abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62824095
echt zulke stomme mutsen...

doe eens wat nuttigs...

Alleen het commentaar is leuk...
pi_62826998
Die blonde had wel een goede kont in die broek in dit filmje

http://www.rtl.nl/compone(...)hoppen.avi_plain.xml
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:07:29 #103
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_62829836
Ik vind het echt te verschrikkelijk geproduceerd en bedacht.
alsof je een traiteur laat komen als je ff met "vriendinnen" bij elkaar zit (ik zet het tussen haakjes omdat die meiden helemaal geen vriendinnen zijn).

dat golfen moest ook alleen maar ff om de sponsor (Gant) in beeld te laten komen.

En wat is die Pauline een verschrikkelijk neppe Gooische meid. met haar aangeleerde accent en haar wannabee interessante gedrag. Dat kind heeft het IQ van een visstick en is er zelf van overtuigd dat haar manier van doen werkelijk is zoals het hoort. Typisch nieuw-geld gedrag.
pi_62832089
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 09:07 schreef RSie het volgende:

En wat is die Pauline een verschrikkelijk neppe Gooische meid. met haar aangeleerde accent en haar wannabee interessante gedrag. Dat kind heeft het IQ van een visstick en is er zelf van overtuigd dat haar manier van doen werkelijk is zoals het hoort. Typisch nieuw-geld gedrag.
Ik hoorde overigens zeer recentelijk dat zij wel het concept van deze serie zou hebben bedacht... Dus dan wel een meer dan gemiddeld getalenteerde visstick.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_62832272
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 10:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik hoorde overigens zeer recentelijk dat zij wel het concept van deze serie zou hebben bedacht... Dus dan wel een meer dan gemiddeld getalenteerde visstick.
Ik las dat Pauline stage liep bij het bedrijf dat het programma maakt. Daar zat ze de hele dag aan de telefoon te beppen met vriendinnen en ruzie te maken met haar vriendje en zo ontstond het idee bij een medewerker.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_62832412
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 10:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik las dat Pauline stage liep bij het bedrijf dat het programma maakt. Daar zat ze de hele dag aan de telefoon te beppen met vriendinnen en ruzie te maken met haar vriendje en zo ontstond het idee bij een medewerker.
Precies dat heb ik ook gelezen. Gewoon een goois mokkeltje wat via via stage liep bij eyeworks en daar de hele dag zat te bellen.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:06:56 #107
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_62832601
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 10:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

voor een programma'idee hoef je niet intelligent te zijn! dit is gewoon een serie gebaseerd op een al bestaand idee getransformeerd naar een (gemaakt) real-life concept.
zeg maar, "Gooische vrouwen" meets "sweet sixteen". vleugje "bij ons in de PC" eroverheen en voila, een nieuw programma
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:28:56 #108
144213 Adidah
Het was wraak
pi_62833271
Ik vind het maar een beetje overtrokken en gemaakt overkomen. De ouders zullen best geld hebben, maar zo extravagant en bijzonder vind ik het allemaal niet. De echte elite lacht zich waarschijnlijk rot bij het zien van de serie (een tijdelijke (pauper) huurauto nemen in plaats van een privé chauffeur ).
pi_62833610
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 11:06 schreef RSie het volgende:

voor een programma'idee hoef je niet intelligent te zijn!
Maar voor visstick is het meer dan gemiddeld.

(wel lezen wat ik schrijf...)
pi_62833657
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 11:28 schreef Adidah het volgende:
Ik vind het maar een beetje overtrokken en gemaakt overkomen. De ouders zullen best geld hebben, maar zo extravagant en bijzonder vind ik het allemaal niet. De echte elite lacht zich waarschijnlijk rot bij het zien van de serie (een tijdelijke (pauper) huurauto nemen in plaats van een privé chauffeur ).
Het is natuurlijk onzin dat je een privé-chauffeur moet hebben.

Maar verder klopt het wel... Brussel om te shoppen? Weten ze dan niet dat de Königsallee net zo ver weg is en in de hogere prijsklasse meer te bieden heeft? Een 206 CC... tweedehands? Gant?
pi_62890765
Wel leuk trouwens, dat die negerin op bezoek gaat bij dat meisje die achter in de tuin bij der ouders woont.

Ja ik kom al m'n hele leven bij .. mijn ouders kenden haar ouders, mijn opa en oma kenden haar opa en oma.

Terwijl ze geadopteerd is
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  zondag 2 november 2008 @ 20:32:36 #112
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62891414
Allemaal kenners van de elite hier

De kift!
pi_62891482
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:11 schreef Noshiba het volgende:
Wel leuk trouwens, dat die negerin op bezoek gaat bij dat meisje die achter in de tuin bij der ouders woont.

Ja ik kom al m'n hele leven bij .. mijn ouders kenden haar ouders, mijn opa en oma kenden haar opa en oma.

Mag ze het dan ineens niet haar ouders noemen, of heeft ze daarom ineens minder rechten? Beetje bekrompen, nietwaar?
pi_62891694
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:11 schreef Noshiba het volgende:

Juist omdat ze geadopteerd is. Je verwart adoptieouders met pleegouders ...
pi_62892517
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:32 schreef SHE het volgende:
Allemaal kenners van de elite hier

De kift!
Stiekem wonen we allemaal in ut gooi
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_62893061
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:35 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

Mag ze het dan ineens niet haar ouders noemen, of heeft ze daarom ineens minder rechten? Beetje bekrompen, nietwaar?
ze mag ze alles noemen, maar voor mij zitten haar ouders in verweggistan en haar opa en oma ook?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62893836
quote:
Op zondag 2 november 2008 21:24 schreef Noshiba het volgende:

[..]

ze mag ze alles noemen, maar voor mij zitten haar ouders in verweggistan en haar opa en oma ook?
hoe moet ze ze dan noemen? haar huisdieren?
  maandag 3 november 2008 @ 22:12:08 #118
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_62920402
Ik ben ook geadopteerd en heb het, als ik zeg mijn ouders of opa en oma, over de familie hier in Nederland. De mensen in mijn geboorte land, daarmee heb ik een bloedband, maar ouders of opa en oma ... dat gevoel heb ik niet.

Logisch dat dat meisje zegt dat haar ouders de ouders van haar vriendin kennen, endat haar grootouders de grootouders van haar vriendin kennen.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  donderdag 6 november 2008 @ 20:37:57 #119
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_63010935
Ja, en als het al niet eerder is gezegd: Gooische meisjes de reality-serie is gewoon nep! volgens deze bron
quote:
....de helft is al in scene gezet en extra overdreven gespeeld omdat dat tevens onderdeel is van hun getekend contract! Ook als ze gaan winkelen krijgen ze de helft gratis vanwege sponsering.
De echte Gooische meisjes die ook daadwerkelijk in die buurten woonden en van zogenaamd 'oud geld' komen,hebben "nee" gezegd tegen het programma tijdens de eerste huisbezoeken van RTL.Bijna niemand was het eens met het script dat men voorstelde en men wilde ook niet gefilmd geworden.Dus moesten de RTL medewerkers op zoek naar wanabee Gooische types die een beetje aan het scriptbeeld konden voldoen zodat men toch weer het vooroordeel bevestigd kon krijgen over "Gooische kakkers e.d."
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
  donderdag 6 november 2008 @ 20:55:35 #120
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_63011494
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:37 schreef thloreg het volgende:
Ja, en als het al niet eerder is gezegd: Gooische meisjes de reality-serie is gewoon nep! volgens deze bron
[..]

Daarom niet minder lachwekkend!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_63011508
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:55 schreef Barca het volgende:

[..]

Daarom niet minder lachwekkend!
  donderdag 6 november 2008 @ 22:37:16 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63015961
Je-zus... Die Paulien!
Wat een volslagen belachelijke karikatuur is dat zeg!
  donderdag 6 november 2008 @ 23:36:06 #123
144213 Adidah
Het was wraak
pi_63018222
quote:
[..]
No shit Sherlock.
pi_63023756
quote:

Moet het nieuws zijn dat oud geld niet meedoet aan dit soort zaken? Komt nog bij dat het minder interessante t.v. is, want nieuw geld is nu eenmaal een stuk uitbundiger en poeniger. En dat is toch wat de paupers willen zien, nietwaar?
pi_63024001
Oud geld is veel stijlvoller, die praten niet over hoeveel geld ze hebben en pronken er ook niet mee. Logisch dat die niet mee doen aan het programma..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')