Voor zover ik weet heeft m-kay een verstelbare tangquote:Op woensdag 5 november 2008 12:09 schreef mcDavid het volgende:
Heeft er iemand trouwens een RJ45 krimptang?
Hij moet juist niet verstelbaar zijnquote:Op woensdag 5 november 2008 12:40 schreef warrel het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft m-kay een verstelbare tang
Hey, be nice.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:17 schreef warrel het volgende:
[..]
Waaat? Die zwartjoekel?! Een negerrrr?
Zeg, doe eens niet zo laatdunkend over jezelf!quote:Op woensdag 5 november 2008 12:40 schreef warrel het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft m-kay een verstelbare tang
quote:Op woensdag 5 november 2008 @ 12:45 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Hey, be nice.Hij kan nu wel onbeperkt hot-dogs eten, onder het mom van overheidsuitgaven.
Ja ik heb 'm over een uurtje nodigquote:Op woensdag 5 november 2008 @ 12:46 schreef m-kay het volgende:
[..]
Zeg, doe eens niet zo laatdunkend over jezelf!
Anyway, ik heb misschien wel zo'n tang liggen. Zal eens kijken vanavond...
Hij is geen negert. Hij is gebruind door de zon.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]____!!! n00b.
Negerts gaan naar KFC
Dat is spijtig. FF het rotterdamtopic nog proberenquote:Op woensdag 5 november 2008 @ 12:51 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb net ff gekeken en m-kay heeft alleen een RJ10/11/12 knippert
Gefeliciteerdquote:
ja ik was de schoentjes ook vergeten dus ik heb m een andere keer nodigquote:Op woensdag 5 november 2008 @ 19:07 schreef mirelia het volgende:
Feli man!!!!
@McDavid...ik heb die tangen op de zaak maar das in Nootdorp en daar kom ik vandaag niet meer.
Feli!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |