Jaloezie...quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:12 schreef sjalalalala het volgende:
pffft wat een domme reacties over dat bo een hoer en een actrice etc zou zijn.
329 hequote:Op vrijdag 14 november 2008 10:43 schreef shroomer het volgende:
3 paar schoenen voor 324 euro.. Nou nou nou maak het niet te gek zeg. Wat een armoe.
Bewijs.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:12 schreef sjalalalala het volgende:
pffft wat een domme reacties over dat bo een hoer en een actrice etc zou zijn. Bo is familie van mij en ik kan jullie vertellen dat het bepaald niet geacteerd is! Verder is ze ondanks al het geld van haar ouders ontzettend lief en leuk en gedraagt ze zich echt niet verwend! Ze studeert ook gewoon en die huizen en auto's van haar en haar ouders zijn ook echt niet geleend voor deze serie ofzo. Ze hadden het in haar geval zelfs nog veel 'erger' kunnen neerzetten. Natuurlijk worden bepaalde situaties en scenes aangestuurd door de camera crew, maar het zijn echt niet zomaar wat actrices die gooische meisjes na doen...
Chris Luken staat volgens mij in de Quote 500... En is publiciteitsgeil, dus het zou opvallen als ze niet de "echte" Luken hadden genomen.quote:Op zondag 16 november 2008 11:54 schreef ivetje het volgende:
Die vent van de Hotelbon met z'n rolls was overigens wel echt.
Het ging mij er ook niet om of hij het echt was of niet. Die rolls is niet geleent, die heeft hij echtquote:Op zondag 16 november 2008 12:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Chris Luken staat volgens mij in de Quote 500... En is publiciteitsgeil, dus het zou opvallen als ze niet de "echte" Luken hadden genomen.
Zijn levensverhaal zit dan wel vol met leugens. Maar dat terzijde.
Geld heeft hij. Dat is zonneklaar.quote:Op zondag 16 november 2008 12:12 schreef ivetje het volgende:
Die rolls is niet geleent, die heeft hij echt
Die zijn gewoon uit de Zeeuwse klei getrokken!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:11 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ja even voor de duidelijkheid: ik lees dus dat de huizen en auto´s nep zijn, en dat ze de kleding e.d. krijgen via sponsors..
maar dan vraag ik me toch af of die meiden wel écht uit het gooi komen of helemaal niet?
De gemiddelde kijker is te dom om het door te hebben!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:24 schreef DS4 het volgende:
Wat ik wel apart zou vinden dat de dames feitelijk in een rijtjeshuis op Zuid wonen en dan als Gooische meisjes worden neergezet. Dan val je toch zo door de mand lijkt mij. Dus ik ging er toch vanuit dat we wel te maken hebben met jong vrouwelijke afkomst van bovenbemiddelden...
Wat denk je zelf?!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
Komen die meiden serieus ook echt niet uit die contreien?Dat vind ik wel een domper.
Droom lekker verder!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:04 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Jaweheeeeeel, ze komen gewoon keurig uit het Gooi zoals ik schreef.
Nee, die meiden zitten in dat programma om hun zogenaamd dure levensstijl te bekostigen. Normaal gesproken leven ze net als jij en ik. Maar dat kunnen ze niet betalen als ze niet zouden acteren in dit programma.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zelfs de suggestie dat Bo zichzelf voor geld moest laten uitwonen om haar levensstijl te bekostigen.
De term pauper werd niet gebruikt, maar die staat in relatie tot het programma... "waarde paupers"
Soms kun je beter je waffel houden als je niet weet over wie je het hebt.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:17 schreef thloreg het volgende:
mensen als DS4 hebben een fiets en moeten elke dag zwoegen om iets sjieks te kunnen kopen.
Op de een af andere manier overtuig jij mij niet dat jij hoger scoort dan de gemiddelde kijker. Integendeel.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:18 schreef Barca het volgende:
De gemiddelde kijker is te dom om het door te hebben!
Ik moest lachen om die gast!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
Wat een EIKEL die gast!! Dat vindt zij zo te zien ookze maakt een afweging... geld of geluk... geld of geluk... hmmz... ik neem morgen wel een beslissing.
Kennelijk is hun leven nog niet interessant genoeg... Ze zijn ook nog erg jong.quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:51 schreef RSie het volgende:
blijf het trouwens raar vinden dat je die Kim en Lesley nagenoeg niet ziet in het programma.
Bo kan beter acteren dan Kim & Lesley! Alleen niet zo goed dat het geloofwaardig is!quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:51 schreef RSie het volgende:
Bij Bo kan je zien dat ze echt in het wereldje en het haar allemaal niet verbaasd.
blijf het trouwens raar vinden dat je die Kim en Lesley nagenoeg niet ziet in het programma.
Dan kan ze juist goed acteren als jij overtuigd blijft dat ze niet uit het Gooi komen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:52 schreef Barca het volgende:
Bo kan beter acteren dan Kim & Lesley! Alleen niet zo goed dat het geloofwaardig is!
Ik zou willen dat jij beter kon acteren, want het valt nu zo op dat je een beetje gefrustreerd bent...quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:52 schreef Barca het volgende:
Bo kan beter acteren dan Kim & Lesley! Alleen niet zo goed dat het geloofwaardig is!
You seem a little frustrated!?!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:52 schreef Barca het volgende:
[..]
Het feit dat ik door heb dat ze niet uit het Gooi komt, geeft juist aan dat ze niet kan acteren. Maar, dat jullie het wel geloven, is misschien een teken dat er wel een actrice in haar schuilt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:30 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Dan kan ze juist goed acteren als jij overtuigd blijft dat ze niet uit het Gooi komen.
Maar goed, ga vooral door met je jammere poging tot rellen.
Normaal staan ze op een afwerkplek. Maar ze mogen nu eens in een gespreid bedje liggen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:28 schreef RSie het volgende:
[..]
You seem a little frustrated!?!!
Jealousy's a MF![]()
Zoals wel meer gemeld, ze hoeven niet te acteren! ze maken gewoon hun normale leventje mee alleen binnen een korter tijdsbestek. dus ondanks dat de boel geregisseerd is hoeven ze nagenoeg niet te acteren.
Ik vermoed dat Paulien meer in beeld komt omdat ze spraakmakender is, en aangezien Bo een vriendin van haar is (en die anderen niet) zien we Bo ook regelmatig.
Florine zit bij mijn zusje in de klas. Lijkt me sterk dat ze naar een school in Laren gaat als ze niet in het gooi woont.quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:55 schreef Barca het volgende:
[..]
Het feit dat ik door heb dat ze niet uit het Gooi komt, geeft juist aan dat ze niet kan acteren. Maar, dat jullie het wel geloven, is misschien een teken dat er wel een actrice in haar schuilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |