abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 19:37:17 #151
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_62650568
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 18:25 schreef shroomer het volgende:
Pff deze vind ik echt prachtig:
http://www.assem.nl/websh(...)kelnummer=3210.30.38

Jammergenoeg heeft deze student geen nu net geen ¤600 euries over maar anders wist ik het wel.

*opzoek gaat naar Magnanni*


edit: zijn deze toevallig nog ergens in de uitverkoop las ook ergens dat iemand deze voor maar 150 had gekocht?

Heeft Giorgio eigenlijk ook niet precies hetzelfde model?
Ik vind ze te ''simpeltjes'' ogen voor dat geld.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_62653136
Tijdje geleden nog deze schoenen in de sale gekocht, voor erbij

pi_62672361
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 18:25 schreef shroomer het volgende:
Pff deze vind ik echt prachtig:
http://www.assem.nl/websh(...)kelnummer=3210.30.38

Jammergenoeg heeft deze student geen nu net geen ¤600 euries over maar anders wist ik het wel.

*opzoek gaat naar Magnanni*


edit: zijn deze toevallig nog ergens in de uitverkoop las ook ergens dat iemand deze voor maar 150 had gekocht?

Heeft Giorgio eigenlijk ook niet precies hetzelfde model?
Ja, volgens mij wel..Kleine 200 euro geloof ik! Zag ze laatst nog ergens staan, erg mooie schoen !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_62673104
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 19:31 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Ja, volgens mij wel..Kleine 200 euro geloof ik! Zag ze laatst nog ergens staan, erg mooie schoen !
Alleen jammer dat ze kwalitatief zo ehmmmm hoe zal ik het zeggen........ 'teleurstellend' zijn afgewerkt.
pi_62699218
Ik heb sinds een paar dagen nieuwe suède monks van magnanni en daar moeten natuurlijk schoenspanners in. Zelf heb ik nog nooit schoenspanners hoeven kopen omdat ik er een aantal van mijn vader heb 'geërfd', maar die zijn nu allemaal in gebruik. Na een beetje rondneuzen op het net en op aanraden van een vriend van mij kwam ik bij quality-shop.nl terecht. Zijn hier mensen die (positieve) ervaring hebben met deze schoenspanners?

Als iemand een beter alternatief heeft hoor ik dat natuurlijk ook graag.
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_62702863
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:24 schreef Teteteterek het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen nieuwe suède monks van magnanni en daar moeten natuurlijk schoenspanners in. Zelf heb ik nog nooit schoenspanners hoeven kopen omdat ik er een aantal van mijn vader heb 'geërfd', maar die zijn nu allemaal in gebruik. Na een beetje rondneuzen op het net en op aanraden van een vriend van mij kwam ik bij quality-shop.nl terecht. Zijn hier mensen die (positieve) ervaring hebben met deze schoenspanners?

Als iemand een beter alternatief heeft hoor ik dat natuurlijk ook graag.
Zien er prima uit. Zijn volgens mij wel goedkoper te krijgen dan 24,50 per paar als je rondkijkt op ebay oid.
pi_62706051
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 21:59 schreef Japin het volgende:

[..]

Zien er prima uit. Zijn volgens mij wel goedkoper te krijgen dan 24,50 per paar als je rondkijkt op ebay oid.
Voor cedarhout spanners zijn ze goedkoop..... de meeste op ebay zijn misschien 5 euro goedkoper maar meestal geen cedarhout.

Op ebay zou je kunnen kijken naar Seeadlers
pi_62706436
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:26 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Voor cedarhout spanners zijn ze goedkoop..... de meeste op ebay zijn misschien 5 euro goedkoper maar meestal geen cedarhout.

Op ebay zou je kunnen kijken naar Seeadlers
Oké, bedankt. Nu zit ik alleen nog met de maat. De monks zijn maat 43 terwijl ik normaal gesproken rond de 44 zit met uitschieters naar 45 met hardloopschoenen. Dus naar mijn idee vallen ze nogal groot uit.

Zou ik dan gokken op 44 of op 'safe' spelen en gaan voor de 43?
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_62707301
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 21:59 schreef Japin het volgende:

[..]

Zien er prima uit. Zijn volgens mij wel goedkoper te krijgen dan 24,50 per paar als je rondkijkt op ebay oid.
Klopt wel alleen rekenen ze bij ebay 15 euro verzendkosten lees ik als je dan hier gebruik maakt van die aanbieding van 3 voor 67.30 scheelt het echt niets.
  maandag 27 oktober 2008 @ 13:31:55 #160
3185 Adelante
To let it go now
pi_62716904


Suitsupply aanbieding voor een aantal van hun pakken
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62720589
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:24 schreef Teteteterek het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen nieuwe suède monks van magnanni en daar moeten natuurlijk schoenspanners in. Zelf heb ik nog nooit schoenspanners hoeven kopen omdat ik er een aantal van mijn vader heb 'geërfd', maar die zijn nu allemaal in gebruik. Na een beetje rondneuzen op het net en op aanraden van een vriend van mij kwam ik bij quality-shop.nl terecht. Zijn hier mensen die (positieve) ervaring hebben met deze schoenspanners?

Als iemand een beter alternatief heeft hoor ik dat natuurlijk ook graag.

Ik heb ze daar besteld en ben er zeker tevreden over.
pi_62846394
tvp
  zaterdag 1 november 2008 @ 13:52:03 #163
3185 Adelante
To let it go now
pi_62860300


Voor de liefhebbers van drieknoopsboorden, ik zag van de week ook wat modellen liggen bij SebastienF
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62866667
Heb gisteren mijn schoenspanners binnengekregen en ik ben zeer tevreden.

Ze zitten als gegoten in mijn nieuwe schoenen het voelt gewoon als goede kwaliteit. Snelle levertijd ook van quality shop, ik had ze woensdag besteld.
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_62872126
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:24 schreef I-con het volgende:

[..]

Bij deze, foto's zijn genomen met mijn telefoon vandaar de mindere kwaliteit.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
mooie schoenen I-con.. kudos..
  maandag 3 november 2008 @ 12:46:19 #166
58560 Oksel
Gezellig.
pi_62905200
Gisteren in Haarlem zag op de kruising Nieuwe Groenmarkt en Zijlstraat twee winkels tegenover elkaar met BEIDEN een etalage volledig gewijd aan de drieknoopsboord.. alleen maar hemden met speciale motiefjes, stofjes en 3 knoopjes.
pi_62915874
iemand hier een idee waar je in de buurt van Tilburg een incotex broek kan kopen? Een lichte kleur heeft mijn voorkeur. (utrecht, rotterdam, maastricht, arnhem/nijmegen kan ook, maar liever meer in de buurt)

Volgens mij kan ik ook bij Oger in rotterdam kijken als bijv breda niets heeft?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_62917062
quote:
Op maandag 3 november 2008 19:39 schreef mister_popcorn het volgende:
iemand hier een idee waar je in de buurt van Tilburg een incotex broek kan kopen? Een lichte kleur heeft mijn voorkeur. (utrecht, rotterdam, maastricht, arnhem/nijmegen kan ook, maar liever meer in de buurt)

Volgens mij kan ik ook bij Oger in rotterdam kijken als bijv breda niets heeft?
http://www.sartorialguide.com/zoek
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_62970419
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:25 schreef Teteteterek het volgende:

[..]

http://www.sartorialguide.com/zoek
vindt niets?
Gevonden, thnx

[ Bericht 2% gewijzigd door mister_popcorn op 05-11-2008 15:03:41 ]
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  woensdag 5 november 2008 @ 23:51:31 #170
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_62987390
quote:
Op maandag 3 november 2008 19:39 schreef mister_popcorn het volgende:
iemand hier een idee waar je in de buurt van Tilburg een incotex broek kan kopen? Een lichte kleur heeft mijn voorkeur. (utrecht, rotterdam, maastricht, arnhem/nijmegen kan ook, maar liever meer in de buurt)

Volgens mij kan ik ook bij Oger in rotterdam kijken als bijv breda niets heeft?
Jan Akkermans heeft volgens mij ook wel eens Incotex liggen
pi_62988681
die sartorialguide is superhandig.
pi_63050160
veel mensen hier met ervaring met een pochet? waar koop je ze? moeten ze bijpassend zijn bij je hemd of das? en hoe vouw je ze?
  zaterdag 8 november 2008 @ 12:07:57 #173
228435 chroom
Een dun laagje.
pi_63050762
Wie weet hoe ik voordelig aan Juniper Ridge schoenspanners kan komen? Ik kan ze lokaal kopen voor 32,50 per paar, maar dat moet voor veel minder kunnen. Via internet kan ik alleen amerikaanse winkels vinden en die verzenden alleen binnen de VS en niet naar het buitenland. Ze kosten daar bijvoorbeeld 22 dollar, wat aanmerkelijk scheelt.

Iemand een idee?
  zaterdag 8 november 2008 @ 12:40:57 #174
102952 Silentium
Gegarandeerd.
pi_63051339
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:32 schreef Queque het volgende:
veel mensen hier met ervaring met een pochet? waar koop je ze? moeten ze bijpassend zijn bij je hemd of das? en hoe vouw je ze?
Ik draag zelf altijd een pochet als ik een jasje aanheb. Ik koop ze bij The English Hatter, daar heb ik gewoon prettige ervaring mee, maar volgens mij zijn ze bij elke (betere) pakken/kledingwinkel te koop.

Laat je pochet in Godsnaam niet dezelfde kleur zijn als je das! Meningen verschillen, maar ik vind het een echte stijlmisser. Een mooi wit pochet, simpel en ziet er gewoon top uit! Als je een beetje wilt dandy-en kun je er natuurlijk ook een pochetje met Paisley-motief inproppen

Hoe te vouwen? Genoeg aanwijzingen te vinden op het Internet. Bijvoorbeeld deze site: Pocket Square

Succes!
Slokkie bier
pi_63053118
Erg bedankt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')