Je kan de vinkjes niet uitvinken sherlock.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:18 schreef star_gazer het volgende:
Armageddon, jij hebt duidelijk geen verstand van internetHet is heel simpel:
- Geen vinkjes aanzetten
- Een spam-mailbox gebruiken
Die gratis proefnummers van dat magazine zijn mooi meegenomen, ze zijn vrijblijvend
Daar is nou je spam-account voor. Ik had het over die zogenaamde '100 vinkjes' die standaard UIT staan.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:22 schreef Armageddon het volgende:
Je kan de vinkjes niet uitvinken sherlock.
Doe mij de hamerquote:
77130quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:48 schreef Armageddon het volgende:
Ik zou zeggen, SPAM, maar aangezien de userID zeg ik van. Leuk.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:53 schreef Armageddon het volgende:
Krijg de tiefus. Je MOET je aanmelden voor allerlei nieuwsbrieven en daarna krijg je nog honderd vragen of je benaderd wilt worden voor allerlei zaken. Krijg de tiefus TS!
Weet je wat jij moet doen met je spam account, gewoon lekker doodgaan. Dat moet je doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:37 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Daar is nou je spam-account voor. Ik had het over die zogenaamde '100 vinkjes' die standaard UIT staan.
U bent simpel van geest, begrijp ik?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen met je spam account, gewoon lekker doodgaan. Dat moet je doen.
Ik ben simpel van geest?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:58 schreef star_gazer het volgende:
[..]
U bent simpel van geest, begrijp ik?
Deze post maakt het moeilijk je nog serieus te nemen. Maargoed, einde discussie. Als je geen lid wilt worden, prima. Zal me aan m'n achterwerk roesten om eerlijk te zijn, daar ik verwacht dat je erg weinig toegevoegde waarde biedt. Maar rot alsjeblieft dan wel een eind op uit dit topic, want je hebt er geen flikker te zoeken.quote:
Ow gaan we op deze toer? Ik zal het je nog even verder verduidelijken want ik ben erg simpel van geest volgens jou. Komt ie dan hè?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:04 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Deze post maakt het moeilijk je nog serieus te nemen. Maargoed, einde discussie. Als je geen lid wilt worden, prima. Zal me aan m'n achterwerk roesten om eerlijk te zijn, daar ik verwacht dat je erg weinig toegevoegde waarde biedt. Maar rot alsjeblieft dan wel een eind op uit dit topic, want je hebt er geen flikker te zoeken.
Je taalgebruik is werkelijkwaar enorm zielig; je lijkt me er één van de lagere klassen. Je sig versterkt dit gevoel overigens. Ik denk dat het maar beter is na deze post niet meer te reageren op je primitieve gedrag. Hier een antwoord op je -met onwaarheden doorspekte- tirade:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow gaan we op deze toer? Ik zal het je nog even verder verduidelijken want ik ben erg simpel van geest volgens jou. Komt ie dan hè?
Ik wil mij best registreren op die kutsite van je, maar als ik mij daar registreer dan moet je accoord gaan met bepaalde voorwaarden en dan kan je je dus NIET afmelden voor bepaalde "diensten" Als je dus accoord gaat met de voorwaarden krijg je daar dus een hoop kankerzooi bij die je niet wil.
Het is dus niet alleen maar leuk het beursspel spelen, je zet je vast voor een hoop troep. En dat jij daarna zegt dat je daar je spamaccount voor moet gebruiken dat is heel leuk, maar dat had je dan in je openingspost moeten zetten. DROPLUL.
Dag DROL!
Deze post bevestigd gewoon in zijn geheel mijn kritische punten. Je lult jezelf gewoon vast. Heb je het zelf ook al door? Hoog intelligent persoon?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Je taalgebruik is werkelijkwaar enorm zielig; je lijkt me er één van de lagere klassen. Je sig versterkt dit gevoel overigens. Ik denk dat het maar beter is na deze post niet meer te reageren op je primitieve gedrag. Een inhoudelijk antwoord op je -met onwaarheden doorspekte- tirade:Het is niet mijn site. Ik ken de maker ook niet en heb er geen belang in. Ja je krijgt twee blaadjes thuis. Kun je gewoon weggooien als je het niet lezen wilt. Eventjes er vanuit gaande dat jij weet wat een prullenbak is. Spam-account lijkt mij common sense. OP is al aangepast
Primitievelingen als jij zijn echt zonde van mijn tijd. Ga lekker voetbal kijken ofzo. Brood en spelen, jeweets.
Daar ging het me niet om; ik heb de OP ook aangepast. Het is me te doen om je volstrekt kansloze manier van reageren. Maargoed, ik breek alweer met mijn belofte niet te reagerenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Deze post bevestigd gewoon in zijn geheel mijn kritische punten. Je lult jezelf gewoon vast. Heb je het zelf ook al door? Hoog intelligent persoon?
Dus je kan al niet eens een post maken maar je kan je ook al niet aan je belofte houden om niet meer te reageren? Nogmaals. DAG DROL!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:29 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Daar ging het me niet om; ik heb de OP ook aangepast. Het is me te doen om je volstrekt kansloze manier van reageren. Maargoed, ik breek alweer met mijn belofte niet te reagerenBij deze dus
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |