Marco?quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:34 schreef m-kay het volgende:
[..]
BB is mijn huisgenoot...en ja...wij wonen dus 'daar'..
.
Nee, ik zit op de bank.quote:
Gaan we nog UB-en deze week?quote:
No shit. Als elke conducteur van de HTM actief is in Den Haag.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
Veel zwartrijders in Delft
DELFT - Tijdens de handhavingsactie donderdag op en rondom het station zijn 253 bekeuringen, 17 aanhoudingen en 58 waarschuwingen genoteerd.
Van alle overtredingen scoort het zwartrijden het hoogst. In de trein werden 32 personen zonder kaartje aangetroffen en in de tram waren dit er 92. Voor het fietsen op de stoep ontvingen 57 mensen een bon.
Ook hoog scoorde het ontbreken van fietsverlichting. Daarvoor kregen 32 mensen een boete. Tot de groep minder frequente overtredingen behoren foutief parkeren, lopen over de treinrails, roken binnen het station, wildplassen en wapenbezit.
[..]
Ja weet ik tochquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:28 schreef warrel het volgende:
[..]
Bartje, ik waardeer je gezelligheid altijd zo.___
Spelen? Dat ding weegt 20 ton. Serious buisiness jeweetsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 @ 08:28 schreef warrel het volgende:
[..]
Wij hebben geen tijd om te spelen
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 @ 21:28 schreef TheAgent het volgende:
Poortjes in de metro in Rotterdam.Klotedingen zijn dat. Zodra er iemand verkeerd doorheen loopt, begint ie te piepen en reageert ie tijdelijk niet meer op je OV-kaart. Leuk, zo tijdens de spitsuren.
Bartieeeeeee..quote:
Die PI doet wel lekker afbreuk aan de rest van je postquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:53 schreef warrel het volgende:
[..]
Bartieeeeeee..![]()
Ik kon er echt niets aan doen dat ik zo hyper was.. Maar misschien als je de volgende keer wat minder boos bent, gaat het misschien sneller over
![]()
![]()
![]()
Ohquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die PI doet wel lekker afbreuk aan de rest van je postMaar ik zal voor het gemak aannemen dat je de betekenis van [ afbeelding ] niet helemaal kent en dit opvatten als een lieve boodschap, in dat geval: het is al goed Nienie
En nu hup, studeren
Stomme PI n00bs...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 @ 22:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die PI doet wel lekker afbreuk aan de rest van je postMaar ik zal voor het gemak aannemen dat je de betekenis van [afbeelding] niet helemaal kent en dit opvatten als een lieve boodschap, in dat geval: het is al goed Nienie
En nu hup, studeren
Koop hem toch maar, voordat je nieuwe vloer ook naar de klote gaatquote:
Doe geen moeite. Ik = geïnteresseerd.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ach als niemand 'm hier moet gooi ik m wel in V&A, vast wel een sloeber daar die dat ding komt ophalen
Weet je het zeker? Straks is Danny je nog voor!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 @ 22:10 schreef TheAgent het volgende:
Da's dan geregeld. PM de afhaallocatie maar.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Straks is Danny je nog voor!
In dat geval ben ik niet de grootste sloeber hier.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Straks is Danny je nog voor!
Ik biedt 2 17" CRT's! Eveneens gratis af te halen!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 @ 13:32 schreef DeHovenier het volgende:
UB-en?
Heeft er nog iemand een ouwe 15.7" CRT monitor nodig? Gratis af tehalen!
Whehequote:
Maar je hebt wel vaak zo'n pimpin' zonnebril.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:51 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Geloof me, mijn weelderige haarbos is verre van kaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |