abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:21:33 #1
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_62416418

Inleiding/Spelregels
Om even kort uit te leggen hoe het spel in elkaar zit: we bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp, het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia ook door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Deze rol heb je voor de rest van het spel. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij mij). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) hebben, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelynched worden door het dorp.

Elke dag zullen er aanwijzingen zijn, die leiden naar de maffia, die de dorpsleden kunnen analyseren. Hiermee moeten ze proberen de maffialeden te vinden en lynchen.
's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun kills of andere abilities. Let er hierbij goed op wanneer de tijd is: de lynch door het dorp gebeurt elke dag om 19:00. Tussen 19:00 en 22:00 sturen de maffialeden en speciale rollen hun PM’s. Om 22:00 zullen deze ook bekend worden in het topic.

In de nacht (19:00 tot 22:00) zullen er dorpsleden sterven door toedoen van de maffia, waarna er aanwijzingen achtergelaten zullen worden. Aan de hand van deze aanwijzingen moet het dorp uitzoeken wie er tot de maffia behoren. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Overdag zal er iemand gelynched worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

De burgemeester mag in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelynched worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelynched. Dit moet van te voren aangekondigd worden door de burgemeester.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is.

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Doe aub de ## ervoor zodat voor mij gemakkelijk te vinden is wie waarop stemt.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelynched worden.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. En ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit. Let’s keep it gezellig

Deadlines
De dag -> nacht-overgang zal elke dag om 19:00 plaatsvinden. (Tot die tijd mag iedereen stemmen wie er dood gaat)
De nacht -> dag-overgang zal elke dag om 22:00 plaatsvinden. (Tot die tijd mag iedereen met een speciale rol PMen)

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je hebt geen speciale krachten. Je kunt slechts meedoen en stemmen. Je wint als alle maffia dood is gegaan, dit kun je bereiken door de hints van de nachtkills zo goed mogelijk op te lossen.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben.

Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar mij PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn. Er zullen 2 bodyguards zijn.

Zombie - Je wraakgevoelens zijn altijd al hoog geweest, maar het blijkt dat ze zó hoog zijn dat je zelfs na je dood nog wraak wilt nemen. Wanneer je gekilled wordt, mag je de dag erna één iemand naar keuze doodmaken als je dat zou willen. De doodsoorzaak van jezelf maakt niet uit.

Bom[i] – Als bom ben je schadelijk voor een ieder die jou vermoordt. Je ontploft en je moordenaar gaat met je mee het graf in. Als de bom bij een lynch sterft, gaat degene die als laatst op deze persoon stemde, ook dood.

[i]Seriemoordenaar
– Je hoort niet bij de maffia, maar je ambieert een positie bij hun groep. Daarom ga je zelf maar op pad en vermoord je iedereen; dorpelingen, maffialeden, het maakt niet uit. Jouw doel is om alleen over te blijven.

Tweeling – Twee mensen die op de hoogte zijn van elkaars rol en daardoor samen kunnen overleggen. Ze zijn allebei dorpsbewoner en hebben verder geen bijzondere krachten, maar kunnen wel samen op onderzoek uit.

Spion – Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!

Voorbeeld
Voor men die wilt weten hoe het spel gaat, hier is een voorbeeld -> http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=66251

Hoe je rol-PM er uit zal zien:
Enkele voorbeelden van de PM’s die je kunt krijgen:

- Jouw rol in FOK! Mafia spel is dorpsbewoner.
Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.

- Jouw rol in FOK! Mafia spel is dorpsoudste.
Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.

- Jouw rol in FOK! Maffia spel is maffia.
Jouw medemaffialeden zijn:
Mafialid1
Mafialid2
Mafialid3

Voorlopig deelnemerslijst.
1. Lekiamh
2. Susi
3. krul76
4. Harajuku. (dorpsbewoner)
5. Silentalarm (nachtwaker)
6. yosander (velddoctor)
7. Trevland
8. Rimas
9. Thieske
10. wendytje
11. de_boswachter
12. Clesar03
13. timmmmm (seriemoordenaar)
14. Robier
15. lynda
16. Sheepcidus
17. PrincePolly
18. Puntenslijpsel (tweeling)
19. Wouser
20. SiestaGuru
21. Hawaii_Tim
22. MaJo
23. DuTank
24. bloodysunday
25. The_BoezelaaR

Belangrijke posts:
Dag 1

[ Bericht 0% gewijzigd door Ladidadida op 15-10-2008 22:31:20 ]
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:24:28 #2
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_62416522
tvp.
"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:31:55 #3
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62416740
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:24 schreef Clesar03 het volgende:
tvp.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_62416920
Goedenavond iedereen.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_62416987
Nog 20 minuten.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:42:57 #6
163094 Ladidadida
pi_62417063
Ik weet het al..........
pi_62417102
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:42 schreef Ladidadida het volgende:
Ik weet het al..........
Waarom dan nog wachten?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:45:58 #8
163094 Ladidadida
pi_62417156
22:00 is 22:00..
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:46:59 #9
202348 Susi
Temple of Love
pi_62417184
There's now business like showbusiness
pi_62417215
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:46 schreef Susi het volgende:
There's now business like showbusiness
now?
pi_62417271
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:42 schreef Ladidadida het volgende:
Ik weet het al..........

hmm :p
AJAX AMSTERDAM!
pi_62417280
Nou ladi? Leef ik nog?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:52:38 #13
163094 Ladidadida
pi_62417365
Ik zeg niks!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:53:16 #14
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62417391
Rip Hara
pi_62417459
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:53 schreef Harajuku. het volgende:
Rip Hara
Ik vrees ook voor m'n leven .
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:56:06 #16
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_62417491
TVP
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:59:10 #17
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62417588
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:56 schreef Rimas het volgende:
TVP
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_62417605
Nou Ladidiadiaida kom dr maar in!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:00:13 #19
163094 Ladidadida
pi_62417622

Op deze gure herfstavond bevond Harajuku zich in haar slaapkamer. Het was al vroeg donker en Harajuku wilde op tijd naar bed, na de verloren verkiezingen van die dag. Maar ze wilde eerst nog even wat muziek luisteren. Intussen gluurden er 2 mensen bij Harajuku naar binnen en niet veel later werd haar slaapkamerraam met veel lawaai ingeslagen. Harajuku (dorpsbewoner) schreeuwde voor haar leven maar 12 kogels werden genadeloos op haar afgevuurd. Niet echt een vakkundige, maar wel een geslaagde kill.
Opeens klonk er gestommel en bleek yosander zich onder het bed te hebben verstopt. Woedend sleurden de twee maffialeden yosander (velddoctor) onder het bed vandaan en maakten ook hem af met een aantal kogels.

Intussen bevond timmmmm zich buiten op straat, in het donkerste steegje dat er te vinden was. Dit steegje liep uit op de tuin van Silentalarm en timmmmm wilde juist hier naartoe. Genietend van zijn snode plannen liep hij naar binnen en wurgde Silentalarm (nachtwaker) met zijn blote handen.
Fluitend liep timmmmm verder, maar hij had niet door dat hij achtervolgd werd. Achter hem liep een man met een donkere jas, en deze kwam steeds dichterbij. Timmmmm kreeg door dat er iemand achter hem liep, en keek achterom.. Nog voordat hij kon zien wie het was, werd timmmmm (seriemoordenaar) bewusteloos geslagen, en niet lang daarna stierf hij in de steeg.

Aan de andere kant van de stad lag Puntenslijpsel al vredig op één oor. Wat ze niet wist, was dat er die avond iemand stiekem in haar kast was gekropen toen ze zichzelf aan het bewonderen was in de spiegel. Opeens vond de maffioso het tijd en toen ging het allemaal heel snel: de kast ging open, een mes kwam tevoorschijn en Puntenslijpsels (tweeling) borstkast werd enkele malen doorboord met het grote mes.

Rust zacht, Harajuku, yosander, Silentalarm, timmmmm en Puntenslijpsel

[hintvrije zone]
Okee dorpelingen, jullie mogen de hints ontrafelen! Morgen om 19:00 wordt degene met de meeste stemmen gelynched! Succes!
pi_62417642
OMFG wat een tekst.

En wat een slagveld

"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:02:08 #21
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62417678
pi_62417688
Wow!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:03:07 #23
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62417714
En zie je wel dat ik weer dorp was
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:03:08 #24
163094 Ladidadida
pi_62417715
5 dood
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:03:45 #25
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62417740
Ook gelijk alle handige rollen eruit
pi_62417759
Volgens mij zijn er mensen die hun mond voorbij praten als ik zie hoe goed de maffia hun targets heeft kunnen kiezen .
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:04:21 #27
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62417765
Iedereen gebruikte zijn kills?
Radio Soulwax!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:04:46 #28
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_62417786
Damn!
Wat een slachtpartij
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:04:55 #29
202348 Susi
Temple of Love
pi_62417796
Haha het halve dorp man
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:05:38 #30
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62417825
Als mafia nu verliest zijn het een stel imbecielen hoor
pi_62417828
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ook gelijk alle handige rollen eruit
Aaahh dat kan toch nooit.

EN de nachtwaker EN de velddoctor EN de seriemoordenaar. Dat kan echt niet.

Oh ja: als iemand hier nog durft te roepen dat de BM GEEN mafia is ...
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:06:25 #32
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62417858
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:05 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Ik hoop lekker dat ie mafia is
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:07:14 #33
202348 Susi
Temple of Love
pi_62417886
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:00 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]

Op deze gure herfstavond bevond Harajuku zich in haar slaapkamer. Het was al vroeg donker en Harajuku wilde op tijd naar bed, na de verloren verkiezingen van die dag. Maar ze wilde eerst nog even wat muziek luisteren. Intussen gluurden er 2 mensen bij Harajuku naar binnen en niet veel later werd haar slaapkamerraam met veel lawaai ingeslagen. Harajuku (dorpsbewoner) schreeuwde voor haar leven maar 12 kogels werden genadeloos op haar afgevuurd. Niet echt een vakkundige, maar wel een geslaagde kill.Opeens klonk er gestommel en bleek yosander zich onder het bed te hebben verstopt. Woedend sleurden de twee maffialeden yosander (velddoctor) onder het bed vandaan en maakten ook hem af met een aantal kogels.

Intussen bevond timmmmm zich buiten op straat, in het donkerste steegje dat er te vinden was. Dit steegje liep uit op de tuin van Silentalarm en timmmmm wilde juist hier naartoe. Genietend van zijn snode plannen liep hij naar binnen en wurgde Silentalarm (nachtwaker) met zijn blote handen.
Fluitend liep timmmmm verder, maar hij had niet door dat hij achtervolgd werd. Achter hem liep een man met een donkere jas, en deze kwam steeds dichterbij. Timmmmm kreeg door dat er iemand achter hem liep, en keek achterom.. Nog voordat hij kon zien wie het was, werd timmmmm (seriemoordenaar) bewusteloos geslagen, en niet lang daarna stierf hij in de steeg.

Aan de andere kant van de stad lag Puntenslijpsel al vredig op één oor. Wat ze niet wist, was dat er die avond iemand stiekem in haar kast was gekropen toen ze zichzelf aan het bewonderen was in de spiegel. Opeens vond de maffioso het tijd en toen ging het allemaal heel snel: de kast ging open, een mes kwam tevoorschijn en Puntenslijpsels (tweeling) borstkast werd enkele malen doorboord met het grote mes.

[hintvrije zone]
Okee dorpelingen, jullie mogen de hints ontrafelen! Morgen om 19:00 wordt degene met de meeste stemmen gelynched! Succes!
pi_62417905
jippie heb de eerste nacht overleefd. .... is al weer verder dan spel 1....

zo te zien hebben we genoeg aanwijzingen......

ga meteen ff speuren....

wel een bloedbad, he?
uit een aspergernest
pi_62417918
ouch, dokter, serie en nachtwaker 0.o dit wordt pittig.
pi_62417920
Kan iemand even het lijstje erbij pakken van de stemmers OP de burgemeester. Zullen we daar de hints es effe op loslaten. BVD.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:08:55 #37
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62417953
Als burgemeester weet ik alleen de bodyguards hoor. Als ik maffia was hoe zou ik dan al die rollen moeten weten?
Radio Soulwax!
pi_62417955
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:07 schreef SiestaGuru het volgende:
ouch, dokter, serie en nachtwaker 0.o dit wordt pittig.
Je mist het " lach post-icoontje" ...
pi_62417993
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:08 schreef PrincePolly het volgende:
Kan iemand even het lijstje erbij pakken van de stemmers OP de burgemeester. Zullen we daar de hints es effe op loslaten. BVD.
En wat dacht je van de burgemeester zelf! Daar zullen ook wel wat hints naar verwijzen gok ik zo.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:10:27 #40
163094 Ladidadida
pi_62418006
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:05 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Velddoctor doet het zelf natuurlijk.. Nachtwaker was ook niet door maffia toedoen. Wel goed lezen
pi_62418035
Maar als hara dorp is, dan is de kans groot dat de maffia gezellig op sheep heben lopen stemmen, ze meosten toch proberen een maffia burgemeester te hebben.
pi_62418096
PP geregistreerd op 12-07-06
uit een aspergernest
pi_62418146
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:11 schreef SiestaGuru het volgende:
Maar als hara dorp is, dan is de kans groot dat de maffia gezellig op sheep heben lopen stemmen, ze meosten toch proberen een maffia burgemeester te hebben.
Inderdaad. Kunnen we de burgemeester eigenlijk lynchen?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:15:35 #44
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62418164
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:10 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Velddoctor doet het zelf natuurlijk.. Nachtwaker was ook niet door maffia toedoen. Wel goed lezen
Dus maffia heeft de serial killer vermoordt?
Radio Soulwax!
pi_62418175
singnature robier = schaars geklede dames = kan zijn dat ze zichzelf in de spiegel aan het bewonderen was
uit een aspergernest
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:16:03 #46
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62418183
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:14 schreef Thieske het volgende:

[..]

Jawel

pi_62418198
Timmmmm. wat doe je me aan. Dit is gewoon gemeen.
kut seriemoordenaar. Waarom heb ik het ooit leuk gevonden als er een serie moordenaar in het spel kwam?
pi_62418209
Sheepcidus (9) MaJo, Lekaimh, wendytje, Rimas, The_BoezelaaR, bloodysunday, Susi, yosander, Wouser

PS wendytje Mwooahaha als jij echt denkt dat ik mafia ben!
Hoeveel hints wil je dat ik op jou loslaat. Ik zal es beginnen. Mij verdacht proberen te maken tsssk.
Dat valt wel heel erg op. PS je hebt op Sheep gestemd.
pi_62418281
siestaguru heeft gepost in "bijpassende muziek"
uit een aspergernest
pi_62418327
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:14 schreef Thieske het volgende:

[..]

Ja dat kan, maar als hij maffia is wordt het erg lastig, dan moet je tegen 7! stemmen knokken. Is he eigenlijk nog wel mogelijk te winnen voor dorp als sheep maffia zou zijn (geen dubbele lynch)? Misschien alleen als we echt iedere keer een maffia lid lynchen, en dat lijkt me onmogelijk.
pi_62418341
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:15 schreef wendytje het volgende:
singnature robier = schaars geklede dames = kan zijn dat ze zichzelf in de spiegel aan het bewonderen was
Sta jij jezelf altijd schaars gekleed te bewonderen voor de spiegel?
pi_62418373
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:16 schreef PrincePolly het volgende:
Sheepcidus (9) MaJo, Lekaimh, wendytje, Rimas, The_BoezelaaR, bloodysunday, Susi, yosander, Wouser

PS wendytje Mwooahaha als jij echt denkt dat ik mafia ben!
Hoeveel hints wil je dat ik op jou loslaat. Ik zal es beginnen. Mij verdacht proberen te maken tsssk.
Dat valt wel heel erg op. PS je hebt op Sheep gestemd.
niets persoonlijks "papa" (dan ben je nu PPP)
ik ben gewoon aan het neuzen en meld opvallende zaken hier
uit een aspergernest
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:22:37 #53
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62418423
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:19 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Ja dat kan, maar als hij maffia is wordt het erg lastig, dan moet je tegen 7! stemmen knokken. Is he eigenlijk nog wel mogelijk te winnen voor dorp als sheep maffia zou zijn (geen dubbele lynch)? Misschien alleen als we echt iedere keer een maffia lid lynchen, en dat lijkt me onmogelijk.
Er zijn nog 20 mensen dus 14 dorp en dorpsoudste is er ook nog.
Radio Soulwax!
pi_62418462
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:20 schreef Robier het volgende:

[..]

Sta jij jezelf altijd schaars gekleed te bewonderen voor de spiegel?
neen, meestal NAKEND
uit een aspergernest
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:26:02 #55
163094 Ladidadida
pi_62418516
Ik laat jullie verder denken en ga lekker naar bed
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:26:32 #56
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62418545
Trouwens, thank you very much voor het beschermen maar laten we daar maar mee ophouden Zonde om steeds de dokter zo snel te verliezen.
pi_62418546
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:24 schreef wendytje het volgende:

[..]

neen, meestal NAKEND
! Was ik maar een vrouw .
pi_62418550
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:22 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Er zijn nog 20 mensen dus 14 dorp en dorpsoudste is er ook nog.
Nou mijn stem heb je, de eerste stem voor de lynch:

#Vote Sheepcidus
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:27:11 #59
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_62418564
quote:
[ afbeelding ]

Rust Zacht ---> Ondertitel SiestaGuru?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:27:47 #60
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62418579
Rust zacht staat er altijd.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:29:13 #61
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_62418614
mijn eerste spel
pi_62418629
Zijn er nu 4 maffiakills? Of slaat die man in de zwarte jas ergens anders op?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:29:48 #63
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62418641
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:26 schreef Thieske het volgende:

Nou mijn stem heb je, de eerste stem voor de lynch:

#Vote Sheepcidus
Alleen omdat de maffia ongelooflijk veel geluk heeft ben ik maffia? Tof.
Radio Soulwax!
pi_62418648
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:29 schreef Clesar03 het volgende:
mijn eerste spel
Maakt niet uit, goed dat je hints zoekt.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:30:13 #65
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62418655
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:29 schreef Clesar03 het volgende:
mijn eerste spel
Daarom leg ik het even uit
pi_62418693
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:29 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Alleen omdat de maffia ongelooflijk veel geluk heeft ben ik maffia? Tof.
Nee, omdat er zo'n duidelijk splitsing was bij de burgemeesters verkiezing. Of Hara moest dus wel maffia zijn, of jij. Nou het is nu duidelijk.
pi_62418729
Die UFO hé?

post over tuin van yosander
uit een aspergernest
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:33:10 #68
163094 Ladidadida
pi_62418754
Sheepcidus (1) Thieske
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:33:14 #69
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62418764
yosander is dood
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:33:51 #70
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62418790
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:31 schreef Thieske het volgende:

[..]

Nee, omdat er zo'n duidelijk splitsing was bij de burgemeesters verkiezing. Of Hara moest dus wel maffia zijn, of jij. Nou het is nu duidelijk.
Ja als ik maffia was had ik Hara niet afgemaakt hoor.
Radio Soulwax!
pi_62418842
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:33 schreef Ladidadida het volgende:
Sheepcidus (2) Thieske, PP
Als ik vanavond niet op andere gedachten ben, dan staat deze voor mij.
pi_62418865
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:33 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Hier heeft hij wel een punt, zo ongelooflijk dom zou de maffia niet kunnen zijn, terwijl het wel mooi dorpsbewoners tegen elkaar op kan zetten.
pi_62418867
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:33 schreef Harajuku. het volgende:
yosander is dood
oeps.......
uit een aspergernest
pi_62418875
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:33 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Je was gewoon bang dat ze je hele bende op zou rollen. Nu jezelf nog even onder deze lynch uitlullen en de overwinning is binnen.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:37:01 #75
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62418895
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:35 schreef Thieske het volgende:

[..]

Je was gewoon bang dat ze je hele bende op zou rollen.
Schouderklopje Eindelijk
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:37:22 #76
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_62418915
quote:
[ afbeelding ]

Fluitend liep timmmmm verder, maar hij had niet door dat hij achtervolgd werd. Achter hem liep een man met een donkere jas, en deze kwam steeds dichterbij. Timmmmm kreeg door dat er iemand achter hem liep, en keek achterom..
Zou kunnen wijzer op stalker --> Rimas
pi_62418939
De hint bewusteloos geslagen: Wie bokst er?
U MAD?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:41:00 #78
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62419053
quote:
Hebben ze nou elkaar vermoord? Want dan staan hier waarschijnlijk geen bruikbare hints in.
Radio Soulwax!
pi_62419096
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
De hint bewusteloos geslagen: Wie bokst er?
Ik als ik woedend ben Maar ik denk niet dat ladi dat ooit aan den lijve heeft ondervonden.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:46:06 #80
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62419231
quote:
zichzelf aan het bewonderen was in de spiegel.
Iemand een fobo met zichzelf in de spiegel?
Radio Soulwax!
pi_62419400
Ok hier mijn speurwerk:

Het stukje waarin timm wordt vermoord lijkt te gaan over een stalker. Ondertitel rimas is: "Hoe bedoel je stalker". PP zou ook kunnen met de ondertitel: "undercover".

Muziek: majos sig staat bomvol namen van bands en artiesten.

Lawaai: zie Majos sig (infadels)

In de kast kruipen, je zult er ook weer uit moeten komen - sheepcidus

Goed dat was dan weer mijn speurwerk.
pi_62419869
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:46 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Iemand een fobo met zichzelf in de spiegel?
http://fotoboek.fok.nl/user/184337
  woensdag 15 oktober 2008 @ 23:10:03 #83
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62419985
quote:
Die doet helaas niet mee alleen.

Heb bij niemand in het spel spiegels in fobo gevonden dus zal wel ergens anders op slaan.
Radio Soulwax!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 23:13:06 #84
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62420087
quote:
pi_62420397
Daaaaaamn...

Mafia is goed bezig geweest... Ik ga morgen even goed zitten voor de hints. Truste
pi_62420547
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:26 schreef Harajuku. het volgende:
Trouwens, thank you very much voor het beschermen maar laten we daar maar mee ophouden Zonde om steeds de dokter zo snel te verliezen.
Graag gedaan ik wist dat ze je weer moesten hebben. Helaas, stuurden ze (net zoals ik de vorige keer ) er meteen twee man op af.
pi_62420666
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:32 schreef wendytje het volgende:
Die UFO hé?

post over tuin van yosander
Lol, ik heb btw niet echt geraniums in mijn tuin staan hè, sssst.
pi_62420814
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:27 schreef yosander het volgende:

[..]

Graag gedaan ik wist dat ze je weer moesten hebben. Helaas, stuurden ze (net zoals ik de vorige keer ) er meteen twee man op af.
Dus de velddokter gaat dood als er twee man op het doel afgaan? Maar dat is toch bijna altijd zo? Wat is het nut van die dokter dan nog?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 23:36:46 #89
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62420858
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:35 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Dus de velddokter gaat dood als er twee man op het doel afgaan? Maar dat is toch bijna altijd zo? Wat is het nut van die dokter dan nog?
Nee, normaal gesproken sturen ze één op één. Behalve bij mij omdat ze verwachten dat ik beschermd word.

yosander

Ik wil weten wie de bom is
pi_62421039
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:36 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee, normaal gesproken sturen ze één op één. Behalve bij mij omdat ze verwachten dat ik beschermd word.

yosander

Ik wil weten wie de bom is
"En Daphne Deckers die vind me lekker, nu zit ze aan mijn tennisracket"

Ondertitel van de boswachter, tekst van def rhymz:

Opgelost

Slotje
pi_62421205
Trouwens, nog heel even voordat ik echt afsluit:

Ik verzoek Sheep om een dubbele stemronde voor morgen. De mafia heeft net iets teveel dorp uitgemoord. Dus de enige manier voor het dorp om nog IETS terug te doen is via een dubbele lynch. (hopelijk werkt deze dan goed uit natuurlijk, dus hop werken aan de hints dorpelingen!)

Sheep, komop! Bewijs dat je het goede met ons voor hebt!
  Moderator woensdag 15 oktober 2008 @ 23:49:57 #92
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62421287
Wow wat een slagveld ik ga eens even hints checken. En hoezo is Infadels lawaai ze zijn vet tof jeweets snap wel dat mensen aan mij denken bij muziek maar ik ben echt geen maffia. Eens kijken wie er nog meer een muzieknerd is
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 15 oktober 2008 @ 23:51:45 #93
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62421333
Ik heb een keer in MUZ gepost
pi_62421438
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:49 schreef MaJo het volgende:
Wow wat een slagveld ik ga eens even hints checken. En hoezo is Infadels lawaai ze zijn vet tof jeweets snap wel dat mensen aan mij denken bij muziek maar ik ben echt geen maffia. Eens kijken wie er nog meer een muzieknerd is
Tja, ik houd wel aardig wat van muziek en wat volgens sommigen ook onder 'lawaai' valt , maar ja ik ben al dood.

Hara
pi_62422950
omfg o.O kom net terug van feestje en dan tref je zoiets aan morgen maar even de hints oplossen ben dus nu echt bagger (iets te veel gedronken denk ik) dus werk zal morgen ook wel niet doorgaan
pi_62424701
WTF!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 06:01:40 #97
202348 Susi
Temple of Love
pi_62424790
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:47 schreef Lekiamh het volgende:
Trouwens, nog heel even voordat ik echt afsluit:

Ik verzoek Sheep om een dubbele stemronde voor morgen. De mafia heeft net iets teveel dorp uitgemoord. Dus de enige manier voor het dorp om nog IETS terug te doen is via een dubbele lynch. (hopelijk werkt deze dan goed uit natuurlijk, dus hop werken aan de hints dorpelingen!)

Sheep, komop! Bewijs dat je het goede met ons voor hebt!
Mwoah, denk dat dat niet zo verstandig is. Kun je beter doen als we wat zeker weten.
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:49 schreef MaJo het volgende:
Jouw hele sig staat vol met bands !
  donderdag 16 oktober 2008 @ 07:23:51 #98
163094 Ladidadida
pi_62425019
Sheepcidus (3) Thieske, PP, dorpsoudste
pi_62425056
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:41 schreef Robier het volgende:

[..]

"En Daphne Deckers die vind me lekker, nu zit ze aan mijn tennisracket"

Ondertitel van de boswachter, tekst van def rhymz:

Opgelost

Slotje
Omfg, ja En ik ben niet eens mafia.
U MAD?
pi_62425781
Ik begin dit spelletje steeds minder leuk te vinden...
Gelukkig ging ik niet alleen
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 10:01:35 #101
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62427398
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 06:01 schreef Susi het volgende:

[..]

Mwoah, denk dat dat niet zo verstandig is. Kun je beter doen als we wat zeker weten.
[..]

Jouw hele sig staat vol met bands !
Dat pleit niet voor me dat geef ik meteen toe maar ben echt geen maffia! Als ik zo thuis ben ga ik wat profielen uitpluizen, dat kan niet op mijn mobiel.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 16 oktober 2008 @ 10:14:13 #102
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62427740
even een tvptje op mijn mobiel, t durt wat langer dan verwacht vanavond pas weer thuis
Laffe huichelaar
  donderdag 16 oktober 2008 @ 10:14:48 #103
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62427755
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 08:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gelukkig ging ik niet alleen
Understatement
  donderdag 16 oktober 2008 @ 10:19:05 #104
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62427845
godsamme, ben je er even niet, heb je niet alleen, unvote iedereen je niet alleen, ben je ook nog dood. dit klopt trouwens toch niet, er zijn 5 doden, terwijl de maffia er 3 af mag maken, en ik 1? dan kan de maffia toch nooit twee man op hara hebben gestuurd, of ligt dit nu aan mij
Laffe huichelaar
  donderdag 16 oktober 2008 @ 10:34:10 #105
163094 Ladidadida
pi_62428197
Als de velddoctor iemand beschermt, en de maffia sturen er 2 man op af, dan gaat de velddocter ook dood. Dus 3 + velddoctor + jouw kill = 5 doden.
pi_62428380
## Sheepdicus
U MAD?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 10:42:34 #107
163094 Ladidadida
pi_62428406
Sheepcidus (4) Thieske, PP, de_boswachter, dorpsoudste
pi_62428578
Heb nu nog even geen tijd om hints op te lossen. Als het goed is ben ik voor 19:00 thuis maar voorlopig stem ik:

## Sheepcidus
  donderdag 16 oktober 2008 @ 10:51:35 #109
163094 Ladidadida
pi_62428639
Sheepcidus (5) Thieske, PP, de_boswachter, Robier, dorpsoudste
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 11:09:52 #110
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62429080
Ben ik nou gek of kun je de burgemeester niet omleggen?
pi_62429200
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:09 schreef MaJo het volgende:
ja je bent gek.

Alleen bij Lynch. En mafia kan hem./haar alleen omleggen als 2 bodyguards dood zijn.
U MAD?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:16:02 #112
202348 Susi
Temple of Love
pi_62429241
voorlopig

## Sheepcidus
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:17:41 #113
163094 Ladidadida
pi_62429277
Sheepcidus (6) Thieske, PP, de_boswachter, Robier, dorpsoudste, Susi
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:18:10 #114
163094 Ladidadida
pi_62429299
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:09 schreef MaJo het volgende:
Ben ik nou gek of heb jij je ava veranderd?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:31:10 #115
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62429626
Zo verliezen jullie dus je dubbele lynch. Kan je beter hints oplossen en iemand die zeker maffia is vinden.
Wil iedereen die op mij stemt ff de reden geven waarom ze op mij stemmen, zodat als ik gelyncht wordt het duidelijk wordt wie maffia is.
Radio Soulwax!
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 11:39:55 #116
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62429862
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:18 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Je bent niet gek

Hmmm weet het niet van sheep, er leiden geen hints naar hem toch? Ik hou het voorlopig op de hints. *gaat napluizen*
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:46:35 #117
163094 Ladidadida
pi_62430039
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:39 schreef MaJo het volgende:

[..]

Je bent niet gek
Dat is niet toegestaan zolang het spel duurt Staat in de OP
pi_62430061
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:18 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Hoezo had je er een hint op afgestemd ?
U MAD?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:54:43 #119
163094 Ladidadida
pi_62430262
De regels gelden voor iedereen, dorp en maffia
pi_62430397
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:46 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:47 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hoezo had je er een hint op afgestemd ?
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:54 schreef Ladidadida het volgende:
De regels gelden voor iedereen, dorp en maffia
## MaJo
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 12:14:24 #121
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62430737
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:46 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Oh echt Kan het me voorstellen van maffia maar dat ben ik niet Weer terugveranderen dan? Vind deze alleen zo tof
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 12:15:11 #122
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62430761
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 12:00 schreef DuTank het volgende:

[..]

[..]

[..]

## MaJo
Ik ben heul geen maffia

Ik ga even tukken
  donderdag 16 oktober 2008 @ 12:16:10 #123
163094 Ladidadida
pi_62430782
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 12:14 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oh echt Kan het me voorstellen van maffia maar dat ben ik niet Weer terugveranderen dan? Vind deze alleen zo tof
Nee hoor, je mag 'm laten natuurlijk maar houd er even rekening mee
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 16 oktober 2008 @ 12:42:53 #124
39237 crew  H_T
2733
pi_62431516
## MaJo
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 12:46:54 #125
163094 Ladidadida
pi_62431616
Sheepcidus (6) Thieske, PP, de_boswachter, Robier, dorpsoudste, Susi
MaJo (2) DuTank, Hawaii_Tim
pi_62431753
De hints gaan het meest richting majo,

maaarrrrr, Die enorme splitsing tijdens de verkiezingen betekend bijna zeker dat of hara of sheep maffia is, hara was het niet dus ja sheep dan maar he, misschien denk ik nu te dom over de maffia maar toch:

#sheepcidus
  donderdag 16 oktober 2008 @ 13:02:11 #127
163094 Ladidadida
pi_62432044
Sheepcidus (7) Thieske, PP, de_boswachter, Robier, Susi, SiestaGuru, dorpsoudste
  donderdag 16 oktober 2008 @ 13:14:04 #128
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62432327
Hallo .
A little knowledge is a dangerous thing.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 13:24:58 #129
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62432537
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 12:51 schreef SiestaGuru het volgende:
De hints gaan het meest richting majo,

maaarrrrr, Die enorme splitsing tijdens de verkiezingen betekend bijna zeker dat of hara of sheep maffia is, hara was het niet dus ja sheep dan maar he, misschien denk ik nu te dom over de maffia maar toch:

#sheepcidus
Vorige keer was er ook zo'n splitsing en toen waren beiden kandidaten geen maffia. Toen was ik maffia en probeerde we hetzelfde als wat de maffia nu doet. Door de tegenstanders van de burgemeester te killen. Het is alleen gunstig voor de maffia dat er zo'n splitsing onstaat.

Trouwens welke hints gaan er richting Majo?
Radio Soulwax!
pi_62432825
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 06:01 schreef Susi het volgende:

[..]

Ja, het punt is dus dat in het geval dat Sheep wél dorp is, hij zijn mededorpsgenoten natuurlijk nog een kans zou geven op die dubbele lynch voordat we hem per abuis lynchen. Nu verdedigt ie zijn zaak nou ook weer niet zo sterk, wat natuurlijk doet vermoeden dat ie toch Mafia is.
Verder zijn 'we' natuurlijk onze dubbele lynch kwijt vanaf morgen als het zo doorgaat, dus wat jij voorstelt zou niet eens kunnen. En dat op zichzelf maakt jou weer verdacht.

Ik heb verder nog wat zitten zoeken naar hints... Schiet eens:
Het getal 12 komt 2 keer voor in de profielen. Bij PrincePolly (geregistreerd op 12 juli 2006 om 12:12) en Hawaii_Tim, die zich om exact 12 uur heeft geregistreerd. PP heeft imho de schijn tegen, met al die 12'en.
MaJo heeft dr sig vol met concertdata staan, dat zou kunnen slaan op 'muziek'.
pi_62433429
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 12:15 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ben heul geen maffia

Ik ga even tukken
Vrees niks schatje, iedereen stemt op Sheep
  donderdag 16 oktober 2008 @ 14:11:08 #132
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62433828
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:37 schreef Lekiamh het volgende:

Ja, het punt is dus dat in het geval dat Sheep wél dorp is, hij zijn mededorpsgenoten natuurlijk nog een kans zou geven op die dubbele lynch voordat we hem per abuis lynchen. Nu verdedigt ie zijn zaak nou ook weer niet zo sterk, wat natuurlijk doet vermoeden dat ie toch Mafia is.
Verder zijn 'we' natuurlijk onze dubbele lynch kwijt vanaf morgen als het zo doorgaat, dus wat jij voorstelt zou niet eens kunnen. En dat op zichzelf maakt jou weer verdacht.
Maffia stemt toch ook mee... Er wordt geen eens echt gezocht naar hints alleen maar beschuldigingen over dat ik maffia ben omdat mijn burgemeester tegenstander dood is. Ook nog eens beschuldigingen naar majo alleen omdat ze haar icoontje heeft veranderd. Ik vertrouw het niet omdat de maffia probeert een splitsing te maken en dan kunnen ze een dubbele lynch even goed zo gebruiken. Liever dat ik alleen dood ga dan nog een dorp.
Radio Soulwax!
pi_62434167
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:11 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Maffia stemt toch ook mee... Er wordt geen eens echt gezocht naar hints alleen maar beschuldigingen over dat ik maffia ben omdat mijn burgemeester tegenstander dood is. Ook nog eens beschuldigingen naar majo alleen omdat ze haar icoontje heeft veranderd. Ik vertrouw het niet omdat de maffia probeert een splitsing te maken en dan kunnen ze een dubbele lynch even goed zo gebruiken. Liever dat ik alleen dood ga dan nog een dorp.
Wat waren er voor hitns gericht op haar plaatje dan? We hadden het meende ik vooral over die sig.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 14:27:15 #134
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62434330
Lees dan terug bij de mensen die op Majo gestemd hebben.
Radio Soulwax!
pi_62434412
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:11 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Als jij echt dorp had geweest had je jezelf wel beter verdedigd. Nu lijkt het er meer op alsof jij geslachtofferd word door de mafia.
Indien jij echt dorp bent, zou je juist wel een dubbele lynch instellen. Dood ga je namelijk toch al wel. Maar de dubbele lynch is voor de rest van het spel weg als jij dood gaat! De enige die hierbij baat heeft is de mafia.
Verder maakt het niet uit of de mafia mee stemt... Want het dorp heeft nu nog een groter aantal dan de mafia. Ik geef wel toe dat we een groot aantal inactieven hebben (nu al) waardoor de waarde van de stemmen van de mafia van grotere invloed zou kunnen zijn. Wat dan ook inhoud dat de meer actieve mensen hier mafialid zijn.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 14:36:02 #136
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62434547

Mooi dit
  donderdag 16 oktober 2008 @ 14:36:33 #137
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62434555
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:30 schreef Lekiamh het volgende:

Als jij echt dorp had geweest had je jezelf wel beter verdedigd. Nu lijkt het er meer op alsof jij geslachtofferd word door de mafia.
Indien jij echt dorp bent, zou je juist wel een dubbele lynch instellen. Dood ga je namelijk toch al wel. Maar de dubbele lynch is voor de rest van het spel weg als jij dood gaat! De enige die hierbij baat heeft is de mafia.
Verder maakt het niet uit of de mafia mee stemt... Want het dorp heeft nu nog een groter aantal dan de mafia. Ik geef wel toe dat we een groot aantal inactieven hebben (nu al) waardoor de waarde van de stemmen van de mafia van grotere invloed zou kunnen zijn. Wat dan ook inhoud dat de meer actieve mensen hier mafialid zijn.
Als er voor 17:00 iemand wordt gevonden waar hints duidelijk op slaan wil ik best dubbele lynch instellen. Dan heeft iedereen genoeg tijd om te stemmen voor die dubbele lynch en gaat die niet verloren.

Als er alleen maar vage redenen worden gegeven stel ik hem niet in.
Radio Soulwax!
pi_62435283
Ik zit hier echt te genieten van jullie.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:09:04 #139
163094 Ladidadida
pi_62435370
Anders ik wel
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:11:14 #140
202348 Susi
Temple of Love
pi_62435430
Door Hara, Ladidadida en Silentalarm lijkt het zowat alsof we fout zitten
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:13:00 #141
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62435486
Silentalarm en ik weten toch niets, joh.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:17:41 #142
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62435592
Dan ga ik alles maar eens terug lezen, om te kijken wat zo grappig is, teven ben ik er weer, Hoi
Laffe huichelaar
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:18:19 #143
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62435607
Welkom terug!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:19:18 #144
202348 Susi
Temple of Love
pi_62435641
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:13 schreef Harajuku. het volgende:
Silentalarm en ik weten toch niets, joh.
Mwoah, andere keren wist je volgens mij ook al snel hoe en wat ;-)
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:25:15 #145
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62435794
Edit, bij nader inzien is dit een duidelijk staaltje spelbeinvloeden, dus ik edit deze uitspraak meteen weer weg
Laffe huichelaar
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:25:19 #146
163094 Ladidadida
pi_62435800
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:11 schreef Susi het volgende:
Door Hara, Ladidadida en Silentalarm lijkt het zowat alsof we fout zitten
Dat zeg ik niet, ik moet gewoon lachen om jullie reacties op elkaar. Er is werkelijk niemand die een ander vertrouwt, en iedereen probeert zich wanhopig onder verdenkingen uit te lullen, het is gewoon heel grappig
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:29:34 #147
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62435929
En waarom moest ik nu meteen dood, maffioso's, ik had jullie zo goed kunnen helpen, als serialkiller zijnde
Laffe huichelaar
pi_62436016
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:36 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Als er voor 17:00 iemand wordt gevonden waar hints duidelijk op slaan wil ik best dubbele lynch instellen. Dan heeft iedereen genoeg tijd om te stemmen voor die dubbele lynch en gaat die niet verloren.

Als er alleen maar vage redenen worden gegeven stel ik hem niet in.
quote:

Het getal 12 komt 2 keer voor in de profielen. Bij PrincePolly (geregistreerd op 12 juli 2006 om 12:12) en Hawaii_Tim, die zich om exact 12 uur heeft geregistreerd. PP heeft imho de schijn tegen, met al die 12'en.
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 15:36:24 #149
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62436131
ben ik weer.

als ladi een hint had over mijn ava dan zou ze toch niet zeggen 'hey heb jij je ava veranderd?' dat ik dit gedaan heeft geeft juist aan dat ik dorp ben, als maffia zou ik veel beter nadenken over veranderingen. Nu heb ik het gewoon aangepast zonder erbij na te denken

ik vind de sheep redenering nog wat zwak eigenlijk. Ik wacht nog even met stemmen. Als sheep trouwens maffia is dan zijn de mensen die nu op mij stemmen wel verdacht. Waaronder tim met z'n 12

ik ga voorlopig voor tim.

##hawai_tim
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:36:35 #150
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62436137
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:32 schreef Lekiamh het volgende:
Dat zijn inderdaad redelijke hints vind ze nog niet zo sterk, maar als er meer mensen mee eens zijn om dubbele lynch in te stellen wil ik dat best doen.
Radio Soulwax!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:41:33 #151
163094 Ladidadida
pi_62436263
Sheepcidus (7) Thieske, PP, de_boswachter, Robier, Susi, SiestaGuru, dorpsoudste
Hawaii_Tim (1) MaJo
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:43:18 #152
163094 Ladidadida
pi_62436303
Als je nog een dubbele lynch wilt doen, zul je dit wel nú moeten doen. Veel later kun je het niet maken, m.i.
pi_62436318
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:36 schreef MaJo het volgende:
ben ik weer.

als ladi een hint had over mijn ava dan zou ze toch niet zeggen 'hey heb jij je ava veranderd?' dat ik dit gedaan heeft geeft juist aan dat ik dorp ben, als maffia zou ik veel beter nadenken over veranderingen. Nu heb ik het gewoon aangepast zonder erbij na te denken
Voor dorp heeft een avatar geen betekenis, en zou het dus eigenlijk niet uitmaken of je al dan niet je avvy had veranderd. Daarom vind ik dit eigenlijk een beetje spelbeïnvloeding, want óf ze gaf ermee aan dat er een hint in die avvy zat, óf juist dat jij je ook aan de regels moest houden.
Helaas is er nog een andere hint die tegen je spreekt, namelijk je sig.

Watmij betreft ben jij de eerste die eruit vliegt. (sorry hoor. )
quote:
ik vind de sheep redenering nog wat zwak eigenlijk. Ik wacht nog even met stemmen. Als sheep trouwens maffia is dan zijn de mensen die nu op mij stemmen wel verdacht. Waaronder tim met z'n 12

ik ga voorlopig voor tim.

##hawai_tim
Je vergeet PP, die met al dr 12'en in dr profiel méér aanspraak lijkt te maken op de titel 'maffiosi'. Daarom past het in de schoenen schuiven van de '12-hint' wel goed bij jou, aangezien je in mijn ogen maffiosi (of maffioso? vrouwelijke maffia iig. ) bent en dus PP zal proberen te beschermen.

pi_62436342
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:43 schreef Ladidadida het volgende:
Als je nog een dubbele lynch wilt doen, zul je dit wel nú moeten doen. Veel later kun je het niet maken, m.i.
Strijk over je hart, geef hem tot 17:00

donderdag 16 oktober 2008 @ 15:46:32 #155
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62436395
Ik wil best instellen hoor maar moeten er wel mensen aktief zijn, en dan niet alleen de doden.
Radio Soulwax!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:52:10 #156
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62436561
Die hint met 12 moet ook met met "Niet echt een vakkundige, maar wel een geslaagde kill" werken omdat dat dezelfde persoon is.

niet echt vakkundig dus iets amateuristisch zoeken lijkt me?
Radio Soulwax!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:52:33 #157
163094 Ladidadida
pi_62436568
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:44 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Strijk over je hart, geef hem tot 17:00

Hij heeft tot 16:30.

Oh ik en mijn hart!
pi_62436671
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:52 schreef Sheepcidus het volgende:
Die hint met 12 moet ook met met "Niet echt een vakkundige, maar wel een geslaagde kill" werken omdat dat dezelfde persoon is.

niet echt vakkundig dus iets amateuristisch zoeken lijkt me?
edit. foutje.
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:52 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Hij heeft tot 16:30.

Oh ik en mijn hart!
Je bent een schat.
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 15:58:36 #159
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62436701
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:43 schreef Lekiamh het volgende:

Watmij betreft ben jij de eerste die eruit vliegt. (sorry hoor. )
[..]

Je vergeet PP, die met al dr 12'en in dr profiel méér aanspraak lijkt te maken op de titel 'maffiosi'. Daarom past het in de schoenen schuiven van de '12-hint' wel goed bij jou, aangezien je in mijn ogen maffiosi (of maffioso? vrouwelijke maffia iig. ) bent en dus PP zal proberen te beschermen.
Volgens mij maakt het niet veel uit wat ik weg ben echt geen maffia

ik stem op tim omdat hij nu op op stemt en vanwege de 12.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:59:47 #160
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62436737
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:57 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. De eerste hint gaat over de moord op Harajaku. Die werd beschermd door yosander, maar omdat er een tweede mafioso was werd ook hij vermoord. Dus die tweede hint slaat eerder op de tweede maffioso dan allebei op 1.
Maar die hint gaat wel over de Hara kill, kan die nog op de velddokter slaan?
Radio Soulwax!
pi_62436757
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:58 schreef MaJo het volgende:

[..]

Volgens mij maakt het niet veel uit wat ik weg ben echt geen maffia

ik stem op tim omdat hij nu op op stemt en vanwege de 12.
Ga eens niet in mijn quote zitten editten!
pi_62436773
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:59 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Maar die hint gaat wel over de Hara kill, kan die nog op de velddokter slaan?
Ja, ik las het net terug en zag dat je gelijk had.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 16:02:42 #163
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62436821
Ik zal even lekiam's dillema oplossen: MAffioso is enkelvoud, maffiosi meervoud! niets met mannelijk vrouwelijk te maken, nu ga ik maar eens even slapen, Lynch ze!
Laffe huichelaar
pi_62436885
## sheepcidus
uit een aspergernest
  donderdag 16 oktober 2008 @ 16:06:56 #165
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62436937
Er zijn nu sowieso 3 aktief hier willen jullie een dubbele lynch of niet?
Radio Soulwax!
pi_62436965
Nou nee, maar anders gaat hij verloren he.
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 16:08:15 #167
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62436976
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:00 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Ga eens niet in mijn quote zitten editten!
Dat moest wel want anders kan ik niet met mijn mobiel reageren omdat de tekst dan te lang is

en wat boeit het je dat ik alleen het tweede stukje quote eigenlijk? daar reageer ik immers ook op...
  donderdag 16 oktober 2008 @ 16:09:52 #168
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62437021
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:07 schreef SiestaGuru het volgende:
Nou nee, maar anders gaat hij verloren he.
Je kan mij ook unvoten hoor. Kunnen we die lynch later nog gebruiken.
Radio Soulwax!
pi_62437022
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:08 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat moest wel want anders kan ik niet met mijn mobiel reageren omdat de tekst dan te lang is

en wat boeit het je dat ik alleen het tweede stukje quote eigenlijk? daar reageer ik immers ook op...
Neem het niet zo serieus joh.
pi_62437037
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:06 schreef Sheepcidus het volgende:
Indien je een dubbele lynch instelt:

## de_Boezelaar

Omdat mijn gevoel het zegt.

ben nu off nl.
U MAD?
pi_62437097
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:10 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Indien je een dubbele lynch instelt:

## de_Boezelaar

Omdat mijn gevoel het zegt.

ben nu off nl.
Een uitleg zou wel op zijn plaats zijn?
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:02 schreef timmmmm het volgende:
Ik zal even lekiam's dillema oplossen: MAffioso is enkelvoud, maffiosi meervoud! niets met mannelijk vrouwelijk te maken, nu ga ik maar eens even slapen, Lynch ze!
Ja, ik zocht dus de vrouwelijke vorm.
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:06 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik stem voor.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 16:12:59 #172
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62437108
Stel maar die dubbele lynch in, dan is hij tenminste niet verloren.

Ik ga waarschijnlijk toch dood.
Radio Soulwax!
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 16:13:49 #173
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62437136
Ik ben wel voor dubbele lynch

dan ga ik voor tim en PP
pi_62437301
DUBBELE LYNCH !!!

Ik ## Unvote de_Boezelaar

en ## vote MaJo
U MAD?
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 16:27:39 #176
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62437538
Wie is dan je tweede vote de_boswachter?

Thanks guys dat jullie me willen lynchen al ben ik wel benieuwd op wie de hint slaat

## Vote hawai_tim
## Vote PP
  donderdag 16 oktober 2008 @ 16:30:31 #177
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62437615
Ik ga ook wel mee met PP.

##Vote PP

Ik wacht nog ff met mijn andere vote.
Radio Soulwax!
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 16:32:51 #178
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62437673
Denk nou eens na jongens. Als ik maffia was dan ga ik toch niet expres niet op sheep stemmen om hem te sparen? Mijn naam staat al op het spel en als maffia zijnde zou ik juist met de meute meegaan omdat sheep toch al niet meer te redden viel...
pi_62437714
## vote MaJo

##unvote Sheepdicus
## vote Prince Polley

Ik ben vandaag een wandelende flipperkast.
U MAD?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 16:36:21 #180
163094 Ladidadida
pi_62437779
Sheepcidus (7) Thieske, PP, Robier, Susi, SiestaGuru, wendytje, dorpsoudste
MaJo (4) DuTank, Hawaii_Tim, de_boswachter, Lekiamh
Hawaii_Tim (1) MaJo
PrincePolly (5) Lekiamh, Majo, Sheepcidus (2x), de_boswachter

[ Bericht 4% gewijzigd door Ladidadida op 16-10-2008 16:44:25 ]
  donderdag 16 oktober 2008 @ 16:39:33 #181
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62437885
Zie ze gaan
  donderdag 16 oktober 2008 @ 16:41:06 #182
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_62437923
Zozo wat hier gebeurt snap ik zo niet.
Kijk straks thuis wel ff hoe en wat
Lees zo wel ff alle post door en kijk de hint nog wel ff weer na
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 16 oktober 2008 @ 16:54:26 #183
39237 crew  H_T
2733
pi_62438316
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:27 schreef MaJo het volgende:
Wie is dan je tweede vote de_boswachter?

Thanks guys dat jullie me willen lynchen al ben ik wel benieuwd op wie de hint slaat

## Vote hawai_tim
## Vote PP
Is dit een wraakactie omdat ik op jou stemde?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 16 oktober 2008 @ 16:55:35 #184
39237 crew  H_T
2733
pi_62438340
## Wouser overigens.

MaJo (4) DuTank, Hawaii_Tim, de_boswachter, Lekiamh
Hawaii_Tim (1) MaJo
PrincePolly (5) Lekiamh, Majo, Sheepcidus (2x), de_boswachter
Wouser (1) Hawaii_Tim
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 16:56:01 #185
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62438356
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Is dit een wraakactie omdat ik op jou stemde?
In combinatie met dat je je om 12 uur hebt geregistreerd
  donderdag 16 oktober 2008 @ 16:57:11 #186
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_62438387
#Vote MaJo
# Vote PrincePolley

Denk ik
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 17:01:18 #187
163094 Ladidadida
pi_62438508
MaJo (5) DuTank, Hawaii_Tim, de_boswachter, Lekiamh, The_BoezelaaR
Hawaii_Tim (1) MaJo
PrincePolly (6) Lekiamh, Majo, Sheepcidus (2x), de_boswachter, The_BoezelaaR
Wouser (1) Hawaii_Tim
  donderdag 16 oktober 2008 @ 17:05:35 #188
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_62438613
Wat volgens mij ook een aanwijzing kan zijn .....

In de avatar van Wouser staat dat ie van scherpe dingen houdt, en oh boy, er is iemand vermoord met een mes ....
  donderdag 16 oktober 2008 @ 17:07:27 #189
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62438669
Wat een drama jongens en meisjes, ik kan me niet herinneren dat ik ooit heb meegemaakt dat er op 5 verschillende mensen werd gestemd! Princepolly zal toch niet wèèr maffia zijn, dan is het echt een luckybastard hoor
Laffe huichelaar
pi_62438742
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 17:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat volgens mij ook een aanwijzing kan zijn .....

In de avatar van Wouser staat dat ie van scherpe dingen houdt, en oh boy, er is iemand vermoord met een mes ....
Goed punt. Maar dat is nu nog te vaag imho. Er zijn sterkere aanwijzingen tegen andere personen.
pi_62438768
##majo
AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 17:15:53 #192
163094 Ladidadida
pi_62438892
MaJo (6) DuTank, Hawaii_Tim, de_boswachter, Lekiamh, The_BoezelaaR, bloodysunday
Hawaii_Tim (1) MaJo
PrincePolly (6) Lekiamh, Majo, Sheepcidus (2x), de_boswachter, The_BoezelaaR
Wouser (1) Hawaii_Tim
pi_62439044
Mag je als dorpsoudste eigenlijk bij een dubbele lynch vier keer stemmen in totaal?
pi_62439071
het valt me op dat er zo ongelovelijk veel mensen zijn die stemmen zonder enkel argument.
pi_62439098
##MaJo
##PrincePolly
pi_62439235
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 17:22 schreef Silentalarm het volgende:
het valt me op dat er zo ongelovelijk veel mensen zijn die stemmen zonder enkel argument.
Tsja, je leest die hints (en natuurlijk de uitleg van de andere spelers) en dan hoef je niet nogmaals de argumenten erbij te halen.

Maar sheep is bij mij ook nog verdacht, dubele lynch of niet
pi_62439437
Ik had al gestemd op MaJo en mijn tweede stem is:
##PrincePolly.
pi_62439570
##unvote sheep (dubbele lynch)

## vote majo
## vote princepolly
pi_62439622
## PP
nooit te vertrouwen
2e.. ik kom er hopelijk nog op terug voor 7 uur!
pi_62439990
Zo net terug van werk heb nog zo ongeveer een uurtje om tips op te lossen

en tjah werk was klote in begin veel te bezopen maja... Even nu hints oplossen... Ik lees trouwens dat er een dubbele lynch is?

ps. wat is de tussenstand nu zo???
pi_62440105
Sheepcidus (6) Thieske, PP, Robier, Susi, wendytje, dorpsoudste
MaJo (8) DuTank, Hawaii_Tim, de_boswachter, Lekiamh, The_BoezelaaR, bloodysunday, krul76, SiestaGuru
Hawaii_Tim (1) MaJo
[PrincePolly (9) Lekiamh, Majo, Sheepcidus (2x), de_boswachter, The_BoezelaaR, krul 76, SiestaGuru, lynda
Wouser (1) Hawaii_Tim
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 18:13:44 #202
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62440113
Jongens ik ben écht geen maffia Maak nou goed gebruik van die dubbele lynch en pak dan 2 maffia! Dit is echt zonde...

Ik ga toch maar voor sheep omdat hawai_tim inderdaad misschien meer rancune was en er wel verdacht veel op sheep hadden gestemd als burgemeester.

## Unvote Hawai_Tim
## Vote Sheepcidus
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:14:58 #203
163094 Ladidadida
pi_62440153
Sheepcidus (7) Thieske, PP, Robier, Susi, wendytje, dorpsoudste, MaJo
MaJo (8) DuTank, Hawaii_Tim, de_boswachter, Lekiamh, The_BoezelaaR, bloodysunday, krul76, SiestaGuru
PrincePolly (10) Lekiamh, Majo, Sheepcidus (2x), de_boswachter, The_BoezelaaR, krul76, DuTank, SiestaGuru, lynda
Wouser (1) Hawaii_Tim
pi_62440167
Sheepcidus (7) Thieske, PP, Robier, Susi, wendytje, dorpsoudste, MaJo
PrincePolly (10) Lekiamh, Majo, Sheepcidus (2x), de_boswachter, The_BoezelaaR, krul 76, SiestaGuru, lynda, DuTank
Wouser (1) Hawaii_Tim

Edit: DuTank vergeten .
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:17:43 #205
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62440225
Nou, spannend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harajuku. op 16-10-2008 18:19:18 (Vergeet ik de PI) ]
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:18:38 #206
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_62440243
## Sheep

Mijn 2de stem komt later nog, nu weer aan het werk

Sheepcidus (8) Thieske, PP, Robier, Susi, wendytje, dorpsoudste, MaJo, Rimas
[PrincePolly (10) Lekiamh, Majo, Sheepcidus (2x), de_boswachter, The_BoezelaaR, krul 76, SiestaGuru, lynda, DuTank
Wouser (1) Hawaii_Tim
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:19:28 #207
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_62440262
## vote PP
## vote Sheepcidus
pi_62440282
quote:

[..]

MaJo lijkt mij eigenlijk wel overduidelijk ja... sig voor concertdata wat direct is gerelateerd tot muziek dus... en daarnaast ook nog gewoon even avatar veranderen dat gaat dus echt niet door de beugel.

Verder vind ik Sheep ook veel te verdacht met name de omstandigheden waarbij de 2de lynch is ingesteld. Stel je nou eens het volgende voor. Sheep is maffia daar ben ik zo wie zo van overtuigd. Hij weet zo wie zo al dat hij dood gaat... Lekiamh stelt vervolgens 2de lynch voor. Veel discussie erover. Vervolgens toch maar dan 2de lynch ondertussen hebben mensen al gezegd wat hun voorkeur was. Zou het dan niet zo kunnen zijn dat Sheep ons gewoon om de tuin leid? Omdat hij weet, hij is maffia, dat we nu aan het stemmen zijn op een dorpsbewoner? Allemaal uiterstverdacht als je mij vraagt...

@The_Boezelaar tjah ik zal niet ontkennen dat het misschien op mij zou kunnen slaan. Zou zelf ook wel denken waarschijnlijk bij iemand anders. Maar wordt er niet iedere keer wel iemand vermoord met een mes of pistool? Dat zou dus betekenen dat wanneer ik een pistool als ava had wel iedere x verdacht ben
pi_62440295
##Sheep
pi_62440345
Sheepcidus (10) Thieske, PP, Robier, Susi, wendytje, dorpsoudste, MaJo, Rimas, Clesar03, Wouser
[PrincePolly (11) Lekiamh, Majo, Sheepcidus (2x), de_boswachter, The_BoezelaaR, krul 76, SiestaGuru, lynda, DuTank, Clesar03
Wouser (1) Hawaii_Tim
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 18:23:22 #211
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62440350
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:20 schreef Wouser het volgende:

[..]

MaJo lijkt mij eigenlijk wel overduidelijk ja... sig voor concertdata wat direct is gerelateerd tot muziek dus... en daarnaast ook nog gewoon even avatar veranderen dat gaat dus echt niet door de beugel.
Ik snap dat het heel erg verdacht over komt. Ik hou veel van muziek, mijn sig bestaat eruit en mijn oude ava zelfs. Maar kom op, dat ik die heb veranderd is echt een foutje. Ik vond deze foto van McCain hilarisch en heb het aangepast. Als ik maffia was had ik daar echt wel over nagedacht, geloof me
quote:
Verder vind ik Sheep ook veel te verdacht met name de omstandigheden waarbij de 2de lynch is ingesteld. Stel je nou eens het volgende voor. Sheep is maffia daar ben ik zo wie zo van overtuigd. Hij weet zo wie zo al dat hij dood gaat... Lekiamh stelt vervolgens 2de lynch voor. Veel discussie erover. Vervolgens toch maar dan 2de lynch ondertussen hebben mensen al gezegd wat hun voorkeur was. Zou het dan niet zo kunnen zijn dat Sheep ons gewoon om de tuin leid? Omdat hij weet, hij is maffia, dat we nu aan het stemmen zijn op een dorpsbewoner? Allemaal uiterstverdacht als je mij vraagt...
Goed punt Hiermee pleit je mij trouwens ook vrij Maar wie zou dan los van PP, Hawai en mij ervoor in aanmerking komen nav de hints?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:24:05 #212
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62440367
quote:
##Sheep
Waarom stem je eerst op Majo en edit je het weer weg?
Radio Soulwax!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:24:29 #213
163094 Ladidadida
pi_62440376
Sheepcidus (10) Thieske, PP, Robier, Susi, wendytje, dorpsoudste, MaJo, Rimas, Clesar03, Wouser
MaJo (9) DuTank, Hawaii_Tim, de_boswachter, Lekiamh, The_BoezelaaR, bloodysunday, krul76, Wouser, SiestaGuru
[PrincePolly (11) Lekiamh, Majo, Sheepcidus (2x), de_boswachter, The_BoezelaaR, krul 76, Clesar03, SiestaGuru, lynda, DuTank
Wouser (1) Hawaii_Tim
pi_62440381
Tjah is maar een aanname he ik kan ook helemaal fout zitten
pi_62440404
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:24 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Waarom stem je eerst op Majo en edit je het weer weg?
Omdat jij veelste overduidelijk mafia bent daarom en jullie stonden op gelijke stemmen en ik niet denke dat PP mafia is.
pi_62440417
oehlala, sheep en pp de lul. Ik ben benieuwd(A)
pi_62440432
quote:
Sheep is maffia daar ben ik zo wie zo van overtuigd. Hij weet zo wie zo al dat hij dood gaat... Lekiamh stelt vervolgens 2de lynch voor. Veel discussie erover. Vervolgens toch maar dan 2de lynch ondertussen hebben mensen al gezegd wat hun voorkeur was.
Als sheep maffia blijkt te zijn word Lekiamh ook heel erg verdacht.. Zwaar opnemen voor maffia..
Ik wil het wel eens zien en dus..
## Sheep
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:27:01 #218
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62440433
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:25 schreef Wouser het volgende:

[..]

Omdat jij veelste overduidelijk mafia bent daarom en jullie stonden op gelijke stemmen en ik niet denke dat PP mafia is.
quote:

[..]

Radio Soulwax!
pi_62440447
Sheepcidus (11) Thieske, PP, Robier, Susi, wendytje, dorpsoudste, MaJo, Rimas, Clesar03, Wouser, Lynda
MaJo (9) DuTank, Hawaii_Tim, de_boswachter, Lekiamh, The_BoezelaaR, bloodysunday, krul76, Wouser, SiestaGuru
[PrincePolly (11) Lekiamh, Majo, Sheepcidus (2x), de_boswachter, The_BoezelaaR, krul 76, Clesar03, SiestaGuru, lynda, DuTank
Wouser (1) Hawaii_Tim

gecopyt van jou laatste post ladi!
pi_62440458
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:27 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

[..]

Lees verder? Jullie beide?
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 18:28:23 #221
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62440468
er moet een stem af bij mij he, die heeft wouser ingetrokken
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:28:55 #222
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62440476
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:27 schreef Wouser het volgende:

[..]

Lees verder? Jullie beide?
Je zegt Majo is overduidelijk maffia en dan edit je een stem op haar weg?
Radio Soulwax!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:30:04 #223
163094 Ladidadida
pi_62440513
Sheepcidus (11) Thieske, PP, Robier, Susi, wendytje, dorpsoudste, MaJo, Rimas, Clesar03, Wouser, Lynda
PrincePolly (11) Lekiamh, Majo, Sheepcidus (2x), de_boswachter, The_BoezelaaR, krul 76, Clesar03, SiestaGuru, lynda, DuTank
Wouser (1) Hawaii_Tim
pi_62440601
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:28 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Je zegt Majo is overduidelijk maffia en dan edit je een stem op haar weg?
analfabeet ofzo o.O
Het FOK! Maffia-spel, deel 20, waar we ècht beginnen..!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:33:16 #225
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62440604
Geef je nog antwoord wouser? of moet je eerst vragen wat je moet doen aan je maffia-matties?
Radio Soulwax!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:33:37 #226
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_62440609
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:28 schreef MaJo het volgende:
er moet een stem af bij mij he, die heeft wouser ingetrokken
Maak je geen zorgen die geef ik je wel terug

##MaJo
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 18:34:30 #227
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62440626
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 18:35:56 #228
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62440666
Wat kan ik hier eigenlijk slecht tegen De waarheid spreken en dat mensen je dan niet geloven. Soort jeugdtrauma dat terugkomt
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:36:16 #229
163094 Ladidadida
pi_62440675
MaJo (9) DuTank, Hawaii_Tim, de_boswachter, Lekiamh, The_BoezelaaR, bloodysunday, krul76, SiestaGuru, Rimas
PrincePolly (11) Lekiamh, Majo, Sheepcidus (2x), de_boswachter, The_BoezelaaR, krul 76, Clesar03, SiestaGuru, lynda, DuTank
Wouser (1) Hawaii_Tim
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:36:35 #230
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62440681
Nou denk dat Majo en wouser samenwerken als maffia nu persoonlijk.

##Majo
Radio Soulwax!
pi_62440714
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:33 schreef Sheepcidus het volgende:
Geef je nog antwoord wouser? of moet je eerst vragen wat je moet doen aan je maffia-matties?
lol niet de rollen gaan verdraaien Sheep dat jij al de hele dag online bent kan ik niets aan doen. Maja voor jou geef ik nog wel een stem weg

##Wouser

Satisfied
pi_62440730
oei dit gaat echt heel spannnend worden. Denk dat Sheep in iedergeval dood gaat.want er moeten nog minimaal 4 stemmen bij om hem niet dood te laten gaan.!
pi_62440731
Ik krijg idd het idee dat Sheepcidus onschuldig is.
U MAD?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:39:13 #234
163094 Ladidadida
pi_62440758
MaJo (11) DuTank, Hawaii_Tim, de_boswachter, Lekiamh, The_BoezelaaR, bloodysunday, krul76, SiestaGuru, Rimas, Sheepcidus (2x)
Wouser (1) Hawaii_Tim
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 18:39:16 #235
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62440765
Jongens
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 18:39:56 #236
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62440780
Huh heb ik er opeens 2 van Sheep?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:40:50 #237
163094 Ladidadida
pi_62440802
Tuurlijk, burgemeesterstem telt altijd dubbel.
pi_62440811
dubbele lynch he? Iedereen mag 2 stemmen uitbrengen.
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 18:42:37 #239
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62440845
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:41 schreef Wouser het volgende:
dubbele lynch he? Iedereen mag 2 stemmen uitbrengen.
Ja maar dat kan hij toch verspreiden over 2? Dan moet ie dat ook zeggen.

Jullie zitten er echt zo naast, hier ga je spijt van krijgen Zonde, dan blijft er wel heel weinig dorp over...
pi_62440873
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:42 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja maar dat kan hij toch verspreiden over 2? Dan moet ie dat ook zeggen.

Jullie zitten er echt zo naast, hier ga je spijt van krijgen Zonde, dan blijft er wel heel weinig dorp over...
Is er wel weer sneller een nieuw potje
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:45:13 #241
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62440908
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:43 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Is er wel weer sneller een nieuw potje
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:45:50 #242
216584 Trevland
pi_62440922
wie kan mij eens ff zegge wat de tussen stand is?

Ik kom er zelf ook niet echt uit
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 18:46:06 #243
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62440932
Trouwens beetje vaag dat ik maar 1 stem kreeg bij de burgemeestersverkiezing als ik maffia was

maar goed, jullie zullen spijt krijgen...
pi_62440940
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:45 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik hoop natuurlijk dat dorp wint maar als het dorp dan toch dood gaat, liever een snelle dood, dan een langzame pijnlijke dood
pi_62440950
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:45 schreef Trevland het volgende:
wie kan mij eens ff zegge wat de tussen stand is?

Ik kom er zelf ook niet echt uit
MaJo (11) DuTank, Hawaii_Tim, de_boswachter, Lekiamh, The_BoezelaaR, bloodysunday, krul76, SiestaGuru, Rimas, Sheepcidus (2x)
Wouser (1) Hawaii_Tim
pi_62440952
Ik krijg idd eigenlijk nu ook wel het gevoel dat we gewoon allemaal in de maling worden genomen
pi_62440968
Ik heb me bedacht, ik denk toch dat sheep maffia is en omdat die dubbelle lynch er toch is kunnen we de burgemeester missen (zijn dubbelle stem gaat weg, maar als hij maffia is is dat alleen maar goed)

## unvote pp
## vote sheep
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:48:35 #248
163094 Ladidadida
pi_62440990
Sheepcidus (12) Thieske, PP, Robier, Susi, wendytje, dorpsoudste, MaJo, Rimas, Clesar03, Wouser, Lynda, SiestaGuru
PrincePolly (10) Lekiamh, Majo, Sheepcidus (2x), de_boswachter, The_BoezelaaR, krul 76, Clesar03, lynda, DuTank
Wouser (1) Hawaii_Tim
pi_62441000
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:46 schreef MaJo het volgende:
Trouwens beetje vaag dat ik maar 1 stem kreeg bij de burgemeestersverkiezing als ik maffia was

maar goed, jullie zullen spijt krijgen...
Dat is vrij eenvoudig te verklaren, de maafie kon moeilijk zijn stemmen gaan verdelen, dan is het zinloos. Omdat sheep al meer stemmen had van anderen was hij een betere kandidaat.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:49:21 #250
216584 Trevland
pi_62441005
ik zie door he bos de bomen niet meer
Ik heb hele andere op mijn lijstje staan

Hier maak ik mijn handen niet vies aan dus ik onthoud mijn stemmen
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 18:49:22 #251
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62441007
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:47 schreef Wouser het volgende:
Ik krijg idd eigenlijk nu ook wel het gevoel dat we gewoon allemaal in de maling worden genomen
Ja
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:49:31 #252
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62441011
Als Majo maar met me mee gaat.

Kan je morgen wouser lynchen.
Radio Soulwax!
pi_62441039
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:49 schreef Trevland het volgende:
ik zie door he bos de bomen niet meer
Ik heb hele andere op mijn lijstje staan

Hier maak ik mijn handen niet vies aan dus ik onthoud mijn stemmen
Poesjeeee oh poesjeeeeeee waar ben je. !!!PUSSY!!!
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 18:51:55 #254
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62441060
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:49 schreef Sheepcidus het volgende:

Ik vertrouw Wouser ook niet meer inderdaad... Als we nu op Wouser inzetten kunnen we het misschien nog redden. Hij doet wel erg verongelijkt...
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:51:59 #255
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62441062
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:48 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Dat is vrij eenvoudig te verklaren, de maafie kon moeilijk zijn stemmen gaan verdelen, dan is het zinloos. Omdat sheep al meer stemmen had van anderen was hij een betere kandidaat.
Dan had ik nu niet op haar gestemd, als ik mijn stem weghaal blijft ze leven.
Radio Soulwax!
pi_62441065
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:49 schreef Sheepcidus het volgende:

Het oog ziet wat hij wenst te zien

Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 18:53:15 #257
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62441089
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:51 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Dan had ik nu niet op haar gestemd, als ik mijn stem weghaal blijft ze leven.
Doe dat dan anders gaan er twee onschuldigen dood
pi_62441098
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:51 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik vertrouw Wouser ook niet meer inderdaad... Als we nu op Wouser inzetten kunnen we het misschien nog redden. Hij doet wel erg verongelijkt...
MaJo wat doe je en ik gaf je nog wel een compliment in het begin ... Maar tjah jou heb ik ook niet echt gezien dit topic ook alleen maar poste: oh en dit oh en zus. Maar hints oplossen?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:55:20 #259
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62441140
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:53 schreef MaJo het volgende:

[..]

Doe dat dan anders gaan er twee onschuldigen dood
Dat jij weet dat ik geen maffia ben betekent niet dat jij geen maffia bent.
Radio Soulwax!
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 18:55:34 #260
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62441146
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:53 schreef Wouser het volgende:

[..]

MaJo wat doe je en ik gaf je nog wel een compliment in het begin ... Maar tjah jou heb ik ook niet echt gezien dit topic ook alleen maar poste: oh en dit oh en zus. Maar hints oplossen?
Jij trok anders je stem tegen mij in waarom zou je als maffia ook op mij stemmen als burgemeester?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:56:52 #261
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62441178
Bijna tijd
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 18:57:20 #262
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62441191
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:55 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Dat jij weet dat ik geen maffia ben betekent niet dat jij geen maffia bent.
Als we elkaar nou even vertrouwen in deze... Maar goed, het heeft geen zin meer. Het is bijna tijd.
pi_62441192
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:55 schreef MaJo het volgende:

[..]

Jij trok anders je stem tegen mij in waarom zou je als maffia ook op mij stemmen als burgemeester?
Ja omdat ik de enigste was die op je stemde en tjah toen ben ik gewoon maar met de massa meegegaan
zoals nu ook wel een beetje
pi_62441195
Wat een aanfluiting. Toen ik mafia was konden jullie al geen hints naar mij toe leiden, maar nu heb ik nog 0,0 aanwijzingen ri. mij gezien. En toch al 11 stemmen.
Diegene die dat geinitieerd heeft kon mijn kont kussen en is mafia. Onthouden jullie het aub?

Dubbele stem: Sheep 1tje erbij.
pi_62441198
Dit is inderdaad best grappig van gene zijde
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:58:45 #266
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62441213
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dit is inderdaad best grappig van gene zijde
Prachtig hè
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 18:58:54 #267
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62441223
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:57 schreef Wouser het volgende:

[..]

Ja omdat ik de enigste was die op je stemde en tjah toen ben ik gewoon maar met de massa meegegaan
zoals nu ook wel een beetje
je zult zien dat je fout zat
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:59:01 #268
163094 Ladidadida
pi_62441226
Sheepcidus (13) Thieske, PP (2x), Robier, Susi, wendytje, dorpsoudste, MaJo, Rimas, Clesar03, Wouser, Lynda, SiestaGuru
MaJo (9) DuTank, Hawaii_Tim, de_boswachter, Lekiamh, The_BoezelaaR, bloodysunday, krul76, SiestaGuru, Rimas
PrincePolly (12) Lekiamh, Majo, Sheepcidus (2x), de_boswachter, The_BoezelaaR, krul 76, Clesar03, lynda, DuTank, Sheepcidus (2x)
Wouser (1) Hawaii_Tim
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:59:09 #269
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62441229
##Unvote Majo
## Vote PP

Ik hoop dat dit de goede keus is. Maar lynch wouser iig.
Radio Soulwax!
pi_62441245
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:57 schreef PrincePolly het volgende:
Wat een aanfluiting. Toen ik mafia was konden jullie al geen hints naar mij toe leiden, maar nu heb ik nog 0,0 aanwijzingen ri. mij gezien. En toch al 11 stemmen.
Diegene die dat geinitieerd heeft kon mijn kont kussen en is mafia. Onthouden jullie het aub?

Dubbele stem: Sheep 1tje erbij.
Ik snap ook niet waar ineens al die stemmen jouw kant op vandaan kwamen, dat van MaJo snap ik ook niet echt.
pi_62441253
10 jul - Death Cab for Cutie
Daar was ik ook.<3
pi_62441255
19:00
pi_62441277
Wow, lullig voor PP .
  donderdag 16 oktober 2008 @ 19:01:11 #274
163094 Ladidadida
pi_62441281
Niet meer stemmen nu. Lynch komt eraan.
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 19:01:23 #275
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62441287
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:59 schreef Robier het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waar ineens al die stemmen jouw kant op vandaan kwamen, dat van MaJo snap ik ook niet echt.
Omdat ik zo dom was om mijn avatar te veranderen
  donderdag 16 oktober 2008 @ 19:01:40 #276
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62441294
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:01 schreef Robier het volgende:
Wow, lullig voor PP .
Inderdaad
pi_62441296
## majo
AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 19:02:51 #278
163094 Ladidadida
pi_62441317

Na de gebeurtenissen van afgelopen nacht, was heel Fok-town in rep en roer. Iedereen was bang en keek op straat angstig om zich heen, niemand durfde zijn kinderen meer alleen te laten en alle inwoners werden als verdacht beschouwd. De dorpelingen belden de burgemeester plat om ervoor te zorgen dat hij deze moordenaars op zou pakken, en uiteindelijk stemde de burgemeester ermee in om 2 mensen door de beul onder handen te laten nemen. Het dorp liet weten dat hun voorkeur uitging naar PrincePolly. De burgemeester ging akkoord en al spoedig lag PrincePolly’s (dorpsoudste) levenloze lichaam op het executieplateau.

De dorpsbewoners begonnen echter onderling te kletsen. Hun burgemeester was wel heel makkelijk akkoord gegaan met hun mening en had eigenlijk de hetze tegen PrincePolly opgezet. Eén van de dorpelingen riep ineens: “Jij, maffiaburgemeester!” En voor Sheepcidus weg kon komen, of zijn bodyguards hem konden beschermen, pakte één van de dorpelingen de bijl van de beul en hakte Sheepcidus’ (spion) hoofd eraf.

Rust zacht, PrincePolly en Sheepcidus

Het dorp zal burgemeesterloos verder gaan. De speciale rollen mogen nu hun PM’s sturen, tot 22:00.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 19:03:22 #279
216584 Trevland
pi_62441320
Bloody je bent te laat
pi_62441328
wow wtf
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 19:03:42 #281
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62441337
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:00 schreef Silentalarm het volgende:
10 jul - Death Cab for Cutie
Daar was ik ook.<3
Mooi he

ik heb het overleefd ik ga er alles aan doen om te laten zien dat ik echt geen maffia ben
pi_62441338

Nou.. vooruit...
1 onschuldige en een halve mafia
Zuur...
  donderdag 16 oktober 2008 @ 19:04:22 #283
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62441351
Boo yah

Radio Soulwax!
pi_62441352
whehehe
  donderdag 16 oktober 2008 @ 19:06:16 #285
216584 Trevland
pi_62441387
Sheep geen maffia maar wel bijna
  donderdag 16 oktober 2008 @ 19:06:37 #286
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_62441399
Wordt een snel spel zo

Het is mijn eerste keer, ik leer nog elke minuut bij over dit spel he
pi_62441402
Ouch @ dorpsoudste

Spion is mooi. Tis net geen maffia maar toch beter dat hij verdwijnt.
pi_62441414
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:04 schreef Sheepcidus het volgende:
Boo yah

[ afbeelding ]
Sheep, mijn complimenten. Je hebt de stemming keurig netjes zo beinvloed dat er geen mafialid is gelynched.
Hulde! (niet omdat ik het leuk vind, maar gewoon goed gespeeld)
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 19:08:07 #289
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62441435
Ha sheep spion dat pleit mij vrij als maffia aangezien hij niet op maffia mag stemmen Told you so
  donderdag 16 oktober 2008 @ 19:08:30 #290
163094 Ladidadida
pi_62441452
Zo nog mooi een nieuw topic voor ik weg moet
  donderdag 16 oktober 2008 @ 19:08:40 #291
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62441459
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:07 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Sheep, mijn complimenten. Je hebt de stemming keurig netjes zo beinvloed dat er geen mafialid is gelynched.
Hulde! (niet omdat ik het leuk vind, maar gewoon goed gespeeld)
Misschien was er wel geen één mafia target
pi_62441480
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:08 schreef MaJo het volgende:
Ha sheep spion dat pleit mij vrij als maffia aangezien hij niet op maffia mag stemmen Told you so
Nou, is dat wel zo? Ik zie alleen dit staan:
quote:
Spion – Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!
Het is niet verplicht als ik het zo lees...?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 19:09:29 #293
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62441484
Haha! Jullie kozen een mafia to be burgemeester
pi_62441485
Ik zei toch dat Sheep niet te vertrouwen was. Wel blij dat ik me stem toch maar niet had teruggetrokken
pi_62441507
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:08 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Misschien was er wel geen één mafia target
Misschien ja. Dan nog is de aandacht keurig gevestigd gebleven op de al verdachte mensen.
Dus goed spel.
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 19:12:50 #296
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62441567
'onderling kletsen' --> SC. Zit er behalve hawai_tim nog anderen in SC topics? Misschien toch tim, 12 uur geregistreerd en kletsen
pi_62441583
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:09 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Nou, is dat wel zo? Ik zie alleen dit staan:
[..]

Het is niet verplicht als ik het zo lees...?
Het zou ook nog slim spel kunnen zijn tussen MaJo en sheep door het te doen lijken alsof MaJo geen maffia is door erop te stemmen als spion. Maar waarschijnlijk zullen ze niet zover gegaan zijn .
pi_62441598
Ik vind dit maar niks trouwens en waarom zegt -SG- geen ene meuk :/
pi_62441605
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:13 schreef Robier het volgende:

[..]

Het zou ook nog slim spel kunnen zijn tussen MaJo en sheep door het te doen lijken alsof MaJo geen maffia is door erop te stemmen als spion. Maar waarschijnlijk zullen ze niet zover gegaan zijn .
  donderdag 16 oktober 2008 @ 19:15:10 #300
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62441618
Waarom zou hij niet op mafia mogen stemmen? LIJKT MIJ dat dat voor het spel soms best handig is. Maar wanneer diegene dan daadwerkelijk gelynched wordt mag ie geen mafia meer worden

Of zit het toch anders?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 19:15:19 #301
163094 Ladidadida
pi_62441621
Even ter duidelijkheid: in de dagpost, dus over de dorpslynch, zitten geen hints. Het is dus zinloos om te proberen er wat van te maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')