abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63257514
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 21:12 schreef sjalalalala het volgende:
pffft wat een domme reacties over dat bo een hoer en een actrice etc zou zijn.
Jaloezie...

Punt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zondag 16 november 2008 @ 11:54:21 #227
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_63258397
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:43 schreef shroomer het volgende:
3 paar schoenen voor 324 euro.. Nou nou nou maak het niet te gek zeg. Wat een armoe.
329 he Niet zo zuinig doen!!

Maar ik dacht inderdaad precies hetzelfde...3 paar schoenen, ik geef dat uit aan 1 paar En ik kom niet eens uit het gooi, maar gewoon uit Vianen
Die vent van de Hotelbon met z'n rolls was overigens wel echt. Hij reedt laatst nog hier door Vianen in diezelfde rolls Zijn we toch nog een beetje surogaat-gooi hier.

En ik erger me aan die Lesli...wat een suffe doos is dat toch zeg! Daar zit echt geen pit in. En ze ziet er ook altijd uit alsof ze een snor heeft. Ligt aan haar bovenlip volgens mij, maar ik vind d'r maar een lelijk bekkie hebben En nee, ik ben niet jaloers en zelf ook niet de allerknapste.
To infinity…and beyond!
pi_63258542
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 21:12 schreef sjalalalala het volgende:
pffft wat een domme reacties over dat bo een hoer en een actrice etc zou zijn. Bo is familie van mij en ik kan jullie vertellen dat het bepaald niet geacteerd is! Verder is ze ondanks al het geld van haar ouders ontzettend lief en leuk en gedraagt ze zich echt niet verwend! Ze studeert ook gewoon en die huizen en auto's van haar en haar ouders zijn ook echt niet geleend voor deze serie ofzo. Ze hadden het in haar geval zelfs nog veel 'erger' kunnen neerzetten. Natuurlijk worden bepaalde situaties en scenes aangestuurd door de camera crew, maar het zijn echt niet zomaar wat actrices die gooische meisjes na doen...
Bewijs.
pi_63258568
quote:
Op zondag 16 november 2008 11:54 schreef ivetje het volgende:

Die vent van de Hotelbon met z'n rolls was overigens wel echt.
Chris Luken staat volgens mij in de Quote 500... En is publiciteitsgeil, dus het zou opvallen als ze niet de "echte" Luken hadden genomen.

Zijn levensverhaal zit dan wel vol met leugens. Maar dat terzijde.
  zondag 16 november 2008 @ 12:12:33 #230
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_63258683
quote:
Op zondag 16 november 2008 12:06 schreef DS4 het volgende:

[..]

Chris Luken staat volgens mij in de Quote 500... En is publiciteitsgeil, dus het zou opvallen als ze niet de "echte" Luken hadden genomen.

Zijn levensverhaal zit dan wel vol met leugens. Maar dat terzijde.
Het ging mij er ook niet om of hij het echt was of niet. Die rolls is niet geleent, die heeft hij echt
To infinity…and beyond!
pi_63259732
quote:
Op zondag 16 november 2008 12:12 schreef ivetje het volgende:

Die rolls is niet geleent, die heeft hij echt
Geld heeft hij. Dat is zonneklaar.
pi_63264422
Wat een heerlijk programma is het ook
  woensdag 19 november 2008 @ 16:17:56 #233
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_63348615
Luken heeft geld ! dat is zonneklaar en is de man achter de bekende "hotelbon" Hoe hij eraan verder komt etc, who cares... hij heeft het en mensen als DS4 hebben een fiets en moeten elke dag zwoegen om iets sjieks te kunnen kopen. Luken die heeft het al..

maar even over die tutten: Tis echt een grote tuthoela gebeuren van meisjes die een beetje het Sex & Cty gedrag etaleren maar zelf echt iets bereiken niet hebben. Kortom golddiggers en zijn na hun 25 st uitgerangeerd bij de meeste mannen omdat die snel door hebben dat het geen "trouw" materiaal is maar eerder
"looking good & party" snollen zijn waar je toch al veel in Hilversum e.o. hebt rondlopen. Geen wonder dat de echte rijken " nee "hebben gezegd tegen dit programma. 1 grote poppenkast die lijkt te zijn afgekeken van MTV's "sweet 16".
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
  woensdag 19 november 2008 @ 16:18:23 #234
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_63348626
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:11 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ja even voor de duidelijkheid: ik lees dus dat de huizen en auto´s nep zijn, en dat ze de kleding e.d. krijgen via sponsors..

maar dan vraag ik me toch af of die meiden wel écht uit het gooi komen of helemaal niet?
Die zijn gewoon uit de Zeeuwse klei getrokken!
quote:
Op donderdag 13 november 2008 17:24 schreef DS4 het volgende:

Wat ik wel apart zou vinden dat de dames feitelijk in een rijtjeshuis op Zuid wonen en dan als Gooische meisjes worden neergezet. Dan val je toch zo door de mand lijkt mij. Dus ik ging er toch vanuit dat we wel te maken hebben met jong vrouwelijke afkomst van bovenbemiddelden...
De gemiddelde kijker is te dom om het door te hebben!
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
Komen die meiden serieus ook echt niet uit die contreien? Dat vind ik wel een domper.
Wat denk je zelf?!
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:04 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

Jaweheeeeeel, ze komen gewoon keurig uit het Gooi zoals ik schreef.
Droom lekker verder!
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:18 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zelfs de suggestie dat Bo zichzelf voor geld moest laten uitwonen om haar levensstijl te bekostigen.

De term pauper werd niet gebruikt, maar die staat in relatie tot het programma... "waarde paupers"
Nee, die meiden zitten in dat programma om hun zogenaamd dure levensstijl te bekostigen. Normaal gesproken leven ze net als jij en ik. Maar dat kunnen ze niet betalen als ze niet zouden acteren in dit programma.

Programma's als Big Brother, De Gouden Kooi, enz. zijn ook F A K E !! Zoals ook Het 6e zintuig!

[ Bericht 23% gewijzigd door Barca op 19-11-2008 16:32:26 ]
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_63349856
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:17 schreef thloreg het volgende:
mensen als DS4 hebben een fiets en moeten elke dag zwoegen om iets sjieks te kunnen kopen.
Soms kun je beter je waffel houden als je niet weet over wie je het hebt.
pi_63349916
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:18 schreef Barca het volgende:

De gemiddelde kijker is te dom om het door te hebben!
Op de een af andere manier overtuig jij mij niet dat jij hoger scoort dan de gemiddelde kijker. Integendeel.
  donderdag 20 november 2008 @ 22:30:03 #237
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63388595
Die Paulien en d'r vriend .
Wat een achterlijk schouwspel, in de supermarkt.
KuikenGuppy
pi_63388624
Wat een EIKEL die gast!! Dat vindt zij zo te zien ook ze maakt een afweging... geld of geluk... geld of geluk... hmmz... ik neem morgen wel een beslissing.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 20 november 2008 @ 23:00:34 #239
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_63389740
En weer goed vermaakt.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 21 november 2008 @ 08:51:49 #240
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_63395687
quote:
Op donderdag 20 november 2008 22:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
Wat een EIKEL die gast!! Dat vindt zij zo te zien ook ze maakt een afweging... geld of geluk... geld of geluk... hmmz... ik neem morgen wel een beslissing.
Ik moest lachen om die gast!

Paulien: denk je dat het gaat regenen vandaag??
Harm(en): Euhm,.. waarom denk je dat ik de tuin sta te sproeien

maar het is zo overduidelijk dat Paulien niet echt uit een rijke familie komt. zij is de enige die het de hele tijd praat over geld, zien&gezien worden etc. en dan met alle macht doet alsof ze het niet interessant vindt maar ondertussen lopen geilen op alles wat ze ziet en zich net als de rest van de toeristen gedraagd in St.Trop

Bij Bo kan je zien dat ze echt in het wereldje en het haar allemaal niet verbaasd.

blijf het trouwens raar vinden dat je die Kim en Lesley nagenoeg niet ziet in het programma.
pi_63396980
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 08:51 schreef RSie het volgende:

blijf het trouwens raar vinden dat je die Kim en Lesley nagenoeg niet ziet in het programma.
Kennelijk is hun leven nog niet interessant genoeg... Ze zijn ook nog erg jong.
  vrijdag 21 november 2008 @ 16:06:20 #242
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_63407649
Laten we hopen dat Kim inderdaad niet te vaak komt, zo irritant dat hondje
  vrijdag 21 november 2008 @ 17:52:28 #243
30220 Barca
pi_63410312
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 08:51 schreef RSie het volgende:

Bij Bo kan je zien dat ze echt in het wereldje en het haar allemaal niet verbaasd.

Bo kan beter acteren dan Kim & Lesley! Alleen niet zo goed dat het geloofwaardig is!
pi_63411012
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 17:52 schreef Barca het volgende:
Bo kan beter acteren dan Kim & Lesley! Alleen niet zo goed dat het geloofwaardig is!
Dan kan ze juist goed acteren als jij overtuigd blijft dat ze niet uit het Gooi komen.

Maar goed, ga vooral door met je jammere poging tot rellen.
pi_63411142
quote:

Ik zou willen dat jij beter kon acteren, want het valt nu zo op dat je een beetje gefrustreerd bent...
pi_63411850
Florine
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 21 november 2008 @ 22:28:10 #247
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_63417872
quote:

[..]

You seem a little frustrated!?!!
Jealousy's a MF

Zoals wel meer gemeld, ze hoeven niet te acteren! ze maken gewoon hun normale leventje mee alleen binnen een korter tijdsbestek. dus ondanks dat de boel geregisseerd is hoeven ze nagenoeg niet te acteren.

Ik vermoed dat Paulien meer in beeld komt omdat ze spraakmakender is, en aangezien Bo een vriendin van haar is (en die anderen niet) zien we Bo ook regelmatig.
pi_63418403
Dat idd... en laten we wel wezen, die blonde is gewoon echt heel dom en heeft weinig te melden. Dat donkere meisje is ook niet bijster interessant. Dan zijn Pauline en Bo gewoon veel leuker om naar te kijken.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  zaterdag 22 november 2008 @ 10:55:39 #249
30220 Barca
pi_63424671
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 18:30 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

Dan kan ze juist goed acteren als jij overtuigd blijft dat ze niet uit het Gooi komen.

Maar goed, ga vooral door met je jammere poging tot rellen.
Het feit dat ik door heb dat ze niet uit het Gooi komt, geeft juist aan dat ze niet kan acteren. Maar, dat jullie het wel geloven, is misschien een teken dat er wel een actrice in haar schuilt.
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 22:28 schreef RSie het volgende:

[..]

You seem a little frustrated!?!!
Jealousy's a MF

Zoals wel meer gemeld, ze hoeven niet te acteren! ze maken gewoon hun normale leventje mee alleen binnen een korter tijdsbestek. dus ondanks dat de boel geregisseerd is hoeven ze nagenoeg niet te acteren.

Ik vermoed dat Paulien meer in beeld komt omdat ze spraakmakender is, en aangezien Bo een vriendin van haar is (en die anderen niet) zien we Bo ook regelmatig.
Normaal staan ze op een afwerkplek. Maar ze mogen nu eens in een gespreid bedje liggen.
  zaterdag 22 november 2008 @ 11:01:26 #250
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63424749
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 10:55 schreef Barca het volgende:

[..]

Het feit dat ik door heb dat ze niet uit het Gooi komt, geeft juist aan dat ze niet kan acteren. Maar, dat jullie het wel geloven, is misschien een teken dat er wel een actrice in haar schuilt.
Florine zit bij mijn zusje in de klas. Lijkt me sterk dat ze naar een school in Laren gaat als ze niet in het gooi woont.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')