Zij dronk ranja met een rietjeeeequote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:08 schreef Sophietjuh het volgende:
hello mensjes! Ik ben weer aanwezig!!
Neeeheeeee, bier met een rietjequote:
quote:
* Sm0keZ leest nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:10 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Neeeheeeee, bier met een rietjewel goed lezen!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
je schud ze zo uit de losse mouw he!
hey! je zoon heeft een 9,5 voor een toets begrijpend lezenquote:
mijn ex heet sopje wil je me daar niet meer aan helpen herinnerenquote:
zou het waar zijn ja?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ leest niet
* Sm0keZ spamt alleen
wooohooo goedzo!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:12 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
hey! je zoon heeft een 9,5 voor een toets begrijpend lezengoed hé!! Hoe gaat het 'werken'??
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:12 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
hey! je zoon heeft een 9,5 voor een toets begrijpend lezengoed hé!! Hoe gaat het 'werken'??
nog even en hij kan meelezen op fok wat mamma allemaal uitspooktquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:13 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ben trots op hem!!!!
en kut, vergeet verdomme de hele tijd mijn tel op auto in te zetten na een call.. beetje er niet bij met het koppie enzo ..
dat is niet goed, hoe komt't?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:13 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ben trots op hem!!!!
en kut, vergeet verdomme de hele tijd mijn tel op auto in te zetten na een call.. beetje er niet bij met het koppie enzo ..
oh nee hoor, daar kijk ik wel voor uitquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nog even en hij kan meelezen op fok wat mamma allemaal uitspookt
sta je op email ja? normaal lees je ze toch en schrijf je ze terug, en ga je er niet op staan???????quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:15 schreef Crazy-p het volgende:
ik sta gelukkig al de hele dag op email
*pakt alle emails op een stapel* *zet er 2 voeten op* *gaat springen*quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:17 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
sta je op email ja? normaal lees je ze toch en schrijf je ze terug, en ga je er niet op staan???????![]()
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |