Debiieeequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:54 schreef debbie_19 het volgende:
Goodmorning..ik was te laat 10 minuten, maar ga lekker gewoon om 4 uur naar huis
![]()
Smokezzzzquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Debiieee
Gelukkig ben jij er, Crazy-M zegt zowat niks vandaag
Als je voor mij z'n telefoonnummer en adres hebt, zorg ik dat ie zsm weer naar huis gaat!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Smokezzzz![]()
![]()
Ja als mijn collega er zo weer is ben ik ook niet meer zo vlot met antwoorden...echt...zo irritant
Whahaha maar hij woont in Duitslandquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je voor mij z'n telefoonnummer en adres hebt, zorg ik dat ie zsm weer naar huis gaat!
"Goedemorgen, U spreekt met [..] van de brandweer regio [..], wij hebben meerdere meldingen ontvangen van een middelgrote brand op uw woonadres. Terwijl mijn collega's onderweg zijn, kunt u wellicht ook zsm komen om de deur open te doen? In dat geval hoeven wij de deur niet in te beuken
Okee, tot zo!"
Gute Morgen, sie sprechen mit dem Feuerwehr, Ihre Haus steht in dem Fik !quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Whahaha maar hij woont in Duitsland
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Gute Morgen, sie sprechen mit dem Feuerwehr, Ihre Haus steht in dem Fik !
Doe maarquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
* -Madskillz28TH haalt gewoon een hele kan koffie op, waar iedereen uit kan pakken
laat maarquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Jullie hebben allemaal zo'n mooi fotoboek enzo..hoe kan ik dat doen?
Ga je er ook 1 maken??? Een fobo?quote:
Ja toch, denk het welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ga je er ook 1 maken??? Een fobo?
is een hele goede kanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:
Mogguh MS (gsm... Geen zin om je hele naam te typen)
Hou de koffie maar warm!
Goed bezig jij!quote:
Hm, helaasch is m'n Duits niet zo heel goedquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Whahaha maar hij woont in Duitsland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |