abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 oktober 2008 @ 00:47:27 #276
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_62707662
Een zijdelingse conclusie is dus dat mannen andere mannen niet helpen met verhuizen e.d. en dat ze daar ook nooit om vragen. Tenzij ze homo zijn natuurlijk, want het lijkt me duidelijk dat je al helemaal geen homo vrienden kan hebben.

Serieus, wat voor leven leid je als je altijd zo denkt?

Wat ik me bij dit (en eigenlijk veel topics in R&P) steeds afvraag is waar mensen toch die zekerheid vandaan halen? Niemand kan in iemand anders hoofd kijken, er zijn meer dan genoeg mensen die het gestelde ontkennen. Het is een anoniem forum, weinig reden om te liegen en toch denken velen het beter te weten wat iemand denkt dan die persoon zelf?

Ben het MarMar eens dat het er sterk op lijkt dat dit hoofdzakelijk een leeftijdsgebonden mening is (misschien een combinatie tussen hormonen en ervaring). Dat er uberhaupt misverstanden kunnen bestaan over de intenties lijkt me dat al. Ik kan me er niets bij voorstellen dat ik uberhaupt in dergelijke situatie terecht kom, behalve als mijn gevoelens voor iemand evolueren?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_62707997
Mooie pietpraat. Heel genuanceerd en precies wat vrouwen willen horen. Maar is niet de werkelijkheid.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
  maandag 27 oktober 2008 @ 01:32:18 #278
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62708060
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 01:20 schreef Man-E-Faces het volgende:
Mooie pietpraat. Heel genuanceerd en precies wat vrouwen willen horen. Maar is niet de werkelijkheid.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_62708102
Achja, ik kan niet voor jou praten natuurlijk. Maar kijk eens om je heen. Hover jongens/mannen gaan vor vrouwen/meisjes. Het is heel wat. En afentoe denk ik ook wel dat die naievieit van vrouwen betreft mannen schijn-naief is. vrouwen voelen meteen wanneer een man iets meer wilt. Maar het is toch verdomde handig?
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_62710205
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:35 schreef cesareborgia het volgende:

[..]

Wat zijn jullie toch volwassen. Er is nog een optie : misschien vindt hij je spuuglelijk maar wel aardig = vriendschap. Het kan allemaal.
Grappig dat je hiermee eigenlijk toegeeft dat je dus wel vrienden kan zijn zonder seksuele onderliggende bijbedoelingen
  maandag 27 oktober 2008 @ 10:37:28 #281
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_62711911
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 09:23 schreef MarMar het volgende:

[..]

Grappig dat je hiermee eigenlijk toegeeft dat je dus wel vrienden kan zijn zonder seksuele onderliggende bijbedoelingen
Niemand ontkent dat het zou kunnen, we stellen alleen allemaal dat de kans heel, heel, heel klein is behoudens een aantal uitzonderingen (homo, aangetrouwd, klasgenoot, etc).
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 27 oktober 2008 @ 12:12:02 #282
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_62714553
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 01:20 schreef Man-E-Faces het volgende:
Nee, nogmaals, jij kan beter weten hoe ik denk dan ikzelf natuurlijk. Ik zeg dit omdat ik met alle vrouwen in dit topic wil neuken. Het liefst allemaal tegelijk
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_62715601
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 19:02 schreef Verluste het volgende:
Ik zie veel om mij heen dat vrouwen zeggen dat ze veel mannelijke 'vrienden' hebben. In 9 van de 10 gevallen weet ik als man dan zeker dat het die mannen te doen is voor eventuele seks/slippertjes, en ze de vriendschapsrelaties met vrouwen gewoon aanhouden voor just in case er seks van kan komen.

Ik ben weinig oprechte vriendschapsrelaties tegengekomen tussen een man en een vrouw, althans van 18 tot 30 jaar.

Ook kan dat wel te maken hebben, aan de andere kant, met de gemiddelde vrouw die een man gebruikt voor zijn comfort (materieel en genegenheid) die ze bij vriendinnen niet kan vinden, maar dat de vrouw zich totaal niet inzet voor de vriendschap met een man, c.q. de vriendschap niet verdient. Hierdoor krijgt de man weer verkeerde signalen dat het niet om vriendschap te doen is, dus gaat hij denken dat het om dat andere gaat.
Maar dat terzijde....

Waarom trappen vrouwen zo snel in zogenaamde vriendschapsrelaties met mannen, terwijl het voor de mannen enkel voor de seks is te doen?
Herkennen ze dat dan niet met hun hoge EQ, wat kenmerkend is voor vrouwen?
De meeste mannen die ik ken, hebben geen vrouwelijke vrienden. Ze drinken alleen maar een biertje met hun vriendenkringen. Ze hebben echter wel 'kennissen' die ze regelmatig tegenkomen... soms wordt er dan ook geneukt. Ze gaan ook regelmatig uit met die dames waarop ze vaak bij hun blijven 'logeren' omdat ze anders helemaal terug moeten rijden. Dan weet je wel hoe laat het is. Ik heb al regelmatig wat meisjes gehad die een beste vriend hadden. Vaak als je met ze liep te knuffelen of te tongen dan kreeg je van die beste vriend jaloerse blikken. Tja, sorry jongen.. dan moet je maar een vent wezen. Een beste vriend worden met een vrouw is dodelijk; tenzij je helemaal onder haar 'to fuck' lijst staat.

Verder zijn vrouwen heel naief wat betreft de verhouding liefde/sex. Ze zien niet in dat de meeste jonge mannen het alleen maar doen om de sex en ze daarom juist aandacht geven. Laatst hield ik aan een vrouwelijke kennis een situatie voor; Breezah meisje wordt binnen 3 uur in bed gepraat met lieve woordjes, en wordt de dag erna keihard gedumpt nadat er geneukt is. Waarop ze antwoordde : Dat gebeurt alleen bij domme naieve vrouwen. Vervolgens komt er een oud klasgenootje naar haar toe en begint met haar aan te papen. Ik waarschuwde haar dat hij en z''n hele vriendenkring het alleen maar om de pussy gaat.. ze was beledigt en werd boos. Toen heb ik d'r maar mn lijst uit getrapt.. als je andere naief noemt, maar er zelf in trapt ondanks de waarschuwingen dan verdien je het gewoon om geneukt en gedumpt te worden. Helemaal als ze het nog goed praten ook; "Misschien ben ik anders en is hij nu wel toe aan een serieuze relatie"
pi_62724513
ik ben echt blij dat ik op mn 19e er al achter ben gekomen hoe vrouwen werken en hoe ik ze moet benaderen
beetje vallen en opstaan en beetje erin verdiepen en er gaan werelden open, echt zonde dat ik in het verleden lief heb gedaan om een meisje te scoren ;/ the pain

elk meisje is copy/paste als het gaat om versierd te worden, de een heeft alleen een groter schild dan de ander maar het komt allemaal op hetzelfde neer. alles wat je nodig hebt is balls, persoonlijkheid en je moet jezelf zijn, dus niet verkrampen als er een x een meisje naar je toekomt.
pi_62724664
goed voorbeeld is james bond, waarom denk je dat vrouwen op hem vallen? zo vaak hoor ik dat ze dat zon geweldige vent vinden in die laatste film, nou ik weet niet hoor die vent is 50 ofzo en imo is ie gewoon lelijk.

maar hij leidt een spannend leven, heeft geen vrouw nodig voor bevestiging en heeft status. maar het meest belangrijkste is dat ie al vrouwen heeft. als een meisje je een x aan het lijntje houdt moet je gewoon ff met een ander gaan dansen in de kroeg oid in bijzijn van haar, zonder bevestiging te vragen(oogcontact oid) aan het meisje dat je aan het lijntje houdt. als ze je leuk vind is ze binnen notime all over you, zoniet, heb je het helemaal verkeerd aangepakt vanaf moment 1 =]

imo leukste spelletje op de wereld, niet perse meisjes scoren maar meer ervoor zorgen dat jij degene bent waar hun wereld op dat moment om draait

reality > fiction by far
pi_62725301
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 12:48 schreef Netstorm het volgende:
Verder zijn vrouwen heel naief wat betreft de verhouding liefde/sex.
Ze moeten daar gewoon niet aan toegeven.
pi_62726190
Vrouwen zijn dan niet naïef, maar de mannen, net alsof ze enige kans maken als ze zo'n relatie met een dame hebben
Ik support gevallen topclubs!
pi_62726968
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 21:20 schreef Verluste het volgende:

[..]

Typisch...Puur van mannen gebruik maken, en denken de dominante positie in de 'vriendschapsrelatie' te hebben. Vrienden neuken niet met elkaar. Seks is nooit schuldloos of zonder relationele gevolgen.
Puur gebruik maken? Hihi hoor ik daar een toontje van verbittering? Somebody's got issues.
Ter info: als zo'n jongen dan verhuist en hulp vraagt, dan ga ik ook echt wel helpen. Alleen ga ik geen bank tillen want let's face it, dat kan ik helemaal niet als klein tenger meisje zijnde. Zo'n 1.90m kerel daarentegen kan't wel.

Pfft jij denkt echt dat vriendschap zo iets is als in de film, waar de ene soldaat door een regen van kogels gaat om z'n beste vriend te redden? Dat soort vriendschappen bestaan maar heel weinig (als je 't wilt uittesten, word eens chronisch ziek, dan kom je er echt achter wie je vrienden zijn en dat zijn 95% van de mensen niet geloof me) en als je 1 of 2 echte vrienden kunt vinden in je leven heb je 't al best goed getroffen. Over 't algemeen zijn vriendschappen dingen waar 2 partijen belang bij hebben, en met name gebaseerd op samen lol maken dus wat ik zei, als je naar de film of fietsen of weet ik veel wat samen gaat.

En de vraag of vrienden met elkaar neuken, nee, dan heb je inderdaad al een scharrelrelatie maar het ene kan wel heel vloeiend in het andere overlopen en ook andersom kan het, zal ik je vertellen, als je op elkaar totaal uitgekeken raakt in bed wat ook wel eens gebeurd. Okay misschien jij persoonlijk niet, maar er zijn mannen met een helemaal niet zo'n hoge seksdrive voor wie 1x in de week afrukken al genoeg is en 1x in de maand seks met pijn en moeite gaat, zeg maar. Moeilijk te geloven maar waar. Bovendien hangt 't er ook vanaf wat je van elkaar verwacht. Even ter voorbeeld, ik ken best wel een aantal mensen die er geen probleem mee hebben als hun vriend of vriendin (bedpartner bedoel ik dan) met iemand anders slaapt. Misschien zijn dat mijn rare kennissen dan, maar goed. Geloof me maar dat de mensen die zo tegen seks aan kijken ook een heel andere kijk hebben op relatie/scharrel/vriendschap. Zaak is dan wel dat de ander er ook zo tegenaan kijkt. Maar dan worden ineens heeeel veel meer dingen mogelijk.

[ Bericht 11% gewijzigd door Sessy op 27-10-2008 19:00:38 ]
pi_62727728
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 12:48 schreef Netstorm het volgende:
Verder zijn vrouwen heel naief wat betreft de verhouding liefde/sex. Ze zien niet in dat de meeste jonge mannen het alleen maar doen om de sex en ze daarom juist aandacht geven. Laatst hield ik aan een vrouwelijke kennis een situatie voor; Breezah meisje wordt binnen 3 uur in bed gepraat met lieve woordjes, en wordt de dag erna keihard gedumpt nadat er geneukt is. Waarop ze antwoordde : Dat gebeurt alleen bij domme naieve vrouwen. Vervolgens komt er een oud klasgenootje naar haar toe en begint met haar aan te papen. Ik waarschuwde haar dat hij en z''n hele vriendenkring het alleen maar om de pussy gaat.. ze was beledigt en werd boos. Toen heb ik d'r maar mn lijst uit getrapt.. als je andere naief noemt, maar er zelf in trapt ondanks de waarschuwingen dan verdien je het gewoon om geneukt en gedumpt te worden. Helemaal als ze het nog goed praten ook; "Misschien ben ik anders en is hij nu wel toe aan een serieuze relatie"
En een vrouw kan dat niet doen? Even daargelaten dat je als vrouw juist niet moet versieren maar de interesse moet zien op te wekken om versierd te worden - mannen houden er van te jagen en niet van prooi zijn - kun je als vrouw NIET zeg maar gewoon voor de seks een jongen 't bed in slepen, gewoon omdat een dildo toch niet 't zelfde is maar je ook geen zin hebt in een relatie? Is volgens jou elke vrouw op een relatie uit? Wij hebben volgens jou geen behoefte aan seks of zo?
Over naief gesproken.
Serieus, mijn hele vrouwelijke vriendenkring heeft momenteel kerels die ze verder ontzettende eikels vinden maar waar ze gewoon mee neuken en 't bevalt ze allemaal prima. 't Leukste is nog als 'n meisje een kerel verwijten maakt dat hij haar alleen opbelt als ie niks te neuken heeft met andere meiden op dat moment en zij vervolgens het verwijt van zijn kant krijgt dat zij 'm toch ook alleen belt als ze verder niks te neuken hebt en ze moet toegeven dat hij wel gelijk heeft... Echt gebeurd, net als die jongen die 't met een meisje uitmaakte omdat hij 't gevoel kreeg dat zij hem pushte om seks te hebben. Dus ga me niet vertellen dat vrouwen niet 't zelfde zijn als die kerels, en mannen niet naief zijn.
  maandag 27 oktober 2008 @ 19:16:44 #290
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_62727772
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:53 schreef Sessy het volgende:

[..]

Puur gebruik maken? Hihi hoor ik daar een toontje van verbittering? Somebody's got issues.
Ter info: als zo'n jongen dan verhuist en hulp vraagt, dan ga ik ook echt wel helpen. Alleen ga ik geen bank tillen want let's face it, dat kan ik helemaal niet als klein tenger meisje zijnde. Zo'n 1.90m kerel daarentegen kan't wel.

Pfft jij denkt echt dat vriendschap zo iets is als in de film, waar de ene soldaat door een regen van kogels gaat om z'n beste vriend te redden? Dat soort vriendschappen bestaan maar heel weinig (als je 't wilt uittesten, word eens chronisch ziek, dan kom je er echt achter wie je vrienden zijn en dat zijn 95% van de mensen niet geloof me) en als je 1 of 2 echte vrienden kunt vinden in je leven heb je 't al best goed getroffen. Over 't algemeen zijn vriendschappen dingen waar 2 partijen belang bij hebben, en met name gebaseerd op samen lol maken dus wat ik zei, als je naar de film of fietsen of weet ik veel wat samen gaat.

En de vraag of vrienden met elkaar neuken, nee, dan heb je inderdaad al een scharrelrelatie maar het ene kan wel heel vloeiend in het andere overlopen en ook andersom kan het, zal ik je vertellen, als je op elkaar totaal uitgekeken raakt in bed wat ook wel eens gebeurd. Okay misschien jij persoonlijk niet, maar er zijn mannen met een helemaal niet zo'n hoge seksdrive voor wie 1x in de week afrukken al genoeg is en 1x in de maand seks met pijn en moeite gaat, zeg maar. Moeilijk te geloven maar waar. Bovendien hangt 't er ook vanaf wat je van elkaar verwacht. Even ter voorbeeld, ik ken best wel een aantal mensen die er geen probleem mee hebben als hun vriend of vriendin (bedpartner bedoel ik dan) met iemand anders slaapt. Misschien zijn dat mijn rare kennissen dan, maar goed. Geloof me maar dat de mensen die zo tegen seks aan kijken ook een heel andere kijk hebben op relatie/scharrel/vriendschap. Zaak is dan wel dat de ander er ook zo tegenaan kijkt. Maar dan worden ineens heeeel veel meer dingen mogelijk.
En je doet alles om het recht te praten. Wie heeft er nou issues?
Dasvidanja
pi_62727910
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 17:47 schreef PeoplesFernandez het volgende:
goed voorbeeld is james bond, waarom denk je dat vrouwen op hem vallen? zo vaak hoor ik dat ze dat zon geweldige vent vinden in die laatste film, nou ik weet niet hoor die vent is 50 ofzo en imo is ie gewoon lelijk.

maar hij leidt een spannend leven,
Qua spanning heb je helemaal gelijk. Adrenaline is bij vrouwen ook een turn-on (daarom moet je ook geen softe klassieke muziek opzetten als je nog wat wil neuken die avond, want dan wil ze alleen nog slapen).

Qua een ander versieren... Tsja dat werkt wel bij sommige vrouwen, 't meisje waar m'n vriend eerst een beetje op verliefd was stond binnen de kortste keren hysterisch voor de deur toen hij en ik wat kregen. Maar een beetje een zelfverzekerde vrouw gaat echt niet van mening veranderen over die kerel die ze toch niet leuk genoeg vond alleen maar omdat iemand anders hem leuk blijkt te vinden. Da's zeg maar net zo iets als hysterisch bij de H&M de kleding uit elkaars handen rukken alleen omdat anderen 't willen en niet omdat je 't zelf mooi vindt of 't zelfs maar je maat is: dat doen ook alleen bepaalde types dames.
pi_62728181
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:16 schreef Verluste het volgende:

[..]

En je doet alles om het recht te praten. Wie heeft er nou issues?
Ik praat helemaal niks recht, ik ben aan jou namelijk helemaal geen verantwoording schuldig over mijn gedrag. Wat ik stel is echter dat jouw en mijn definitie van vriendschap nogal verschillen en dat bovendien jouw en mijn wereldbeelden dat ook doen. En ik vind inderdaad dat je issues hebt als je vindt dat - hypothetisch zuiver gevalletje nemen we hier - een man die alleen maar met een vrouw omgaat omdat er de kans in zit dat hij wat te neuken krijgt, wordt gebruikt door de vrouw voor wat zij dan ook gedaan zou moeten krijgen, en dit dan van de kant van de vrouw "alleen maar gebruiken" oplevert. Hij gebruikt haar toch ook alleen maar. Dus als je dat niet ziet, heb je IMHO issues, zeg maar het spiegelbeeld van een feministe die denkt dat mannen vrouwen alleen maar gebruiken.
pi_62728244
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:20 schreef Sessy het volgende:
... (daarom moet je ook geen softe klassieke muziek opzetten als je nog wat wil neuken die avond, want dan wil ze alleen nog slapen).
Dát ligt aan de persoon zelf.
  maandag 27 oktober 2008 @ 19:46:38 #294
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_62728833
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 00:47 schreef kingmob het volgende:
Een zijdelingse conclusie is dus dat mannen andere mannen niet helpen met verhuizen e.d. en dat ze daar ook nooit om vragen. Tenzij ze homo zijn natuurlijk, want het lijkt me duidelijk dat je al helemaal geen homo vrienden kan hebben.

Serieus, wat voor leven leid je als je altijd zo denkt?
Bijna goed. Als ik een jongen vraag of hij me kan helpen met verhuizen, dan zal hij zijn agenda nagaan, kijken wat hij evt. kan verzetten en vervolgens beslissen of hij me komt helpen, (ws. ook afhankelijk van mijn 'prioriteit', m.a.w.: hoe goede vrienden we zijn.)
Als een leuke vrouw dit aan diezelfde jongen vraagt, dan is de kans heel reeel dat haar 'prioriteit' maar voor de helft wordt bepaald door hoe goed hij haar kent, en de voor de andere helft hoe leuk hij haar vindt.

Of, zoals Chris Rock zegt:
"Women are offered dick all the time" (van 2:35 tot 4:30).

Oh, en I got some platonic friends, but all by accident.

[ Bericht 8% gewijzigd door HenryHill op 27-10-2008 19:57:58 ]
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  maandag 27 oktober 2008 @ 20:10:18 #295
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_62729708
Je kan het ook omdraaien; wat heeft een vrouw een man vriendschappelijk meer te bieden dan andere mannen hem bieden?

Buiten vriendinnen dan? Meestal niets want mannen houden nu eenmaal meer van mannendingen dan vrouwen. Fysiek zijn ze ook gelijker.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_62729776
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:46 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Of, zoals Chris Rock zegt:
"Women are offered dick all the time" (van 2:35 tot 4:30).

Oh, en I got some platonic friends, but all by accident.
Chris Rock is sowieso, altijd, waar dan ook:
pi_62729860
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:10 schreef Napalm het volgende:
... mannendingen ...
Wat zijn die mannendingen volgens jou?
pi_62730437
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:13 schreef Deliah het volgende:

[..]

bier drinken en kut roepen

Is iets wat de meeste vrouwen niet waarderen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 27 oktober 2008 @ 20:31:43 #299
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_62730624
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:13 schreef Deliah het volgende:

[..]

en voetbal en boeren en lomp doen en krachtpatsen en tietuh kijken en over aandelen praten en over dingen overleggen die niet aan iedereen doorgebebt moeten worden.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_62730865
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:31 schreef Napalm het volgende:

[..]

en voetbal en boeren en lomp doen en krachtpatsen en tietuh kijken en over aandelen praten en over dingen overleggen die niet aan iedereen doorgebebt moeten worden.
vooral dat missen vrouwen nogal eens
Ik weet dingen van collega`s
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')