ik bedoel hout of alu, maar het alu moet wel passen hoor, dus in een '30 model lijkt me dat niet echt oportuun.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:37 schreef klusfoobje het volgende:
@Archont, als jij eventueel alu zou willen ben je al net zo vreemd als mensen die kunstof in een '30 model zetten... maar goed, das smaak he,..
Zo zie ik in mijn vak ook dingen die bijna niemand opvalt, maar waar ik me heel druk om maak.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:23 schreef fransbreda het volgende:
Ik ben schilder dus zowieso geen kunststof voor mij.
Wat ik bedoel is, dat ik ook wel dingen zie in mijn vakgebied die ik heel lelijk vind, maar die andere mensen helemaal niet lelijk vinden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:48 schreef fransbreda het volgende:
Nou ik ben geen tegenstander van kunststof hoor,op de juiste plekken is het ideaal.
Ik zou de betreffende woning geheel casco op laten leveren. Dus geen keuken, geen badkamer en geen enkele extra (behalve de echt, echt noodzakelijke zaken zoals bv een extra leiding oid).quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:11 schreef wieweethet het volgende:
Wie heeft ook ervaring met het bouwen van een nieuwbouwhuis, waarbij de aannemer (waar je aan vast zit als je de kavel koopt) niet wil meewerken aan kunststof kozijnen? Is dat gebruikelijk?
is bestaat in dat kader helemaal niet, per definitie heb je het over een mening.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is, dat ik ook wel dingen zie in mijn vakgebied die ik heel lelijk vind, maar die andere mensen helemaal niet lelijk vinden.
Met de nadruk op vinden. Dat is iets anders dan is.
Zoals al eerder gezegd - en het zou leuk zijn als de TS daar nog even op reageerde - kan het goed zijn dat het helemaal niet aan de aannemer ligt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:45 schreef charon het volgende:
is bestaat in dat kader helemaal niet, per definitie heb je het over een mening.
Vind het wel grappig dat die het blijkbaar mogelijk is dat een aannemer vergeet wie de opdrachtgever is, en wie de uitvoerder.
ja, daarom. Ik vind het jammer dat mensen iets als een feit roepen, terwijl het gewoon een mening is.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:45 schreef charon het volgende:
[..]
is bestaat in dat kader helemaal niet, per definitie heb je het over een mening.
En dat al helemaal. Wacht nog maar een jaar en die aannemer piept wel anders met deze recessiequote:Vind het wel grappig dat die het blijkbaar mogelijk is dat een aannemer vergeet wie de opdrachtgever is, en wie de uitvoerder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |