ze er geen cent voor...quote:Op zondag 9 november 2008 20:43 schreef Barca het volgende:
En maar zuipen en mooi wezen ... en dat nog wel tegen betaling!
Ik weet niet hoe jij op die 1.000 euro komt en dat ze geen cent te makken hebben... krijg jij de rekeningafschriften in kopie ofzo?quote:Als studente geen cent te makken hebben, maar een beetje de domme kakdoos uithangen voor zo'n 1000 euries per aflevering.
Pauline lukt dat niet echt, die schrok aantoonbaar van een rekening van 800nogwat bij het kopen van kleding... Maar daar was al van vastgesteld dat zij meer teert op het mannetje. Bij de anderen: wie zegt dat zij niet uit een nest met geld komen?quote:en je mag acteren dat je een rijke Gooische meid bent.
Dat jij Bo een Breezer-slet noemde vond ik persoonlijk vrij dom (en respectloos). Dus misschien wat vaker in de spiegel kijken.quote:Die gespeelde domheid is echter wel lachwekkend.
Zo tweedehands is hij niet. Check maar even de site van RDW met kenteken 30-ZR-SRquote:
206CC is in 2008 niet meer gemaakt.quote:Op maandag 10 november 2008 22:15 schreef ivetje het volgende:
[..]
Zo tweedehands is hij niet. Check maar even de site van RDW met kenteken 30-ZR-SR
Dat is dan apart, want het was zo te zien een quicksilver en dat was een actiemodel waar de laatsten in 2005 zijn geproduceerd. De 206 cc is sowieso in 2007 afgelost door de 207 cc.quote:Op maandag 10 november 2008 22:15 schreef ivetje het volgende:
Zo tweedehands is hij niet. Check maar even de site van RDW met kenteken 30-ZR-SR
Welnee ... de sponsor wil in beeld!quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:44 schreef jp84 het volgende:
beetje 'apart' dat de dealer reclame stickers er nog op zitten...
De auto heeft ze slechts één (of een aantal, daar wil ik van af zijn) dag gehad, en is nooit gekocht. Niet door papa, niet door haar. Veel mensen vergeten dat het televisie is geloof ik.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:05 schreef Barca het volgende:
[..]
Welnee ... de sponsor wil in beeld!
En dat weet jij omdat...quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:36 schreef TheSilverSpoon het volgende:
De auto heeft ze slechts één (of een aantal, daar wil ik van af zijn) dag gehad, en is nooit gekocht. Niet door papa, niet door haar. Veel mensen vergeten dat het televisie is geloof ik.
O, dan is het nog triester dan ik dacht.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:30 schreef ARR-I het volgende:
Het is sowieso allemaal nep, een van die huizen is van de ouders van een bekende van mij en is voor de serie beschikbaar gesteld...
Ja eeh, ik heb het niet bedachtquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is dan apart, want het was zo te zien een quicksilver en dat was een actiemodel waar de laatsten in 2005 zijn geproduceerd. De 206 cc is sowieso in 2007 afgelost door de 207 cc.
Ja, ze komen allemaal wel echt uit het Gooi.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:11 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ja even voor de duidelijkheid: ik lees dus dat de huizen en auto´s nep zijn, en dat ze de kleding e.d. krijgen via sponsors..
maar dan vraag ik me toch af of die meiden wel écht uit het gooi komen of helemaal niet?
Precies. Dat is toch wel vreemd...quote:Op woensdag 12 november 2008 21:31 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dat zal allemaal wel logisch zijn. Maar ik vraag me af waarom er dan geen bekenden van de actrices in de media komen. Of dat mensen vertellen dat een bepaald huis van iemand ander is ofzo.
De enige omroep die daarop zou azen lijkt mij SBS6 met Hart van Nederland.quote:
Dat kijk ik ookquote:Op donderdag 13 november 2008 09:43 schreef shroomer het volgende:
1 keer gezien, waardeloos.
Kijk liever het nieuwe seizoen "Bij ons in de PC"
http://bijonsindepc.kro.nl/
Story/weekend/enz. staat vol met niet interessante onzin.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:37 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Het is toch ook helemaal niet interessant om te weten of het nou echt of niet is?
Jan Smit is toch niet stiekem een arme palingboer die een wratterige dikke koe als vrouw heeft en vier kinderen.... Of toch?quote:Gewoon Jan (of hoe het moge heten, werkelijk waar nooit gezien) is toch ook een en al geënsceneerd, daar hoor je toch ook niemand over.
Nee, dat klopt, maar dat geldt ook niet voor de meisjes uit de serie natuurlijk. Mensen die dit soort programma's serieus nemen moeten eerder bij zichzelf te rade gaan. RSie schrijft het wel prima op eigenlijk.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:15 schreef DS4 het volgende:
Jan Smit is toch niet stiekem een arme palingboer die een wratterige dikke koe als vrouw heeft en vier kinderen.... Of toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |