Ik schrok me laatst de pleuris van mezelf toen ik een film zat te kijkenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:18 schreef erikkll het volgende:
Ik vind dat glimmende ook heel irritant. Geen idee waarom ze dat doen, maar het spiegelt ontzettend.
Dat dus.quote:
Inderdaad... de standaard schermen bij Dell zijn allemaal mat. Je kunt er wel een glimmende bij bestellen.quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:09 schreef Klonk het volgende:
toffe tips allemaal, maar vriendinlief had mijn plan door, was net op die website aan het kijken toen ze even over mijn schouder meekeek
en ze had geen geduld, ben van de bank afgeschopt en we komen net van de mediamarkt terug, een fijne acer, iets met wit, want dat was mooi, vrouwen...
Die schermen zijn kleur echter.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:18 schreef erikkll het volgende:
Ik vind dat glimmende ook heel irritant. Geen idee waarom ze dat doen, maar het spiegelt ontzettend.
Succesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:09 schreef Klonk het volgende:
toffe tips allemaal, maar vriendinlief had mijn plan door, was net op die website aan het kijken toen ze even over mijn schouder meekeek
en ze had geen geduld, ben van de bank afgeschopt en we komen net van de mediamarkt terug, een fijne acer, iets met wit, want dat was mooi, vrouwen...
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:02 schreef Klonk het volgende:
morgen is ze niet thuis, format c ubuntu erop
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:02 schreef Klonk het volgende:
morgen is ze niet thuis, format c ubuntu erop
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:22 schreef Klonk het volgende:
met windows vista
maar ze is nu heel gelukkig aan het uitpakken en ik heb bezworen dat ding met geen vinger aan te raken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |