Couldn't agree more, maar ik zie het gewoon niet gebeurenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:18 schreef Chriz2k het volgende:
Ik hoop écht dat Roddick morgen wint, hij is een onwijs sympathieke gozer en die Federer heeft hem nu wel lang genoeg dwars gezeten! En als hij weer het niveau haalt dat hij tegen Berdych en Murray etaleerde is het gewoon 100 procent verdiend.
Dat Murray misschien niet de populairste gast is in het ATP-circuit moge duidelijk zijn. Maar ik vind wel dat ie meer respect verdient. Zeker met betrekking tot afgelopen 2 weken. Als hoop van geheel Groot-Brittannië vind ik dat hij op een geweldig koele manier met die druk is omgegaan. Petje af dusquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:22 schreef dutch_schaefer het volgende:
Ik zie het ook niet gebeuren, dat Roddick van Federer wint. Ik ben absoluut een fan van Fed, maar gun het Roddick zeker ook. Vroeger was hij een vervelend mannetje met nare trekjes (ik kan me nog een US open partij tegen Sluiter herinneren waarin ie wat pirhouettes aan het maken was, en zich erg vervelend gedroeg). In de loop der jaren is ie volwassen geworden, wat ie onlangs ook in een interview aangaf, en hij is echt een sympathieke gozer geworden. Daarom zou ik het niet eens zo erg vinden als Rod morgen de titel zou pakken. Ik denk echter dat Fed superieur zal blijven conform vorige ontmoetingen. Feit blijft dat de spanning minder is nu Roddick in de finale staat ipv dat vies vervelend brits mannetje. Had een grote smile op mijn gezicht toen ie die charismaloze nerd versloeg/ Moge de beste winnen morgen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:18 schreef Chriz2k het volgende:
Ik hoop écht dat Roddick morgen wint, hij is een onwijs sympathieke gozer en die Federer heeft hem nu wel lang genoeg dwars gezeten! En als hij weer het niveau haalt dat hij tegen Berdych en Murray etaleerde is het gewoon 100 procent verdiend.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:44 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Couldn't agree more, maar ik zie het gewoon niet gebeuren
meerquote:Alhough his total of 27 career titles does not get past Base Camp compared with Federer's 59, he is a threat, and Federer knows it. Having had the wisdom of Jimmy Connors in his corner for a while, Andy has learned the art of scrapping, alley cat fashion, and the arrival of Stefanki has imbued a more tactical awareness.
One aspect of the job where Roddick has never needed any coaching or advice is his ability to talk sensibly and intelligently about himself and the sport. That second round exit here 12 months ago was what stayed with him for a long time and he discussed with his then-fiancee, Brooklyn Decker, whether there was still a future in tennis for him.
"We had a lot of talks about that, and I definitely openly questioned it at that point. So during the off-season we said, at least let's not wonder, let's prepare and give yourself every opportunity. And I did work real hard. I have been committed, from everything to diet and sleep, to everything. I gave myself every opportunity to succeed.
"I'm excited about this one. I didn't know if I was ever going to get to play a Wimbledon final again. I'm thankful to have that opportunity. But you don't go back to a Wimbledon final by accident. It certainly is a process. And Brook has been a very calming influence, someone I can confide in and not have to put up a super brave front in front of." And, 18 defeats or not, the Wimbledon final is a whole new ball game in Roddick's view. "I'm happy where my game's at right now."
Zekers !quote:Op zondag 5 juli 2009 11:41 schreef Wopper1 het volgende:
KZ, ik heb er echt vertrouwen in. Soms heb je zo'n gevoel he.
Dit jaar moet het maar eens gebeuren!
Zat dit in dat vreemde gevoel?quote:Op zondag 5 juli 2009 13:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb ook een vreemd voorgevoel, hopelijk komt dat gevoel uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |