quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:20 schreef Man-E-Faces het volgende:
Mooie pietpraat. Heel genuanceerd en precies wat vrouwen willen horen. Maar is niet de werkelijkheid.
Grappig dat je hiermee eigenlijk toegeeft dat je dus wel vrienden kan zijn zonder seksuele onderliggende bijbedoelingenquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:35 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch volwassen. Er is nog een optie : misschien vindt hij je spuuglelijk maar wel aardig = vriendschap. Het kan allemaal.
Niemand ontkent dat het zou kunnen, we stellen alleen allemaal dat de kans heel, heel, heel klein is behoudens een aantal uitzonderingen (homo, aangetrouwd, klasgenoot, etc).quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:23 schreef MarMar het volgende:
[..]
Grappig dat je hiermee eigenlijk toegeeft dat je dus wel vrienden kan zijn zonder seksuele onderliggende bijbedoelingen
Nee, nogmaals, jij kan beter weten hoe ik denk dan ikzelf natuurlijk. Ik zeg dit omdat ik met alle vrouwen in dit topic wil neuken. Het liefst allemaal tegelijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 01:20 schreef Man-E-Faces het volgende:
Mooie pietpraat. Heel genuanceerd en precies wat vrouwen willen horen. Maar is niet de werkelijkheid.
De meeste mannen die ik ken, hebben geen vrouwelijke vrienden. Ze drinken alleen maar een biertje met hun vriendenkringen. Ze hebben echter wel 'kennissen' die ze regelmatig tegenkomen... soms wordt er dan ook geneukt. Ze gaan ook regelmatig uit met die dames waarop ze vaak bij hun blijven 'logeren' omdat ze anders helemaal terug moeten rijden. Dan weet je wel hoe laat het is. Ik heb al regelmatig wat meisjes gehad die een beste vriend hadden. Vaak als je met ze liep te knuffelen of te tongen dan kreeg je van die beste vriend jaloerse blikken. Tja, sorry jongen.. dan moet je maar een vent wezen. Een beste vriend worden met een vrouw is dodelijk; tenzij je helemaal onder haar 'to fuck' lijst staat.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:02 schreef Verluste het volgende:
Ik zie veel om mij heen dat vrouwen zeggen dat ze veel mannelijke 'vrienden' hebben. In 9 van de 10 gevallen weet ik als man dan zeker dat het die mannen te doen is voor eventuele seks/slippertjes, en ze de vriendschapsrelaties met vrouwen gewoon aanhouden voor just in case er seks van kan komen.
Ik ben weinig oprechte vriendschapsrelaties tegengekomen tussen een man en een vrouw, althans van 18 tot 30 jaar.
Ook kan dat wel te maken hebben, aan de andere kant, met de gemiddelde vrouw die een man gebruikt voor zijn comfort (materieel en genegenheid) die ze bij vriendinnen niet kan vinden, maar dat de vrouw zich totaal niet inzet voor de vriendschap met een man, c.q. de vriendschap niet verdient. Hierdoor krijgt de man weer verkeerde signalen dat het niet om vriendschap te doen is, dus gaat hij denken dat het om dat andere gaat.
Maar dat terzijde....
Waarom trappen vrouwen zo snel in zogenaamde vriendschapsrelaties met mannen, terwijl het voor de mannen enkel voor de seks is te doen?
Herkennen ze dat dan niet met hun hoge EQ, wat kenmerkend is voor vrouwen?
Ze moeten daar gewoon niet aan toegeven.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:48 schreef Netstorm het volgende:
Verder zijn vrouwen heel naief wat betreft de verhouding liefde/sex.
Puur gebruik maken? Hihi hoor ik daar een toontje van verbittering? Somebody's got issues.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:20 schreef Verluste het volgende:
[..]
Typisch...Puur van mannen gebruik maken, en denken de dominante positie in de 'vriendschapsrelatie' te hebben. Vrienden neuken niet met elkaar. Seks is nooit schuldloos of zonder relationele gevolgen.
En een vrouw kan dat niet doen? Even daargelaten dat je als vrouw juist niet moet versieren maar de interesse moet zien op te wekken om versierd te worden - mannen houden er van te jagen en niet van prooi zijn - kun je als vrouw NIET zeg maar gewoon voor de seks een jongen 't bed in slepen, gewoon omdat een dildo toch niet 't zelfde is maar je ook geen zin hebt in een relatie? Is volgens jou elke vrouw op een relatie uit?quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:48 schreef Netstorm het volgende:
Verder zijn vrouwen heel naief wat betreft de verhouding liefde/sex. Ze zien niet in dat de meeste jonge mannen het alleen maar doen om de sex en ze daarom juist aandacht geven. Laatst hield ik aan een vrouwelijke kennis een situatie voor; Breezah meisje wordt binnen 3 uur in bed gepraat met lieve woordjes, en wordt de dag erna keihard gedumpt nadat er geneukt is. Waarop ze antwoordde : Dat gebeurt alleen bij domme naieve vrouwen. Vervolgens komt er een oud klasgenootje naar haar toe en begint met haar aan te papen. Ik waarschuwde haar dat hij en z''n hele vriendenkring het alleen maar om de pussy gaat.. ze was beledigt en werd boos. Toen heb ik d'r maar mn lijst uit getrapt.. als je andere naief noemt, maar er zelf in trapt ondanks de waarschuwingen dan verdien je het gewoon om geneukt en gedumpt te worden. Helemaal als ze het nog goed praten ook; "Misschien ben ik anders en is hij nu wel toe aan een serieuze relatie"![]()
En je doet alles om het recht te praten. Wie heeft er nou issues?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:53 schreef Sessy het volgende:
[..]
Puur gebruik maken? Hihi hoor ik daar een toontje van verbittering? Somebody's got issues.![]()
Ter info: als zo'n jongen dan verhuist en hulp vraagt, dan ga ik ook echt wel helpen. Alleen ga ik geen bank tillen want let's face it, dat kan ik helemaal niet als klein tenger meisje zijnde. Zo'n 1.90m kerel daarentegen kan't wel.
Pfft jij denkt echt dat vriendschap zo iets is als in de film, waar de ene soldaat door een regen van kogels gaat om z'n beste vriend te redden? Dat soort vriendschappen bestaan maar heel weinig (als je 't wilt uittesten, word eens chronisch ziek, dan kom je er echt achter wie je vrienden zijn en dat zijn 95% van de mensen niet geloof me) en als je 1 of 2 echte vrienden kunt vinden in je leven heb je 't al best goed getroffen. Over 't algemeen zijn vriendschappen dingen waar 2 partijen belang bij hebben, en met name gebaseerd op samen lol maken dus wat ik zei, als je naar de film of fietsen of weet ik veel wat samen gaat.
En de vraag of vrienden met elkaar neuken, nee, dan heb je inderdaad al een scharrelrelatie maar het ene kan wel heel vloeiend in het andere overlopen en ook andersom kan het, zal ik je vertellen, als je op elkaar totaal uitgekeken raakt in bed wat ook wel eens gebeurd. Okay misschien jij persoonlijk niet, maar er zijn mannen met een helemaal niet zo'n hoge seksdrive voor wie 1x in de week afrukken al genoeg is en 1x in de maand seks met pijn en moeite gaat, zeg maar. Moeilijk te geloven maar waar. Bovendien hangt 't er ook vanaf wat je van elkaar verwacht. Even ter voorbeeld, ik ken best wel een aantal mensen die er geen probleem mee hebben als hun vriend of vriendin (bedpartner bedoel ik dan) met iemand anders slaapt. Misschien zijn dat mijn rare kennissen dan, maar goed. Geloof me maar dat de mensen die zo tegen seks aan kijken ook een heel andere kijk hebben op relatie/scharrel/vriendschap. Zaak is dan wel dat de ander er ook zo tegenaan kijkt. Maar dan worden ineens heeeel veel meer dingen mogelijk.
Qua spanning heb je helemaal gelijk. Adrenaline is bij vrouwen ook een turn-on (daarom moet je ook geen softe klassieke muziek opzetten als je nog wat wil neuken die avond, want dan wil ze alleen nog slapen).quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:47 schreef PeoplesFernandez het volgende:
goed voorbeeld is james bond, waarom denk je dat vrouwen op hem vallen? zo vaak hoor ik dat ze dat zon geweldige vent vinden in die laatste film, nou ik weet niet hoor die vent is 50 ofzo en imo is ie gewoon lelijk.
maar hij leidt een spannend leven,
Ik praat helemaal niks recht, ik ben aan jou namelijk helemaal geen verantwoording schuldig over mijn gedrag. Wat ik stel is echter dat jouw en mijn definitie van vriendschap nogal verschillen en dat bovendien jouw en mijn wereldbeelden dat ook doen. En ik vind inderdaad dat je issues hebt als je vindt dat - hypothetisch zuiver gevalletje nemen we hier - een man die alleen maar met een vrouw omgaat omdat er de kans in zit dat hij wat te neuken krijgt, wordt gebruikt door de vrouw voor wat zij dan ook gedaan zou moeten krijgen, en dit dan van de kant van de vrouw "alleen maar gebruiken" oplevert. Hij gebruikt haar toch ook alleen maar.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:16 schreef Verluste het volgende:
[..]
En je doet alles om het recht te praten. Wie heeft er nou issues?
Dát ligt aan de persoon zelf.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:20 schreef Sessy het volgende:
... (daarom moet je ook geen softe klassieke muziek opzetten als je nog wat wil neuken die avond, want dan wil ze alleen nog slapen).
Bijna goed. Als ik een jongen vraag of hij me kan helpen met verhuizen, dan zal hij zijn agenda nagaan, kijken wat hij evt. kan verzetten en vervolgens beslissen of hij me komt helpen, (ws. ook afhankelijk van mijn 'prioriteit', m.a.w.: hoe goede vrienden we zijn.)quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:47 schreef kingmob het volgende:
Een zijdelingse conclusie is dus dat mannen andere mannen niet helpen met verhuizen e.d. en dat ze daar ook nooit om vragen. Tenzij ze homo zijn natuurlijk, want het lijkt me duidelijk dat je al helemaal geen homo vrienden kan hebben.
Serieus, wat voor leven leid je als je altijd zo denkt?
Chris Rock is sowieso, altijd, waar dan ook:quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:46 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Of, zoals Chris Rock zegt:
"Women are offered dick all the time" (van 2:35 tot 4:30).
Oh, en I got some platonic friends, but all by accident.
bier drinken en kut roepenquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:13 schreef Deliah het volgende:
[..]
Wat zijn die mannendingen volgens jou?
en voetbal en boeren en lomp doen en krachtpatsen en tietuh kijken en over aandelen praten en over dingen overleggen die niet aan iedereen doorgebebt moeten worden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:13 schreef Deliah het volgende:
[..]
Wat zijn die mannendingen volgens jou?
vooral dat missen vrouwen nogal eensquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:31 schreef Napalm het volgende:
[..]
en voetbal en boeren en lomp doen en krachtpatsen en tietuh kijken en over aandelen praten en over dingen overleggen die niet aan iedereen doorgebebt moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |