abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70623654
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  vrijdag 3 juli 2009 @ 20:03:58 #277
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70623692
Die gozer heeft gewoon zo'n ontzettende pech dat ie in het Federer-tijdperk speelt.
Zou hem de winst zeker gunnen maar het gaat gewoon niet gebeuren.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_70626569
Hij was echt geweldig vandaag, heb genoten.
That's all folks!
pi_70627764

Emotioneel einde van de partij. Dacht wat tranen te zien bij Roddick .
  vrijdag 3 juli 2009 @ 23:31:10 #280
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70630408
Hij speelde erg goed vandaag. Een stuk beter als tegen Hewitt.

Hoop dat hij tegen Federer ook meekan.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_70632134
Ik hoop dat Federer hem kan volgen, anders wordt het eenzijdig.
That's all folks!
pi_70640889
Ik hoop écht dat Roddick morgen wint, hij is een onwijs sympathieke gozer en die Federer heeft hem nu wel lang genoeg dwars gezeten ! En als hij weer het niveau haalt dat hij tegen Berdych en Murray etaleerde is het gewoon 100 procent verdiend.
pi_70642749
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:18 schreef Chriz2k het volgende:
Ik hoop écht dat Roddick morgen wint, hij is een onwijs sympathieke gozer en die Federer heeft hem nu wel lang genoeg dwars gezeten ! En als hij weer het niveau haalt dat hij tegen Berdych en Murray etaleerde is het gewoon 100 procent verdiend.
Couldn't agree more, maar ik zie het gewoon niet gebeuren
pi_70650146
Ik zie het ook niet gebeuren, dat Roddick van Federer wint. Ik ben absoluut een fan van Fed, maar gun het Roddick zeker ook. Vroeger was hij een vervelend mannetje met nare trekjes (ik kan me nog een US open partij tegen Sluiter herinneren waarin ie wat pirhouettes aan het maken was, en zich erg vervelend gedroeg). In de loop der jaren is ie volwassen geworden, wat ie onlangs ook in een interview aangaf, en hij is echt een sympathieke gozer geworden. Daarom zou ik het niet eens zo erg vinden als Rod morgen de titel zou pakken. Ik denk echter dat Fed superieur zal blijven conform vorige ontmoetingen. Feit blijft dat de spanning minder is nu Roddick in de finale staat ipv dat vies vervelend brits mannetje. Had een grote smile op mijn gezicht toen ie die charismaloze nerd versloeg/ Moge de beste winnen morgen.
  zondag 5 juli 2009 @ 01:46:04 #285
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70657605
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 20:22 schreef dutch_schaefer het volgende:
Ik zie het ook niet gebeuren, dat Roddick van Federer wint. Ik ben absoluut een fan van Fed, maar gun het Roddick zeker ook. Vroeger was hij een vervelend mannetje met nare trekjes (ik kan me nog een US open partij tegen Sluiter herinneren waarin ie wat pirhouettes aan het maken was, en zich erg vervelend gedroeg). In de loop der jaren is ie volwassen geworden, wat ie onlangs ook in een interview aangaf, en hij is echt een sympathieke gozer geworden. Daarom zou ik het niet eens zo erg vinden als Rod morgen de titel zou pakken. Ik denk echter dat Fed superieur zal blijven conform vorige ontmoetingen. Feit blijft dat de spanning minder is nu Roddick in de finale staat ipv dat vies vervelend brits mannetje. Had een grote smile op mijn gezicht toen ie die charismaloze nerd versloeg/ Moge de beste winnen morgen.
Dat Murray misschien niet de populairste gast is in het ATP-circuit moge duidelijk zijn. Maar ik vind wel dat ie meer respect verdient. Zeker met betrekking tot afgelopen 2 weken. Als hoop van geheel Groot-Brittannië vind ik dat hij op een geweldig koele manier met die druk is omgegaan. Petje af dus
pi_70662238
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:18 schreef Chriz2k het volgende:
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:44 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Couldn't agree more, maar ik zie het gewoon niet gebeuren

quote:
Alhough his total of 27 career titles does not get past Base Camp compared with Federer's 59, he is a threat, and Federer knows it. Having had the wisdom of Jimmy Connors in his corner for a while, Andy has learned the art of scrapping, alley cat fashion, and the arrival of Stefanki has imbued a more tactical awareness.

One aspect of the job where Roddick has never needed any coaching or advice is his ability to talk sensibly and intelligently about himself and the sport. That second round exit here 12 months ago was what stayed with him for a long time and he discussed with his then-fiancee, Brooklyn Decker, whether there was still a future in tennis for him.

"We had a lot of talks about that, and I definitely openly questioned it at that point. So during the off-season we said, at least let's not wonder, let's prepare and give yourself every opportunity. And I did work real hard. I have been committed, from everything to diet and sleep, to everything. I gave myself every opportunity to succeed.

"I'm excited about this one. I didn't know if I was ever going to get to play a Wimbledon final again. I'm thankful to have that opportunity. But you don't go back to a Wimbledon final by accident. It certainly is a process. And Brook has been a very calming influence, someone I can confide in and not have to put up a super brave front in front of." And, 18 defeats or not, the Wimbledon final is a whole new ball game in Roddick's view. "I'm happy where my game's at right now."
meer
pi_70662265
KZ, ik heb er echt vertrouwen in. Soms heb je zo'n gevoel he .

Dit jaar moet het maar eens gebeuren!
pi_70662472
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:41 schreef Wopper1 het volgende:
KZ, ik heb er echt vertrouwen in. Soms heb je zo'n gevoel he .

Dit jaar moet het maar eens gebeuren!
Zekers !
Wat ik vooral hoop is een prachtige wedstrijd !
Met spanning en mooie rallys
Verliezen tegen Fed is geen schande !
Het is al geweldig dat hij er staat. Hij heeft, vooral in het begin van WD2009 weinig aandacht gekregen in de media. Plots, bij het Andy- Andy gevecht werden de BBC ogen geopend !

Ben benieuwd voor wie Nadal is
pi_70664958
Ik heb ook een vreemd voorgevoel, hopelijk komt dat gevoel uit!
That's all folks!
pi_70677098
Ik ben er ziek van.
pi_70677158
Geweldige prestatie van Roddick, helaas net verloren.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  zondag 5 juli 2009 @ 19:37:46 #292
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70677254
quote:
Op zondag 5 juli 2009 13:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb ook een vreemd voorgevoel, hopelijk komt dat gevoel uit!
Zat dit in dat vreemde gevoel?
pi_70677433
quote:
Op zondag 5 juli 2009 19:33 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben er ziek van.
Hier nog een.. Hijzelf voelt zich ook niet al te best zo te zien
pi_70677500
bij 13-13 begon ik te hopen dat Roddick zou winnen, want Federer had toen zo ontzettend vaak een unforcered error geslagen in Roddicks service games zodat het steeds weer net niet een kans werd... Roddick speelde gedurfder in het grootste deel van de 5de set.

Diep respect.

maar goed, dit is ook mooi, historische dag en Roddick heeft ook iets moois laten zien aan de wereld, al zal hij nu wel erg ontgoocheld zijn
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_70677591
Gevoel van trots en grote teleurstelling overheerst er tegelijkertijd.
pi_70678471
Groot respect Wat een wedstrijd.
pi_70678759
Zwaar respect voor Andy ! Blijft altijd klote om op zo'n manier te verliezen. Op naar de US Open!
pi_70678908
Wat een sympathie heb ik nu voor die gast zeg!
Met de steun van 't publiek moet ie US Open gewoon gaan winnen .
pi_70679955
RODDICK
pi_70680090
Ik gunde het hem echt, merkte ook dat ik het helemaal niet zo erg zou vinden als Fed zou verliezen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')