Nee man alles tussen de 16 en 35quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:38 schreef behangplakker het volgende:
Goed topic
Maar jos, ik dacht dat 30+ vrouwen onder jou niveau was
Hier kreeg ik een erectie.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:13 schreef afcajos het volgende:
Eenmaal buiten zoende ik haar en ging al met mijn hand in haar slipje.
typoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:39 schreef Irritatie100 het volgende:
hoax, zondag was het 12 oktober.
Nee, de zoveelste klacht over een file, de NS, Marokkanen, Polen, Turken, jongeren, ouderen, loonslaven, werklozen, zwervers, het kopen van huizen, WO'ers, MBO'ers (geen HBO'ers want die zijn konings) of meisjes in de trein is inderdaad een stuk beter.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:20 schreef T3rr0r het volgende:
Wat een onzin verhaal. Waarom vinden KLB-users het toch zo leuk om de meest ongeloofwaardige verhalen te verzinnen, hier verdienen ze in mijn ogen totaal geen 'props' mee.
quote:
Dat zijn tenminste echte klachten. En topics over Marokkanen kunnen altijd rekenen op veel replies! Ik vind het een klap in het gezicht voor de KLB'er die dit topic opent in de veronderstelling een mooie klacht te zien (want de TT trekt immers aandacht en wekt de nieuwsgierigheid op) en uiteindelijk een verzonnen verhaal voor z'n ogen krijgt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, de zoveelste klacht over een file, de NS, Marokkanen, Polen, Turken, jongeren, ouderen, loonslaven, werklozen, zwervers, het kopen van huizen, WO'ers, MBO'ers (geen HBO'ers want die zijn konings) of meisjes in de trein is inderdaad een stuk beter.
dit dus..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wat een kwats weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |