now?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:46 schreef Susi het volgende:
There's now business like showbusiness
Ik vrees ook voor m'n levenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:53 schreef Harajuku. het volgende:
Rip Hara
Aaahh dat kan toch nooit.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ook gelijk alle handige rollen eruit
Ik hoop lekker dat ie mafia isquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:05 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Aaahh dat kan toch nooit.
EN de nachtwaker EN de velddoctor EN de seriemoordenaar. Dat kan echt niet.
Oh ja: als iemand hier nog durft te roepen dat de BM GEEN mafia is ...
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:00 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze gure herfstavond bevond Harajuku zich in haar slaapkamer. Het was al vroeg donker en Harajuku wilde op tijd naar bed, na de verloren verkiezingen van die dag. Maar ze wilde eerst nog even wat muziek luisteren. Intussen gluurden er 2 mensen bij Harajuku naar binnen en niet veel later werd haar slaapkamerraam met veel lawaai ingeslagen. Harajuku (dorpsbewoner) schreeuwde voor haar leven maar 12 kogels werden genadeloos op haar afgevuurd. Niet echt een vakkundige, maar wel een geslaagde kill.Opeens klonk er gestommel en bleek yosander zich onder het bed te hebben verstopt. Woedend sleurden de twee maffialeden yosander (velddoctor) onder het bed vandaan en maakten ook hem af met een aantal kogels.
Intussen bevond timmmmm zich buiten op straat, in het donkerste steegje dat er te vinden was. Dit steegje liep uit op de tuin van Silentalarm en timmmmm wilde juist hier naartoe. Genietend van zijn snode plannen liep hij naar binnen en wurgde Silentalarm (nachtwaker) met zijn blote handen.
Fluitend liep timmmmm verder, maar hij had niet door dat hij achtervolgd werd. Achter hem liep een man met een donkere jas, en deze kwam steeds dichterbij. Timmmmm kreeg door dat er iemand achter hem liep, en keek achterom.. Nog voordat hij kon zien wie het was, werd timmmmm (seriemoordenaar) bewusteloos geslagen, en niet lang daarna stierf hij in de steeg.
Aan de andere kant van de stad lag Puntenslijpsel al vredig op één oor. Wat ze niet wist, was dat er die avond iemand stiekem in haar kast was gekropen toen ze zichzelf aan het bewonderen was in de spiegel. Opeens vond de maffioso het tijd en toen ging het allemaal heel snel: de kast ging open, een mes kwam tevoorschijn en Puntenslijpsels (tweeling) borstkast werd enkele malen doorboord met het grote mes.
Rust zacht, Harajuku, yosander, Silentalarm, timmmmm en Puntenslijpsel
[hintvrije zone]
Okee dorpelingen, jullie mogen de hints ontrafelen! Morgen om 19:00 wordt degene met de meeste stemmen gelynched! Succes!
Je mist het " lach post-icoontje" ...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:07 schreef SiestaGuru het volgende:
ouch, dokter, serie en nachtwaker 0.o dit wordt pittig.
En wat dacht je van de burgemeester zelf!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:08 schreef PrincePolly het volgende:
Kan iemand even het lijstje erbij pakken van de stemmers OP de burgemeester. Zullen we daar de hints es effe op loslaten. BVD.
Velddoctor doet het zelf natuurlijk.. Nachtwaker was ook niet door maffia toedoen. Wel goed lezenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:05 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Aaahh dat kan toch nooit.
EN de nachtwaker EN de velddoctor EN de seriemoordenaar. Dat kan echt niet.
Oh ja: als iemand hier nog durft te roepen dat de BM GEEN mafia is ...
Inderdaad. Kunnen we de burgemeester eigenlijk lynchen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:11 schreef SiestaGuru het volgende:
Maar als hara dorp is, dan is de kans groot dat de maffia gezellig op sheep heben lopen stemmen, ze meosten toch proberen een maffia burgemeester te hebben.
Dus maffia heeft de serial killer vermoordt?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Velddoctor doet het zelf natuurlijk.. Nachtwaker was ook niet door maffia toedoen. Wel goed lezen
Jawelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:14 schreef Thieske het volgende:
[..]
Inderdaad. Kunnen we de burgemeester eigenlijk lynchen?
Ja dat kan, maar als hij maffia is wordt het erg lastig, dan moet je tegen 7! stemmen knokken. Is he eigenlijk nog wel mogelijk te winnen voor dorp als sheep maffia zou zijn (geen dubbele lynch)? Misschien alleen als we echt iedere keer een maffia lid lynchen, en dat lijkt me onmogelijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:14 schreef Thieske het volgende:
[..]
Inderdaad. Kunnen we de burgemeester eigenlijk lynchen?
Sta jij jezelf altijd schaars gekleed te bewonderen voor de spiegel?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:15 schreef wendytje het volgende:
singnature robier = schaars geklede dames = kan zijn dat ze zichzelf in de spiegel aan het bewonderen was
niets persoonlijks "papa" (dan ben je nu PPP)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:16 schreef PrincePolly het volgende:
Sheepcidus (9) MaJo, Lekaimh, wendytje, Rimas, The_BoezelaaR, bloodysunday, Susi, yosander, Wouser
PS wendytje Mwooahaha als jij echt denkt dat ik mafia ben!
Hoeveel hints wil je dat ik op jou loslaat. Ik zal es beginnen. Mij verdacht proberen te maken tsssk.
Dat valt wel heel erg op. PS je hebt op Sheep gestemd.
Er zijn nog 20 mensen dus 14 dorp en dorpsoudste is er ook nog.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:19 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar als hij maffia is wordt het erg lastig, dan moet je tegen 7! stemmen knokken. Is he eigenlijk nog wel mogelijk te winnen voor dorp als sheep maffia zou zijn (geen dubbele lynch)? Misschien alleen als we echt iedere keer een maffia lid lynchen, en dat lijkt me onmogelijk.
neen, meestal NAKENDquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:20 schreef Robier het volgende:
[..]
Sta jij jezelf altijd schaars gekleed te bewonderen voor de spiegel?
Nou mijn stem heb je, de eerste stem voor de lynch:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:22 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Er zijn nog 20 mensen dus 14 dorp en dorpsoudste is er ook nog.
Rust Zacht ---> Ondertitel SiestaGuru?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:00 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
Rust zacht, Harajuku, yosander, Silentalarm, timmmmm en Puntenslijpsel
Alleen omdat de maffia ongelooflijk veel geluk heeft ben ik maffia? Tof.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:26 schreef Thieske het volgende:
Nou mijn stem heb je, de eerste stem voor de lynch:
#Vote Sheepcidus
Nee, omdat er zo'n duidelijk splitsing was bij de burgemeesters verkiezing. Of Hara moest dus wel maffia zijn, of jij. Nou het is nu duidelijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:29 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Alleen omdat de maffia ongelooflijk veel geluk heeft ben ik maffia? Tof.
Ja als ik maffia was had ik Hara niet afgemaakt hoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:31 schreef Thieske het volgende:
[..]
Nee, omdat er zo'n duidelijk splitsing was bij de burgemeesters verkiezing. Of Hara moest dus wel maffia zijn, of jij. Nou het is nu duidelijk.
Als ik vanavond niet op andere gedachten ben, dan staat deze voor mij.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:33 schreef Ladidadida het volgende:
Sheepcidus (2) Thieske, PP
Hier heeft hij wel een punt, zo ongelooflijk dom zou de maffia niet kunnen zijn, terwijl het wel mooi dorpsbewoners tegen elkaar op kan zetten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:33 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ja als ik maffia was had ik Hara niet afgemaakt hoor.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:33 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ja als ik maffia was had ik Hara niet afgemaakt hoor.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:35 schreef Thieske het volgende:
[..]
Je was gewoon bang dat ze je hele bende op zou rollen.
Zou kunnen wijzer op stalker --> Rimasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:00 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
Fluitend liep timmmmm verder, maar hij had niet door dat hij achtervolgd werd. Achter hem liep een man met een donkere jas, en deze kwam steeds dichterbij. Timmmmm kreeg door dat er iemand achter hem liep, en keek achterom..
Hebben ze nou elkaar vermoord? Want dan staan hier waarschijnlijk geen bruikbare hints in.quote:Intussen bevond timmmmm zich buiten op straat, in het donkerste steegje dat er te vinden was. Dit steegje liep uit op de tuin van Silentalarm en timmmmm wilde juist hier naartoe. Genietend van zijn snode plannen liep hij naar binnen en wurgde Silentalarm (nachtwaker) met zijn blote handen.
Fluitend liep timmmmm verder, maar hij had niet door dat hij achtervolgd werd. Achter hem liep een man met een donkere jas, en deze kwam steeds dichterbij. Timmmmm kreeg door dat er iemand achter hem liep, en keek achterom.. Nog voordat hij kon zien wie het was, werd timmmmm (seriemoordenaar) bewusteloos geslagen, en niet lang daarna stierf hij in de steeg.
Ik als ik woedend benquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
De hint bewusteloos geslagen: Wie bokst er?
Iemand een fobo met zichzelf in de spiegel?quote:zichzelf aan het bewonderen was in de spiegel.
http://fotoboek.fok.nl/user/184337quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:46 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Iemand een fobo met zichzelf in de spiegel?
Die doet helaas niet mee alleen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:06 schreef Robier het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/184337
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:06 schreef Robier het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/184337
Graag gedaanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:26 schreef Harajuku. het volgende:
Trouwens, thank you very much voor het beschermenmaar laten we daar maar mee ophouden
Zonde om steeds de dokter zo snel te verliezen.
Lol, ik heb btw niet echt geraniums in mijn tuin staan hè, sssst.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:32 schreef wendytje het volgende:
Die UFO hé?
post over tuin van yosander
Dus de velddokter gaat dood als er twee man op het doel afgaan? Maar dat is toch bijna altijd zo? Wat is het nut van die dokter dan nog?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Graag gedaanik wist dat ze je weer moesten hebben. Helaas, stuurden ze (net zoals ik de vorige keer
) er meteen twee man op af.
Nee, normaal gesproken sturen ze één op één. Behalve bij mij omdat ze verwachten dat ik beschermd word.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:35 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dus de velddokter gaat dood als er twee man op het doel afgaan? Maar dat is toch bijna altijd zo? Wat is het nut van die dokter dan nog?
"En Daphne Deckers die vind me lekker, nu zit ze aan mijn tennisracket"quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, normaal gesproken sturen ze één op één. Behalve bij mij omdat ze verwachten dat ik beschermd word.
yosander
Ik wil weten wie de bom is
Tja, ik houd wel aardig wat van muziek en wat volgens sommigen ook onder 'lawaai' valtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:49 schreef MaJo het volgende:
Wow wat een slagveldik ga eens even hints checken. En hoezo is Infadels lawaai
ze zijn vet tof jeweets
snap wel dat mensen aan mij denken bij muziek maar ik ben echt geen maffia. Eens kijken wie er nog meer een muzieknerd is
Mwoah, denk dat dat niet zo verstandig is. Kun je beter doen als we wat zeker weten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:47 schreef Lekiamh het volgende:
Trouwens, nog heel even voordat ik echt afsluit:
Ik verzoek Sheep om een dubbele stemronde voor morgen. De mafia heeft net iets teveel dorp uitgemoord. Dus de enige manier voor het dorp om nog IETS terug te doen is via een dubbele lynch. (hopelijk werkt deze dan goed uit natuurlijk, dus hop werken aan de hints dorpelingen!)
Sheep, komop! Bewijs dat je het goede met ons voor hebt!
Jouw hele sig staat vol met bands !quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:49 schreef MaJo het volgende:
Wow wat een slagveldik ga eens even hints checken. En hoezo is Infadels lawaai
ze zijn vet tof jeweets
snap wel dat mensen aan mij denken bij muziek maar ik ben echt geen maffia. Eens kijken wie er nog meer een muzieknerd is
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:41 schreef Robier het volgende:
[..]
"En Daphne Deckers die vind me lekker, nu zit ze aan mijn tennisracket"
Ondertitel van de boswachter, tekst van def rhymz:
Opgelost
Slotje
Dat pleit niet voor me dat geef ik meteen toequote:Op donderdag 16 oktober 2008 06:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Mwoah, denk dat dat niet zo verstandig is. Kun je beter doen als we wat zeker weten.
[..]
Jouw hele sig staat vol met bands !
ja je bent gek.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:09 schreef MaJo het volgende:
Ben ik nou gek of kun je de burgemeester niet omleggen?
Ben ik nou gek of heb jij je ava veranderd?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:09 schreef MaJo het volgende:
Ben ik nou gek of kun je de burgemeester niet omleggen?
Je bent niet gekquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of heb jij je ava veranderd?
Dat is niet toegestaan zolang het spel duurtquote:
Hoezo had je er een hint op afgestemd ?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of heb jij je ava veranderd?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat is niet toegestaan zolang het spel duurtStaat in de OP
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo had je er een hint op afgestemd ?
## MaJoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:54 schreef Ladidadida het volgende:
De regels gelden voor iedereen, dorp en maffia
Oh echtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat is niet toegestaan zolang het spel duurtStaat in de OP
quote:
Nee hoor, je mag 'm laten natuurlijk maar houd er even rekening meequote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh echtKan het me voorstellen van maffia maar dat ben ik niet
Weer terugveranderen dan? Vind deze alleen zo tof
Vorige keer was er ook zo'n splitsing en toen waren beiden kandidaten geen maffia. Toen was ik maffia en probeerde we hetzelfde als wat de maffia nu doet. Door de tegenstanders van de burgemeester te killen. Het is alleen gunstig voor de maffia dat er zo'n splitsing onstaat.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:51 schreef SiestaGuru het volgende:
De hints gaan het meest richting majo,
maaarrrrr, Die enorme splitsing tijdens de verkiezingen betekend bijna zeker dat of hara of sheep maffia is, hara was het niet dus ja sheep dan maar he, misschien denk ik nu te dom over de maffia maar toch:
#sheepcidus
Ja, het punt is dus dat in het geval dat Sheep wél dorp is, hij zijn mededorpsgenoten natuurlijk nog een kans zou geven op die dubbele lynch voordat we hem per abuis lynchen. Nu verdedigt ie zijn zaak nou ook weer niet zo sterk, wat natuurlijk doet vermoeden dat ie toch Mafia is.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 06:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Mwoah, denk dat dat niet zo verstandig is. Kun je beter doen als we wat zeker weten.
Vrees niks schatje, iedereen stemt op Sheepquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:15 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik ben heul geen maffia
Ik ga even tukken
Maffia stemt toch ook mee... Er wordt geen eens echt gezocht naar hints alleen maar beschuldigingen over dat ik maffia ben omdat mijn burgemeester tegenstander dood is. Ook nog eens beschuldigingen naar majo alleen omdat ze haar icoontje heeft veranderd. Ik vertrouw het niet omdat de maffia probeert een splitsing te maken en dan kunnen ze een dubbele lynch even goed zo gebruiken. Liever dat ik alleen dood ga dan nog een dorp.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:37 schreef Lekiamh het volgende:
Ja, het punt is dus dat in het geval dat Sheep wél dorp is, hij zijn mededorpsgenoten natuurlijk nog een kans zou geven op die dubbele lynch voordat we hem per abuis lynchen. Nu verdedigt ie zijn zaak nou ook weer niet zo sterk, wat natuurlijk doet vermoeden dat ie toch Mafia is.
Verder zijn 'we' natuurlijk onze dubbele lynch kwijt vanaf morgen als het zo doorgaat, dus wat jij voorstelt zou niet eens kunnen. En dat op zichzelf maakt jou weer verdacht.
Wat waren er voor hitns gericht op haar plaatje dan? We hadden het meende ik vooral over die sig.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:11 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Maffia stemt toch ook mee... Er wordt geen eens echt gezocht naar hints alleen maar beschuldigingen over dat ik maffia ben omdat mijn burgemeester tegenstander dood is. Ook nog eens beschuldigingen naar majo alleen omdat ze haar icoontje heeft veranderd. Ik vertrouw het niet omdat de maffia probeert een splitsing te maken en dan kunnen ze een dubbele lynch even goed zo gebruiken. Liever dat ik alleen dood ga dan nog een dorp.
Als jij echt dorp had geweest had je jezelf wel beter verdedigd. Nu lijkt het er meer op alsof jij geslachtofferd word door de mafia.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:11 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Maffia stemt toch ook mee... Er wordt geen eens echt gezocht naar hints alleen maar beschuldigingen over dat ik maffia ben omdat mijn burgemeester tegenstander dood is. Ook nog eens beschuldigingen naar majo alleen omdat ze haar icoontje heeft veranderd. Ik vertrouw het niet omdat de maffia probeert een splitsing te maken en dan kunnen ze een dubbele lynch even goed zo gebruiken. Liever dat ik alleen dood ga dan nog een dorp.
Als er voor 17:00 iemand wordt gevonden waar hints duidelijk op slaan wil ik best dubbele lynch instellen. Dan heeft iedereen genoeg tijd om te stemmen voor die dubbele lynch en gaat die niet verloren.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:30 schreef Lekiamh het volgende:
Als jij echt dorp had geweest had je jezelf wel beter verdedigd. Nu lijkt het er meer op alsof jij geslachtofferd word door de mafia.
Indien jij echt dorp bent, zou je juist wel een dubbele lynch instellen. Dood ga je namelijk toch al wel. Maar de dubbele lynch is voor de rest van het spel weg als jij dood gaat! De enige die hierbij baat heeft is de mafia.
Verder maakt het niet uit of de mafia mee stemt... Want het dorp heeft nu nog een groter aantal dan de mafia. Ik geef wel toe dat we een groot aantal inactieven hebben (nu al) waardoor de waarde van de stemmen van de mafia van grotere invloed zou kunnen zijn. Wat dan ook inhoud dat de meer actieve mensen hier mafialid zijn.
Mwoah, andere keren wist je volgens mij ook al snel hoe en wat ;-)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:13 schreef Harajuku. het volgende:
Silentalarm en ik weten toch niets, joh.
Dat zeg ik niet, ik moet gewoon lachen om jullie reacties op elkaar. Er is werkelijk niemand die een ander vertrouwt, en iedereen probeert zich wanhopig onder verdenkingen uit te lullen, het is gewoon heel grappigquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:11 schreef Susi het volgende:
Door Hara, Ladidadida en Silentalarm lijkt het zowat alsof we fout zitten
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:36 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Als er voor 17:00 iemand wordt gevonden waar hints duidelijk op slaan wil ik best dubbele lynch instellen. Dan heeft iedereen genoeg tijd om te stemmen voor die dubbele lynch en gaat die niet verloren.
Als er alleen maar vage redenen worden gegeven stel ik hem niet in.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:37 schreef Lekiamh het volgende:
Ik heb verder nog wat zitten zoeken naar hints... Schiet eens:
Het getal 12 komt 2 keer voor in de profielen. Bij PrincePolly (geregistreerd op 12 juli 2006 om 12:12) en Hawaii_Tim, die zich om exact 12 uur heeft geregistreerd. PP heeft imho de schijn tegen, met al die 12'en.
MaJo heeft dr sig vol met concertdata staan, dat zou kunnen slaan op 'muziek'.
Dat zijn inderdaad redelijke hints vind ze nog niet zo sterk, maar als er meer mensen mee eens zijn om dubbele lynch in te stellen wil ik dat best doen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:32 schreef Lekiamh het volgende:
Voor dorp heeft een avatar geen betekenis, en zou het dus eigenlijk niet uitmaken of je al dan niet je avvy had veranderd. Daarom vind ik dit eigenlijk een beetje spelbeïnvloeding, want óf ze gaf ermee aan dat er een hint in die avvy zat, óf juist dat jij je ook aan de regels moest houden.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:36 schreef MaJo het volgende:
ben ik weer.
als ladi een hint had over mijn ava dan zou ze toch niet zeggen 'hey heb jij je ava veranderd?' dat ik dit gedaan heeft geeft juist aan dat ik dorp ben, als maffia zou ik veel beter nadenken over veranderingen. Nu heb ik het gewoon aangepast zonder erbij na te denken
Je vergeet PP, die met al dr 12'en in dr profiel méér aanspraak lijkt te maken op de titel 'maffiosi'. Daarom past het in de schoenen schuiven van de '12-hint' wel goed bij jou, aangezien je in mijn ogen maffiosi (of maffioso? vrouwelijke maffia iig.quote:ik vind de sheep redenering nog wat zwak eigenlijk. Ik wacht nog even met stemmen. Als sheep trouwens maffia is dan zijn de mensen die nu op mij stemmen wel verdacht. Waaronder tim met z'n 12
ik ga voorlopig voor tim.
##hawai_tim
Strijk over je hart, geef hem tot 17:00quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:43 schreef Ladidadida het volgende:
Als je nog een dubbele lynch wilt doen, zul je dit wel nú moeten doen. Veel later kun je het niet maken, m.i.
Hij heeft tot 16:30.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:44 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Strijk over je hart, geef hem tot 17:00
edit. foutje.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:52 schreef Sheepcidus het volgende:
Die hint met 12 moet ook met met "Niet echt een vakkundige, maar wel een geslaagde kill" werken omdat dat dezelfde persoon is.
niet echt vakkundig dus iets amateuristisch zoeken lijkt me?
Je bent een schat.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij heeft tot 16:30.
Oh ik en mijn hart!
Volgens mij maakt het niet veel uit wat ik wegquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:43 schreef Lekiamh het volgende:
Watmij betreft ben jij de eerste die eruit vliegt. (sorry hoor.)
[..]
Je vergeet PP, die met al dr 12'en in dr profiel méér aanspraak lijkt te maken op de titel 'maffiosi'. Daarom past het in de schoenen schuiven van de '12-hint' wel goed bij jou, aangezien je in mijn ogen maffiosi (of maffioso? vrouwelijke maffia iig.) bent en dus PP zal proberen te beschermen.
Maar die hint gaat wel over de Hara kill, kan die nog op de velddokter slaan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:57 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. De eerste hint gaat over de moord op Harajaku. Die werd beschermd door yosander, maar omdat er een tweede mafioso was werd ook hij vermoord. Dus die tweede hint slaat eerder op de tweede maffioso dan allebei op 1.
Ga eens niet in mijn quote zitten editten!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het niet veel uit wat ik wegben echt geen maffia
ik stem op tim omdat hij nu op op stemt en vanwege de 12.
Ja, ik las het net terug en zag dat je gelijk had.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:59 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Maar die hint gaat wel over de Hara kill, kan die nog op de velddokter slaan?
Dat moest wel want anders kan ik niet met mijn mobiel reageren omdat de tekst dan te lang isquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:00 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ga eens niet in mijn quote zitten editten!
Je kan mij ook unvoten hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:07 schreef SiestaGuru het volgende:
Nou nee, maar anders gaat hij verloren he.
Neem het niet zo serieus joh.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat moest wel want anders kan ik niet met mijn mobiel reageren omdat de tekst dan te lang is
en wat boeit het je dat ik alleen het tweede stukje quote eigenlijk?daar reageer ik immers ook op...
Indien je een dubbele lynch instelt:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:06 schreef Sheepcidus het volgende:
Er zijn nu sowieso 3 aktief hier willen jullie een dubbele lynch of niet?
Een uitleg zou wel op zijn plaats zijn?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Indien je een dubbele lynch instelt:
## de_Boezelaar
Omdat mijn gevoel het zegt.
ben nu off nl.
Ja, ik zocht dus de vrouwelijke vorm.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:02 schreef timmmmm het volgende:
Ik zal even lekiam's dillema oplossen: MAffioso is enkelvoud, maffiosi meervoud! niets met mannelijk vrouwelijk te maken, nu ga ik maar eens even slapen, Lynch ze!
Ik stem voor.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:06 schreef Sheepcidus het volgende:
Er zijn nu sowieso 3 aktief hier willen jullie een dubbele lynch of niet?
Is dit een wraakactie omdat ik op jou stemde?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:27 schreef MaJo het volgende:
Wie is dan je tweede vote de_boswachter?
Thanks guys dat jullie me willen lynchenal ben ik wel benieuwd op wie de hint slaat
## Vote hawai_tim
## Vote PP
In combinatie met dat je je om 12 uur hebt geregistreerdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dit een wraakactie omdat ik op jou stemde?
Goed punt. Maar dat is nu nog te vaag imho. Er zijn sterkere aanwijzingen tegen andere personen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat volgens mij ook een aanwijzing kan zijn .....
In de avatar van Wouser staat dat ie van scherpe dingen houdt, en oh boy, er is iemand vermoord met een mes ....
Tsja, je leest die hints (en natuurlijk de uitleg van de andere spelers) en dan hoef je niet nogmaals de argumenten erbij te halen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:22 schreef Silentalarm het volgende:
het valt me op dat er zo ongelovelijk veel mensen zijn die stemmen zonder enkel argument.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:37 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ja, het punt is dus dat in het geval dat Sheep wél dorp is, hij zijn mededorpsgenoten natuurlijk nog een kans zou geven op die dubbele lynch voordat we hem per abuis lynchen. Nu verdedigt ie zijn zaak nou ook weer niet zo sterk, wat natuurlijk doet vermoeden dat ie toch Mafia is.
Verder zijn 'we' natuurlijk onze dubbele lynch kwijt vanaf morgen als het zo doorgaat, dus wat jij voorstelt zou niet eens kunnen. En dat op zichzelf maakt jou weer verdacht.
Ik heb verder nog wat zitten zoeken naar hints... Schiet eens:
Het getal 12 komt 2 keer voor in de profielen. Bij PrincePolly (geregistreerd op 12 juli 2006 om 12:12) en Hawaii_Tim, die zich om exact 12 uur heeft geregistreerd. PP heeft imho de schijn tegen, met al die 12'en.
MaJo heeft dr sig vol met concertdata staan, dat zou kunnen slaan op 'muziek'.
Ik snap dat het heel erg verdacht over komt. Ik hou veel van muziek, mijn sig bestaat eruit en mijn oude ava zelfs. Maar kom op, dat ik die heb veranderd is echt een foutje. Ik vond deze foto van McCain hilarisch en heb het aangepast. Als ik maffia was had ik daar echt wel over nagedacht, geloof mequote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:20 schreef Wouser het volgende:
[..]MaJo lijkt mij eigenlijk wel overduidelijk ja... sig voor concertdata wat direct is gerelateerd tot muziek dus... en daarnaast ook nog gewoon even avatar veranderen
dat gaat dus echt niet door de beugel.
Goed puntquote:Verder vind ik Sheep ook veel te verdacht met name de omstandigheden waarbij de 2de lynch is ingesteld. Stel je nou eens het volgende voor. Sheep is maffia daar ben ik zo wie zo van overtuigd. Hij weet zo wie zo al dat hij dood gaat... Lekiamh stelt vervolgens 2de lynch voor. Veel discussie erover. Vervolgens toch maar dan 2de lynch ondertussen hebben mensen al gezegd wat hun voorkeur was. Zou het dan niet zo kunnen zijn dat Sheep ons gewoon om de tuin leid? Omdat hij weet, hij is maffia, dat we nu aan het stemmen zijn op een dorpsbewoner?Allemaal uiterstverdacht als je mij vraagt...
Omdat jij veelste overduidelijk mafia bent daarom en jullie stonden op gelijke stemmen en ik niet denke dat PP mafia is.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:24 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Waarom stem je eerst op Majo en edit je het weer weg?
Als sheep maffia blijkt te zijn word Lekiamh ook heel erg verdacht.. Zwaar opnemen voor maffia..quote:Sheep is maffia daar ben ik zo wie zo van overtuigd. Hij weet zo wie zo al dat hij dood gaat... Lekiamh stelt vervolgens 2de lynch voor. Veel discussie erover. Vervolgens toch maar dan 2de lynch ondertussen hebben mensen al gezegd wat hun voorkeur was.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:25 schreef Wouser het volgende:
[..]
Omdat jij veelste overduidelijk mafia bent daarom en jullie stonden op gelijke stemmen en ik niet denke dat PP mafia is.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:20 schreef Wouser het volgende:
[..]MaJo lijkt mij eigenlijk wel overduidelijk ja... sig voor concertdata wat direct is gerelateerd tot muziek dus... en daarnaast ook nog gewoon even avatar veranderen
dat gaat dus echt niet door de beugel.
Je zegt Majo is overduidelijk maffia en dan edit je een stem op haar weg?quote:
analfabeet ofzo o.Oquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:28 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Je zegt Majo is overduidelijk maffia en dan edit je een stem op haar weg?
Maak je geen zorgen die geef ik je wel terugquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:28 schreef MaJo het volgende:
er moet een stem af bij mij he, die heeft wouser ingetrokken
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:33 schreef Sheepcidus het volgende:
Geef je nog antwoord wouser? of moet je eerst vragen wat je moet doen aan je maffia-matties?
Ja maar dat kan hij toch verspreiden over 2? Dan moet ie dat ook zeggen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:41 schreef Wouser het volgende:
dubbele lynch he? Iedereen mag 2 stemmen uitbrengen.
Is er wel weer sneller een nieuw potjequote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar dat kan hij toch verspreiden over 2? Dan moet ie dat ook zeggen.
Jullie zitten er echt zo naast, hier ga je spijt van krijgenZonde, dan blijft er wel heel weinig dorp over...
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Is er wel weer sneller een nieuw potje
Ik hoop natuurlijk dat dorp wintquote:
Sheepcidus (11) Thieske, PP, Robier, Susi, wendytje, dorpsoudste, MaJo, Rimas, Clesar03, Wouser, Lyndaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:45 schreef Trevland het volgende:
wie kan mij eens ff zegge wat de tussen stand is?
Ik kom er zelf ook niet echt uit
Dat is vrij eenvoudig te verklaren, de maafie kon moeilijk zijn stemmen gaan verdelen, dan is het zinloos. Omdat sheep al meer stemmen had van anderen was hij een betere kandidaat.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:46 schreef MaJo het volgende:
Trouwens beetje vaag dat ik maar 1 stem kreeg bij de burgemeestersverkiezing als ik maffia was![]()
maar goed, jullie zullen spijt krijgen...
Jaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:47 schreef Wouser het volgende:
Ik krijg idd eigenlijk nu ook wel het gevoel dat we gewoon allemaal in de maling worden genomen
Poesjeeee oh poesjeeeeeee waar ben je. !!!PUSSY!!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:49 schreef Trevland het volgende:
ik zie door he bos de bomen niet meer
Ik heb hele andere op mijn lijstje staan
Hier maak ik mijn handen niet vies aan dus ik onthoud mijn stemmen
Ik vertrouw Wouser ook niet meer inderdaad... Als we nu op Wouser inzetten kunnen we het misschien nog redden. Hij doet wel erg verongelijkt...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:49 schreef Sheepcidus het volgende:
Als Majo maar met me mee gaat.![]()
Kan je morgen wouser lynchen.
Dan had ik nu niet op haar gestemd, als ik mijn stem weghaal blijft ze leven.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:48 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dat is vrij eenvoudig te verklaren, de maafie kon moeilijk zijn stemmen gaan verdelen, dan is het zinloos. Omdat sheep al meer stemmen had van anderen was hij een betere kandidaat.
Het oog ziet wat hij wenst te zienquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:49 schreef Sheepcidus het volgende:
Als Majo maar met me mee gaat.![]()
Kan je morgen wouser lynchen.
Doe dat danquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:51 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dan had ik nu niet op haar gestemd, als ik mijn stem weghaal blijft ze leven.
MaJo wat doe je en ik gaf je nog wel een compliment in het beginquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vertrouw Wouser ook niet meer inderdaad... Als we nu op Wouser inzetten kunnen we het misschien nog redden. Hij doet wel erg verongelijkt...
Dat jij weet dat ik geen maffia ben betekent niet dat jij geen maffia bent.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doe dat dananders gaan er twee onschuldigen dood
Jij trok anders je stem tegen mij inquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:53 schreef Wouser het volgende:
[..]
MaJo wat doe je en ik gaf je nog wel een compliment in het begin... Maar tjah jou heb ik ook niet echt gezien dit topic ook alleen maar poste: oh en dit oh en zus. Maar hints oplossen?
Als we elkaar nou even vertrouwen in deze... Maar goed, het heeft geen zin meer. Het is bijna tijd.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:55 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat jij weet dat ik geen maffia ben betekent niet dat jij geen maffia bent.
Ja omdat ik de enigste was die op je stemdequote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij trok anders je stem tegen mij inwaarom zou je als maffia ook op mij stemmen als burgemeester?
Prachtig hèquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dit is inderdaad best grappig van gene zijde
je zult zien dat je fout zatquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:57 schreef Wouser het volgende:
[..]
Ja omdat ik de enigste was die op je stemdeen tjah toen ben ik gewoon maar met de massa meegegaan
zoals nu ook wel een beetje
Ik snap ook niet waar ineens al die stemmen jouw kant op vandaan kwamen, dat van MaJo snap ik ook niet echt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:57 schreef PrincePolly het volgende:
Wat een aanfluiting. Toen ik mafia was konden jullie al geen hints naar mij toe leiden, maar nu heb ik nog 0,0 aanwijzingen ri. mij gezien. En toch al 11 stemmen.
Diegene die dat geinitieerd heeft kon mijn kont kussen en is mafia. Onthouden jullie het aub?
Dubbele stem: Sheep 1tje erbij.
Omdat ik zo dom was om mijn avatar te veranderenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:59 schreef Robier het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar ineens al die stemmen jouw kant op vandaan kwamen, dat van MaJo snap ik ook niet echt.
Mooi hequote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:00 schreef Silentalarm het volgende:
10 jul - Death Cab for Cutie
Daar was ik ook.<3
Sheep, mijn complimenten. Je hebt de stemming keurig netjes zo beinvloed dat er geen mafialid is gelynched.quote:
Misschien was er wel geen één mafia targetquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:07 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Sheep, mijn complimenten. Je hebt de stemming keurig netjes zo beinvloed dat er geen mafialid is gelynched.
Hulde! (niet omdat ik het leuk vind, maar gewoon goed gespeeld)
Nou, is dat wel zo? Ik zie alleen dit staan:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:08 schreef MaJo het volgende:
Ha sheep spiondat pleit mij vrij als maffia aangezien hij niet op maffia mag stemmen
Told you so
Het is niet verplicht als ik het zo lees...?quote:Spion – Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!
Misschien ja. Dan nog is de aandacht keurig gevestigd gebleven op de al verdachte mensen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien was er wel geen één mafia target
Het zou ook nog slim spel kunnen zijn tussen MaJo en sheep door het te doen lijken alsof MaJo geen maffia is door erop te stemmen als spion. Maar waarschijnlijk zullen ze niet zover gegaan zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:09 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Nou, is dat wel zo? Ik zie alleen dit staan:
[..]
Het is niet verplicht als ik het zo lees...?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:13 schreef Robier het volgende:
[..]
Het zou ook nog slim spel kunnen zijn tussen MaJo en sheep door het te doen lijken alsof MaJo geen maffia is door erop te stemmen als spion. Maar waarschijnlijk zullen ze niet zover gegaan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |