Gas is ook vrij.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:44 schreef Biogarde het volgende:
* Gas, licht en water aanvragen. Je moet je dus melden bij een leverancier. Leverancier voor elektra is vrij van keuze, en aan de leverancier voor gas en water zit je vast.
quote:* Naar de Ikea voor hotdogs.
Voor gas heb je inmiddels ook alweer een paar jaar vrije leverancierskeuze.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:44 schreef Biogarde het volgende:
* Gas, licht en water aanvragen. Je moet je dus melden bij een leverancier. Leverancier voor elektra is vrij van keuze, en aan de leverancier voor gas en water zit je vast.
Heb jij een WA-verzekering voor je woningquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:44 schreef Biogarde het volgende:
* Brand/inbraak/WA-verzekering. WA is sowieso verplicht heb ik me weleens laten vertellen.
Kun je vergeten als je ouders, met dezelfde achternaam, op het oude adres blijven wonen. Verhuisservice kan alleen wanneer alle post voor achternaam X moet verhuizen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:45 schreef wokje het volgende:
verhuisservice van de TNT
Iedereen moet ergens beginnen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:58 schreef l3laster het volgende:
handig, samen gaan wonen als je absoluut nog geen idee hebt waar je aan begint
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:44 schreef Biogarde het volgende:
* Brand/inbraak/WA-verzekering. WA is sowieso verplicht heb ik me weleens laten vertellen.
WA is WA. Maar als je een huis hebt waar stroom, gas en water doorheen loopt, dan ben je erg blij met een WA verzekering wanneer daar iets fout mee gaat.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:56 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Heb jij een WA-verzekering voor je woning
Ik zou zelfs zeggen het belangrijkstequote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:07 schreef Katinkat het volgende:
een samenlevingscontract is ook belangrijk.
Inderdaad.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:07 schreef Katinkat het volgende:
een samenlevingscontract is ook belangrijk.
Regel je zoiets niet meteen met het regelen van de hypotheek en alles wat daarbij komt kijkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:10 schreef HarryP het volgende:
[..]
Inderdaad.
En vraag aan de notaris of je nog een appart testament nodig hebt odat dat dit in het samenlevingscontract geregeld kan worden.
Rechtbijstandsverzekering is nog iets waar je aan kan denken. (inclusief arbeidsrecht).
Want?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:08 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik zou zelfs zeggen het belangrijkste
Of een andere energieleverancier wanneer je geen klant bent bij Essentquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:24 schreef _Flash_ het volgende:
Vergeet niet bij de overdracht de meterstanden MET de verkoper op te nemen en beide te ondertekenen. Het liefst hier een formuliertje voor scoren bij Essent.
Vaak bij dezelfde Notaris. Maar je moet wel even los afspreken dat je dat geregeld wilt hebben.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:05 schreef Serinde het volgende:
[..]
Regel je zoiets niet meteen met het regelen van de hypotheek en alles wat daarbij komt kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |