Whut?quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:48 schreef AQuila360 het volgende:
Kutzooi hij heeft het niet opgeslagen!!!
Weet iemand of dat nog ergens te vinden is ofzo?
Mogguhquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:56 schreef SpankmasterC het volgende:
... ik snap echt niets van die deathnote....
maar misschien is dat omdat ik nog niet zo lang wakker ben en mn ogen dan niet zo van beeldschermen houden
M'n project moest morgen af dus ik vandaag de laatste loodjes en alles beetje netjes maken slaat dat kut word het niet op ofzo weet niet precies!quote:
Oh dude, dat is echt ZO fucking kut!quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
M'n project moest morgen af dus ik vandaag de laatste loodjes en alles beetje netjes maken slaat dat kut word het niet op ofzo weet niet precies!
Dus ben ik nu weer bezigIk ben het echt spuugzat
Kon nix meer vindenquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:57 schreef Poit het volgende:
Word maakt toch standaard een soort 10 minuten backup? Die is er ook niet meer?
Gister voor de grap met vrienden FC Groningen gekeken in één of andere aso kroeg (note: ik hou helemaaaal niet van voetbal).quote:
Je bent op de goede weg edje maar probeer nog iets nettere woorden te gebruiken!quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:23 schreef Edwinuss het volgende:
Typisch Zondag, niet veel geen reet te doen
quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent op de goede weg edje maar probeer nog iets nettere woorden te gebruiken!
Ik ben nogal een beetje asociaal ja. Ik kan er niks aan doen, maar het voegt wat toe.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent op de goede weg edje maar probeer nog iets nettere woorden te gebruiken!
Fixedquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben nogal een beetje asociaal ja. Ik kanwil er niks aan doen, maar het voegt wat toe.
Rkatier... Heb jij mij vervloekt?quote:
En straks zul je ook alle worms partijen verliezen muhahahaquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rkatier... Heb jij mij vervloekt?
Eerlijk zeggen...
Er gaan de laatste paar dagen nog al wat dingen mis
Strax worms?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:20 schreef Rkatier het volgende:
[..]
En straks zul je ook alle worms partijen verliezen muhahaha
je kijkt iets te veel films
Ach ja, sommige onderontwikkelde users rest niets dan hun nietszeggende en inhoudsloze posts op te fleuren met wat rauwe krachttermen in hun wanhopige poging om toch nog enige aandacht te verwerven.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Strike 1 van Sack naar Edjequote:Op zondag 19 oktober 2008 16:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ach ja, sommige onderontwikkelde users rest niets dan hun nietszeggende en inhoudsloze posts op te fleuren met wat rauwe krachttermen in hun wanhopige poging om toch nog enige aandacht te verwerven.
De moeite die in deze post zit.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ach ja, sommige onderontwikkelde users rest niets dan hun nietszeggende en inhoudsloze posts op te fleuren met wat rauwe krachttermen in hun wanhopige poging om toch nog enige aandacht te verwerven.
Ik? Gebanned? Nooitquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Strike 1 van Sack naar Edje![]()
Was je weer gebanned ofwat??
Dank u.quote:
Je muisquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:05 schreef lennartb.nl het volgende:
mn muis zat te trippen, maar er zat gewoon een haartje onderhohoho
Heb je dat ook door gelezen dan?quote:
Maar de Canon lees je toch wel Poitquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:47 schreef Poit het volgende:
Lezen?? Ik skip altijd de teksten, vooral bij Phoenix Wright. Duurt allemaal zo lang..
Als die lieve mensjes nou eens wat nuttigs posten..quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar de Canon lees je toch wel Poit![]()
Daar hebben Koei, Spanky en Rossdale en nog vele anderen veel werk ingestopt![]()
En jij zegt bikkelhard dat je teksten altijd skipt
OMG wat een goed idee Poitquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:08 schreef Poit het volgende:
Neej, da's niet zo lief van me..
Vind het zo bij elkaar wel een heule lap tekst hoor! Wanneer komt de audiobook versie uit?
Ik kruip alvast lekker m'n bedje in. Weltrusten
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:56 schreef koei het volgende:
Nou Spanky en Rossdale, wanneer gaan jullie de audio-versie van de canon opnemen?
Nee joh, de stem van Jambers maakt het pas afquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:56 schreef koei het volgende:
Nou Spanky en Rossdale, wanneer gaan jullie de audio-versie van de canon opnemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus Sacky, jouw notes zijn geweldigquote:
NET NU IK GEEN NOTES MEER KAN LEZENquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Serieus Sacky, jouw notes zijn geweldigWat een toffe vieze plaatjes!
vooral die gifjes van dat pussy-ruiken en die handjob in dat klaslokaal
Flauw van hem iddquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
NET NU IK GEEN NOTES MEER KAN LEZEN
En koei voor de zwoele nacht natuurlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
OMG wat een goed idee Poit
Maar dat je dan de keuze uit meerdere stemmen hebt! Bijvoorbeeld dat SpankmasterC je voorleest
Of Rossdale voor in de middag!
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Serieus Sacky, jouw notes zijn geweldigWat een toffe vieze plaatjes!
vooral die gifjes van dat pussy-ruiken en die handjob in dat klaslokaal
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
NET NU IK GEEN NOTES MEER KAN LEZEN
Waarom ik pas 's middags?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
OMG wat een goed idee Poit
Maar dat je dan de keuze uit meerdere stemmen hebt! Bijvoorbeeld dat SpankmasterC je voorleest
Of Rossdale voor in de middag!
Ik ben ook al 2x langs gekomen!quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom ik pas 's middags?En je hoeft het nog niet te lezen hoor Poit, mijn stukjes zijn nog steeds niet voorbij gekomen
Volgens mij is dit alles nog van Roy en Jaap
Je bent echt niet de eerste die dat vraagtquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:43 schreef lennartb.nl het volgende:
Jij werkt dus bij een apotheek, doe mij es een litertje morfine
Gehe jammerquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:46 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Je bent echt niet de eerste die dat vraagtEn nee ik verkoop ook geen medische wiet, oxazepam, ritalin etc
Je moet minimaal 2 spiegels hebben dus als links en rechts er zitten is het voldoende. De rechter is overigens, indien de binnenste er is, niet verplicht.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Sterker nog je mag toch niet rijden zonder binnenkijkspiegeldinges? Die is toch samen met de linkderachteruitkijkspiegel verplicht?
Op de vroege ochtend wil ik je liever niet horenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom ik pas 's middags?En je hoeft het nog niet te lezen hoor Poit, mijn stukjes zijn nog steeds niet voorbij gekomen
Volgens mij is dit alles nog van Roy en Jaap
Maar je doet zeker wel af en toe een greep in de la met ''blauwe pilletjes''quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:46 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Je bent echt niet de eerste die dat vraagtEn nee ik verkoop ook geen medische wiet, oxazepam, ritalin etc
Misschien dat ik het daarom zo tof vondquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En je hoeft het nog niet te lezen hoor Poit, mijn stukjes zijn nog steeds niet voorbij gekomenVolgens mij is dit alles nog van Roy en Jaap
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Op de vroege ochtend wil ik je liever niet horen![]()
[..]
Maar je doet zeker wel af en toe een greep in de la met ''blauwe pilletjes''![]()
![]()
[..]
Misschien dat ik het daarom zo tof vondAlleen weet ik niet wie Jaap is!
En nu heb ik 2 dagen vrij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |