abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63079631
Ik vind Bo juist degeen met de meeste manieren. Paulien is heel overdreven, net een beetje "te" zeg maar.
En dan is het in scene gezet, so what?
We kijken er wel naar .

Breezerslet vind ik ze echt geen van allen.
  zondag 9 november 2008 @ 20:43:31 #152
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_63084003
En maar zuipen en mooi wezen ... en dat nog wel tegen betaling! Als studente geen cent te makken hebben, maar een beetje de domme kakdoos uithangen voor zo'n 1000 euries per aflevering.

Mooi smoeltje en je mag acteren dat je een rijke Gooische meid bent.

Die gespeelde domheid is echter wel lachwekkend. En daarom heb ik 1 aflevering gezien!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_63085242
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:43 schreef Barca het volgende:
En maar zuipen en mooi wezen ... en dat nog wel tegen betaling!
Naar verluid krijgen ze er geen cent voor...
quote:
Als studente geen cent te makken hebben, maar een beetje de domme kakdoos uithangen voor zo'n 1000 euries per aflevering.
Ik weet niet hoe jij op die 1.000 euro komt en dat ze geen cent te makken hebben... krijg jij de rekeningafschriften in kopie ofzo?
quote:
en je mag acteren dat je een rijke Gooische meid bent.
Pauline lukt dat niet echt, die schrok aantoonbaar van een rekening van 800nogwat bij het kopen van kleding... Maar daar was al van vastgesteld dat zij meer teert op het mannetje. Bij de anderen: wie zegt dat zij niet uit een nest met geld komen?

Lijkt mij nl. niet iets wat niet heel snel boven water komt.
quote:
Die gespeelde domheid is echter wel lachwekkend.
Dat jij Bo een Breezer-slet noemde vond ik persoonlijk vrij dom (en respectloos). Dus misschien wat vaker in de spiegel kijken.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 10 november 2008 @ 22:15:02 #154
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_63115613
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 11:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

Een 206 CC... tweedehands?
Zo tweedehands is hij niet. Check maar even de site van RDW met kenteken 30-ZR-SR
To infinity…and beyond!
  dinsdag 11 november 2008 @ 09:07:10 #155
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_63122014
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:15 schreef ivetje het volgende:

[..]

Zo tweedehands is hij niet. Check maar even de site van RDW met kenteken 30-ZR-SR
206CC is in 2008 niet meer gemaakt.

Volgens RDW is de wagen inderdaad gloednieuw, maar het is dus wel een overjarig modelletje dat tegen dumppriijzen wordt verkocht aangezien de meeste mensen zullen kiezen voor de nieuwe uitvoering (207cc).

en ach, zo kan de auto van manlief uit de bijtelling gehaald worden en scheelt het onder de streep weer een aantal stuivers.
pi_63122198
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:15 schreef ivetje het volgende:

Dat is dan apart, want het was zo te zien een quicksilver en dat was een actiemodel waar de laatsten in 2005 zijn geproduceerd. De 206 cc is sowieso in 2007 afgelost door de 207 cc.

Kennelijk een (zeer overjarige) demo dan... Maar goed, dat vind ik nog steeds een tweedehandsje.

Daar is overigens niets mis mee, ik heb zelf ook ooit een tweedehands peugeot cabrio gekocht (dat was dan nog de 205) bij Koot in Eemnes... toen ik nog student was en gewoon van mijn eigen geld voor de goede orde...

Het past echter niet helemaal in het beeld van de "echte gooische meisjes".
pi_63137890
beetje 'apart' dat de dealer reclame stickers er nog op zitten...
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:05:14 #158
30220 Barca
pi_63138590
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 19:44 schreef jp84 het volgende:
beetje 'apart' dat de dealer reclame stickers er nog op zitten...
Welnee ... de sponsor wil in beeld!
pi_63139694
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:05 schreef Barca het volgende:

[..]

Welnee ... de sponsor wil in beeld!
De auto heeft ze slechts één (of een aantal, daar wil ik van af zijn) dag gehad, en is nooit gekocht. Niet door papa, niet door haar. Veel mensen vergeten dat het televisie is geloof ik.
pi_63139888
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:36 schreef TheSilverSpoon het volgende:

De auto heeft ze slechts één (of een aantal, daar wil ik van af zijn) dag gehad, en is nooit gekocht. Niet door papa, niet door haar. Veel mensen vergeten dat het televisie is geloof ik.
En dat weet jij omdat...
pi_63143586
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

En dat weet jij omdat...
Ik daar gewoond heb en nog regelmatig mensen spreek die de dames kennen.
pi_63143751
Het is sowieso allemaal nep, een van die huizen is van de ouders van een bekende van mij en is voor de serie beschikbaar gesteld...
pi_63143949
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:30 schreef ARR-I het volgende:
Het is sowieso allemaal nep, een van die huizen is van de ouders van een bekende van mij en is voor de serie beschikbaar gesteld...
O, dan is het nog triester dan ik dacht.

Maar goed, het commentaar van Beau blijft leuk.
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:52:40 #164
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_63144438
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:22 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat is dan apart, want het was zo te zien een quicksilver en dat was een actiemodel waar de laatsten in 2005 zijn geproduceerd. De 206 cc is sowieso in 2007 afgelost door de 207 cc.
Ja eeh, ik heb het niet bedacht Alleen haar kenteken even opgeschreven haha!
To infinity…and beyond!
  woensdag 12 november 2008 @ 21:09:17 #165
30220 Barca
pi_63171379
Tuurlijk is het N - E - P!! Da's logisch!
pi_63172326
Ja, dat zal allemaal wel logisch zijn. Maar ik vraag me af waarom er dan geen bekenden van de actrices in de media komen. Of dat mensen vertellen dat een bepaald huis van iemand ander is ofzo.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63176924
Ja even voor de duidelijkheid: ik lees dus dat de huizen en auto´s nep zijn, en dat ze de kleding e.d. krijgen via sponsors..

maar dan vraag ik me toch af of die meiden wel écht uit het gooi komen of helemaal niet?
pi_63179087
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:11 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ja even voor de duidelijkheid: ik lees dus dat de huizen en auto´s nep zijn, en dat ze de kleding e.d. krijgen via sponsors..

maar dan vraag ik me toch af of die meiden wel écht uit het gooi komen of helemaal niet?
Ja, ze komen allemaal wel echt uit het Gooi.
pi_63182520
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:31 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dat zal allemaal wel logisch zijn. Maar ik vraag me af waarom er dan geen bekenden van de actrices in de media komen. Of dat mensen vertellen dat een bepaald huis van iemand ander is ofzo.
Precies. Dat is toch wel vreemd...
pi_63182733
quote:
Op donderdag 13 november 2008 09:27 schreef DS4 het volgende:

[..]

Precies. Dat is toch wel vreemd...
De enige omroep die daarop zou azen lijkt mij SBS6 met Hart van Nederland.

Het is toch ook helemaal niet interessant om te weten of het nou echt of niet is? Gewoon Jan (of hoe het moge heten, werkelijk waar nooit gezien) is toch ook een en al geënsceneerd, daar hoor je toch ook niemand over.
  donderdag 13 november 2008 @ 09:43:05 #171
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_63182879
1 keer gezien, waardeloos.

Kijk liever het nieuwe seizoen "Bij ons in de PC"

http://bijonsindepc.kro.nl/
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_63183466
quote:
Op donderdag 13 november 2008 09:43 schreef shroomer het volgende:
1 keer gezien, waardeloos.

Kijk liever het nieuwe seizoen "Bij ons in de PC"

http://bijonsindepc.kro.nl/
Dat kijk ik ook Is leuk, doet me weer aan de oude tijden van Dröge denken!
pi_63183585
quote:
Op donderdag 13 november 2008 09:37 schreef TheSilverSpoon het volgende:

Het is toch ook helemaal niet interessant om te weten of het nou echt of niet is?
Story/weekend/enz. staat vol met niet interessante onzin.
quote:
Gewoon Jan (of hoe het moge heten, werkelijk waar nooit gezien) is toch ook een en al geënsceneerd, daar hoor je toch ook niemand over.
Jan Smit is toch niet stiekem een arme palingboer die een wratterige dikke koe als vrouw heeft en vier kinderen.... Of toch?
  donderdag 13 november 2008 @ 11:29:12 #174
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_63185616
het merendeel van wat je op TV ziet in realityprogramma's is (groten)deels in scene gezet.

de frans bauer soap, de Jantje Smit soap, De gouden Kooi, De grote Beurt, Can't buy me love, etc. etc. etc.

Als iets op Camera niet goed genoeg of boeiend genoeg overkomt wordt het opnieuw gedaan met allerlei aanwijzingen van de regisseur. als je 24uur per dag een camera op dekop van een normaal gooisch meisje zet krijg je doodsaaie beelden van gewone meiden. dat vinden tv-kijkers niet interessant, dus worden er scripts tegenaan gegooid waarin ze dingen gaan doen die de doelgroep van het programma verwacht vand at soort meiden. dus komen alle cliche's voorbij zoals shoppen in de PC, pandje in Amsterdam, auto'tjes krijgen van Pap's en Mam's, traiteur bellen voor een middagje met de meiden. tuurlijk gebeuren dit soort dingen ook wel echt, maar niet allemaal binnen het korte tijdsbestek dat ze hebben om zo'n programma te filmen.

kijk overigens voor de grap ook eens naar MTV's sweet sixteen. daarin komen altijd allerlei artiesten optreden die nooit gekomen waren indien het niet op MTV uitgezonden zou worden. allerlei sponsor's worden steeds in beeld gebracht en name-dropping is eerder regel dan uitzondering.

dus voor alle mensen die geloven dat Reality echt reality is,.. Wake up and smell the coffee
pi_63186359
quote:
Op donderdag 13 november 2008 10:15 schreef DS4 het volgende:
Jan Smit is toch niet stiekem een arme palingboer die een wratterige dikke koe als vrouw heeft en vier kinderen.... Of toch?
Nee, dat klopt, maar dat geldt ook niet voor de meisjes uit de serie natuurlijk. Mensen die dit soort programma's serieus nemen moeten eerder bij zichzelf te rade gaan. RSie schrijft het wel prima op eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')